Ausschreibung: Varia - RO-Bukarest Varia Dokument Nr...: 49224-2021 (ID: 2021020109062048290) Veröffentlicht: 01.02.2021 * RO-Bukarest: Varia 2021/S 21/2021 49224 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic de Urgen Sfântul Ioan Nationale Identifikationsnummer: 4204178 Postanschrift: Str. Vitan-Bârzeti nr. 13 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 042122 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mariana Stavri E-Mail: [6]achizitii.sfib@gmail.com Telefon: +40 3674857 Fax: +40 3674857 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.sfib.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100112118 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Unitate spitaliceasc I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru furnizare medicamente Referenznummer der Bekanntmachung: 1435/25.01.2021 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33690000 Varia II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Datorita restrictiei de 5 000 de caractere, se va vedea caietul de sarcini. Termenul in care autoritatea contractanta raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari este in a 12-a zi inainte de data-limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici pot solicita clarificari cu 20 de zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 14 689 920.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 9 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 9 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: COMBINATII(CA 800 MG,MG 150 MG, VIT C 80 MG, ZN 10 MG, VIT. C/PLIC) PULBERE COMBINATII(CA 800 MG,MG 150 MG, VIT C 80 MG, ZN 10 MG, VIT. C/PLIC) Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr subsecv=5000/6000, cant min/max acord cadru=120000/144000, val celui mai mare ctr subsecv=7.200,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 172 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ETOMIDATUM EMULSIE INJ. 2mg/ml-10ml Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr subsecv=30/40, cant min/max acord cadru=720/960, val celui mai mare ctr subsecv=280,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 720.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: CEFTAZIDIMUM 2G +AVIBACTAMUM0.5G PULB. PT. CONC. PT. SOL. PERF. 2g/0,5g Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr subsecv=200/230, cant min/max acord cadru=4800/5520, val celui mai mare ctr subsecv=115.000,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 760 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ULEI DE SOIA(EMULSIONANT) CAPSULA MOALE(GELATINA, GLICERINA,APA PURIFICATA), CEARA DE ALBINE (AGENT DE SEPARARE), LECITINA DIN SOIA (EMULSIONANT),MELATONINA CAPSULE MOI 3MG Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr subsecv=3000/4200, cant min/max acord cadru=72000/100800, val celui mai mare ctr subsecv=2.100,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 50 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: COLECALCIFEROLUM COMPR./CAPSULE 4000 UI Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr subsecv=5000/6000, cant min/max acord cadru=120000/144000, val celui mai mare ctr subsecv=3.900,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 93 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: COMBINATII-Clorura de calciu dihidrat,clorura de magneziu,hexahidrat,glucoza anhidra/acid lactic,90 %,clorura de sodiu, hidrogenocarbonat de sodiu,clorura de potasiu SOL.PERF. COMBINATII Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr subsecv=120/200, cant min/max acord cadru=2880/4800 val celui mai mare ctr subsecv=32.000,00lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 768 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LINEZOLIDUM 2 mg/ml-300ml SOL. PERF. Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr subsecv=1500/2000 cant min/max acord cadru=36000/48000, val celui mai mare ctr subsecv=250.000,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 000 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: FAVIPIRAVIRUM COMPR. FILM. 200 MG Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr subsecv=3000/4000, cant min/max acord cadru=72000/96000, val celui mai mare ctr subsecv=33.600,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 806 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ANAKINRA SOL. INJ. IN SERINGA PREUMPLUTA 100 MG/0.67 ML (150mg/ml) Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr subsecv=1000/1200, cant min/max acord cadru=24000/28800, val celui mai mare ctr subsecv=168.000,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 032 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1. Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor RESTANTE cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii (DOAR PENTRU SEDIUL SOCIAL); cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; alte documente edificatoare, dupa caz. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritatile din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa etapa finala de licitatie electronica. 2. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 59-60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa etapa finala de licitatie electronica. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Manager Jur. Robert AGAFITEI, Director Financiar Contabil Ec. Mariana RADU, Director Medical - Conf.Dr. Bogdan GEAVLETE, Farm. Sef - Rodica Florescu, Sef Serviciu Achizitii Publice Ec. Mariana STAVRI 1. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate de îndeplinire: completare DUAE, urmând ca documentul justificativ, respectiv certificat ONRC sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise în tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa derularea etapei finale de licitatie electronica. 2. Autorizatie de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor,in conformitate cu dispozitiile art. 800 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 Republicata si ale art. 2 din normele la Ordinul nr. 131/2016 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, certificarea de buna practica de distributie si înregistrarea brokerilor de medicamente de uz uman. Persoanele juridice /fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conf. cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv autorizatia mentionata mai sus sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica. 3.Autorizatie de punere pe piata emisa de Ministerul Sanatatii pentru produsele ofertate conform L. 95/2006 (art. 704 al. (1) si al. (2), privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVIII, Medicamentul, Republicata, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr. 895/20.07.2006. Persoanele juridice /fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conf. cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv autorizatia mentionata mai sus sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6,7,8,9 Cifra de afaceri anuala generala Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani, raportata la termenul limita de depunere a ofertei, trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului subsecvent (fara TVA)*2, si anume: LOT 1=560,00 RON, lot 2=64.000,00 RON, lot3=4.200,000 RON, lot 4=67.200,00 RON, lot5=14.400,00 RON, lot 6=7.800,00 RON, lot 7=336.000,00 RON, lot8=230.000,00 RON, LOT 9 = 500.000,00 lei Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Completare DUAE, urmand ca documentele justificative, respectiv fisa de informatii generale si bilanturile contabile pe ultimii 3 ani raportati la termenul limita de depunere a ofertei, sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion Eine elektronische Auktion wird durchgeführt Zusätzliche Angaben zur elektronischen Auktion: In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate admisibile. Licitatia electronica va fi organizata in SICAP, intr-o singura runda de ofertare (24 de ore). Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta. Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei: pretul/lot. Pretul va fi exprimat in lei, cu 2 zecimale. Nu exista limite pana la care elementul reofertarii ar putea fi imbunatatit. Licitatia electronica va incepe la o data stabilita ulterior de Autoritatea Contractanta si comunicata agentilor economici ale caror oferte au fost considerate admisibile. Nu se aplica pas de licitare. IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/03/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 08/06/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 08/03/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic de Urgen Sfântul Ioan Postanschrift: oseaua Vitan-Bârzeti nr. 13, sector 4 Ort: Bucureti Postleitzahl: 042122 Land: Rumänien E-Mail: [12]achizitii.sfib@gmail.com Telefon: +40 213674857 Fax: +40 213674857 Internet-Adresse: [13]www.sfib.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/01/2021 References 6. mailto:achizitii.sfib@gmail.com?subject=TED 7. http://www.sfib.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100112118 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. mailto:achizitii.sfib@gmail.com?subject=TED 13. http://www.sfib.ro/ OT: 01/02/2021 S21 România-Bucureti: Diverse medicamente 2021/S 021-049224 Anun de participare Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Spitalul Clinic de Urgen Sfântul Ioan Numr naional de înregistrare: 4204178 Adres: Str. Vitan-Bârzeti nr. 13 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Bucureti Cod potal: 042122 ar: România Persoan de contact: Mariana Stavri E-mail: [6]achizitii.sfib@gmail.com Telefon: +40 3674857 Fax: +40 3674857 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.sfib.