Ausschreibung: Medizinische Verbrauchsartikel - RO-Bukarest Medizinische Verbrauchsartikel Dokument Nr...: 49218-2021 (ID: 2021020109063648337) Veröffentlicht: 01.02.2021 * RO-Bukarest: Medizinische Verbrauchsartikel 2021/S 21/2021 49218 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Institutul de Boli Infecioase Prof. Dr. Matei Bal" Nationale Identifikationsnummer: 9524980 Postanschrift: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr. 1 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 021105 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): ef birou achiziii publice i contractare Simona Corina Gabriela Ilie E-Mail: [6]achizitii@mateibals.ro Telefon: +40 212010980/3080 Fax: +40 213186095 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.mateibals.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100112135 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Spital I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Materiale sanitare i de laborator Referenznummer der Bekanntmachung: 9524980/2021/AP-1-9 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: În cadrul procedurii vor fi achiziionate diverse materiale sanitare i de laborator necesare tratrii pacienilor internai în spital. Termenul-limit pân la care operatorii economici pot solicita clarificri sau informaii suplimentare în legtur cu documentaia de atribuire este de 20 de zile înainte de data-limit de depunere a ofertelor. Autoritatea contractant va rspunde, în mod clar i complet, tuturor solicitrilor de clarificri/informatii suplimentare în a 11-a zi înainte de data-limit de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 5 712 220.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 24 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 24 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertanii pot depune oferte pe unul sau mai multe loturi II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Adaptor endoscopie pentru masc NIV nonvented compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 32 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Kit oxigenare extracorporeal compatibil cu echipamentul Novalung iLa Active Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 888 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Extensie racord flexibil unic folosin compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 620.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Set Cateter inserie periferic antimicrobian cu accesorii Los-Nr.: 16 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 164 160.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Electrozi EKG u.f. aduli 50mm Los-Nr.: 18 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 17 280.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Extensie racord flexibil compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 71 280.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Plasturi de branul, canul Los-Nr.: 23 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 43 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Circuit Coaxial unic folosin cu senzor de flux compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 56 160.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Ac semi-automat tip ghilotin GBL cu vârf trocar pentru biopsie histopatologic 16Gx15cm Los-Nr.: 24 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 23 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Saci autoclavabili Los-Nr.: 22 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 70 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Canul binazal high flow flux 50lpm compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 20 520.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Kit consumabile revizie compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 20 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Canul binazal high flow flux 80lpm compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Los-Nr.: 15 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 20 520.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pachet dispozitive antiescar i susinere Los-Nr.: 17 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 194 040.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Adaptor pentru filtru Cytosorb Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 324 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anse de unic folosin 1l Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 54 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Vârfuri albastre 200-1000l Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 12 960.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Electrozi EKG u.f. pediatrici 30mm Los-Nr.: 19 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 320.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem de management al fecalelor din silicon Los-Nr.: 20 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 194 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Valv expir (carcas + membran) unic folosin compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 12 960.