Ausschreibung: Möbel für ärztliche Zwecke - DK-Hillerød Möbel für ärztliche Zwecke Diverse Möbel Dokument Nr...: 221750-2021 (ID: 2021050409055526848) Veröffentlicht: 04.05.2021 * DK-Hillerød: Möbel für ärztliche Zwecke 2021/S 86/2021 221750 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Region Hovedstaden Nationale Identifikationsnummer: 29190623 Postanschrift: Kongens Vænge 2 Ort: Hillerød NUTS-Code: DK01 Hovedstaden Postleitzahl: 3400 Land: Dänemark Kontaktstelle(n): Martin Andersen E-Mail: [5]martin.risvang.andersen@regionh.dk Telefon: +45 24494238 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [6]https://www.regionh.dk/ Adresse des Beschafferprofils: [7]https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963 I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=298766&B=HOVED STADEN Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=298766&B=HOVED STADEN Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Levering af sengeborde til Region Hovedstadens hospitaler Referenznummer der Bekanntmachung: 21003636 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33192000 Möbel für ärztliche Zwecke II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Levering af sengeborde, der fremstår som betjeningsvenlig hospitalsinventar til brug for patienter og plejepersonale på Regionens hospitaler. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 7 500 000.00 DKK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39151000 Diverse Möbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: DK01 Hovedstaden II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Levering af sengeborde, der fremstår som betjeningsvenlig hospitalsinventar til brug for patienter og plejepersonale på Regionens hospitaler. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: - Integreret strømudtag - Ekstra hylde - Kulisseskinne - Kodelås. Se kravsspecifikationens pkt. 5.1, 5.2, 5.3 og 5.4. II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 07/06/2021 Ortszeit: 14:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Dänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 07/12/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 07/06/2021 Ortszeit: 14:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: ja VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud Postanschrift: Nævnenes Hus, Toldboden 2 Ort: Viborg Postleitzahl: 8800 Land: Dänemark E-Mail: [10]klfu@naevneneshus.dk Telefon: +45 72405600 Internet-Adresse: [11]http://www.klfu.dk VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren Offizielle Bezeichnung: xx Ort: xx Land: Dänemark VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Tildeling af rammeaftale: 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og forbrugerstyrelsen Postanschrift: Carl Jacobsens Vej 35 Ort: Valby Postleitzahl: 2500 Land: Dänemark E-Mail: [12]kfst@kfst.dk Telefon: +45 41715000 Internet-Adresse: [13]http://www.kfst.dk VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/04/2021 References 5. mailto:martin.risvang.andersen@regionh.dk?subject=TED 6. https://www.regionh.dk/ 7. https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963 8. http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=298766&B=HOVEDSTADEN 9. http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=298766&B=HOVEDSTADEN 10. mailto:klfu@naevneneshus.dk?subject=TED 11. http://www.klfu.dk/ 12. mailto:kfst@kfst.dk?subject=TED 13. http://www.kfst.dk/ OT: 04/05/2021 S86 Danmark-Hillerød: Møbler til medicinsk brug 2021/S 086-221750 Udbudsbekendtgørelse Varer Retsgrundlag: Direktiv 2014/24/EU Del I: Ordregivende myndighed I.1)Navn og adresser Officielt navn: Region Hovedstaden CVR-nummer: 29190623 Postadresse: Kongens Vænge 2 By: Hillerød NUTS-kode: DK01 Hovedstaden Postnummer: 3400 Land: Danmark Kontaktperson: Martin Andersen E-mail: [5]martin.risvang.andersen@regionh.dk Telefon: +45 24494238 Internetadresse(r): Overordnet internetadresse: [6]https://www.regionh.dk/ Internetadresse for køberprofilen: [7]https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963 I.3)Kommunikation Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: [8]http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=298766&B=HOVED STADEN Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: [9]http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=298766&B=HOVED STADEN Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse I.4)Type ordregivende myndighed Regional eller lokal myndighed I.5)Hovedaktivitet Sundhed Del II: Genstand II.1)Udbuddets omfang II.1.1)Betegnelse: Levering af sengeborde til Region Hovedstadens hospitaler Sagsnr.: 21003636 II.1.2)Hoved-CPV-kode 33192000 Møbler til medicinsk brug II.1.3)Kontrakttype Varer II.1.4)Kort beskrivelse: Levering af sengeborde, der fremstår som betjeningsvenlig hospitalsinventar til brug for patienter og plejepersonale på Regionens hospitaler. II.1.5)Anslået samlet værdi Værdi eksklusive moms: 7 500 000.00 DKK II.1.6)Oplysninger om delkontrakter Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej II.2)Beskrivelse II.2.2)Supplerende CPV-kode(r) 39151000 Diverse møbler II.2.3)Udførelsessted NUTS-kode: DK01 Hovedstaden II.2.4)Beskrivelse af udbuddet: Levering af sengeborde, der fremstår som betjeningsvenlig hospitalsinventar til brug for patienter og plejepersonale på Regionens hospitaler. II.2.5)Tildelingskriterier Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne II.2.6)Anslået værdi II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem Varighed i måneder: 48 Denne kontrakt kan forlænges: nej II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej II.2.11)Oplysninger om optioner Optioner: ja Beskrivelse af optioner: - Integreret strømudtag - Ekstra hylde - Kulisseskinne - Kodelås. Se kravsspecifikationens pkt. 5.1, 5.2, 5.3 og 5.4. II.2.13)Oplysninger om EU-midler Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej II.2.14)Yderligere oplysninger Del IV: Procedure IV.1)Beskrivelse IV.1.1)Proceduretype Offentligt udbud IV.1.3)Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale Rammeaftale med en enkelt aktør IV.1.8)Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja IV.2)Administrative oplysninger IV.2.2)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse Dato: 07/06/2021 Tidspunkt: 14:00 IV.2.3)Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere IV.2.4)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse: Dansk IV.2.6)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud Tilbud skal være gyldige indtil: 07/12/2021 IV.2.7)Betingelser for åbning af bud Dato: 07/06/2021 Tidspunkt: 14:00 Del VI: Supplerende oplysninger VI.1)Oplysninger om gentagelse Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja VI.3)Yderligere oplysninger: VI.4)Klageprocedurer VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne Officielt navn: Klagenævnet for Udbud Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2 By: Viborg Postnummer: 8800 Land: Danmark E-mail: [10]klfu@naevneneshus.dk Telefon: +45 72405600 Internetadresse: [11]http://www.klfu.dk VI.4.2)Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne Officielt navn: xx By: xx Land: Danmark VI.4.3)Klageprocedure Præcise oplysninger om klagefrist(er): Tildeling af rammeaftale: 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. VI.4.4)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren Officielt navn: Konkurrence- og forbrugerstyrelsen Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35 By: Valby Postnummer: 2500 Land: Danmark E-mail: [12]kfst@kfst.dk Telefon: +45 41715000 Internetadresse: [13]http://www.kfst.dk VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse: 29/04/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de