Ausschreibungen und Aufträge: Operationshandschuhe - RO-Cluj-Napoca Operationshandschuhe Dokument Nr...: 617-2021 (ID: 2021010409105998451) Veröffentlicht: 04.01.2021 * RO-Cluj-Napoca: Operationshandschuhe 2021/S 1/2021 617 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic Judeean de Urgen Cluj Nationale Identifikationsnummer: 4288080 Postanschrift: Str. Clinicilor nr. 3-5 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400006 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Achiziii E-Mail: [6]achizitiiscjucj@yahoo.com Telefon: +40 264592771/1559 Fax: +40 264595271 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://scjucluj.ro/ I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile terapie intensiv i Institut cercetare Imogen2 Referenznummer der Bekanntmachung: 4288080/2020/93 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33141420 Operationshandschuhe II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Consumabile terapie intensiva si Institut cercetare Imogen2 Conform caietului de sarcini. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 1 178 750.00 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca, str. Clinicilor nr. 3-5. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Consumabile terapie intensiva si Institut cercetare Imogen2. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Venituri: venituri proprii din diverse surse. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Auftragsvergabe ohne vorherige Bekanntmachung eines Aufrufs zum Wettbewerb im Amtsblatt der Europäischen Union (für die unten aufgeführten Fälle) * Keine oder keine geeigneten Angebote/Teilnahmeanträge im Anschluss an ein nichtoffenes Verfahren * Dringende Gründe im Zusammenhang mit für den öffentlichen Auftraggeber unvorhersehbaren Ereignissen, die den strengen Bedingungen der Richtlinie genügen Erläuterung: Negociere fara publicare prealabila conform prevederilor art. 68 lit. f) si art. 104 alin. (1) lit. c) din Legea 98/2016; s-a ales aceasta procedura de atribuire privind necesitate achizitionarii pe sectiile Spitalului Judetean de Urgenta Cluj Napoca. IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 41992 Bezeichnung des Auftrags: Consumabile terapie intensiv i Institut cercetare Imogen2 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 11/12/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 7 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 0 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Optimar Consult Invest S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO35580180 Postanschrift: Str. Magnoliei nr. 4C Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400641 Land: Rumänien E-Mail: [8]georgian.marin@optimar.ro Telefon: +40 746250480 Fax: +40 746250480 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 202 150.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 178 750.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [9]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: În conformitate cu Legea nr. 101/2016 privind remediile i cile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziie public, a contractelor sectoriale i a contractelor de concesiune de lucrri i concesiune de servicii, precum i pentru organizarea i funcionarea Consiliului National de Soluionare a Contestaiilor publicat în Monitorul Oficial al României nr. 393 din 23 mai 2016, cu modificrile i completrile ulterioare. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic Judeean de Urgen Cluj Postanschrift: Str. Clinicilor nr. 3-5 Ort: Cluj-Napoca Postleitzahl: 400006 Land: Rumänien E-Mail: [11]achizitiiscjucj@yahoo.com Telefon: +40 264592771/1559 Fax: +40 264595271 Internet-Adresse: [12]https://scjucluj.ro/ VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2020 References 6. mailto:achizitiiscjucj@yahoo.com?subject=TED 7. https://scjucluj.ro/ 8. mailto:georgian.marin@optimar.ro?subject=TED 9. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 10. http://www.cnsc.ro/ 11. mailto:achizitiiscjucj@yahoo.com?subject=TED 12. https://scjucluj.ro/ OT: 04/01/2021 S1 România-Cluj-Napoca: Mnui chirurgicale 2021/S 001-000617 Anun de atribuire a contractului Rezultatele procedurii de achiziie Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Spitalul Clinic Judeean de Urgen Cluj Numr naional de înregistrare: 4288080 Adres: Str. Clinicilor nr. 3-5 Localitate: Cluj-Napoca Cod NUTS: RO113 Cluj Cod potal: 400006 ar: România Persoan de contact: Achiziii E-mail: [6]achizitiiscjucj@yahoo.com Telefon: +40 264592771/1559 Fax: +40 264595271 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]https://scjucluj.ro/ I.4)Tipul autoritii contractante Minister sau orice alt autoritate naional sau federal, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestora I.5)Activitate principal Sntate Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Consumabile terapie intensiv i Institut cercetare Imogen2 Numr de referin: 4288080/2020/93 II.1.2)Cod CPV principal 33141420 Mnui chirurgicale II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Consumabile terapie intensiva si Institut cercetare Imogen2 Conform caietului de sarcini. II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: nu II.1.7)Valoarea total a achiziiei (fr TVA) Valoare fr TVA: 1 178 750.00 RON II.2)Descriere II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Cluj Locul principal de executare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca, str. Clinicilor nr. 3-5. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Consumabile terapie intensiva si Institut cercetare Imogen2. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Venituri: venituri proprii din diverse surse. Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Atribuirea unui contract fr publicarea prealabil a unei invitaii la procedura concurenial de ofertare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene în cazurile enumerate mai jos * Nicio ofert sau nicio ofert/cerere de participare adecvat ca rspuns la o procedur restrâns * Extrem urgen determinat de evenimente care nu puteau fi prevzute de ctre autoritatea contractant i în conformitate cu condiiile stricte prevzute de directiv Explicaie: Negociere fara publicare prealabila conform prevederilor art. 68 lit. f) si art. 104 alin. (1) lit. c) din Legea 98/2016; s-a ales aceasta procedura de atribuire privind necesitate achizitionarii pe sectiile Spitalului Judetean de Urgenta Cluj Napoca. IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.8)Informaii privind încetarea sistemului dinamic de achiziii IV.2.9)Informaii privind încetarea unei invitaii la o procedur concurenial de ofertare sub forma unui anun de intenie Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 41992 Titlu: Consumabile terapie intensiv i Institut cercetare Imogen2 Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 11/12/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 7 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 0 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Optimar Consult Invest S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO35580180 Adres: Str. Magnoliei nr. 4C Localitate: Cluj-Napoca Cod NUTS: RO113 Cluj Cod potal: 400641 ar: România E-mail: [8]georgian.marin@optimar.ro Telefon: +40 746250480 Fax: +40 746250480 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 1 202 150.00 RON Valoarea total a contractului/lotului: 1 178 750.00 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [9]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [10]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Procedura de contestare Precizri privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestare: În conformitate cu Legea nr. 101/2016 privind remediile i cile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziie public, a contractelor sectoriale i a contractelor de concesiune de lucrri i concesiune de servicii, precum i pentru organizarea i funcionarea Consiliului National de Soluionare a Contestaiilor publicat în Monitorul Oficial al României nr. 393 din 23 mai 2016, cu modificrile i completrile ulterioare. VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare Denumire oficial: Spitalul Clinic Judeean de Urgen Cluj Adres: Str. Clinicilor nr. 3-5 Localitate: Cluj-Napoca Cod potal: 400006 ar: România E-mail: [11]achizitiiscjucj@yahoo.com Telefon: +40 264592771/1559 Fax: +40 264595271 Adres internet: [12]https://scjucluj.ro/ VI.5)Data expedierii prezentului anun: 30/12/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de