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Comunicare Documentele de achiziii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricionat, complet si gratuit la: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100112118 Informaii suplimentare pot fi obinute de la adresa menionat mai sus Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la adresa menionat mai sus I.4)Tipul autoritii contractante Alt tip: Unitate spitaliceasc I.5)Activitate principal Sntate Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Acord-cadru furnizare medicamente Numr de referin: 1435/25.01.2021 II.1.2)Cod CPV principal 33690000 Diverse medicamente II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Datorita restrictiei de 5 000 de caractere, se va vedea caietul de sarcini. Termenul in care autoritatea contractanta raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari este in a 12-a zi inainte de data-limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici pot solicita clarificari cu 20 de zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Valoarea total estimat Valoare fr TVA: 14 689 920.00 RON II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da Pot fi depuse oferte pentru numrul maxim de loturi: 9 Numrul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant: 9 II.2)Descriere II.2.1)Titlu: COMBINATII(CA 800 MG,MG 150 MG, VIT C 80 MG, ZN 10 MG, VIT. C/PLIC) PULBERE COMBINATII(CA 800 MG,MG 150 MG, VIT C 80 MG, ZN 10 MG, VIT. C/PLIC) Lot nr.: 5 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 Diverse medicamente II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant min/max ctr subsecv=5000/6000, cant min/max acord cadru=120000/144000, val celui mai mare ctr subsecv=7.200,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 172 800.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: ETOMIDATUM EMULSIE INJ. 2mg/ml-10ml Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 Diverse medicamente II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant min/max ctr subsecv=30/40, cant min/max acord cadru=720/960, val celui mai mare ctr subsecv=280,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 6 720.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: CEFTAZIDIMUM 2G +AVIBACTAMUM0.5G PULB. PT. CONC. PT. SOL. PERF. 2g/0,5g Lot nr.: 8 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 Diverse medicamente II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant min/max ctr subsecv=200/230, cant min/max acord cadru=4800/5520, val celui mai mare ctr subsecv=115.000,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 2 760 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: ULEI DE SOIA(EMULSIONANT) CAPSULA MOALE(GELATINA, GLICERINA,APA PURIFICATA), CEARA DE ALBINE (AGENT DE SEPARARE), LECITINA DIN SOIA (EMULSIONANT),MELATONINA CAPSULE MOI 3MG Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 Diverse medicamente II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant min/max ctr subsecv=3000/4200, cant min/max acord cadru=72000/100800, val celui mai mare ctr subsecv=2.100,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 50 400.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: COLECALCIFEROLUM COMPR./CAPSULE 4000 UI Lot nr.: 6 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 Diverse medicamente II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant min/max ctr subsecv=5000/6000, cant min/max acord cadru=120000/144000, val celui mai mare ctr subsecv=3.900,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 93 600.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: COMBINATII-Clorura de calciu dihidrat,clorura de magneziu,hexahidrat,glucoza anhidra/acid lactic,90 %,clorura de sodiu, hidrogenocarbonat de sodiu,clorura de potasiu SOL.PERF. COMBINATII Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 Diverse medicamente II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant min/max ctr subsecv=120/200, cant min/max acord cadru=2880/4800 val celui mai mare ctr subsecv=32.000,00lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 768 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: LINEZOLIDUM 2 mg/ml-300ml SOL. PERF. Lot nr.: 9 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 Diverse medicamente II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant min/max ctr subsecv=1500/2000 cant min/max acord cadru=36000/48000, val celui mai mare ctr subsecv=250.000,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 6 000 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: FAVIPIRAVIRUM COMPR. FILM. 200 MG Lot nr.: 4 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 Diverse medicamente II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant min/max ctr subsecv=3000/4000, cant min/max acord cadru=72000/96000, val celui mai mare ctr subsecv=33.600,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 806 400.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: ANAKINRA SOL. INJ. IN SERINGA PREUMPLUTA 100 MG/0.67 ML (150mg/ml) Lot nr.: 7 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 Diverse medicamente II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4 II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant min/max ctr subsecv=1000/1200, cant min/max acord cadru=24000/28800, val celui mai mare ctr subsecv=168.000,00 lei II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 4 032 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea III: Informaii juridice, economice, financiare i tehnice III.1)Condiii de participare III.1.1)Capacitatea de exercitare a activitii profesionale, inclusiv cerinele privind înscrierea în registrele profesionale sau comerciale List i descriere succint a condiiilor: 1. Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor RESTANTE cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii (DOAR PENTRU SEDIUL SOCIAL); cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; alte documente edificatoare, dupa caz. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritatile din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa etapa finala de licitatie electronica. 2. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 59-60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa etapa finala de licitatie electronica. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Manager Jur. Robert AGAFITEI, Director Financiar Contabil Ec. Mariana RADU, Director Medical - Conf.Dr. Bogdan GEAVLETE, Farm. Sef - Rodica Florescu, Sef Serviciu Achizitii Publice Ec. Mariana STAVRI 1. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate de îndeplinire: completare DUAE, urmând ca documentul justificativ, respectiv certificat ONRC sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise în tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa derularea etapei finale de licitatie electronica. 2. Autorizatie de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor,in conformitate cu dispozitiile art. 800 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 Republicata si ale art. 2 din normele la Ordinul nr. 131/2016 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, certificarea de buna practica de distributie si înregistrarea brokerilor de medicamente de uz uman. Persoanele juridice /fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conf. cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv autorizatia mentionata mai sus sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica. 3.Autorizatie de punere pe piata emisa de Ministerul Sanatatii pentru produsele ofertate conform L. 95/2006 (art. 704 al. (1) si al. (2), privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVIII, Medicamentul, Republicata, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr. 895/20.07.2006. Persoanele juridice /fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conf. cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv autorizatia mentionata mai sus sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica. III.1.2)Situaia economic i financiar List i descriere succint a criteriilor de selecie: Loturile: 1,2,3,4,5,6,7,8,9 Cifra de afaceri anuala generala Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani, raportata la termenul limita de depunere a ofertei, trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului subsecvent (fara TVA)*2, si anume: LOT 1=560,00 RON, lot 2=64.000,00 RON, lot3=4.200,000 RON, lot 4=67.200,00 RON, lot5=14.400,00 RON, lot 6=7.800,00 RON, lot 7=336.000,00 RON, lot8=230.000,00 RON, LOT 9 = 500.000,00 lei Nivel(uri) minim(e) al(e) standardelor care ar putea fi impuse: Completare DUAE, urmand ca documentele justificative, respectiv fisa de informatii generale si bilanturile contabile pe ultimii 3 ani raportati la termenul limita de depunere a ofertei, sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica. III.1.3)Capacitatea tehnic i profesional Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii Achiziia implic încheierea unui acord-cadru Acord-cadru cu un singur operator economic IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic Se va organiza o licitaie electronic Informaii suplimentare despre licitaia electronic: In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate admisibile. Licitatia electronica va fi organizata in SICAP, intr-o singura runda de ofertare (24 de ore). Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta. Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei: pretul/lot. Pretul va fi exprimat in lei, cu 2 zecimale. Nu exista limite pana la care elementul reofertarii ar putea fi imbunatatit. Licitatia electronica va incepe la o data stabilita ulterior de Autoritatea Contractanta si comunicata agentilor economici ale caror oferte au fost considerate admisibile. Nu se aplica pas de licitare. IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.2)Termen limit pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare Data: 08/03/2021 Ora local: 15:00 IV.2.3)Data estimat a expedierii invitaiilor de prezentare a ofertelor sau de participare ctre candidaii selectai IV.2.4)Limbile în care pot fi depuse ofertele sau cererile de participare: Român IV.2.6)Perioada minim pe parcursul creia ofertantul trebuie s îi menin oferta Oferta trebuie s fie valabil pân la: 08/06/2021 IV.2.7)Condiii de deschidere a ofertelor Data: 08/03/2021 Ora local: 15:00 Locul: In SEAP Seciunea VI: Informaii complementare VI.1)Informaii privind periodicitatea Aceast achiziie este periodic: nu VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare Denumire oficial: Spitalul Clinic de Urgen Sfântul Ioan Adres: oseaua Vitan-Bârzeti nr. 13, sector 4 Localitate: Bucureti Cod potal: 042122 ar: România E-mail: [12]achizitii.sfib@gmail.com Telefon: +40 213674857 Fax: +40 213674857 Adres internet: [13]www.sfib.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 27/01/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de