Ausschreibung: Ausrüstung für Nierendialyse - HR-Ogulin Ausrüstung für Nierendialyse Dokument Nr...: 49309-2021 (ID: 2021020109064448360) Veröffentlicht: 01.02.2021 * HR-Ogulin: Ausrüstung für Nierendialyse 2021/S 21/2021 49309 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Opa bolnica i bolnica branitelja Domovinskog rata Ogulin Nationale Identifikationsnummer: 88206161418 Postanschrift: Bolnika ulica 38 Ort: Ogulin NUTS-Code: HR04D Karlovaka upanija Postleitzahl: 47300 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Lea Turkovi E-Mail: [6]lea.turkovic@bolnica-ogulin.hr Telefon: +385 912819177 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://www.bolnica-ogulin.hr/ Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.bolnica-ogulin.hr/ I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0003810 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Naprave za podravanje bubrene funkcije Referenznummer der Bekanntmachung: 01-14/1 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33181000 Ausrüstung für Nierendialyse II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Naprave za podravanje bubrene funkcije. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 4 600 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33181000 Ausrüstung für Nierendialyse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR04D Karlovaka upanija Hauptort der Ausführung: Opa bolnica i bolnica branitelja domovinskog rata Ogulin, Ogulin, Bolnika ulica 38. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Naprave za podravanje bubrene funkcije. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Rok isporuke / Gewichtung: Ponder je 10 %. Preis - Gewichtung: Ponder je 90 %. II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 600 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Navedeno u DON-u. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Navedeno u DON-u. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 10/03/2021 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 5 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 10/03/2021 Ortszeit: 12:00 Ort: Opa bolnica i bolnica branitelja domovinskog rata Ogulin, Ogulin, Bolnika ulica 38, prostorija za sastanke na IV. katu. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [11]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [12]www.dkom.hr VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/01/2021 References 6. mailto:lea.turkovic@bolnica-ogulin.hr?subject=TED 7. https://www.bolnica-ogulin.hr/ 8. https://www.bolnica-ogulin.hr/ 9. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0003810 10. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 11. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 12. http://www.dkom.hr/ OT: 01/02/2021 S21 Hrvatska-Ogulin: Naprave za potporu bubrega 2021/S 021-049309 Obavijest o nadmetanju Roba Pravna osnova: Direktiva 2014/24/EU Odjeljak I: Javni naruitelj I.1)Naziv i adrese Slubeni naziv: Opa bolnica i bolnica branitelja Domovinskog rata Ogulin Nacionalni registracijski broj: 88206161418 Potanska adresa: Bolnika ulica 38 Mjesto: Ogulin NUTS kod: HR04D Karlovaka upanija Potanski broj: 47300 Drava: Hrvatska Osoba za kontakt: Lea Turkovi E-pota: [6]lea.turkovic@bolnica-ogulin.hr Telefon: +385 912819177 Internetska(-e) adresa(-e): Glavna adresa: [7]https://www.bolnica-ogulin.hr/ Adresa profila kupca: [8]https://www.bolnica-ogulin.hr/ I.3)Komunikacija Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i moe joj se u potpunosti pristupiti izravno i neogranieno na: [9]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0003810 Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektroniki na: [10]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Vrsta javnog naruitelja Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava I.5)Glavna djelatnost Zdravstvo Odjeljak II: Predmet II.1)Opseg nabave II.1.1)Naziv: Naprave za podravanje bubrene funkcije Referentni broj: 01-14/1 II.1.2)Glavna CPV oznaka 33181000 Naprave za potporu bubrega II.1.3)Vrsta ugovora Roba II.1.4)Kratak opis: Naprave za podravanje bubrene funkcije. II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 4 600 000.00 HRK II.1.6)Podaci o grupama Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne II.2)Opis II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 33181000 Naprave za potporu bubrega II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR04D Karlovaka upanija Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Opa bolnica i bolnica branitelja domovinskog rata Ogulin, Ogulin, Bolnika ulica 38. II.2.4)Opis nabave: Naprave za podravanje bubrene funkcije. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: Ponder je 10 %. Cijena - Ponder: Ponder je 90 %. II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 4 600 000.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 48 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehniki podaci III.1)Uvjeti sudjelovanja III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, ukljuujui zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre Popis i kratki opis uvjeta: Navedeno u DON-u. III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.3)Tehnika i struna sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.2)Uvjeti povezani s ugovorom III.2.2)Uvjeti izvrenja ugovora: Navedeno u DON-u. Odjeljak IV: Postupak IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postupka Otvoreni postupak IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamikom sustavu nabave Nabava ukljuuje uspostavu okvirnog sporazuma Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA) Nabava je obuhvaena Sporazumom o javnoj nabavi: ne IV.2)Administrativni podaci IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje Datum: 10/03/2021 Lokalno vrijeme: 12:00 IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje: Hrvatski IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude Trajanje u mjesecima: 5 (od isteka roka za dostavu ponuda) IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda Datum: 10/03/2021 Lokalno vrijeme: 12:00 Mjesto: Opa bolnica i bolnica branitelja domovinskog rata Ogulin, Ogulin, Bolnika ulica 38, prostorija za sastanke na IV. katu. Odjeljak VI: Dopunski podaci VI.1)Podaci o obnavljanjima Ova nabava e se ponavljati.: ne VI.3)Dodatni podaci: VI.4)Postupci pravne zatite VI.4.1)Tijelo nadleno za postupak pravne zatite Slubeni naziv: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Potanska adresa: Koturaka cesta 43/IV Mjesto: Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [11]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Telefaks: +385 14559933 Internetska adresa: [12]www.dkom.hr VI.5)Datum slanja ove obavijesti: 27/01/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de