Ausschreibung: Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse - RO-Bukarest Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse Molkereierzeugnisse Dokument Nr...: 331429-2021 (ID: 2021070209151343480) Veröffentlicht: 02.07.2021 * RO-Bukarest: Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse 2021/S 126/2021 331429 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Universitatea Politehnic din Bucureti Nationale Identifikationsnummer: 4183199 Postanschrift: Str. Independenei nr. 313 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 060042 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Nelu Viorel Geanaliu E-Mail: [6]achizitii@upb.ro Telefon: +40 214029205 Fax: +40 214029372 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.upb.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100123315 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Alimente 2021 Referenznummer der Bekanntmachung: 4183199_2021_305 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 15300000 Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Alimente si alimente bio, conform caietului de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor: 20. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 12-a zi, inainte de termenul-limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 2 052 814.50 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 8 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 8 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertantii pot depune oferte pentru: unul sau pentru mai multe loturi. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LEGUME BIO Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15300000 Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: LEGUME BIO Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 131.779,50 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 20.705,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 131 779.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PRODUSE CONGELATE Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15300000 Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: PRODUSE CONGELATE Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 233.900,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 50.850,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 233 900.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LEGUME Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15300000 Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: LEGUME Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 662.300,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 22.300,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 662 300.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: FRUCTE BIO Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15300000 Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: FRUCTE BIO Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 15.955,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 8.030,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 15 955.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: FRUCTE Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15300000 Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: FRUCTE Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 208.250,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 19.390,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 208 250.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: CONSERVE Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15300000 Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: CONSERVE Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 249.260,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 24.220,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 249 260.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: CONSERVE i COMPOTURI Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15300000 Obst, Gemüse und zugehörige Erzeugnisse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: CONSERVE i COMPOTURI Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 57.130,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 12.232,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 57 130.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PRODUSE LACTATE Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15500000 Molkereierzeugnisse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 494.240,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 115.570,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 494 240.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1)Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul 1 in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc.), valabile la momentul prezentarii. Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. 2)Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv. Se va completa DUAE, urmand ca documentele justificative care demonstreaza cele asumate prin DUAE sa fie prezentate doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante. 3) Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.166 alin (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Informatii privind personalul autoritatii contractante care sunt implicate în desfasurarea procedurii de atribuire: Rector: Mihnea COSTOIU, Director General: Mihai COROCAESCU, Director Economic: Dorina ADAMESCU, Director Achizitii Publice: Costel BÎRSAN, Responsabil achizitii: Viorel GEANALIU, Responsabil Juridic: Daniela STANCULEANU, ef Serviciu Laurentiu DUMITRU, Director Intretinere Patrimoniu: Constantin ZAHARIA, Administrator Financiar Cecilia ALEXANDRU, Rodica MANOLACHE CFPP. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Ofertele depuse de catre operatorii economici au obligativitatea de a fi insotite de formularul DUAE, sub sanctiunea respingerii acesteia din urma ca inacceptabila conform art. 137 alin. (2) lit. b) din H.G. 395/2016. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data prezentarii. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 10/08/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 10/12/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 10/08/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/06/2021 References 6. mailto:achizitii@upb.ro?subject=TED 7. http://www.upb.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100123315 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ OT: 02/07/2021 S126 România-Bucureti: Fructe, legume i produse conexe 2021/S 126-331429 Anun de participare Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Universitatea Politehnic din Bucureti Numr naional de înregistrare: 4183199 Adres: Str. Independenei nr. 313 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Bucureti Cod potal: 060042 ar: România Persoan de contact: Nelu Viorel Geanaliu E-mail: [6]achizitii@upb.ro Telefon: +40 214029205 Fax: +40 214029372 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.upb.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Comunicare Documentele de achiziii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricionat, complet si gratuit la: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100123315 Informaii suplimentare pot fi obinute de la adresa menionat mai sus Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la adresa menionat mai sus I.4)Tipul autoritii contractante Minister sau orice alt autoritate naional sau federal, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestora I.5)Activitate principal Educaie Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Alimente 2021 Numr de referin: 4183199_2021_305 II.1.2)Cod CPV principal 15300000 Fructe, legume i produse conexe II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Alimente si alimente bio, conform caietului de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor: 20. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 12-a zi, inainte de termenul-limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Valoarea total estimat Valoare fr TVA: 2 052 814.50 RON II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da Pot fi depuse oferte pentru numrul maxim de loturi: 8 Numrul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant: 8 Autoritatea contractant îi rezerv dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmtoarelor loturi sau grupuri de loturi: Ofertantii pot depune oferte pentru: unul sau pentru mai multe loturi. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: LEGUME BIO Lot nr.: 7 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 15300000 Fructe, legume i produse conexe II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Descrierea achiziiei publice: LEGUME BIO Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 131.779,50 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 20.705,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 131 779.50 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: PRODUSE CONGELATE Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 15300000 Fructe, legume i produse conexe II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Descrierea achiziiei publice: PRODUSE CONGELATE Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 233.900,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 50.850,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 233 900.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: LEGUME Lot nr.: 5 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 15300000 Fructe, legume i produse conexe II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Descrierea achiziiei publice: LEGUME Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 662.300,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 22.300,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 662 300.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: FRUCTE BIO Lot nr.: 8 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 15300000 Fructe, legume i produse conexe II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Descrierea achiziiei publice: FRUCTE BIO Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 15.955,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 8.030,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 15 955.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: FRUCTE Lot nr.: 6 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 15300000 Fructe, legume i produse conexe II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Descrierea achiziiei publice: FRUCTE Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 208.250,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 19.390,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 208 250.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: CONSERVE Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 15300000 Fructe, legume i produse conexe II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Descrierea achiziiei publice: CONSERVE Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 249.260,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 24.220,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 249 260.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: CONSERVE i COMPOTURI Lot nr.: 4 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 15300000 Fructe, legume i produse conexe II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Descrierea achiziiei publice: CONSERVE i COMPOTURI Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 57.130,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 12.232,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 57 130.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: PRODUSE LACTATE Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 15500000 Produse lactate II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozit cantina Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet nr. 2 Leu (blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet CD Leu ((blv. Iuliu Maniu, nr. 1-3) Bufet Automatica (Facultatea de Automatica Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Rectorat (Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet Metalurgie (Facultatea de Transporturi - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) Bufet IMST 2 (Facultatea de IMST - Splaiul Independentei, nr. 313) II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si a contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini. Valoare maxima estimate accord cadru 494.240,00 lei Valoare maxima estimate contract subsecvent 115.570,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 494 240.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea III: Informaii juridice, economice, financiare i tehnice III.1)Condiii de participare III.1.1)Capacitatea de exercitare a activitii profesionale, inclusiv cerinele privind înscrierea în registrele profesionale sau comerciale List i descriere succint a condiiilor: 1)Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul 1 in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc.), valabile la momentul prezentarii. Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. 2)Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv. Se va completa DUAE, urmand ca documentele justificative care demonstreaza cele asumate prin DUAE sa fie prezentate doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante. 3) Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.166 alin (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Informatii privind personalul autoritatii contractante care sunt implicate în desfasurarea procedurii de atribuire: Rector: Mihnea COSTOIU, Director General: Mihai COROCAESCU, Director Economic: Dorina ADAMESCU, Director Achizitii Publice: Costel BÎRSAN, Responsabil achizitii: Viorel GEANALIU, Responsabil Juridic: Daniela STANCULEANU, ef Serviciu Laurentiu DUMITRU, Director Intretinere Patrimoniu: Constantin ZAHARIA, Administrator Financiar Cecilia ALEXANDRU, Rodica MANOLACHE CFPP. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Ofertele depuse de catre operatorii economici au obligativitatea de a fi insotite de formularul DUAE, sub sanctiunea respingerii acesteia din urma ca inacceptabila conform art. 137 alin. (2) lit. b) din H.G. 395/2016. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data prezentarii. III.1.2)Situaia economic i financiar Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei III.1.3)Capacitatea tehnic i profesional Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii Achiziia implic încheierea unui acord-cadru Acord-cadru cu un singur operator economic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.2)Termen limit pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare Data: 10/08/2021 Ora local: 15:00 IV.2.3)Data estimat a expedierii invitaiilor de prezentare a ofertelor sau de participare ctre candidaii selectai IV.2.4)Limbile în care pot fi depuse ofertele sau cererile de participare: Român IV.2.6)Perioada minim pe parcursul creia ofertantul trebuie s îi menin oferta Oferta trebuie s fie valabil pân la: 10/12/2021 IV.2.7)Condiii de deschidere a ofertelor Data: 10/08/2021 Ora local: 15:00 Locul: In SEAP Seciunea VI: Informaii complementare VI.1)Informaii privind periodicitatea Aceast achiziie este periodic: nu VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 29/06/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de