Ausschreibung: Beschaffung und Lieferung von Los 1 Tischlermaterial und/oder Los 2 Elektro- und Heizmaterial und/oder Los 3 Klempnermaterial - BA-Ilidza Baustoffe Dokument Nr...: 330057-2021 (ID: 2021070209033042072) Veröffentlicht: 02.07.2021 * BA-Ilidza: Beschaffung und Lieferung von Los 1 Tischlermaterial und/oder Los 2 Elektro- und Heizmaterial und/oder Los 3 Klempnermaterial 2021/S 126/2021 330057 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Verordnung (EU, Euratom) Nr. 2018/1046 Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Hauptsitz EUFOR, Amt für Beschaffung und Auftragsvergabe Postanschrift: Butmir Camp Ort: Ilidza, Sarajevo NUTS-Code: BA Bosnia And Herzegovina Postleitzahl: 71210 Land: Bosnien-Herzegowina E-Mail: [6]taco@eufor.europa.eu Telefon: +387 33495729 Fax: +387 33495707 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.euforbih.org/tenders I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]www.euforbih.org/index.php/jobs-funds/tenders Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Europäische Institution/Agentur oder internationale Organisation I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Europäische Streitkräfte/Operation Althea Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Beschaffung und Lieferung von Los 1 Tischlermaterial und/oder Los 2 Elektro- und Heizmaterial und/oder Los 3 Klempnermaterial Referenznummer der Bekanntmachung: HQ EUFOR/ENGINEERING MATERIAL/2021-SU/005 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 44110000 Baustoffe II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Los 1 Der Auftragnehmer wird aufgefordert innerhalb von 7 Kalendertagen nach Erhalt eines schriftlichen Abrufauftrags und in Übereinstimmung mit der technischen Spezifikation des HQ Eufor Anhang II Los 1 Tischlermaterial an HQ Eufor Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH (DAP geliefert benannter Ort) zu liefern. und/oder Los 2 Der Auftragnehmer wird aufgefordert innerhalb von 7 Kalendertagen nach Erhalt eines schriftlichen Abrufauftrags und in Übereinstimmung mit der technischen Spezifikation des HQ EUFOR Anhang II Los 2 Elektro- und Heizmaterial an HQ Eufor Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH (DAP geliefert benannter Ort) zu liefern. und/oder Los 3 Der Auftragnehmer wird aufgefordert innerhalb von 7 Kalendertagen nach Erhalt eines schriftlichen Abrufauftrags und in Übereinstimmung mit der technischen Spezifikation des HQ Eufor Anhang II Los 3 Klempnermaterial an HQ Eufor Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH (DAP geliefert benannter Ort) zu liefern. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Tischlermaterial Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 44110000 Baustoffe II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: BA Bosnia And Herzegovina II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Der Auftragnehmer wird aufgefordert innerhalb von 7 Kalendertagen nach Erhalt eines schriftlichen Abrufauftrags und in Übereinstimmung mit der technischen Spezifikation des HQ Eufor Anhang II Los 1 Tischlermaterial an HQ Eufor Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH (DAP geliefert benannter Ort) zu liefern. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2022 Ende: 31/12/2022 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Dieser Auftrag ist eine Einkaufsvereinbarung (Liefervertrag) mit Festpreisen und bleibt vom 1. Januar 2022 bis 31. Dezember 2022 in Kraft, mit der Möglichkeit auf Jahresbasis bis maximal 31. Dezember 2023 verlängert zu werden. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Elektro- und Heizmaterial Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 44110000 Baustoffe II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: BA Bosnia And Herzegovina II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Der Auftragnehmer wird aufgefordert innerhalb von 7 Kalendertagen nach Erhalt eines schriftlichen Abrufauftrags und in Übereinstimmung mit der technischen Spezifikation des HQ EUFOR Anhang II Los 2 Elektro- und Heizmaterial an HQ Eufor Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH (DAP geliefert benannter Ort) zu liefern. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2022 Ende: 31/12/2022 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Dieser Auftrag ist eine Einkaufsvereinbarung (Liefervertrag) mit Festpreisen und bleibt vom 1. Januar 2022 bis 31. Dezember 2022 in Kraft, mit der Möglichkeit auf Jahresbasis bis maximal 31. Dezember 2023 verlängert zu werden. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Klempnermaterial Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 44110000 Baustoffe II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: BA Bosnia And Herzegovina II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Der Auftragnehmer wird aufgefordert innerhalb von 7 Kalendertagen nach Erhalt eines schriftlichen Abrufauftrags und in Übereinstimmung mit der technischen Spezifikation des HQ Eufor Anhang II Los 3 Klempnermaterial an HQ Eufor Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH (DAP geliefert benannter Ort) zu liefern. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2022 Ende: 31/12/2022 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Dieser Auftrag ist eine Einkaufsvereinbarung (Liefervertrag) mit Festpreisen und bleibt vom 1. Januar 2022 bis 31. Dezember 2022 in Kraft, mit der Möglichkeit auf Jahresbasis bis maximal 31. Dezember 2023 verlängert zu werden. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 12/10/2021 Ortszeit: 14:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Englisch IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 19/10/2021 Ortszeit: 14:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: HQ EUFOR Postanschrift: Butmir Camp Ort: Ilidza, Sarajevo Postleitzahl: 71210 Land: Bosnien-Herzegowina E-Mail: [9]taco@eufor.europa.eu Telefon: +387 33495729 Fax: +387 33495707 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 25/06/2021 References 6. mailto:taco@eufor.europa.eu?subject=TED 7. http://www.euforbih.org/tenders 8. http://www.euforbih.org/index.php/jobs-funds/tenders 9. mailto:taco@eufor.europa.eu?subject=TED OT: 02/07/2021 S126 Bosnia and Herzegovina-Ilidza: Supply and Delivery of Lot 1 Carpentry Material and/or Lot 2 Electrical and Heating Material and/or Lot 3 Plumbing Material 2021/S 126-330057 Contract notice Supplies Legal Basis: Regulation (EU, Euratom) No 2018/1046 Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: HQ EUFOR, Procurement and Contracting Office Postal address: Butmir Camp Town: Ilidza, Sarajevo NUTS code: BA Bosnia And Herzegovina Postal code: 71210 Country: Bosnia and Herzegovina E-mail: [6]taco@eufor.europa.eu Telephone: +387 33495729 Fax: +387 33495707 Internet address(es): Main address: [7]http://www.euforbih.org/tenders I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [8]www.euforbih.org/index.php/jobs-funds/tenders Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted to the abovementioned address I.4)Type of the contracting authority European institution/agency or international organisation I.5)Main activity Other activity: European forces/Operation Althea Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Supply and Delivery of Lot 1 Carpentry Material and/or Lot 2 Electrical and Heating Material and/or Lot 3 Plumbing Material Reference number: HQ EUFOR/ENGINEERING MATERIAL/2021-SU/005 II.1.2)Main CPV code 44110000 Construction materials II.1.3)Type of contract Supplies II.1.4)Short description: Lot 1 The contractor is required to supply Carpentry material, to the HQ EUFOR Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH, DAP (delivered at place) within 7 calendar days after written call order receipt, in accordance with the HQ EUFOR technical specification Annex II Lot 1. And/or Lot 2 The contractor is required to supply Electrical and heating material, to the HQ EUFOR Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH, DAP (delivered at place) within 7 calendar days after written call order receipt, in accordance with the HQ EUFOR technical specification Annex II Lot 2 And/or Lot 3 The contractor is required to supply Plumbing material, to the HQ EUFOR Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH, DAP (delivered at place) within 7 calendar days after written call order receipt, in accordance with the HQ EUFOR technical specification Annex II Lot 3. II.1.5)Estimated total value II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: yes Tenders may be submitted for all lots II.2)Description II.2.1)Title: Carpentry Material Lot No: 1 II.2.2)Additional CPV code(s) 44110000 Construction materials II.2.3)Place of performance NUTS code: BA Bosnia And Herzegovina II.2.4)Description of the procurement: The contractor is required to supply carpentry material, to the HQ EUFOR Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH, DAP (delivered at place) within 7 calendar days after written call order receipt, in accordance with the HQ EUFOR technical specification Annex II Lot 1. II.2.5)Award criteria Criteria below Price II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Start: 01/01/2022 End: 31/12/2022 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: This contract/s is a contract purchasing agreement (supply contract) with fixed prices and remains valid from 1 January 2022 till 31 December 2022, with the possibility to be extended on a yearly basis until maximum 31 December 2023. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information II.2)Description II.2.1)Title: Electrical and Heating Material Lot No: 2 II.2.2)Additional CPV code(s) 44110000 Construction materials II.2.3)Place of performance NUTS code: BA Bosnia And Herzegovina II.2.4)Description of the procurement: The contractor is required to supply electrical and heating material, to the HQ EUFOR Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH, DAP (delivered at place) within 7 calendar days after written call order receipt, in accordance with the HQ EUFOR technical specification Annex II Lot 2. II.2.5)Award criteria Criteria below Price II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Start: 01/01/2022 End: 31/12/2022 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: This contract/s is a contract purchasing agreement (supply contract) with fixed prices and remains valid from 1 January 2022 till 31 December 2022, with the possibility to be extended on a yearly basis until maximum 31 December 2023. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information II.2)Description II.2.1)Title: Plumbing Material Lot No: 3 II.2.2)Additional CPV code(s) 44110000 Construction materials II.2.3)Place of performance NUTS code: BA Bosnia And Herzegovina II.2.4)Description of the procurement: The contractor is required to supply plumbing material, to the HQ EUFOR Warehouse, Camp Butmir, 71210 Ilidza, BiH, DAP (delivered at place) within 7 calendar days after written call order receipt, in accordance with the HQ EUFOR technical specification Annex II Lot 3. II.2.5)Award criteria Criteria below Price II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Start: 01/01/2022 End: 31/12/2022 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: This contract/s is a contract purchasing agreement (supply contract) with fixed prices and remains valid from 1 January 2022 till 31 December 2022, with the possibility to be extended on a yearly basis until maximum 31 December 2023. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.2)Economic and financial standing Selection criteria as stated in the procurement documents III.1.3)Technical and professional ability Selection criteria as stated in the procurement documents Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no IV.2)Administrative information IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 12/10/2021 Local time: 14:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: English IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 19/10/2021 Local time: 14:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: HQ EUFOR Postal address: Butmir Camp Town: Ilidza, Sarajevo Postal code: 71210 Country: Bosnia and Herzegovina E-mail: [9]taco@eufor.europa.eu Telephone: +387 33495729 Fax: +387 33495707 VI.5)Date of dispatch of this notice: 25/06/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de