Ausschreibung: Bauarbeiten - RO-Azuga Bauarbeiten Dokument Nr...: 460932-2020 (ID: 2020100209063088832) Veröffentlicht: 02.10.2020 * RO-Azuga: Bauarbeiten 2020/S 192/2020 460932 Bekanntmachung einer Änderung Änderung eines Vertrags/einer Konzession während der Laufzeit Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Unitatea Administrativ-Teritorial Ora Azuga Nationale Identifikationsnummer: 2843850 Postanschrift: Str. Independenei nr. 10A Ort: Azuga NUTS-Code: RO312 Clrai Postleitzahl: 105100 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Sivu Elena Cristina E-Mail: [6]primariaazuga@yahoo.com Telefon: +40 0244/326300/17 Fax: +40 0244/326330 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.e-licitatie.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Execuie lucrri, dotri pentru obiectivul de investiii: Modernizare cre cu grdini în oraul Azuga Referenznummer der Bekanntmachung: 10757/18.09.2019 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45000000 Bauarbeiten II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO31 Sud-Muntenia Hauptort der Ausführung: Oras Azuga, judet Prahova, cod postal 105100. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung zum Zeitpunkt des Abschlusses des Vertrags: Executie lucrari, dotari, pentru obiectivul de investitii: Modernizare cresa cu,gradinita in orasul Azuga. Prin implementarea acestui proiect se va avea in vedere eficientizarea energetica a cladirii publice in care functioneaza cresa cu gradinita. Se vor executa lucrari de reabilitare termica a cldiri inclusiv tâmplrii performante, instalaii termice, instalaii sanitare instalaii electrice, panouri solare si panouri fotovoltaice, dotri de specialitate pentru desfasurarea activitatilor. Valoarea totala a lucrarilor a fost estimata în baza devizului general întocmit de proiectant este de 1 261 523,92 RON (exclusiv TVA) din care: Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 1 064 657,85 RON; Cap. 4.2 Montaj echipamente tehnologice: 14 132,12 RON; Cap. 4.3 Utilaje si echipamente ce necesita montaj: 92 400,00 RON; Cap. 4.5 Dotari: 73 876,00 RON; Cap. 5.1 Organizare de santier: 16 457,95 RON. Valoarea estimata totala nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati si, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in termen de sapte zile inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor cu cinci zile. II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen Beschaffungssystems oder der Konzession Laufzeit in Monaten: 5 II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Modernizare cresa cu gradinita in oras Azuga, judet Prahova, SMIS 122033. Abschnitt V: Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe Auftrags-Nr.: 13536 Bezeichnung des Auftrags: Execuie lucrri, dotri pentru obiectivul de investiii: Modernizare crea cu grdinia în oraul Azuga V.2)Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe V.2.1)Tag des Abschlusses des Vertrags/der Entscheidung über die Konzessionsvergabe: 19/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Der Auftrag/Die Konzession wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: S.C. Stoian Construcii i Interioare S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: J40/2493/1999 Postanschrift: Str. Dealul ugulea nr. 58, bl. B5b, sc. A, ap. 18, sector 6 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO31 Sud-Muntenia Postleitzahl: 060901 Land: Rumänien E-Mail: [9]stoian_construct@yahoo.com Telefon: +40 723390964 Fax: +40 314282978 Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (zum Zeitpunkt des Abschlusses des Auftrags;ohne MwSt.) Gesamtwert der Beschaffung: 1 228 213.70 RON Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104641 VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/09/2020 Abschnitt VII: Änderungen des Vertrags/der Konzession VII.1)Beschreibung der Beschaffung nach den Änderungen VII.1.1)CPV-Code Hauptteil 45000000 Bauarbeiten VII.1.2)Weitere(r) CPV-Code(s) VII.1.