Ausschreibungen und Aufträge: Möbel - RO-Suceava Möbel Dokument Nr...: 332121-2021 (ID: 2021070209202744170) Veröffentlicht: 02.07.2021 * RO-Suceava: Möbel 2021/S 126/2021 332121 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Curtea de Apel Suceava Nationale Identifikationsnummer: 17043928 Postanschrift: Str. tefan cel Mare nr. 62 Ort: Suceava NUTS-Code: RO215 Suceava Postleitzahl: 720062 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Nicoleta Toma E-Mail: [6]nicoleta.toma@just.ro Telefon: +40 230531032 Fax: +40 230524022 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.portal.just.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Justiie Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizarea i montarea mobilierului pentru dotarea sediului nou al Judectoriei Rdui Referenznummer der Bekanntmachung: 983/11.03.2021 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 39100000 Möbel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Contract de furnizare i montare a mobilierului pentru dotarea sediului nou al Judectoriei Rdui. Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractant stabilete un termen-limit în care va asigura rspunsul clar i complet la solicitrile de clarificare/informaii suplimentare ale ofertanilor astfel: în cazul în care solicitarea de clarificare/informaii suplimentare este încrcat în SEAP în cadrul termenului-limit de 16 zile înainte de data-limit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractant va rspunde la solicitrile de clarificri înainte de data-limit de depunere a ofertelor cu 10 zile. Numr de zile pân la care se pot solicita clarificri înainte de data-limit de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile (înainte de data-limit de depunere a ofertelor/candidaturilor). Rspunsul la solicitrile de clarificri adresate în termenul prevzut anterior se va transmite de ctre autoritatea contractant în a 10-a zi înainte de termenul-limit de depunere a ofertelor. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 810 850.81 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO215 Suceava Hauptort der Ausführung: Rdui, Piaa Unirii colt cu Sf. Dumitru nr. 1, jud. Suceava. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea i montarea mobilierului pentru dotarea slilor de judecat, a birourilor, a arhivelor curente i a altor încperi din sediul nou al Judectoriei Rdui conform cerinelor caietului de sarcini ataat prezentului anun. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnic / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2021/S 055-136377 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 2682/304 Bezeichnung des Auftrags: Contract de furnizare i montare a mobilierului pentru dotarea sediului nou al Judectoriei Rdui Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 23/06/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: S.C. Safesteel S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 31306043 Postanschrift: Str. Sofia Vicoveanca nr. 117 Ort: Suceava NUTS-Code: RO215 Suceava Postleitzahl: 720034 Land: Rumänien E-Mail: [10]carmen.stan@safesteel.ro Telefon: +40 721549859 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: NS Office Variety S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO31094803 Postanschrift: Str. Sfântul Calinic nr. 11 Ort: Pantelimon NUTS-Code: RO322 Ilfov Postleitzahl: 077145 Land: Rumänien E-Mail: [11]sorin.dragomir@nsoffice.ro Telefon: +40 213224956 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 000 261.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 810 850.81 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/06/2021 References 6. mailto:nicoleta.toma@just.ro?subject=TED 7. http://www.portal.just.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:136377-2021:TEXT:DE:HTML 10. mailto:carmen.stan@safesteel.ro?subject=TED 11. mailto:sorin.dragomir@nsoffice.ro?subject=TED 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ OT: 02/07/2021 S126 România-Suceava: Mobilier 2021/S 126-332121 Anun de atribuire a contractului Rezultatele procedurii de achiziie Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Curtea de Apel Suceava Numr naional de înregistrare: 17043928 Adres: Str. tefan cel Mare nr. 62 Localitate: Suceava Cod NUTS: RO215 Suceava Cod potal: 720062 ar: România Persoan de contact: Nicoleta Toma E-mail: [6]nicoleta.toma@just.ro Telefon: +40 230531032 Fax: +40 230524022 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.portal.just.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Tipul autoritii contractante Organism de drept public I.5)Activitate principal Alt activitate: Justiie Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Furnizarea i montarea mobilierului pentru dotarea sediului nou al Judectoriei Rdui Numr de referin: 983/11.03.2021 II.1.2)Cod CPV principal 39100000 Mobilier II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Contract de furnizare i montare a mobilierului pentru dotarea sediului nou al Judectoriei Rdui. Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractant stabilete un termen-limit în care va asigura rspunsul clar i complet la solicitrile de clarificare/informaii suplimentare ale ofertanilor astfel: în cazul în care solicitarea de clarificare/informaii suplimentare este încrcat în SEAP în cadrul termenului-limit de 16 zile înainte de data-limit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractant va rspunde la solicitrile de clarificri înainte de data-limit de depunere a ofertelor cu 10 zile. Numr de zile pân la care se pot solicita clarificri înainte de data-limit de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile (înainte de data-limit de depunere a ofertelor/candidaturilor). Rspunsul la solicitrile de clarificri adresate în termenul prevzut anterior se va transmite de ctre autoritatea contractant în a 10-a zi înainte de termenul-limit de depunere a ofertelor. II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: nu II.1.7)Valoarea total a achiziiei (fr TVA) Valoare fr TVA: 810 850.81 RON II.2)Descriere II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO215 Suceava Locul principal de executare: Rdui, Piaa Unirii colt cu Sf. Dumitru nr. 1, jud. Suceava. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizarea i montarea mobilierului pentru dotarea slilor de judecat, a birourilor, a arhivelor curente i a altor încperi din sediul nou al Judectoriei Rdui conform cerinelor caietului de sarcini ataat prezentului anun. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Componenta tehnic / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur Numrul anunului în JO S: [9]2021/S 055-136377 IV.2.8)Informaii privind încetarea sistemului dinamic de achiziii IV.2.9)Informaii privind încetarea unei invitaii la o procedur concurenial de ofertare sub forma unui anun de intenie Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 2682/304 Titlu: Contract de furnizare i montare a mobilierului pentru dotarea sediului nou al Judectoriei Rdui Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 23/06/2021 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 3 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 3 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 3 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: da V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: S.C. Safesteel S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO 31306043 Adres: Str. Sofia Vicoveanca nr. 117 Localitate: Suceava Cod NUTS: RO215 Suceava Cod potal: 720034 ar: România E-mail: [10]carmen.stan@safesteel.ro Telefon: +40 721549859 Contractantul este un IMM: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: NS Office Variety S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO31094803 Adres: Str. Sfântul Calinic nr. 11 Localitate: Pantelimon Cod NUTS: RO322 Ilfov Cod potal: 077145 ar: România E-mail: [11]sorin.dragomir@nsoffice.ro Telefon: +40 213224956 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 1 000 261.00 RON Valoarea total a contractului/lotului: 810 850.81 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [13]http://www.cnsc.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 28/06/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de