Ausschreibung: Systemwartung - HR-Zagreb Systemwartung Dokument Nr...: 222924-2021 (ID: 2021050409165628065) Veröffentlicht: 04.05.2021 * HR-Zagreb: Systemwartung 2021/S 86/2021 222924 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Hrvatska narodna banka Nationale Identifikationsnummer: 95970281739 Postanschrift: Trg hrvatskih velikana 3 Ort: Zagreb NUTS-Code: HR Hrvatska Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Paula Palatinu E-Mail: [6]paula.palatinus@hnb.hr Telefon: +385 14596323 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.hnb.hr I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0016968 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Wirtschaft und Finanzen Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Odravanje i unapreenje centralnog nadzornog upravljakog i energetskog sustava na primarnoj i sekundarnoj lokaciji Referenznummer der Bekanntmachung: Ev. br. 14-21-V II.1.2)CPV-Code Hauptteil 50324100 Systemwartung II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Odravanje i unapreenje centralnog nadzornog upravljakog i energetskog sustava na primarnoj i sekundarnoj lokaciji. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 2 800 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 50324100 Systemwartung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR Hrvatska Hauptort der Ausführung: Poslovne prostorije naruitelja u Zagrebu i Ivani Gradu. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Odravanje i unapreenje centralnog nadzornog upravljakog i energetskog sustava na primarnoj i sekundarnoj lokaciji. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Iskustvo ponuditelja na odravanju centralnog, nadzornog, upravljakog i energetskog sustava / Gewichtung: 10 % Qualitätskriterium - Name: Iskustvo vodeeg strunjaka u godinama / Gewichtung: 5 % Preis - Gewichtung: 85 % II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 800 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Prema tokama 4.1.1. i 4.1.2. Dokumentacije o nabavi. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 01/06/2021 Ortszeit: 14:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 16/08/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 01/06/2021 Ortszeit: 14:00 Ort: Hrvatska narodna banka, Zagreb, F. Rakoga 5, dvorana prizemlje. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [11]www.dkom.hr VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/04/2021 References 6. mailto:paula.palatinus@hnb.hr?subject=TED 7. http://www.hnb.hr/ 8. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0016968 9. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 10. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 11. http://www.dkom.hr/ OT: 04/05/2021 S86 Hrvatska-Zagreb: Usluge odravanja sustava 2021/S 086-222924 Obavijest o nadmetanju Usluge Pravna osnova: Direktiva 2014/24/EU Odjeljak I: Javni naruitelj I.1)Naziv i adrese Slubeni naziv: Hrvatska narodna banka Nacionalni registracijski broj: 95970281739 Potanska adresa: Trg hrvatskih velikana 3 Mjesto: Zagreb NUTS kod: HR Hrvatska Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska Osoba za kontakt: Paula Palatinu E-pota: [6]paula.palatinus@hnb.hr Telefon: +385 14596323 Internetska(-e) adresa(-e): Glavna adresa: [7]www.hnb.hr I.3)Komunikacija Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i moe joj se u potpunosti pristupiti izravno i neogranieno na: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0016968 Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektroniki na: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Vrsta javnog naruitelja Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava I.5)Glavna djelatnost Gospodarstvo i financije Odjeljak II: Predmet II.1)Opseg nabave II.1.1)Naziv: Odravanje i unapreenje centralnog nadzornog upravljakog i energetskog sustava na primarnoj i sekundarnoj lokaciji Referentni broj: Ev. br. 14-21-V II.1.2)Glavna CPV oznaka 50324100 Usluge odravanja sustava II.1.3)Vrsta ugovora Usluge II.1.4)Kratak opis: Odravanje i unapreenje centralnog nadzornog upravljakog i energetskog sustava na primarnoj i sekundarnoj lokaciji. II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 2 800 000.00 HRK II.1.6)Podaci o grupama Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne II.2)Opis II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 50324100 Usluge odravanja sustava II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR Hrvatska Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Poslovne prostorije naruitelja u Zagrebu i Ivani Gradu. II.2.4)Opis nabave: Odravanje i unapreenje centralnog nadzornog upravljakog i energetskog sustava na primarnoj i sekundarnoj lokaciji. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Iskustvo ponuditelja na odravanju centralnog, nadzornog, upravljakog i energetskog sustava / Ponder: 10 % Kriterij kvalitete - Naziv: Iskustvo vodeeg strunjaka u godinama / Ponder: 5 % Cijena - Ponder: 85 % II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 2 800 000.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehniki podaci III.1)Uvjeti sudjelovanja III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, ukljuujui zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre Popis i kratki opis uvjeta: Prema tokama 4.1.1. i 4.1.2. Dokumentacije o nabavi. III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.3)Tehnika i struna sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi Odjeljak IV: Postupak IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postupka Otvoreni postupak IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamikom sustavu nabave IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA) Nabava je obuhvaena Sporazumom o javnoj nabavi: ne IV.2)Administrativni podaci IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje Datum: 01/06/2021 Lokalno vrijeme: 14:00 IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje: Hrvatski IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude Ponuda mora biti valjana do: 16/08/2021 IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda Datum: 01/06/2021 Lokalno vrijeme: 14:00 Mjesto: Hrvatska narodna banka, Zagreb, F. Rakoga 5, dvorana prizemlje. Odjeljak VI: Dopunski podaci VI.1)Podaci o obnavljanjima Ova nabava e se ponavljati.: ne VI.3)Dodatni podaci: VI.4)Postupci pravne zatite VI.4.1)Tijelo nadleno za postupak pravne zatite Slubeni naziv: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Potanska adresa: Koturaka cesta 43/IV Mjesto: Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Telefaks: +385 14559933 Internetska adresa: [11]www.dkom.hr VI.5)Datum slanja ove obavijesti: 29/04/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de