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Masc FULL NIV vented unic folosin compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 43 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lame de sticl grosime 2mm Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 72 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem de management al fecalelor din poliuretan Los-Nr.: 21 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 252 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Masc FULL NIV nonvented reutilizabil compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 118 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerina 1: Ofertanii/asociaii/terii susintori/subcontractanii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: a) Ofertanii vor completa cu informaiile aferente situaiei lor fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul documentaiei de atribuire, direct în SEAP în format .pdf; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri. Aceste documente sunt: 1. Certificat de atestare fiscal privind lipsa datoriilor restante referitoare plii impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc.) la momentul prezentrii actualizate/la zi în momentul prezentrii - scanat în format .pdf i semnat electronic. 2. Certificat fiscal privind lipsa datoriilor restante referitoare plii impozitelor, taxelor locale i altor venituri ale bugetului local eliberat de Primrie (Consiliul Local) la momentul prezentrii - actualizate/la zi în momentul prezentrii - scanat în format .pdf i semnat electronic. 3. Cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau al celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv actualizate/la zi în momentul prezentrii - scanat în format .pdf i semnat electronic. Not: În cazul ofertanilor strini se vor prezenta documente echivalente eliberate de autoriti competente din ara de reedin - scanat în format .pdf i semnat electronic. Cerina 2: Ofertanii/asociaii/terii susintori/subcontractanii nu trebuie sa se regseasc în situaiile prevazute la art. 60 din Legea 98/2016. Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante: Manager - NIESCU MARIA; Director medical - PETREA SORIN; Director financiar- contabil DUMITRACU DANIELA; ef birou achiz. pub. i contractare ILIE SIMONA CORINA GABRIELA Preedinte cu rol de organiz. i reprez. comisie de evaluare; Asistent medical principal ef CIOCAN CRISTIANA - Membru comisie de evaluare Asistent medical principal ef CHIRU DANIELA - Membru comisie de evaluare Asistent medical principal ef LPTICI CRISTINA - Membru comisie de evaluare Asistent farmacie principal BARDAC BUJOR - Membru de rezerv comisie de evaluare Economist - ALEXANDRU VALENTIN - Membru de rezerv comisie de evaluare Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: a) Ofertanii vor completa cu informaiile aferente situaiei lor fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul documentaiei de atribuire, direct în SEAP în format .pdf; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri. Aceste documente sunt: 1. Declaraie conform art. 60 din Legea 98/2016 (formular 4) - scanat în format .pdf i semnat electronic. 2. Declaraie de angajament fa de procedura de achiziie (formular 5) - scanat în format .pdf i semnat electronic Cerina 1: Operatorul economic ce depune ofert trebuie s dovedeasc o forma de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, c este legal constituit i nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii, precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: a) Ofertanii vor completa cu informaiile aferente situaiei lor fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul documentaiei de atribuire, direct în SEAP în format .pdf; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri. Aceste documente sunt: 1. Avizele de funcionare pentru Import, comercializare, depozitare, emise de Ministerul Sntii - inclusiv ANEXELE (în conformitate cu art. 926 din Legea nr.95/2006 privind reforma în domeniul sntii cu completrile i modificrile ulterioare) - actualizat/la zi în momentul prezentrii - scanat în format .pdf i semnat electronic. 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Naional al Registrului Comerului - actualizat/la zi în momentul prezentrii - scanat în format .pdf i semnat electronic. Not: În cazul ofertanilor strini se vor prezenta documente echivalente eliberate de autoriti competente din ara de reedin - scanat în format .pdf i semnat electronic III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,23,24,3,4,5,6,7,8,9 Pentru contractele de achizitie de bunuri: esantioane, descrieri sau fotografii, fara certificate de autenticitate Operatorul economic ce depune ofert trebuie s depun eantioane, descrieri sau fotografii ale produselor pentru care oferteaz în conformitate cu art. 179 lit. l din Legea nr. 98/2016. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: a) Ofertanii vor completa direct în SEAP, cu informaiile aferente situaiei lor, fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul Documentaiei de atribuire; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar. Aceste documente sunt: - eantioane, fotografii sau descrieri (tampilate i semnate de operatorul economic) a cror autenticitate s poat fi dovedit în cazul în care autoritatea contractant dorete acest lucru cuprinzând: denumirea produsului, productorul, coninutul i specificaiile. