Ausschreibung: Magnet-Resonanz-Anlage - HR-Zabok Magnet-Resonanz-Anlage Dokument Nr...: 49308-2021 (ID: 2021020109070848429) Veröffentlicht: 01.02.2021 * HR-Zabok: Magnet-Resonanz-Anlage 2021/S 21/2021 49308 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Opa bolnica Zabok Nationale Identifikationsnummer: 34938158599 Postanschrift: Braak 8 Ort: Zabok NUTS-Code: HR043 Krapinsko-zagorska upanija Postleitzahl: 49210 Land: Kroatien E-Mail: [6]slaven.sente@bolnica-zabok.hr Telefon: +385 49204028 Fax: +385 49204019 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.bolnica-zabok.hr Adresse des Beschafferprofils: [8]www.bolnica-zabok.hr I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0003667 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Nabava ureaja za magnetsku rezonancu 1.5T za Odjel za radiologiju Referenznummer der Bekanntmachung: EVV:1/21 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33111610 Magnet-Resonanz-Anlage II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Nabava ureaja za magnetsku rezonancu 1.5T za Odjel za radiologiju. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 5 600 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111610 Magnet-Resonanz-Anlage II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR043 Krapinsko-zagorska upanija Hauptort der Ausführung: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana,odjel radiologije. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Nabava ureaja za magnetsku rezonancu 1.5T za Odjel za radiologiju. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Prema DON-u / Gewichtung: Prema DON-U Kostenkriterium - Name: Prema DON-u / Gewichtung: Prema DON-U II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 600 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/03/2021 Ortszeit: 13:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/03/2021 Ortszeit: 13:00 Ort: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [11]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [12]www.dkom.hr VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Sluba nabave Ort: Zabok Land: Kroatien E-Mail: [13]slaven.sente@bolnica-zabok.hr Telefon: +385 49204028 Fax: +385 49204028 Internet-Adresse: [14]www.bolnica-zabok.hr VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/01/2021 References 6. mailto:slaven.sente@bolnica-zabok.hr?subject=TED 7. http://www.bolnica-zabok.hr/ 8. http://www.bolnica-zabok.hr/ 9. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0003667 10. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 11. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 12. http://www.dkom.hr/ 13. mailto:slaven.sente@bolnica-zabok.hr?subject=TED 14. http://www.bolnica-zabok.hr/ OT: 01/02/2021 S21 Hrvatska-Zabok: Jedinica za magnetnu rezonanciju 2021/S 021-049308 Obavijest o nadmetanju Roba Pravna osnova: Direktiva 2014/24/EU Odjeljak I: Javni naruitelj I.1)Naziv i adrese Slubeni naziv: Opa bolnica Zabok Nacionalni registracijski broj: 34938158599 Potanska adresa: Braak 8 Mjesto: Zabok NUTS kod: HR043 Krapinsko-zagorska upanija Potanski broj: 49210 Drava: Hrvatska E-pota: [6]slaven.sente@bolnica-zabok.hr Telefon: +385 49204028 Telefaks: +385 49204019 Internetska(-e) adresa(-e): Glavna adresa: [7]www.bolnica-zabok.hr Adresa profila kupca: [8]www.bolnica-zabok.hr I.3)Komunikacija Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i moe joj se u potpunosti pristupiti izravno i neogranieno na: [9]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0003667 Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektroniki na: [10]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Vrsta javnog naruitelja Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava I.5)Glavna djelatnost Zdravstvo Odjeljak II: Predmet II.1)Opseg nabave II.1.1)Naziv: Nabava ureaja za magnetsku rezonancu 1.5T za Odjel za radiologiju Referentni broj: EVV:1/21 II.1.2)Glavna CPV oznaka 33111610 Jedinica za magnetnu rezonanciju II.1.3)Vrsta ugovora Roba II.1.4)Kratak opis: Nabava ureaja za magnetsku rezonancu 1.5T za Odjel za radiologiju. II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 5 600 000.00 HRK II.1.6)Podaci o grupama Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne II.2)Opis II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 33111610 Jedinica za magnetnu rezonanciju II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR043 Krapinsko-zagorska upanija Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana,odjel radiologije. II.2.4)Opis nabave: Nabava ureaja za magnetsku rezonancu 1.5T za Odjel za radiologiju. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Prema DON-u / Ponder: Prema DON-U Kriterij troka - Naziv: Prema DON-u / Ponder: Prema DON-U II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 5 600 000.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehniki podaci III.1)Uvjeti sudjelovanja III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.3)Tehnika i struna sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi Odjeljak IV: Postupak IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postupka Otvoreni postupak IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamikom sustavu nabave IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA) Nabava je obuhvaena Sporazumom o javnoj nabavi: ne IV.2)Administrativni podaci IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje Datum: 04/03/2021 Lokalno vrijeme: 13:00 IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje: Hrvatski IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda Datum: 04/03/2021 Lokalno vrijeme: 13:00 Mjesto: Opa bolnica Zabok i bolnica hrvatskih veterana Odjeljak VI: Dopunski podaci VI.1)Podaci o obnavljanjima Ova nabava e se ponavljati.: ne VI.3)Dodatni podaci: VI.4)Postupci pravne zatite VI.4.1)Tijelo nadleno za postupak pravne zatite Slubeni naziv: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Potanska adresa: Koturaka cesta 43/IV Mjesto: Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [11]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Telefaks: +385 14559933 Internetska adresa: [12]www.dkom.hr VI.4.4)Sluba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zatite Slubeni naziv: Sluba nabave Mjesto: Zabok Drava: Hrvatska E-pota: [13]slaven.sente@bolnica-zabok.hr Telefon: +385 49204028 Telefaks: +385 49204028 Internetska adresa: [14]www.bolnica-zabok.hr VI.5)Datum slanja ove obavijesti: 27/01/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de