Ausschreibungen und Aufträge: Möbel - NO-Kristiansand Möbel Sitze, Stühle sowie Zubehörprodukte und -teile Tische, Schränke, Schreibtische und Bücherschränke Büromöbel Dokument Nr...: 2136-2021 (ID: 2021010409225199923) Veröffentlicht: 04.01.2021 * NO-Kristiansand: Möbel 2021/S 1/2021 2136 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Universitetet i Agder Nationale Identifikationsnummer: 970 546 200 Postanschrift: Postboks 422 Ort: Kristiansand NUTS-Code: NO042 Vest-Agder Postleitzahl: 4604 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Geir Stokke E-Mail: [6]geir.stokke@uia.no Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.uia.no I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf zentral- oder bundesstaatlicher Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Framework Agreement for Furniture Referenznummer der Bekanntmachung: 20/0006 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 39100000 Möbel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: The University of Agder wishes to enter into a framework agreement for furniture that ensures efficient and secure orders, delivery ability, high quality of products and price. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 16 000 000.00 NOK II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39110000 Sitze, Stühle sowie Zubehörprodukte und -teile 39120000 Tische, Schränke, Schreibtische und Bücherschränke 39130000 Büromöbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO042 Vest-Agder Hauptort der Ausführung: Kristiansand and Grimstad, Norway. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The University of Agder wishes to enter into a framework agreement for furniture that ensures efficient and secure orders, delivery ability, high quality of products and price. The framework agreement involves the procurement of furniture for offices, teaching rooms, group rooms, meeting rooms and social areas at the Contracting Authoritys campuses in Kristiansand and Grimstad. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Service / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Delivery / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 60 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: The Contracting Authority has the option for 1 year + 1 year extension. II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [8]2020/S 177-428445 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Bezeichnung des Auftrags: Framework Agreement Furniture Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 20/11/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 4 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 4 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Input interior Norway AS Nationale Identifikationsnummer: 941 920 020 Postanschrift: Gjerdrumsvei 8 Ort: Oslo NUTS-Code: NO011 Oslo Postleitzahl: 0484 Land: Norwegen Internet-Adresse: [9]http://www.inputinterior.no Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 16 000 000.00 NOK Gesamtwert des Auftrags/Loses: 16 000 000.00 NOK V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Visma notice: [10]https://opic.com/id/afntcqjuzm VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Kristiansand Tingrett Ort: 4614 Kristiansand Land: Norwegen VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2020 References 6. mailto:geir.stokke@uia.no?subject=TED 7. http://www.uia.no/ 8. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:428445-2020:TEXT:DE:HTML 9. http://www.inputinterior.no/ 10. https://opic.com/id/afntcqjuzm OT: 04/01/2021 S1 Norway-Kristiansand: Furniture 2021/S 001-002136 Contract award notice Results of the procurement procedure Supplies Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Universitetet i Agder National registration number: 970 546 200 Postal address: Postboks 422 Town: Kristiansand NUTS code: NO042 Vest-Agder Postal code: 4604 Country: Norway Contact person: Geir Stokke E-mail: [6]geir.stokke@uia.no Internet address(es): Main address: [7]http://www.uia.no I.4)Type of the contracting authority National or federal agency/office I.5)Main activity Education Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Framework Agreement for Furniture Reference number: 20/0006 II.1.2)Main CPV code 39100000 Furniture II.1.3)Type of contract Supplies II.1.4)Short description: The University of Agder wishes to enter into a framework agreement for furniture that ensures efficient and secure orders, delivery ability, high quality of products and price. II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.1.7)Total value of the procurement (excluding VAT) Value excluding VAT: 16 000 000.00 NOK II.2)Description II.2.2)Additional CPV code(s) 39110000 Seats, chairs and related products, and associated parts 39120000 Tables, cupboards, desk and bookcases 39130000 Office furniture II.2.3)Place of performance NUTS code: NO042 Vest-Agder Main site or place of performance: Kristiansand and Grimstad, Norway. II.2.4)Description of the procurement: The University of Agder wishes to enter into a framework agreement for furniture that ensures efficient and secure orders, delivery ability, high quality of products and price. The framework agreement involves the procurement of furniture for offices, teaching rooms, group rooms, meeting rooms and social areas at the Contracting Authoritys campuses in Kristiansand and Grimstad. II.2.5)Award criteria Quality criterion - Name: Service / Weighting: 10 Quality criterion - Name: Delivery / Weighting: 30 Price - Weighting: 60 II.2.11)Information about options Options: yes Description of options: The Contracting Authority has the option for 1 year + 1 year extension. II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system The procurement involves the establishment of a framework agreement IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure Notice number in the OJ S: [8]2020/S 177-428445 IV.2.8)Information about termination of dynamic purchasing system IV.2.9)Information about termination of call for competition in the form of a prior information notice Section V: Award of contract Title: Framework Agreement Furniture A contract/lot is awarded: yes V.2)Award of contract V.2.1)Date of conclusion of the contract: 20/11/2020 V.2.2)Information about tenders Number of tenders received: 4 Number of tenders received from SMEs: 4 Number of tenders received from tenderers from other EU Member States: 4 Number of tenders received by electronic means: 4 The contract has been awarded to a group of economic operators: no V.2.3)Name and address of the contractor Official name: Input interior Norway AS National registration number: 941 920 020 Postal address: Gjerdrumsvei 8 Town: Oslo NUTS code: NO011 Oslo Postal code: 0484 Country: Norway Internet address: [9]http://www.inputinterior.no The contractor is an SME: yes V.2.4)Information on value of the contract/lot (excluding VAT) Initial estimated total value of the contract/lot: 16 000 000.00 NOK Total value of the contract/lot: 16 000 000.00 NOK V.2.5)Information about subcontracting Section VI: Complementary information VI.3)Additional information: Visma notice: [10]https://opic.com/id/afntcqjuzm VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Kristiansand Tingrett Town: 4614 Kristiansand Country: Norway VI.5)Date of dispatch of this notice: 30/12/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de