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/03/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/07/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/03/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Modul de departajare a ofertelor cu preuri egale (in conformitate cu prevederile H395/2016, Art 138, alin 1), 2) si 3) PENTRU FIECARE LOT ÎN PARTE: a) În cazul în care comisia de evaluare constat c au fost depuse oferte admisibile cu preuri unitare egale la ofertanii clasai pe primul loc, autoritatea contractant va solicita o propunere financiar îmbuntit prin intermediul SEAP. b) Dac Comisia de evaluare constat c au fost depuse oferte admisibile cu preuri egale la ofertanii clasai pe locul 2, autoritatea contractant va solicita o propunere financiar îmbuntit prin intermediul SEAP, care va fi obligatoriu mai mare decât preul ofertat pentru locul 1. c) Dac Comisia de evaluare constat c au fost depuse oferte admisibile cu preuri egale la ofertanii clasai pe locul 3, autoritatea contractant va solicita o propunere financiar îmbuntit prin intermediul SEAP, care va fi obligatoriu mai mare decât preul ofertat pentru locul 2. d) Netransmiterea unui pre îmbuntit (meninerea preului) va fi considerata ca "solicitare la care nu s-a rspuns", iar oferta va fi considerata ca inacceptabil în conformitate cu art. 134 alin. 5 din H395/2016. e) Clasamentul se va stabili în funcie de preurile finale ofertate. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: În conformitate cu prevederile Legii 101/2016. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Compartiment juridic INBIMB Postanschrift: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr. 1, sector 2 Ort: Bucureti Postleitzahl: 021105 Land: Rumänien E-Mail: [12]craluca@mateibals.ro Telefon: +40 212010980/3951 Fax: +40 213186095 Internet-Adresse: [13]www.mateibals.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/01/2021 References 6. mailto:achizitii@mateibals.ro?subject=TED 7. http://www.mateibals.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100112135 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. mailto:craluca@mateibals.ro?subject=TED 13. http://www.mateibals.ro/ OT: 01/02/2021 S21 România-Bucureti: Consumabile medicale 2021/S 021-049218 Anun de participare Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Institutul de Boli Infecioase Prof. Dr. Matei Bal" Numr naional de înregistrare: 9524980 Adres: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr. 1 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Bucureti Cod potal: 021105 ar: România Persoan de contact: ef birou achiziii publice i contractare Simona Corina Gabriela Ilie E-mail: [6]achizitii@mateibals.ro Telefon: +40 212010980/3080 Fax: +40 213186095 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.mateibals.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Comunicare Documentele de achiziii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricionat, complet si gratuit la: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100112135 Informaii suplimentare pot fi obinute de la adresa menionat mai sus Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la adresa menionat mai sus I.4)Tipul autoritii contractante Alt tip: Spital I.5)Activitate principal Sntate Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Materiale sanitare i de laborator Numr de referin: 9524980/2021/AP-1-9 II.1.2)Cod CPV principal 33140000 Consumabile medicale II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: În cadrul procedurii vor fi achiziionate diverse materiale sanitare i de laborator necesare tratrii pacienilor internai în spital. Termenul-limit pân la care operatorii economici pot solicita clarificri sau informaii suplimentare în legtur cu documentaia de atribuire este de 20 de zile înainte de data-limit de depunere a ofertelor. Autoritatea contractant va rspunde, în mod clar i complet, tuturor solicitrilor de clarificri/informatii suplimentare în a 11-a zi înainte de data-limit de depunere a ofertelor. II.1.5)Valoarea total estimat Valoare fr TVA: 5 712 220.00 RON II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da Pot fi depuse oferte pentru numrul maxim de loturi: 24 Numrul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant: 24 Autoritatea contractant îi rezerv dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmtoarelor loturi sau grupuri de loturi: Ofertanii pot depune oferte pe unul sau mai multe loturi II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Adaptor endoscopie pentru masc NIV nonvented compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Lot nr.: 13 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 32 400.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Kit oxigenare extracorporeal compatibil cu echipamentul Novalung iLa Active Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 3 888 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Extensie racord flexibil unic folosin compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Lot nr.: 9 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 620.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Set Cateter inserie periferic antimicrobian cu accesorii Lot nr.: 16 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 164 160.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Electrozi EKG u.f. aduli 50mm Lot nr.: 18 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 17 280.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Extensie racord flexibil compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Lot nr.: 10 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 71 280.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Plasturi de branul, canul Lot nr.: 23 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 43 200.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Circuit Coaxial unic folosin cu senzor de flux compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Lot nr.: 8 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 56 160.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Ac semi-automat tip ghilotin GBL cu vârf trocar pentru biopsie histopatologic 16Gx15cm Lot nr.: 24 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 23 400.