Ausschreibung: Laborreagenzien - RO-Zalu Laborreagenzien Dokument Nr...: 529850-2020 (ID: 2020110609090265971) Veröffentlicht: 06.11.2020 * RO-Zalu: Laborreagenzien 2020/S 217/2020 529850 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Judeean de Urgen Zalu Nationale Identifikationsnummer: 4291719 Postanschrift: Str. Simion Brnuiu nr. 67 Ort: Zalu NUTS-Code: RO116 Slaj Postleitzahl: 450129 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Birou achiziii publice Banut Daniela +40 0741262521 E-Mail: [6]achizitii@spitalzalau.ro Telefon: +40 260616920 Fax: +40 260661066 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.spitalzalau.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100106325 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Recoltor exsudat naso faringian pentru detecia SARS COV2 cu mediu VTM Referenznummer der Bekanntmachung: 20.04.03 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33696500 Laborreagenzien II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: RECOLTOR EXSUDAT NASO FARINGIAN PENTRU DETECTIA SARS COV2 CU MEDIU VTM II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 825 000.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO116 Slaj Hauptort der Ausführung: La sediul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau, loc.Zalau, Str. Simion Barnutiu, nr. 67. Transportul este inclus in pret iar livrarea produselor se va face numai pe baza comenzii scrise a beneficiarului si transmise furnizorului prin fax sau e mail. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Nr. Crt. Denumire produs UM Cantitate minima 24Luni Cantitate maxima24Luni 1. RECOLTOR EXSUDAT NASO FARINGIAN PENTRU DETECTIA SARS COV2 CU MEDIU VTM BUC. 2000 150000 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolidat general. Certificat de taxe si impozite locale. Aceste certificate vor atesta ca ofertantul/candidatul nu are datorii restante la momentul prezentarii acestora. Cazierul judiciar al operatorului economic. Ofertantii straini vor prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitatecu legislatia din tara de rezidenta. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Documentele se trasmit in SEAP in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante doar de catre OFERTANTUL CLASAT PE LOCUL I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Certificat ONRC Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Completarea DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv certificatul ONRC(sau pentru ofertantii straini, document echivalent emis in tara de rezidenta), sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Alte cerinte economice sau financiare Informatii Generale Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Completare DUAE, urmand ca documentul sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Pentru contractele de achizitie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitatii Declaratie de conformitate CE. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Completare DUAE Documentele solicitate se vor prezenta doar la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 17/11/2020 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 17/02/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 17/11/2020 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: - Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: In cazul in care se constata egalitate a ofertelor financiare aflate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea, on line in SEAP, in vederea departajarii ofertelor. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Compartimentul juridic Postanschrift: Str. Simion Brnuiu nr. 67 Ort: Zalu Postleitzahl: 450129 Land: Rumänien E-Mail: [12]achizitii@spitalzalau.ro Telefon: +40 260616920 Fax: +40 260661066 Internet-Adresse: [13]www.spitalzalau.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 02/11/2020 References 6. mailto:achizitii@spitalzalau.ro?subject=TED 7. http://www.spitalzalau.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100106325 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. mailto:achizitii@spitalzalau.ro?subject=TED 13. http://www.spitalzalau.ro/ OT: 06/11/2020 S217 România-Zalu: Reactivi de laborator 2020/S 217-529850 Anun de participare Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Spitalul Judeean de Urgen Zalu Numr naional de înregistrare: 4291719 Adres: Str. Simion Brnuiu nr. 67 Localitate: Zalu Cod NUTS: RO116 Slaj Cod potal: 450129 ar: România Persoan de contact: Birou achiziii publice Banut Daniela +40 0741262521 E-mail: [6]achizitii@spitalzalau.ro Telefon: +40 260616920 Fax: +40 260661066 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.spitalzalau.