Ausschreibung: Bürobedarf aus Papier und andere Artikel - MT-Floriana Bürobedarf aus Papier und andere Artikel Büromaterial Dokument Nr...: 49187-2021 (ID: 2021020109060948255) Veröffentlicht: 01.02.2021 * MT-Floriana: Bürobedarf aus Papier und andere Artikel 2021/S 21/2021 49187 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Department of Contracts Nationale Identifikationsnummer: MT25645419 Postanschrift: Notre Dame Ravelin Ort: Floriana NUTS-Code: MT MALTA Postleitzahl: FRN 1600 Land: Malta E-Mail: [5]info.contracts@gov.mt Telefon: +356 21220212 Fax: +356 21247681 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [6]https://www.etenders.gov.mt/epps Adresse des Beschafferprofils: [7]https://www.etenders.gov.mt/epps I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://www.etenders.gov.mt/epps/cft/prepareViewCfTWS.do?resourceId= 7282291 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://www.etenders.gov.mt/epps/cft/prepareViewCfTWS.do?resourceId= 7282291 Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen Im Rahmen der elektronischen Kommunikation ist die Verwendung von Instrumenten und Vorrichtungen erforderlich, die nicht allgemein verfügbar sind. Ein uneingeschränkter und vollständiger direkter Zugang zu diesen Instrumenten und Vorrichtungen ist gebührenfrei möglich unter: [10]https://www.etenders.gov.mt/epps/cft/prepareViewCfTWS.do?resourceId =7282291 I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: CT2438/2020 Framework Contract for the Supply of Stationery and Recycled Office Paper for the Foundation for Educational Services II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30199000 Bürobedarf aus Papier und andere Artikel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: CT2438/2020 framework contract for the supply of stationery and recycled office paper for the foundation for educational services. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30192700 Büromaterial II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: MT00 Malta II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: CT2438/2020 framework contract for the supply of stationery and recycled office paper for the foundation for educational services. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/03/2021 Ortszeit: 09:30 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Englisch IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/03/2021 Ortszeit: 10:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Public Contracts Review Board Postanschrift: Notre Dame Ditch Ort: Floriana Postleitzahl: FRN 1601 Land: Malta Telefon: +356 21239095 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/01/2021 References 5. mailto:info.contracts@gov.mt?subject=TED 6. https://www.etenders.gov.mt/epps 7. https://www.etenders.gov.mt/epps 8. https://www.etenders.gov.mt/epps/cft/prepareViewCfTWS.do?resourceId=7282291 9. https://www.etenders.gov.mt/epps/cft/prepareViewCfTWS.do?resourceId=7282291 10. https://www.etenders.gov.mt/epps/cft/prepareViewCfTWS.do?resourceId=7282291 OT: 01/02/2021 S21 Malta-Floriana: Paper stationery and other items 2021/S 021-049187 Contract notice Supplies Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Department of Contracts National registration number: MT25645419 Postal address: Notre Dame Ravelin Town: Floriana NUTS code: MT MALTA Postal code: FRN 1600 Country: Malta E-mail: [5]info.contracts@gov.mt Telephone: +356 21220212 Fax: +356 21247681 Internet address(es): Main address: [6]https://www.etenders.gov.mt/epps Address of the buyer profile: [7]https://www.etenders.gov.mt/epps I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [8]https://www.etenders.gov.mt/epps/cft/prepareViewCfTWS.do?resourceId= 7282291 Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [9]https://www.etenders.gov.mt/epps/cft/prepareViewCfTWS.do?resourceId= 7282291 Tenders or requests to participate must be submitted to the abovementioned address Electronic communication requires the use of tools and devices that are not generally available. Unrestricted and full direct access to these tools and devices is possible, free of charge, at: [10]https://www.etenders.gov.mt/epps/cft/prepareViewCfTWS.do?resourceId =7282291 I.4)Type of the contracting authority Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions I.5)Main activity Education Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: CT2438/2020 Framework Contract for the Supply of Stationery and Recycled Office Paper for the Foundation for Educational Services II.1.2)Main CPV code 30199000 Paper stationery and other items II.1.3)Type of contract Supplies II.1.4)Short description: CT2438/2020 framework contract for the supply of stationery and recycled office paper for the foundation for educational services. II.1.5)Estimated total value II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.2)Additional CPV code(s) 30192700 Stationery II.2.3)Place of performance NUTS code: MT00 Malta II.2.4)Description of the procurement: CT2438/2020 framework contract for the supply of stationery and recycled office paper for the foundation for educational services. II.2.5)Award criteria Criteria below Price II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 48 This contract is subject to renewal: no II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system The procurement involves the establishment of a framework agreement Framework agreement with a single operator IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 04/03/2021 Local time: 09:30 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: English IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 04/03/2021 Local time: 10:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Public Contracts Review Board Postal address: Notre Dame Ditch Town: Floriana Postal code: FRN 1601 Country: Malta Telephone: +356 21239095 VI.5)Date of dispatch of this notice: 27/01/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de