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Saci autoclavabili Lot nr.: 22 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 70 200.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Canul binazal high flow flux 50lpm compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Lot nr.: 14 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 20 520.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Kit consumabile revizie compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Lot nr.: 6 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 20 800.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Canul binazal high flow flux 80lpm compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Lot nr.: 15 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 20 520.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Pachet dispozitive antiescar i susinere Lot nr.: 17 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 194 040.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Adaptor pentru filtru Cytosorb Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 324 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Anse de unic folosin 1l Lot nr.: 4 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 54 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Vârfuri albastre 200-1000l Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 12 960.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Electrozi EKG u.f. pediatrici 30mm Lot nr.: 19 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 4 320.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Sistem de management al fecalelor din silicon Lot nr.: 20 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 194 400.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Valv expir (carcas + membran) unic folosin compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Lot nr.: 7 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 12 960.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Masc FULL NIV vented unic folosin compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Lot nr.: 11 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 43 200.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Lame de sticl grosime 2mm Lot nr.: 5 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 72 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Sistem de management al fecalelor din poliuretan Lot nr.: 21 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 252 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Masc FULL NIV nonvented reutilizabil compatibil aparat ventilaie RMN-Hamilton MR1 Lot nr.: 12 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 Consumabile medicale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: Magazia de materiale a Institutului II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cantitile minime i maxime estimate sunt conform Caiet de sarcini - Anexa 2 Cantiti-Valori II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 118 800.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 36 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea III: Informaii juridice, economice, financiare i tehnice III.1)Condiii de participare III.1.1)Capacitatea de exercitare a activitii profesionale, inclusiv cerinele privind înscrierea în registrele profesionale sau comerciale List i descriere succint a condiiilor: Cerina 1: Ofertanii/asociaii/terii susintori/subcontractanii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: a) Ofertanii vor completa cu informaiile aferente situaiei lor fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul documentaiei de atribuire, direct în SEAP în format .pdf; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri. Aceste documente sunt: 1. Certificat de atestare fiscal privind lipsa datoriilor restante referitoare plii impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc.) la momentul prezentrii actualizate/la zi în momentul prezentrii - scanat în format .pdf i semnat electronic. 2. Certificat fiscal privind lipsa datoriilor restante referitoare plii impozitelor, taxelor locale i altor venituri ale bugetului local eliberat de Primrie (Consiliul Local) la momentul prezentrii - actualizate/la zi în momentul prezentrii - scanat în format .pdf i semnat electronic. 3. Cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau al celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv actualizate/la zi în momentul prezentrii - scanat în format .pdf i semnat electronic. Not: În cazul ofertanilor strini se vor prezenta documente echivalente eliberate de autoriti competente din ara de reedin - scanat în format .pdf i semnat electronic. Cerina 2: Ofertanii/asociaii/terii susintori/subcontractanii nu trebuie sa se regseasc în situaiile prevazute la art. 60 din Legea 98/2016. Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante: Manager - NIESCU MARIA; Director medical - PETREA SORIN; Director financiar- contabil DUMITRACU DANIELA; ef birou achiz. pub. i contractare ILIE SIMONA CORINA GABRIELA Preedinte cu rol de organiz. i reprez. comisie de evaluare; Asistent medical principal ef CIOCAN CRISTIANA - Membru comisie de evaluare Asistent medical principal ef CHIRU DANIELA - Membru comisie de evaluare Asistent medical principal ef LPTICI CRISTINA - Membru comisie de evaluare Asistent farmacie principal BARDAC BUJOR - Membru de rezerv comisie de evaluare Economist - ALEXANDRU VALENTIN - Membru de rezerv comisie de evaluare Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: a) Ofertanii vor completa cu informaiile aferente situaiei lor fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul documentaiei de atribuire, direct în SEAP în format .pdf; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri. Aceste documente sunt: 1. Declaraie conform art. 60 din Legea 98/2016 (formular 4) - scanat în format .pdf i semnat electronic. 