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Comunicare Documentele de achiziii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricionat, complet si gratuit la: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100106325 Informaii suplimentare pot fi obinute de la adresa menionat mai sus Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la adresa menionat mai sus I.4)Tipul autoritii contractante Organism de drept public I.5)Activitate principal Sntate Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Recoltor exsudat naso faringian pentru detecia SARS COV2 cu mediu VTM Numr de referin: 20.04.03 II.1.2)Cod CPV principal 33696500 Reactivi de laborator II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: RECOLTOR EXSUDAT NASO FARINGIAN PENTRU DETECTIA SARS COV2 CU MEDIU VTM II.1.5)Valoarea total estimat Valoare fr TVA: 825 000.00 RON II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: nu II.2)Descriere II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO116 Slaj Locul principal de executare: La sediul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau, loc.Zalau, Str. Simion Barnutiu, nr. 67. Transportul este inclus in pret iar livrarea produselor se va face numai pe baza comenzii scrise a beneficiarului si transmise furnizorului prin fax sau e mail. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Nr. Crt. Denumire produs UM Cantitate minima 24Luni Cantitate maxima24Luni 1. RECOLTOR EXSUDAT NASO FARINGIAN PENTRU DETECTIA SARS COV2 CU MEDIU VTM BUC. 2000 150000 II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea III: Informaii juridice, economice, financiare i tehnice III.1)Condiii de participare III.1.1)Capacitatea de exercitare a activitii profesionale, inclusiv cerinele privind înscrierea în registrele profesionale sau comerciale List i descriere succint a condiiilor: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolidat general. Certificat de taxe si impozite locale. Aceste certificate vor atesta ca ofertantul/candidatul nu are datorii restante la momentul prezentarii acestora. Cazierul judiciar al operatorului economic. Ofertantii straini vor prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitatecu legislatia din tara de rezidenta. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Documentele se trasmit in SEAP in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante doar de catre OFERTANTUL CLASAT PE LOCUL I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Certificat ONRC Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Completarea DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv certificatul ONRC(sau pentru ofertantii straini, document echivalent emis in tara de rezidenta), sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Situaia economic i financiar List i descriere succint a criteriilor de selecie: Alte cerinte economice sau financiare Informatii Generale Nivel(uri) minim(e) al(e) standardelor care ar putea fi impuse: Completare DUAE, urmand ca documentul sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.3)Capacitatea tehnic i profesional List i descriere succint a criteriilor de selecie: Pentru contractele de achizitie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitatii Declaratie de conformitate CE. Nivel(uri) minim(e) al(e) standardelor care ar putea fi impuse: Completare DUAE Documentele solicitate se vor prezenta doar la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii Achiziia implic încheierea unui acord-cadru Acord-cadru cu un singur operator economic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.2)Termen limit pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare Data: 17/11/2020 Ora local: 15:00 IV.2.3)Data estimat a expedierii invitaiilor de prezentare a ofertelor sau de participare ctre candidaii selectai IV.2.4)Limbile în care pot fi depuse ofertele sau cererile de participare: Român IV.2.6)Perioada minim pe parcursul creia ofertantul trebuie s îi menin oferta Oferta trebuie s fie valabil pân la: 17/02/2021 IV.2.7)Condiii de deschidere a ofertelor Data: 17/11/2020 Ora local: 15:00 Locul: In SEAP Informaii despre persoanele autorizate i procedura de deschidere: - Seciunea VI: Informaii complementare VI.1)Informaii privind periodicitatea Aceast achiziie este periodic: nu VI.3)Informaii suplimentare: In cazul in care se constata egalitate a ofertelor financiare aflate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea, on line in SEAP, in vederea departajarii ofertelor. VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare Denumire oficial: Compartimentul juridic Adres: Str. Simion Brnuiu nr. 67 Localitate: Zalu Cod potal: 450129 ar: România E-mail: [12]achizitii@spitalzalau.ro Telefon: +40 260616920 Fax: +40 260661066 Adres internet: [13]www.spitalzalau.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 02/11/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de