Ausschreibung: Versicherungen - HR-Zagreb Versicherungen Dokument Nr...: 1161-2021 (ID: 2021010409155399034) Veröffentlicht: 04.01.2021 * HR-Zagreb: Versicherungen 2021/S 1/2021 1161 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Hrvatska Lutrija d.o.o. Nationale Identifikationsnummer: 27905228158 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 72 Ort: Zagreb NUTS-Code: HR HRVATSKA Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [6]nabava@lutrija.hr Telefon: +385 16164757 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.lutrija.hr I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0046715 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Igre na sreu Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Usluge osiguranja imovine, osoba od posljedica nesretnog sluaja, osiguranje od odgovornosti, putno zdravstveno osiguranje za 2021. i 2022. godinu Referenznummer der Bekanntmachung: 30/2020 VV II.1.2)CPV-Code Hauptteil 66510000 Versicherungen II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Sukladno Dokumentaciji o nabavi. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 780 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 66510000 Versicherungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR HRVATSKA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sukladno Dokumentaciji o nabavi. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Svota osiguranja za naknadu za pretrpljeni strah i smanjenje ivotnih aktivnosti iz trokovnika Nezgoda / Gewichtung: 15 % Qualitätskriterium - Name: Limit osiguranja po tetnom dogaaju - javna odgovornost / Gewichtung: 8 % Qualitätskriterium - Name: Limit osiguranja po tetnom dogaaju - odgovornost prema zaposlenicima / Gewichtung: 8 % Qualitätskriterium - Name: Limit osiguranja po tetnom dogaaju - isto imovinska teta / Gewichtung: 4 % Preis - Gewichtung: 65 % II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 780 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/02/2021 Ortszeit: 13:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/02/2021 Ortszeit: 13:00 Ort: Ulica grada Vukovara 72, Zagreb. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [11]www.dkom.hr VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2020 References 6. mailto:nabava@lutrija.hr?subject=TED 7. http://www.lutrija.hr/ 8. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0046715 9. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 10. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 11. http://www.dkom.hr/ OT: 04/01/2021 S1 Hrvatska-Zagreb: Osigurateljne usluge 2021/S 001-001161 Obavijest o nadmetanju Usluge Pravna osnova: Direktiva 2014/24/EU Odjeljak I: Javni naruitelj I.1)Naziv i adrese Slubeni naziv: Hrvatska Lutrija d.o.o. Nacionalni registracijski broj: 27905228158 Potanska adresa: Ulica grada Vukovara 72 Mjesto: Zagreb NUTS kod: HR HRVATSKA Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [6]nabava@lutrija.hr Telefon: +385 16164757 Internetska(-e) adresa(-e): Glavna adresa: [7]www.lutrija.hr I.3)Komunikacija Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i moe joj se u potpunosti pristupiti izravno i neogranieno na: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0046715 Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektroniki na: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Vrsta javnog naruitelja Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava I.5)Glavna djelatnost Druga djelatnost: Igre na sreu Odjeljak II: Predmet II.1)Opseg nabave II.1.1)Naziv: Usluge osiguranja imovine, osoba od posljedica nesretnog sluaja, osiguranje od odgovornosti, putno zdravstveno osiguranje za 2021. i 2022. godinu Referentni broj: 30/2020 VV II.1.2)Glavna CPV oznaka 66510000 Osigurateljne usluge II.1.3)Vrsta ugovora Usluge II.1.4)Kratak opis: Sukladno Dokumentaciji o nabavi. II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 1 780 000.00 HRK II.1.6)Podaci o grupama Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne II.2)Opis II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 66510000 Osigurateljne usluge II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR HRVATSKA II.2.4)Opis nabave: Sukladno Dokumentaciji o nabavi. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Svota osiguranja za naknadu za pretrpljeni strah i smanjenje ivotnih aktivnosti iz trokovnika Nezgoda / Ponder: 15 % Kriterij kvalitete - Naziv: Limit osiguranja po tetnom dogaaju - javna odgovornost / Ponder: 8 % Kriterij kvalitete - Naziv: Limit osiguranja po tetnom dogaaju - odgovornost prema zaposlenicima / Ponder: 8 % Kriterij kvalitete - Naziv: Limit osiguranja po tetnom dogaaju - isto imovinska teta / Ponder: 4 % Cijena - Ponder: 65 % II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 1 780 000.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehniki podaci III.1)Uvjeti sudjelovanja III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.3)Tehnika i struna sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi Odjeljak IV: Postupak IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postupka Otvoreni postupak IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamikom sustavu nabave Nabava ukljuuje uspostavu okvirnog sporazuma Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA) Nabava je obuhvaena Sporazumom o javnoj nabavi: ne IV.2)Administrativni podaci IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje Datum: 04/02/2021 Lokalno vrijeme: 13:00 IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje: Hrvatski IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda Datum: 04/02/2021 Lokalno vrijeme: 13:00 Mjesto: Ulica grada Vukovara 72, Zagreb. Odjeljak VI: Dopunski podaci VI.1)Podaci o obnavljanjima Ova nabava e se ponavljati.: ne VI.3)Dodatni podaci: VI.4)Postupci pravne zatite VI.4.1)Tijelo nadleno za postupak pravne zatite Slubeni naziv: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Potanska adresa: Koturaka cesta 43/IV Mjesto: Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Telefaks: +385 14559933 Internetska adresa: [11]www.dkom.hr VI.5)Datum slanja ove obavijesti: 30/12/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de