2. Declaraie de angajament fa de procedura de achiziie (formular 5) - scanat în format .pdf i semnat electronic Cerina 1: Operatorul economic ce depune ofert trebuie s dovedeasc o forma de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, c este legal constituit i nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii, precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: a) Ofertanii vor completa cu informaiile aferente situaiei lor fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul documentaiei de atribuire, direct în SEAP în format .pdf; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri. Aceste documente sunt: 1. Avizele de funcionare pentru Import, comercializare, depozitare, emise de Ministerul Sntii - inclusiv ANEXELE (în conformitate cu art. 926 din Legea nr.95/2006 privind reforma în domeniul sntii cu completrile i modificrile ulterioare) - actualizat/la zi în momentul prezentrii - scanat în format .pdf i semnat electronic. 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Naional al Registrului Comerului - actualizat/la zi în momentul prezentrii - scanat în format .pdf i semnat electronic. Not: În cazul ofertanilor strini se vor prezenta documente echivalente eliberate de autoriti competente din ara de reedin - scanat în format .pdf i semnat electronic III.1.2)Situaia economic i financiar Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei III.1.3)Capacitatea tehnic i profesional List i descriere succint a criteriilor de selecie: Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,23,24,3,4,5,6,7,8,9 Pentru contractele de achizitie de bunuri: esantioane, descrieri sau fotografii, fara certificate de autenticitate Operatorul economic ce depune ofert trebuie s depun eantioane, descrieri sau fotografii ale produselor pentru care oferteaz în conformitate cu art. 179 lit. l din Legea nr. 98/2016. Nivel(uri) minim(e) al(e) standardelor care ar putea fi impuse: a) Ofertanii vor completa direct în SEAP, cu informaiile aferente situaiei lor, fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul Documentaiei de atribuire; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar. Aceste documente sunt: - eantioane, fotografii sau descrieri (tampilate i semnate de operatorul economic) a cror autenticitate s poat fi dovedit în cazul în care autoritatea contractant dorete acest lucru cuprinzând: denumirea produsului, productorul, coninutul i specificaiile. Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii Achiziia implic încheierea unui acord-cadru Acord-cadru cu mai muli operatori economici Numrul maxim preconizat de participani la acordul-cadru: 3 IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: da IV.2)Informaii administrative IV.2.2)Termen limit pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare Data: 04/03/2021 Ora local: 15:00 IV.2.3)Data estimat a expedierii invitaiilor de prezentare a ofertelor sau de participare ctre candidaii selectai IV.2.4)Limbile în care pot fi depuse ofertele sau cererile de participare: Român IV.2.6)Perioada minim pe parcursul creia ofertantul trebuie s îi menin oferta Oferta trebuie s fie valabil pân la: 04/07/2021 IV.2.7)Condiii de deschidere a ofertelor Data: 04/03/2021 Ora local: 15:00 Locul: In SEAP Seciunea VI: Informaii complementare VI.1)Informaii privind periodicitatea Aceast achiziie este periodic: nu VI.3)Informaii suplimentare: Modul de departajare a ofertelor cu preuri egale (in conformitate cu prevederile H395/2016, Art 138, alin 1), 2) si 3) PENTRU FIECARE LOT ÎN PARTE: a) În cazul în care comisia de evaluare constat c au fost depuse oferte admisibile cu preuri unitare egale la ofertanii clasai pe primul loc, autoritatea contractant va solicita o propunere financiar îmbuntit prin intermediul SEAP. b) Dac Comisia de evaluare constat c au fost depuse oferte admisibile cu preuri egale la ofertanii clasai pe locul 2, autoritatea contractant va solicita o propunere financiar îmbuntit prin intermediul SEAP, care va fi obligatoriu mai mare decât preul ofertat pentru locul 1. c) Dac Comisia de evaluare constat c au fost depuse oferte admisibile cu preuri egale la ofertanii clasai pe locul 3, autoritatea contractant va solicita o propunere financiar îmbuntit prin intermediul SEAP, care va fi obligatoriu mai mare decât preul ofertat pentru locul 2. d) Netransmiterea unui pre îmbuntit (meninerea preului) va fi considerata ca "solicitare la care nu s-a rspuns", iar oferta va fi considerata ca inacceptabil în conformitate cu art. 134 alin. 5 din H395/2016. e) Clasamentul se va stabili în funcie de preurile finale ofertate. VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [11]www.cnsc.ro VI.4.3)Procedura de contestare Precizri privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestare: În conformitate cu prevederile Legii 101/2016. VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare Denumire oficial: Compartiment juridic INBIMB Adres: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr. 1, sector 2 Localitate: Bucureti Cod potal: 021105 ar: România E-mail: [12]craluca@mateibals.ro Telefon: +40 212010980/3951 Fax: +40 213186095 Adres internet: [13]www.mateibals.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 27/01/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de