Ausschreibungen und Aufträge: Medizinische Verbrauchsartikel - RO-Timioara Medizinische Verbrauchsartikel Dokument Nr...: 555-2021 (ID: 2021010409102198390) Veröffentlicht: 04.01.2021 * RO-Timioara: Medizinische Verbrauchsartikel 2021/S 1/2021 555 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic Judeean de Urgen Pius Brînzeu Timioara Nationale Identifikationsnummer: 4663448 Postanschrift: Str. Liviu Rebreanu nr. 156 Ort: Timioara NUTS-Code: RO424 Timi Postleitzahl: 300736 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Timioara E-Mail: [6]aprovizionare@hosptm.ro Telefon: +40 356433114 Fax: +40 356433114 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.hosptm.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Materiale sanitare II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Materiale sanitare. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 652 500.00 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO ROMANIA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Nicio descriere. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica. / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Auftragsvergabe ohne vorherige Bekanntmachung eines Aufrufs zum Wettbewerb im Amtsblatt der Europäischen Union (für die unten aufgeführten Fälle) * Keine oder keine geeigneten Angebote/Teilnahmeanträge im Anschluss an ein nichtoffenes Verfahren * Dringende Gründe im Zusammenhang mit für den öffentlichen Auftraggeber unvorhersehbaren Ereignissen, die den strengen Bedingungen der Richtlinie genügen Erläuterung: Produsele prezentate fac obiectul asigurarii necesarului de materiale sanitare pentru pacientii internati in cadrul sectiei de ATI a Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Pius Brinzeu Timisoara, pacienti diagnosticati cu virusul SARS-CoV-2, nefiind contractate la data demararii procedurii. IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 2552 Bezeichnung des Auftrags: Materiale sanitare Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 24/11/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 0 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Medtronic România Nationale Identifikationsnummer: 35182347 Postanschrift: oseaua Bucureti-Ploieti nr. 42-44 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 031692 Land: Rumänien E-Mail: [8]rs.licitatii@medtronic.com Telefon: +40 372188000 Fax: +40 372251031 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 666 000.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 652 500.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [9]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2020 References 6. mailto:aprovizionare@hosptm.ro?subject=TED 7. http://www.hosptm.ro/ 8. mailto:rs.licitatii@medtronic.com?subject=TED 9. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 10. http://www.cnsc.ro/ OT: 04/01/2021 S1 România-Timioara: Consumabile medicale 2021/S 001-000555 Anun de atribuire a contractului Rezultatele procedurii de achiziie Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Spitalul Clinic Judeean de Urgen Pius Brînzeu Timioara Numr naional de înregistrare: 4663448 Adres: Str. Liviu Rebreanu nr. 156 Localitate: Timioara Cod NUTS: RO424 Timi Cod potal: 300736 ar: România Persoan de contact: Timioara E-mail: [6]aprovizionare@hosptm.ro Telefon: +40 356433114 Fax: +40 356433114 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.hosptm.ro I.4)Tipul autoritii contractante Minister sau orice alt autoritate naional sau federal, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestora I.5)Activitate principal Sntate Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Materiale sanitare II.1.2)Cod CPV principal 33140000 Consumabile medicale II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Materiale sanitare. II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: nu II.1.7)Valoarea total a achiziiei (fr TVA) Valoare fr TVA: 652 500.00 RON II.2)Descriere II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO ROMANIA II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Nicio descriere. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Componenta tehnica. / Pondere: 20 Preul - Pondere: 80 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Atribuirea unui contract fr publicarea prealabil a unei invitaii la procedura concurenial de ofertare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene în cazurile enumerate mai jos * Nicio ofert sau nicio ofert/cerere de participare adecvat ca rspuns la o procedur restrâns * Extrem urgen determinat de evenimente care nu puteau fi prevzute de ctre autoritatea contractant i în conformitate cu condiiile stricte prevzute de directiv Explicaie: Produsele prezentate fac obiectul asigurarii necesarului de materiale sanitare pentru pacientii internati in cadrul sectiei de ATI a Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Pius Brinzeu Timisoara, pacienti diagnosticati cu virusul SARS-CoV-2, nefiind contractate la data demararii procedurii. IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.8)Informaii privind încetarea sistemului dinamic de achiziii IV.2.9)Informaii privind încetarea unei invitaii la o procedur concurenial de ofertare sub forma unui anun de intenie Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 2552 Titlu: Materiale sanitare Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 24/11/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 0 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Medtronic România Numr naional de înregistrare: 35182347 Adres: oseaua Bucureti-Ploieti nr. 42-44 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Bucureti Cod potal: 031692 ar: România E-mail: [8]rs.licitatii@medtronic.com Telefon: +40 372188000 Fax: +40 372251031 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 666 000.00 RON Valoarea total a contractului/lotului: 652 500.00 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [9]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [10]http://www.cnsc.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 30/12/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de