Ausschreibungen und Aufträge: Europäische Kommission dynamisches Einkaufssystem für IT-Beratung im Bereich digitaler Arbeitsplatzlösungen - BE-Brüssel IT-Dienste: Beratung, Software-Entwicklung, Internet und Hilfestellung Softwareprogrammierung und -beratung Computerunterstützung und -beratung Dokument Nr...: 48766-2021 (ID: 2021020109023647839) Veröffentlicht: 01.02.2021 * BE-Brüssel: Europäische Kommission dynamisches Einkaufssystem für IT-Beratung im Bereich digitaler Arbeitsplatzlösungen 2021/S 21/2021 48766 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Verordnung (EU, Euratom) Nr. 2018/1046 Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Europäische Kommission, Directorate-General for Informatics, Directorate for Strategy and Resources, ICT Procurement and Contracts Unit Postanschrift: Rue Montoyer 15, Office: 07/P001 Ort: Brussels NUTS-Code: BE100 Arr. de Bruxelles-Capitale / Arr. van Brussel-Hoofdstad Postleitzahl: 1000 Land: Belgien Kontaktstelle(n): DIGIT Contracts Info Centre E-Mail: [6]digit-contracts-info-centre@ec.europa.eu Telefon: +32 229-60762 Fax: +32 229-57702 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://ec.europa.eu/info/departments/informatics_en Adresse des Beschafferprofils: [8]https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/tender-opportunities-depar tment/informatics-tenders-and-contracts_en I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Europäische Institution/Agentur oder internationale Organisation I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Europäische Kommission dynamisches Einkaufssystem für IT-Beratung im Bereich digitaler Arbeitsplatzlösungen Referenznummer der Bekanntmachung: DIGIT/A3/PR/2019/028 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 72000000 IT-Dienste: Beratung, Software-Entwicklung, Internet und Hilfestellung II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: IT-Beratungsdienste im Bereich der digitalen Arbeitsplatzlösungen. Die Beschaffungsunterlagen sind erhältlich unter: [9]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=14492 2 II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 785 400.00 EUR II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 72200000 Softwareprogrammierung und -beratung 72600000 Computerunterstützung und -beratung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: BE1 RÉGION DE BRUXELLES-CAPITALE / BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST NUTS-Code: LU0 LUXEMBOURG Hauptort der Ausführung: Brüssel und Luxemburg. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Die Beschaffungsunterlagen sind erhältlich unter: [10]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=1449 22 II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Qualität des technischen Angebots / Gewichtung: 70 Preis - Gewichtung: 30 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: EU-Verwaltungsmittel. II.2.14)Zusätzliche Angaben Die Beschaffungsunterlagen sind erhältlich unter: [11]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=1449 22 Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Nichtoffenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Ein dynamisches Beschaffungssystem wurde eingerichtet IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [12]2020/S 044-102930 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 150759 Bezeichnung des Auftrags: Europäische Kommission dynamisches Einkaufssystem für IT-Beratung im Bereich digitaler Arbeitsplatzlösungen Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 22/12/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: C-DEV SA Nationale Identifikationsnummer: B91925 Postanschrift: Westside Village, 89A rue Pafebruch Ort: Capellen NUTS-Code: LU LUXEMBOURG Postleitzahl: L-8308 Land: Luxemburg Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 785 400.00 EUR V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Die Beschaffungsunterlagen sind erhältlich unter: [13]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=1449 22 VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Gericht Postanschrift: Rue du Fort Niedergrünewald Ort: Luxembourg Postleitzahl: L-2925 Land: Luxemburg E-Mail: [14]generalcourt.registry@curia.europa.eu Telefon: +352 4303-1 Fax: +352 4303-2100 Internet-Adresse: [15]http://curia.europa.eu VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Binnen 2 Monaten ab Mitteilung an den Kläger oder, in Ermangelung dessen, ab dem Zeitpunkt der Kenntnisnahme durch den Kläger kann eine Nichtigkeitsklage eingereicht werden. Anfragen, Antworten des öffentlichen Auftraggebers auf Anfragen oder Beschwerden über Missstände in der Verwaltung bewirken weder eine Unterbrechung der Frist für die Einreichung einer Nichtigkeitsklage noch den Beginn eines neuen Zeitraums für die Einreichung einer solchen Klage und haben auch keine entsprechende Wirkung. Die für die Nichtigerklärung zuständige Stelle ist unter Abschnitt VI.4.1) aufgeführt. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 25/01/2021 References 6. mailto:digit-contracts-info-centre@ec.europa.eu?subject=TED 7. https://ec.europa.eu/info/departments/informatics_en 8. https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/tender-opportunities-department/informatics-tenders-and-contracts_en 9. https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=144922 10. https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=144922 11. https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=144922 12. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:102930-2020:TEXT:DE:HTML 13. https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=144922 14. mailto:generalcourt.registry@curia.europa.eu?subject=TED 15. http://curia.europa.eu/ OT: 01/02/2021 S21 Belgium-Brussels: European Commission DPS for IT Consultancy in the Field of Digital Workplace Solutions 2021/S 021-048766 Contract award notice Results of the procurement procedure Services Legal Basis: Regulation (EU, Euratom) No 2018/1046 Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: European Commission, Directorate-General for Informatics, Directorate for Strategy and Resources, ICT Procurement and Contracts Unit Postal address: Rue Montoyer 15, Office: 07/P001 Town: Brussels NUTS code: BE100 Arr. de Bruxelles-Capitale / Arr. van Brussel-Hoofdstad Postal code: 1000 Country: Belgium Contact person: DIGIT Contracts Info Centre E-mail: [6]digit-contracts-info-centre@ec.europa.eu Telephone: +32 229-60762 Fax: +32 229-57702 Internet address(es): Main address: [7]https://ec.europa.eu/info/departments/informatics_en Address of the buyer profile: [8]https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/tender-opportunities-depar tment/informatics-tenders-and-contracts_en I.4)Type of the contracting authority European institution/agency or international organisation I.5)Main activity General public services Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: European Commission DPS for IT Consultancy in the Field of Digital Workplace Solutions Reference number: DIGIT/A3/PR/2019/028 II.1.2)Main CPV code 72000000 IT services: consulting, software development, Internet and support II.1.3)Type of contract Services II.1.4)Short description: IT consultancy services in the field of digital workplace solutions. Procurement documents are available at: [9]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=14492 2 II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.1.7)Total value of the procurement (excluding VAT) Value excluding VAT: 785 400.00 EUR II.2)Description II.2.2)Additional CPV code(s) 72200000 Software programming and consultancy services 72600000 Computer support and consultancy services II.2.3)Place of performance NUTS code: BE1 RÉGION DE BRUXELLES-CAPITALE / BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST NUTS code: LU0 LUXEMBOURG Main site or place of performance: Brussels and Luxembourg. II.2.4)Description of the procurement: Procurement documents are available at: [10]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=1449 22 II.2.5)Award criteria Quality criterion - Name: Quality of the technical offer / Weighting: 70 Price - Weighting: 30 II.2.11)Information about options Options: no II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: yes Identification of the project: EU administrative appropriations. II.2.14)Additional information Procurement documents are available at: [11]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=1449 22 Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Restricted procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system A dynamic purchasing system was set up IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure Notice number in the OJ S: [12]2020/S 044-102930 IV.2.8)Information about termination of dynamic purchasing system IV.2.9)Information about termination of call for competition in the form of a prior information notice Section V: Award of contract Contract No: 150759 Title: European Commission DPS for IT Consultancy in the Field of Digital Workplace Solutions A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 22/12/2020 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 2 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: C-DEV SA National registration number: B91925 Postal address: Westside Village, 89A rue Pafebruch Town: Capellen NUTS code: LU LUXEMBOURG Postal code: L-8308 Country: Luxembourg The contractor is an SME: no V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Total value of the contract/lot: 785 400.00 EUR V.2.5)Information about subcontracting Section VI: Complementary information VI.3)Additional information: Procurement documents are available at: [13]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=1449 22 VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: General Court Postal address: rue du Fort Niedergrünewald Town: Luxembourg Postal code: L-2925 Country: Luxembourg E-mail: [14]generalcourt.registry@curia.europa.eu Telephone: +352 4303-1 Fax: +352 4303-2100 Internet address: [15]http://curia.europa.eu VI.4.3)Review procedure Precise information on deadline(s) for review procedures: Within 2 months of the notification to the plaintiff or, in absence thereof, of the day on which it came to the knowledge of the plaintiff an action for annulment could be launched. Any request made and any reply from the contracting authority, or any complaint for maladministration, will have neither the purpose nor the effect of suspending the time-limit for launching an action for annulment or to open a new period for launching an action for annulment. The body responsible for hearing annulment procedures is indicated in section VI.4.1). VI.5)Date of dispatch of this notice: 25/01/2021 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de