Ausschreibung: Computeraufrüstung - HR-Zagreb Computeraufrüstung Datenbanksoftwarepaket Dokument Nr...: 1169-2021 (ID: 2021010409171299205) Veröffentlicht: 04.01.2021 * HR-Zagreb: Computeraufrüstung 2021/S 1/2021 1169 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Agencija za podrku informacijskim sustavima i informacijskim tehnologijama d.o.o. Nationale Identifikationsnummer: 02994650199 Postanschrift: Paljetkova 18 Ort: Zagreb NUTS-Code: HR HRVATSKA Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Antonija Vukovi E-Mail: [6]javna.nabava@apis-it.hr Telefon: +385 993855708 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.apis-it.hr I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0046708 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Raunalne i srodne djelatnosti Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Nadogradnja i proirenje DWH sustava Referenznummer der Bekanntmachung: 12-U-OS-20-VV II.1.2)CPV-Code Hauptteil 72540000 Computeraufrüstung II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Predmet ove nabave je nadogradnja i proirenje DWH sustava na zadnju generaciju hardvera. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 17 000 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 48611000 Datenbanksoftwarepaket II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR HRVATSKA Hauptort der Ausführung: Mjesto izvrenja usluge je na lokaciji Naruitelja na lokaciji Paljetkova 18, HR-10010 Zagreb i abdin 73, HR-10450 Jastrebarsko. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet ove nabave je nadogradnja i proirenje DWH sustava na zadnju generaciju hardvera. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Rok isporuke za stavku 1.1. Trokovnika / Gewichtung: 10 % Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 17 000 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Nema. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 15/01/2021 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 3 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 15/01/2021 Ortszeit: 12:00 Ort: Paljetkova 18. Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Saa Bili. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [11]www.dkom.hr VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2020 References 6. mailto:javna.nabava@apis-it.hr?subject=TED 7. http://www.apis-it.hr/ 8. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0046708 9. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 10. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 11. http://www.dkom.hr/ OT: 04/01/2021 S1 Hrvatska-Zagreb: Usluge nadogradnje raunala 2021/S 001-001169 Obavijest o nadmetanju Usluge Pravna osnova: Direktiva 2014/24/EU Odjeljak I: Javni naruitelj I.1)Naziv i adrese Slubeni naziv: Agencija za podrku informacijskim sustavima i informacijskim tehnologijama d.o.o. Nacionalni registracijski broj: 02994650199 Potanska adresa: Paljetkova 18 Mjesto: Zagreb NUTS kod: HR HRVATSKA Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska Osoba za kontakt: Antonija Vukovi E-pota: [6]javna.nabava@apis-it.hr Telefon: +385 993855708 Internetska(-e) adresa(-e): Glavna adresa: [7]www.apis-it.hr I.3)Komunikacija Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i moe joj se u potpunosti pristupiti izravno i neogranieno na: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0046708 Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektroniki na: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Vrsta javnog naruitelja Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava I.5)Glavna djelatnost Druga djelatnost: Raunalne i srodne djelatnosti Odjeljak II: Predmet II.1)Opseg nabave II.1.1)Naziv: Nadogradnja i proirenje DWH sustava Referentni broj: 12-U-OS-20-VV II.1.2)Glavna CPV oznaka 72540000 Usluge nadogradnje raunala II.1.3)Vrsta ugovora Usluge II.1.4)Kratak opis: Predmet ove nabave je nadogradnja i proirenje DWH sustava na zadnju generaciju hardvera. II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 17 000 000.00 HRK II.1.6)Podaci o grupama Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne II.2)Opis II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 48611000 Programski paket za podatkovnu bazu II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR HRVATSKA Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Mjesto izvrenja usluge je na lokaciji Naruitelja na lokaciji Paljetkova 18, HR-10010 Zagreb i abdin 73, HR-10450 Jastrebarsko. II.2.4)Opis nabave: Predmet ove nabave je nadogradnja i proirenje DWH sustava na zadnju generaciju hardvera. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke za stavku 1.1. Trokovnika / Ponder: 10 % Cijena - Ponder: 90 II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 17 000 000.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 48 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehniki podaci III.1)Uvjeti sudjelovanja III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.3)Tehnika i struna sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.2)Uvjeti povezani s ugovorom III.2.2)Uvjeti izvrenja ugovora: Nema. Odjeljak IV: Postupak IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postupka Otvoreni postupak IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamikom sustavu nabave Nabava ukljuuje uspostavu okvirnog sporazuma Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA) Nabava je obuhvaena Sporazumom o javnoj nabavi: ne IV.2)Administrativni podaci IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje Datum: 15/01/2021 Lokalno vrijeme: 12:00 IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje: Hrvatski IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda) IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda Datum: 15/01/2021 Lokalno vrijeme: 12:00 Mjesto: Paljetkova 18. Podaci o ovlatenim osobama i postupku otvaranja: Saa Bili. Odjeljak VI: Dopunski podaci VI.1)Podaci o obnavljanjima Ova nabava e se ponavljati.: ne VI.3)Dodatni podaci: VI.4)Postupci pravne zatite VI.4.1)Tijelo nadleno za postupak pravne zatite Slubeni naziv: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Potanska adresa: Koturaka cesta 43/IV Mjesto: Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Telefaks: +385 14559933 Internetska adresa: [11]www.dkom.hr VI.5)Datum slanja ove obavijesti: 30/12/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de