Ausschreibung: Medizinische Ausrüstungen, Arzneimittel und Körperpflegeprodukte - NO-Vadsø Medizinische Ausrüstungen, Arzneimittel und Körperpflegeprodukte Katheter Dokument Nr...: 221147-2021 (ID: 2021050309261726137) Veröffentlicht: 03.05.2021 * NO-Vadsø: Medizinische Ausrüstungen, Arzneimittel und Körperpflegeprodukte 2021/S 85/2021 221147 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Sykehusinnkjøp HF Nationale Identifikationsnummer: 916879067 Postanschrift: Postboks 40 Ort: Vadsø NUTS-Code: NO Norge Postleitzahl: 9811 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Postmottak Sykehusinnkjøp E-Mail: [5]post@sykehusinnkjop.no Telefon: +47 78950700 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [6]https://permalink.mercell.com/155048362.aspx Adresse des Beschafferprofils: [7]http://www.sykehusinnkjop.no/ I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://permalink.mercell.com/155048362.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://permalink.mercell.com/155048362.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Incontinence Products Part 2 National Contract Referenznummer der Bekanntmachung: 2018/1733 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33000000 Medizinische Ausrüstungen, Arzneimittel und Körperpflegeprodukte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: New call for sub-tender No 20; single use intermittent urinary catheter with tiemann tip: This contest was cancelled in December. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 500 000.00 NOK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33141200 Katheter II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO Norge II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Open tender contest. Samples are to be sent to the Norwegian Hospital Procurement Trust in Vadsø. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 500 000.00 NOK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/10/2021 Ende: 30/09/2023 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Possible extension for 1 + 1 year. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2020/S 207-506123 IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 27/05/2021 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Norwegisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 6 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 27/05/2021 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Østfinnmark Tingrett Postanschrift: Postboks 54 Ort: Vadsø Postleitzahl: 9811 Land: Norwegen VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/04/2021 References 5. mailto:post@sykehusinnkjop.no?subject=TED 6. https://permalink.mercell.com/155048362.aspx 7. http://www.sykehusinnkjop.no/ 8. https://permalink.mercell.com/155048362.aspx 9. https://permalink.mercell.com/155048362.aspx 10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:506123-2020:TEXT:DE:HTML OT: 03/05/2021 S85 Norway-Vadsø: Medical equipments, pharmaceuticals and personal care products 2021/S 085-221147 Contract notice Supplies Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Sykehusinnkjøp HF National registration number: 916879067 Postal address: Postboks 40 Town: Vadsø NUTS code: NO Norge Postal code: 9811 Country: Norway Contact person: Postmottak Sykehusinnkjøp E-mail: [5]post@sykehusinnkjop.no Telephone: +47 78950700 Internet address(es): Main address: [6]https://permalink.mercell.com/155048362.aspx Address of the buyer profile: [7]http://www.sykehusinnkjop.no/ I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [8]https://permalink.mercell.com/155048362.aspx Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [9]https://permalink.mercell.com/155048362.aspx I.4)Type of the contracting authority Body governed by public law I.5)Main activity Health Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Incontinence Products Part 2 National Contract Reference number: 2018/1733 II.1.2)Main CPV code 33000000 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care products II.1.3)Type of contract Supplies II.1.4)Short description: New call for sub-tender No 20; single use intermittent urinary catheter with tiemann tip: This contest was cancelled in December. II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 500 000.00 NOK II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.2)Additional CPV code(s) 33141200 Catheters II.2.3)Place of performance NUTS code: NO Norge II.2.4)Description of the procurement: Open tender contest. Samples are to be sent to the Norwegian Hospital Procurement Trust in Vadsø. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value Value excluding VAT: 500 000.00 NOK II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Start: 01/10/2021 End: 30/09/2023 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: Possible extension for 1 + 1 year. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system The procurement involves the establishment of a framework agreement Framework agreement with a single operator IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure Notice number in the OJ S: [10]2020/S 207-506123 IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 27/05/2021 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Norwegian IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Duration in months: 6 (from the date stated for receipt of tender) IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 27/05/2021 Local time: 12:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Østfinnmark Tingrett Postal address: Postboks 54 Town: Vadsø Postal code: 9811 Country: Norway VI.5)Date of dispatch of this notice: 28/04/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de