Ausschreibung: Arzneimittel - HR-Zagreb Arzneimittel Dokument Nr...: 49310-2021 (ID: 2021020109064448361) Veröffentlicht: 01.02.2021 * HR-Zagreb: Arzneimittel 2021/S 21/2021 49310 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Kliniki bolniki centar Zagreb Nationale Identifikationsnummer: 46377257342 Postanschrift: Kipatieva 12 Ort: Zagreb NUTS-Code: HR041 Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Mateja Badjun E-Mail: [6]mateja.badjun@kbc-zagreb.hr Telefon: +385 12368804 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.kbc-zagreb.hr I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0003823 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Jednogodinja nabava lijekova 14 Referenznummer der Bekanntmachung: 1.2.A.1 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33600000 Arzneimittel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Jednogodinja nabava lijekova 14. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 92 289 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa predmeta nabave 1 koagulacijski faktor VIII, ljudski, von Willebrandov faktor, ljudski Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33600000 Arzneimittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR041 Grad Zagreb Hauptort der Ausführung: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Grupa predmeta nabave 1 koagulacijski faktor VIII, ljudski, von Willebrandov faktor, ljudski. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Gewichtung: 10 % Preis - Gewichtung: 90 % II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 364 466.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa predmeta nabave 2 paklitaksel (nab) Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33600000 Arzneimittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR041 Grad Zagreb Hauptort der Ausführung: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Grupa predmeta nabave 2 paklitaksel (nab) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Gewichtung: 10 % Preis - Gewichtung: 90 % II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 440 985.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa predmeta nabave 3 rituksimab Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33600000 Arzneimittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR041 Grad Zagreb Hauptort der Ausführung: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Grupa predmeta nabave 3 rituksimab II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Gewichtung: 10 % Preis - Gewichtung: 90 % II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 560 518.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa predmeta nabave 4 trastuzumab Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33600000 Arzneimittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR041 Grad Zagreb Hauptort der Ausführung: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Grupa predmeta nabave 4 trastuzumab. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Gewichtung: 10 % Preis - Gewichtung: 90 % II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 264 921.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa predmeta nabave 5 bevacizumab Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33600000 Arzneimittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR041 Grad Zagreb Hauptort der Ausführung: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Grupa predmeta nabave 5 bevacizumab II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Gewichtung: 10 % Preis - Gewichtung: 90 % II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 10 532 578.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa predmeta nabave 6 daratumumab, apalutamid Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33600000 Arzneimittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR041 Grad Zagreb Hauptort der Ausführung: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Grupa predmeta nabave 6 daratumumab, apalutamid II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Gewichtung: 10 % Preis - Gewichtung: 90 % II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 50 759 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa predmeta nabave 7 durvalumab Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33600000 Arzneimittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR041 Grad Zagreb Hauptort der Ausführung: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Grupa predmeta nabave 7 durvalumab. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Gewichtung: 10 % Preis - Gewichtung: 90 % II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 20 275 473.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa predmeta nabave 8 siponimod Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33600000 Arzneimittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR041 Grad Zagreb Hauptort der Ausführung: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Grupa predmeta nabave 8 siponimod. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Gewichtung: 10 % Preis - Gewichtung: 90 % II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 7 091 059.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovoravajueg registra koji se vodi u dravi lanici njegova poslovnog nastana. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/03/2021 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 6 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 08/03/2021 Ortszeit: 12:00 Ort: Kliniki bolniki centar Zagreb, Kipatieva 12, Hotel Rebro (ulaz sa stranje strane), prvi kat, sala za sastanke. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [11]www.dkom.hr VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/01/2021 References 6. mailto:mateja.badjun@kbc-zagreb.hr?subject=TED 7. http://www.kbc-zagreb.hr/ 8. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0003823 9. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 10. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 11. http://www.dkom.hr/ OT: 01/02/2021 S21 Hrvatska-Zagreb: Farmaceutski proizvodi 2021/S 021-049310 Obavijest o nadmetanju Roba Pravna osnova: Direktiva 2014/24/EU Odjeljak I: Javni naruitelj I.1)Naziv i adrese Slubeni naziv: Kliniki bolniki centar Zagreb Nacionalni registracijski broj: 46377257342 Potanska adresa: Kipatieva 12 Mjesto: Zagreb NUTS kod: HR041 Grad Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska Osoba za kontakt: Mateja Badjun E-pota: [6]mateja.badjun@kbc-zagreb.hr Telefon: +385 12368804 Internetska(-e) adresa(-e): Glavna adresa: [7]www.kbc-zagreb.hr I.3)Komunikacija Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i moe joj se u potpunosti pristupiti izravno i neogranieno na: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0003823 Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektroniki na: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Vrsta javnog naruitelja Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava I.5)Glavna djelatnost Zdravstvo Odjeljak II: Predmet II.1)Opseg nabave II.1.1)Naziv: Jednogodinja nabava lijekova 14 Referentni broj: 1.2.A.1 II.1.2)Glavna CPV oznaka 33600000 Farmaceutski proizvodi II.1.3)Vrsta ugovora Roba II.1.4)Kratak opis: Jednogodinja nabava lijekova 14. II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 92 289 000.00 HRK II.1.6)Podaci o grupama Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: da Ponude se mogu podnijeti za sve grupe II.2)Opis II.2.1)Naziv: Grupa predmeta nabave 1 koagulacijski faktor VIII, ljudski, von Willebrandov faktor, ljudski Grupa br.: 1 II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 33600000 Farmaceutski proizvodi II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR041 Grad Zagreb Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Opis nabave: Grupa predmeta nabave 1 koagulacijski faktor VIII, ljudski, von Willebrandov faktor, ljudski. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Ponder: 10 % Cijena - Ponder: 90 % II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 364 466.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci II.2)Opis II.2.1)Naziv: Grupa predmeta nabave 2 paklitaksel (nab) Grupa br.: 2 II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 33600000 Farmaceutski proizvodi II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR041 Grad Zagreb Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Opis nabave: Grupa predmeta nabave 2 paklitaksel (nab) II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Ponder: 10 % Cijena - Ponder: 90 % II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 440 985.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci II.2)Opis II.2.1)Naziv: Grupa predmeta nabave 3 rituksimab Grupa br.: 3 II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 33600000 Farmaceutski proizvodi II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR041 Grad Zagreb Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Opis nabave: Grupa predmeta nabave 3 rituksimab II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Ponder: 10 % Cijena - Ponder: 90 % II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 2 560 518.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci II.2)Opis II.2.1)Naziv: Grupa predmeta nabave 4 trastuzumab Grupa br.: 4 II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 33600000 Farmaceutski proizvodi II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR041 Grad Zagreb Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Opis nabave: Grupa predmeta nabave 4 trastuzumab. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Ponder: 10 % Cijena - Ponder: 90 % II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 264 921.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci II.2)Opis II.2.1)Naziv: Grupa predmeta nabave 5 bevacizumab Grupa br.: 5 II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 33600000 Farmaceutski proizvodi II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR041 Grad Zagreb Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Opis nabave: Grupa predmeta nabave 5 bevacizumab II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Ponder: 10 % Cijena - Ponder: 90 % II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 10 532 578.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci II.2)Opis II.2.1)Naziv: Grupa predmeta nabave 6 daratumumab, apalutamid Grupa br.: 6 II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 33600000 Farmaceutski proizvodi II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR041 Grad Zagreb Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Opis nabave: Grupa predmeta nabave 6 daratumumab, apalutamid II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Ponder: 10 % Cijena - Ponder: 90 % II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 50 759 000.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci II.2)Opis II.2.1)Naziv: Grupa predmeta nabave 7 durvalumab Grupa br.: 7 II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 33600000 Farmaceutski proizvodi II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR041 Grad Zagreb Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Opis nabave: Grupa predmeta nabave 7 durvalumab. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Ponder: 10 % Cijena - Ponder: 90 % II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 20 275 473.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci II.2)Opis II.2.1)Naziv: Grupa predmeta nabave 8 siponimod Grupa br.: 8 II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 33600000 Farmaceutski proizvodi II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR041 Grad Zagreb Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Kliniki bolniki centar Zagreb, Skladite ljekarne, Kipatieva 12, Zagreb. II.2.4)Opis nabave: Grupa predmeta nabave 8 siponimod. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Implementirani sustav upravljanja okoliem prema normi HRN EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015; EN ISO 14001:2015) ili jednakovrijednoj / Ponder: 10 % Cijena - Ponder: 90 % II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 7 091 059.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehniki podaci III.1)Uvjeti sudjelovanja III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, ukljuujui zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre Popis i kratki opis uvjeta: Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovoravajueg registra koji se vodi u dravi lanici njegova poslovnog nastana. III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.3)Tehnika i struna sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi Odjeljak IV: Postupak IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postupka Otvoreni postupak IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamikom sustavu nabave IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA) Nabava je obuhvaena Sporazumom o javnoj nabavi: ne IV.2)Administrativni podaci IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje Datum: 08/03/2021 Lokalno vrijeme: 12:00 IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje: Hrvatski IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude Trajanje u mjesecima: 6 (od isteka roka za dostavu ponuda) IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda Datum: 08/03/2021 Lokalno vrijeme: 12:00 Mjesto: Kliniki bolniki centar Zagreb, Kipatieva 12, Hotel Rebro (ulaz sa stranje strane), prvi kat, sala za sastanke. Odjeljak VI: Dopunski podaci VI.1)Podaci o obnavljanjima Ova nabava e se ponavljati.: ne VI.3)Dodatni podaci: VI.4)Postupci pravne zatite VI.4.1)Tijelo nadleno za postupak pravne zatite Slubeni naziv: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Potanska adresa: Koturaka cesta 43/IV Mjesto: Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Telefaks: +385 14559933 Internetska adresa: [11]www.dkom.hr VI.5)Datum slanja ove obavijesti: 27/01/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de