Ausschreibungen und Aufträge: Tonerpatronen - RO-Iai Tonerpatronen Toner für Laserdrucker/Fax-Geräte Dokument Nr...: 332385-2021 (ID: 2021070209221544397) Veröffentlicht: 02.07.2021 * RO-Iai: Tonerpatronen 2021/S 126/2021 332385 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Direcia General Regional a Finanelor Publice Iai Nationale Identifikationsnummer: 4540186 Postanschrift: Str. Anastasie Panu nr. 26 Ort: Iai NUTS-Code: RO213 Iai Postleitzahl: 700025 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Anca Chelaru E-Mail: [6]Lavinia.Ispir.IS@anaf.ro Telefon: +40 232213332-2116 Fax: +40 232219899 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.anaf.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf regionaler oder lokaler Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru de furnizare consumabile-tonere i cartue pentru echipamente de imprimare i fotocopiere care aparin DGRFP Iai i structurilor subordonate Referenznummer der Bekanntmachung: 1 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30125100 Tonerpatronen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitia produselor consumabile-tonere si cartuse pentru echipamente de imprimare si fotocopiere este necesara pentru desfasurarea activitatii curente a aparatului propriu al DGRFP Iasi precum si al celorlalte structuri subordonate. Contractele subsecvente se vor atribui în funcie de necesiti i în limita fondurilor bugetare disponibile. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului-limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul-limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin. (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la sectiunea Lista clarificari, notificari si decizii din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare: primul termen-limita: cu 20 de zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare; al doilea termen-limita: cu 11 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 3 158 036.00 RON II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30125110 Toner für Laserdrucker/Fax-Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: Strada Anastasie Panu nr. 26, Iasi. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Achizitia produselor consumabile-tonere si cartuse pentru echipamente de imprimare si fotocopiere este necesara pentru desfasurarea activitatii curente a aparatului propriu al DGRFP Iasi precum si al celorlalte structuri subordonate. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2021/S 031-076655 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 26433 Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru de furnizare consumabile tonere i cartue pentru echipamente de imprimare i fotocopiere care aparin DGRFP Iai i structurilor subordonate Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 28/06/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 5 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Vic Insero Nationale Identifikationsnummer: RO 29099973 Postanschrift: Str. Râmnicu Vâlcea nr. 9, sector 3 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 031814 Land: Rumänien E-Mail: [10]seap@vicinsero.ro Telefon: +40 314373344 Fax: +40 314373854 Internet-Adresse: [11]www.magicprintshop.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 3 711 636.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 3 158 036.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/06/2021 References 6. mailto:Lavinia.Ispir.IS@anaf.ro?subject=TED 7. http://www.anaf.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:076655-2021:TEXT:DE:HTML 10. mailto:seap@vicinsero.ro?subject=TED 11. http://www.magicprintshop.ro/ 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ OT: 02/07/2021 S126 România-Iai: Cartue de toner 2021/S 126-332385 Anun de atribuire a contractului Rezultatele procedurii de achiziie Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Direcia General Regional a Finanelor Publice Iai Numr naional de înregistrare: 4540186 Adres: Str. Anastasie Panu nr. 26 Localitate: Iai Cod NUTS: RO213 Iai Cod potal: 700025 ar: România Persoan de contact: Anca Chelaru E-mail: [6]Lavinia.Ispir.IS@anaf.ro Telefon: +40 232213332-2116 Fax: +40 232219899 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.anaf.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Tipul autoritii contractante Agenie/birou regional sau local I.5)Activitate principal Servicii publice generale Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Acord-cadru de furnizare consumabile-tonere i cartue pentru echipamente de imprimare i fotocopiere care aparin DGRFP Iai i structurilor subordonate Numr de referin: 1 II.1.2)Cod CPV principal 30125100 Cartue de toner II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Achizitia produselor consumabile-tonere si cartuse pentru echipamente de imprimare si fotocopiere este necesara pentru desfasurarea activitatii curente a aparatului propriu al DGRFP Iasi precum si al celorlalte structuri subordonate. Contractele subsecvente se vor atribui în funcie de necesiti i în limita fondurilor bugetare disponibile. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului-limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul-limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin. (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la sectiunea Lista clarificari, notificari si decizii din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare: primul termen-limita: cu 20 de zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare; al doilea termen-limita: cu 11 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare. II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: nu II.1.7)Valoarea total a achiziiei (fr TVA) Valoare fr TVA: 3 158 036.00 RON II.2)Descriere II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 30125110 Toner pentru imprimantele laser/faxuri II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO213 Iai Locul principal de executare: Strada Anastasie Panu nr. 26, Iasi. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Achizitia produselor consumabile-tonere si cartuse pentru echipamente de imprimare si fotocopiere este necesara pentru desfasurarea activitatii curente a aparatului propriu al DGRFP Iasi precum si al celorlalte structuri subordonate. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur Numrul anunului în JO S: [9]2021/S 031-076655 IV.2.8)Informaii privind încetarea sistemului dinamic de achiziii IV.2.9)Informaii privind încetarea unei invitaii la o procedur concurenial de ofertare sub forma unui anun de intenie Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 26433 Titlu: Acord-cadru de furnizare consumabile tonere i cartue pentru echipamente de imprimare i fotocopiere care aparin DGRFP Iai i structurilor subordonate Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 28/06/2021 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 5 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 5 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 5 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Vic Insero Numr naional de înregistrare: RO 29099973 Adres: Str. Râmnicu Vâlcea nr. 9, sector 3 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Bucureti Cod potal: 031814 ar: România E-mail: [10]seap@vicinsero.ro Telefon: +40 314373344 Fax: +40 314373854 Adres internet: [11]www.magicprintshop.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 3 711 636.00 RON Valoarea total a contractului/lotului: 3 158 036.00 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [13]http://www.cnsc.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 29/06/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de