Ausschreibung: Medizinische Verbrauchsartikel - SI-Maribor Medizinische Verbrauchsartikel Dokument Nr...: 221941-2021 (ID: 2021050409080127059) Veröffentlicht: 04.05.2021 * SI-Maribor: Medizinische Verbrauchsartikel 2021/S 86/2021 221941 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Univerzitetni klinini center Maribor Nationale Identifikationsnummer: 5054150000 Postanschrift: Ljubljanska ulica 5 Ort: Maribor NUTS-Code: SI Slovenija Postleitzahl: 2000 Land: Slowenien Kontaktstelle(n): Sluba za nabavo med. materiala in storitev E-Mail: [5]dragan.selakovic@ukc-mb.si Telefon: +386 23212566 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [6]https://www.ukc-mb.si/ I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [7]https://www.ukc-mb.si/obvestila/javna-narocila/ Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [8]https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtm l?zadevaId=1985 I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Hitri testi za Covid Referenznummer der Bekanntmachung: 460-E-DS-129/21 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Predmet javnega naroila je nabava hitrih testov za Covid. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI Slovenija Hauptort der Ausführung: UKC Maribor II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Trajanje javnega naroila: od pravnomonosti odloitve o oddaji javnega naroila do 31.12.2021. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Skladno s 1. toko 95. lena ZJN-3 lahko stranki okvirnega sporazuma sporazumno podaljata trajanje okvirnega sporazuma s sklenitvijo aneksa k okvirnemu sporazumu. Aneks lahko skleneta v primeru, e novi postopek oddaje javnega naroila ni zakljuen pravoasno, in sicer za as do zakljuka postopka oddaje javnega naroila oziroma sklenitve novega okvirnega sporazuma. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren Beschleunigtes Verfahren Begründung: Nujnost izvedbe postopka zaradi epidemije Covid. IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 21/05/2021 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Slowenisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 31/12/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 21/05/2021 Ortszeit: 13:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: Rok za sprejemanje ponudnikovih vpraanj: 11.5.2021 12:00:00 VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naroil Postanschrift: Slovenska cesta 54 Ort: Ljubljana Postleitzahl: 1000 Land: Slowenien VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Univerzitetni klinini center Maribor Postanschrift: Ljubljanska ulica 5 Ort: Maribor Postleitzahl: 2000 Land: Slowenien VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/04/2021 References 5. mailto:dragan.selakovic@ukc-mb.si?subject=TED 6. https://www.ukc-mb.si/ 7. https://www.ukc-mb.si/obvestila/javna-narocila/ 8. https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=1985 OT: 04/05/2021 S86 Slovenija-Maribor: Proizvodi za medicinsko uporabo 2021/S 086-221941 Obvestilo o naroilu Blago Pravna podlaga: Direktiva 2014/24/EU Oddelek I: Javni naronik I.1)Ime in naslovi Uradno ime: Univerzitetni klinini center Maribor Nacionalna identifikacijska tevilka: 5054150000 Potni naslov: Ljubljanska ulica 5 Kraj: Maribor ifra NUTS: SI Slovenija Potna tevilka: 2000 Drava: Slovenija Kontaktna oseba: Sluba za nabavo med. materiala in storitev E-naslov: [5]dragan.selakovic@ukc-mb.si Telefon: +386 23212566 Internetni naslovi: Glavni naslov: [6]https://www.ukc-mb.si/ I.3)Sporoanje Razpisna dokumentacija je na voljo brezplano za neomejen in celovit neposredni dostop na: [7]https://www.ukc-mb.si/obvestila/javna-narocila/ Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko prek: [8]https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtm l?zadevaId=1985 I.4)Vrsta javnega naronika Oseba javnega prava I.5)Glavna podroja dejavnosti Zdravje Oddelek II: Predmet II.1)Obseg naroila II.1.1)Naslov: Hitri testi za Covid Referenna tevilka dokumenta: 460-E-DS-129/21 II.1.2)Glavna koda CPV 33140000 Proizvodi za medicinsko uporabo II.1.3)Vrsta naroila Blago II.1.4)Kratek opis: Predmet javnega naroila je nabava hitrih testov za Covid. II.1.5)Ocenjena skupna vrednost II.1.6)Informacije o sklopih Naroilo je razdeljeno na sklope: ne II.2)Opis II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33140000 Proizvodi za medicinsko uporabo II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC Maribor II.2.4)Opis javnega naroila: Trajanje javnega naroila: od pravnomonosti odloitve o oddaji javnega naroila do 31.12.2021. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 6 To naroilo je mogoe podaljati: da Opis podaljanj: Skladno s 1. toko 95. lena ZJN-3 lahko stranki okvirnega sporazuma sporazumno podaljata trajanje okvirnega sporazuma s sklenitvijo aneksa k okvirnemu sporazumu. Aneks lahko skleneta v primeru, e novi postopek oddaje javnega naroila ni zakljuen pravoasno, in sicer za as do zakljuka postopka oddaje javnega naroila oziroma sklenitve novega okvirnega sporazuma. II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije Oddelek IV: Postopek IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postopka Odprti postopek Pospeeni postopek Utemeljitev: Nujnost izvedbe postopka zaradi epidemije Covid. IV.1.3)Informacije o okvirnem sporazumu ali dinaminem nabavnem sistemu Obvestilo vkljuuje sklenitev okvirnega sporazuma Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom IV.1.8)Informacije o Sporazumu o vladnih naroilih Naroilo ureja Sporazum o vladnih naroilih: ne IV.2)Upravne informacije IV.2.2)Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje Datum: 21/05/2021 Lokalni as: 12:00 IV.2.3)Predvideni datum poiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom IV.2.4)Jeziki, v katerih se predloijo ponudbe ali prijave za sodelovanje: Slovenina IV.2.6)Minimalni asovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Ponudba mora biti veljavna do: 31/12/2021 IV.2.7)Nain odpiranja ponudb Datum: 21/05/2021 Lokalni as: 13:00 Oddelek VI: Dopolnilne informacije VI.1)Informacije o ponovitvah naroila Ponovitev naroila: ne VI.2)Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje raunov Uporabljeno bo elektronsko plailo VI.3)Dodatne informacije: Rok za sprejemanje ponudnikovih vpraanj: 11.5.2021 12:00:00 VI.4)Postopki za revizijo VI.4.1)Organ, pristojen za revizijo Uradno ime: Dravna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naroil Potni naslov: Slovenska cesta 54 Kraj: Ljubljana Potna tevilka: 1000 Drava: Slovenija VI.4.4)Sluba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije Uradno ime: Univerzitetni klinini center Maribor Potni naslov: Ljubljanska ulica 5 Kraj: Maribor Potna tevilka: 2000 Drava: Slovenija VI.5)Datum poiljanja tega obvestila: 29/04/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de