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO31 Sud-Muntenia Hauptort der Ausführung: Oras Azuga, judet Prahova, cod postal 105100. VII.1.4)Beschreibung der Beschaffung: Necesitatea unor lucrari suplimentare ca urmare a emiterii dispozitiei de santier D01/25.6.2020. VII.1.5)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen Beschaffungssystems oder der Konzession Laufzeit in Monaten: 7 VII.1.6)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/des Loses/der Konzession: 1 610 799.73 RON VII.1.7)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: S.C. Stoian Construcii i Interioare S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO11633571 Postanschrift: Str. Dealul ugulea nr. 58, bl. B5b, sc. A, ap. 18, sector 6 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO31 Sud-Muntenia Postleitzahl: 060901 Land: Rumänien E-Mail: [11]stoian_construct@yahoo.com Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: ja VII.2)Angaben zu den Änderungen VII.2.1)Beschreibung der Änderungen Art und Umfang der Änderungen (mit Angabe möglicher früherer Vertragsänderungen): Lucrarile suplimentare aferente dispozitiei de santier nr. 01 au aparut din mai multe cauze, cu caracter neprevazut. Tema de proiectare, care continea o documentatie DALI si o expertiza tehinica de rezistenta si stabilitate, propunea anumite solutii, care au fost asimilate si dezvoltate in documentatia de la faza proiectului tehnic. VII.2.2)Gründe für die Änderung Notwendigkeit der Änderung aufgrund von Umständen, die ein öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber bei aller Umsicht nicht vorhersehen konnte (Artikel 43 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/23/EU, Artikel 72 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/24/EU, Artikel 89 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/25/EU) Beschreibung der Umstände, durch die die Änderung erforderlich wurde, und Erklärung der unvorhersehbaren Art dieser Umstände: Dupa inceperea lucrarilor, s-au putut actualiza informatiile din tema de proiectare si s-au putut completa o serie de informatii care nu erau disponibile la faza expertizei. In acest sens s-a redactat o nota de constatare, s-a obtinut acordul expertului tehnic, iar proiectantul a completat solutiile initiale cu cele prevazute in dispozitia de santier nr. 01. VII.2.3)Preiserhöhung Aktualisierter Gesamtauftragswert vor den Änderungen (unter Berücksichtigung möglicher früherer Vertragsänderungen und Preisanpassungen sowie im Falle der Richtlinie 2014/23/EU der durchschnittlichen Inflation im betreffenden Mitgliedstaat) Wert ohne MwSt.: 1 228 213.70 RON Gesamtauftragswert nach den Änderungen Wert ohne MwSt.: 1 610 799.73 RON References 6. mailto:primariaazuga@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.e-licitatie.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. mailto:stoian_construct@yahoo.com?subject=TED 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. mailto:stoian_construct@yahoo.com?subject=TED OT: 02/10/2020 S192 România-Azuga: Lucrri de construcii 2020/S 192-460932 Anun de modificare Modificare a unui contract/unei concesiuni în cursul perioadei sale de valabilitate Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea/entitatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Unitatea Administrativ-Teritorial Ora Azuga Numr naional de înregistrare: 2843850 Adres: Str. Independenei nr. 10A Localitate: Azuga Cod NUTS: RO312 Clrai Cod potal: 105100 ar: România Persoan de contact: Sivu Elena Cristina E-mail: [6]primariaazuga@yahoo.com Telefon: +40 0244/326300/17 Fax: +40 0244/326330 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.e-licitatie.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Execuie lucrri, dotri pentru obiectivul de investiii: Modernizare cre cu grdini în oraul Azuga Numr de referin: 10757/18.09.2019 II.1.2)Cod CPV principal 45000000 Lucrri de construcii II.1.3)Tipul contractului Lucrri II.2)Descriere II.2.1)Titlu: II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO31 Sud-Muntenia Locul principal de executare: Oras Azuga, judet Prahova, cod postal 105100. II.2.4)Descrierea achiziiei la momentul încheierii contractului: Executie lucrari, dotari, pentru obiectivul de investitii: Modernizare cresa cu,gradinita in orasul Azuga. Prin implementarea acestui proiect se va avea in vedere eficientizarea energetica a cladirii publice in care functioneaza cresa cu gradinita. Se vor executa lucrari de reabilitare termica a cldiri inclusiv tâmplrii performante, instalaii