Ausschreibung: Zimmer- und Tischlerarbeiten - NO-Fredrikstad Zimmer- und Tischlerarbeiten Dokument Nr...: 221137-2021 (ID: 2021050309261226129) Veröffentlicht: 03.05.2021 * NO-Fredrikstad: Zimmer- und Tischlerarbeiten 2021/S 85/2021 221137 Auftragsbekanntmachung Bauauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Fredrikstad kommune Nationale Identifikationsnummer: 940039541 Postanschrift: Rådhuset, Nygaardsgaten 14-16 Ort: Fredrikstad NUTS-Code: NO Norge Postleitzahl: 1606 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Kristian Fladeby E-Mail: [6]krifla@fredrikstad.kommune.no Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://permalink.mercell.com/151407757.aspx Adresse des Beschafferprofils: [8]http://www.fredrikstad.kommune.no/ I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Hvaler Kommune Nationale Identifikationsnummer: 964 947 082 Ort: Hvaler NUTS-Code: NO082 Viken Land: Norwegen E-Mail: [9]postmottak@hvaler.kommune.no Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [10]https://www.hvaler.kommune.no/ I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung Der Auftrag betrifft eine gemeinsame Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [11]https://permalink.mercell.com/151407757.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [12]https://permalink.mercell.com/151407757.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Framework Agreement for the Purchase of Craftsman Services, Carpentry Works Referenznummer der Bekanntmachung: 2021/8010 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45422000 Zimmer- und Tischlerarbeiten II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: The contracting authority hereby calls for tenders for a framework agreement for craftsman services related to Carpentry. A comprehensive description of the contract is given in the annexes to the tender documentation. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO082 Viken II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The framework agreement must cover the contracting authority's need for craftsman services related to Carpentry. The framework agreement shall cover the current needs of the contracting authority in addition to what is covered through own resources for the requested discipline. The agreement must include ordinary new buildings, service, maintenance and renovation assignments. Antiquarian maintenance work, roofing, plumbing and welding are not covered by the agreement. The contracting authority shall enter into 3 parallel framework agreements, provided that there is a sufficient number of suitable tenderers and tenders. For further information and a complete description of the delivery, see the appendices to the tender documentation. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Quality / Gewichtung: 40 % Qualitätskriterium - Name: Environment / Gewichtung: 20 % Preis - Gewichtung: 40 % II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 30/06/2021 Ende: 01/07/2023 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: An exclusive option for 1 + 1 year extension. II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 31/05/2021 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Norwegisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 6 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 31/05/2021 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Søndre Østfold Tingrett Ort: Fredrikstad Land: Norwegen VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/04/2021 References 6. mailto:krifla@fredrikstad.kommune.no?subject=TED 7. https://permalink.mercell.com/151407757.aspx 8. http://www.fredrikstad.kommune.no/ 9. mailto:postmottak@hvaler.kommune.no?subject=TED 10. https://www.hvaler.kommune.no/ 11. https://permalink.mercell.com/151407757.aspx 12. https://permalink.mercell.com/151407757.aspx OT: 03/05/2021 S85 Norway-Fredrikstad: Carpentry installation work 2021/S 085-221137 Contract notice Works Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Fredrikstad kommune National registration number: 940039541 Postal address: Rådhuset, Nygaardsgaten 14-16 Town: Fredrikstad NUTS code: NO Norge Postal code: 1606 Country: Norway Contact person: Kristian Fladeby E-mail: [6]krifla@fredrikstad.kommune.no Internet address(es): Main address: [7]https://permalink.mercell.com/151407757.aspx Address of the buyer profile: [8]http://www.fredrikstad.kommune.no/ I.1)Name and addresses Official name: Hvaler Kommune National registration number: 964 947 082 Town: Hvaler NUTS code: NO082 Viken Country: Norway E-mail: [9]postmottak@hvaler.kommune.no Internet address(es): Main address: [10]https://www.hvaler.kommune.no/ I.2)Information about joint procurement The contract involves joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [11]https://permalink.mercell.com/151407757.aspx Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [12]https://permalink.mercell.com/151407757.aspx I.4)Type of the contracting authority Regional or local authority I.5)Main activity General public services Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Framework Agreement for the Purchase of Craftsman Services, Carpentry Works Reference number: 2021/8010 II.1.2)Main CPV code 45422000 Carpentry installation work II.1.3)Type of contract Works II.1.4)Short description: The contracting authority hereby calls for tenders for a framework agreement for craftsman services related to Carpentry. A comprehensive description of the contract is given in the annexes to the tender documentation. II.1.5)Estimated total value II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.3)Place of performance NUTS code: NO082 Viken II.2.4)Description of the procurement: The framework agreement must cover the contracting authority's need for craftsman services related to Carpentry. The framework agreement shall cover the current needs of the contracting authority in addition to what is covered through own resources for the requested discipline. The agreement must include ordinary new buildings, service, maintenance and renovation assignments. Antiquarian maintenance work, roofing, plumbing and welding are not covered by the agreement. The contracting authority shall enter into 3 parallel framework agreements, provided that there is a sufficient number of suitable tenderers and tenders. For further information and a complete description of the delivery, see the appendices to the tender documentation. II.2.5)Award criteria Criteria below Quality criterion - Name: Quality / Weighting: 40 % Quality criterion - Name: Environment / Weighting: 20 % Price - Weighting: 40 % II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Start: 30/06/2021 End: 01/07/2023 This contract is subject to renewal: no II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: yes Description of options: An exclusive option for 1 + 1 year extension. II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.2)Economic and financial standing Selection criteria as stated in the procurement documents III.1.3)Technical and professional ability Selection criteria as stated in the procurement documents Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system The procurement involves the establishment of a framework agreement Framework agreement with several operators Envisaged maximum number of participants to the framework agreement: 3 IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no IV.2)Administrative information IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 31/05/2021 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Norwegian IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Duration in months: 6 (from the date stated for receipt of tender) IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 31/05/2021 Local time: 12:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Søndre Østfold Tingrett Town: Fredrikstad Country: Norway VI.5)Date of dispatch of this notice: 28/04/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de