termice, instalaii sanitare instalaii electrice, panouri solare si panouri fotovoltaice, dotri de specialitate pentru desfasurarea activitatilor. Valoarea totala a lucrarilor a fost estimata în baza devizului general întocmit de proiectant este de 1 261 523,92 RON (exclusiv TVA) din care: Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 1 064 657,85 RON; Cap. 4.2 Montaj echipamente tehnologice: 14 132,12 RON; Cap. 4.3 Utilaje si echipamente ce necesita montaj: 92 400,00 RON; Cap. 4.5 Dotari: 73 876,00 RON; Cap. 5.1 Organizare de santier: 16 457,95 RON. Valoarea estimata totala nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati si, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in termen de sapte zile inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor cu cinci zile. II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru, a sistemului dinamic de achiziii sau a concesiunii Durata în luni: 5 II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: da Identificarea proiectului: Modernizare cresa cu gradinita in oras Azuga, judet Prahova, SMIS 122033. Seciunea V: Atribuirea contractului/concesiunii Contract nr.: 13536 Titlu: Execuie lucrri, dotri pentru obiectivul de investiii: Modernizare crea cu grdinia în oraul Azuga V.2)Atribuirea contractului/concesiunii V.2.1)Data încheierii contractului/deciziei de atribuire a concesiunii: 19/11/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Contractul/concesiunea a fost atribuit() unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului/concesionarului Denumire oficial: S.C. Stoian Construcii i Interioare S.R.L. Numr naional de înregistrare: J40/2493/1999 Adres: Str. Dealul ugulea nr. 58, bl. B5b, sc. A, ap. 18, sector 6 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO31 Sud-Muntenia Cod potal: 060901 ar: România E-mail: [9]stoian_construct@yahoo.com Telefon: +40 723390964 Fax: +40 314282978 Contractantul/concesionarul este un IMM: da V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului/concesiunii (la momentul încheierii contractului;fr TVA) Valoarea total a achiziiei: 1 228 213.70 RON Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti ar: România E-mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104641 VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare VI.5)Data expedierii prezentului anun: 29/09/2020 Seciunea VII: Modificri aduse contractului/concesiunii VII.1)Descrierea achiziiei dup efectuarea modificrilor VII.1.1)Cod CPV principal 45000000 Lucrri de construcii VII.1.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) VII.1.3)Locul de executare Cod NUTS: RO31 Sud-Muntenia Locul principal de executare: Oras Azuga, judet Prahova, cod postal 105100. VII.1.4)Descrierea achiziiei publice: Necesitatea unor lucrari suplimentare ca urmare a emiterii dispozitiei de santier D01/25.6.2020. VII.1.5)Durata contractului, a acordului-cadru, a sistemului dinamic de achiziii sau a concesiunii Durata în luni: 7 VII.1.6)Informaii privind valoarea contractului/lotului/concesiunii (fr TVA) Valoarea total a contractului/lotului/concesiunii: 1 610 799.73 RON VII.1.7)Numele i adresa contractantului/concesionarului Denumire oficial: S.C. Stoian Construcii i Interioare S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO11633571 Adres: Str. Dealul ugulea nr. 58, bl. B5b, sc. A, ap. 18, sector 6 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO31 Sud-Muntenia Cod potal: 060901 ar: România E-mail: [11]stoian_construct@yahoo.com Contractantul/concesionarul este un IMM: da VII.2)Informaii privind modificrile VII.2.1)Descrierea modificrilor Natura i amploarea modificrilor (cu o meniune privind eventualele modificri anterioare aduse contractului): Lucrarile suplimentare aferente dispozitiei de santier nr. 01 au aparut din mai multe cauze, cu caracter neprevazut. Tema de proiectare, care continea o documentatie DALI si o expertiza tehinica de rezistenta si stabilitate, propunea anumite solutii, care au fost asimilate si dezvoltate in documentatia de la faza proiectului tehnic. VII.2.2)Motivele modificrii Necesitate a modificrii survenit în urma unor circumstane pe care o autoritate/entitate contractant care acioneaz cu diligen nu ar fi putut s le prevad [articolul 43 alineatul (1) litera (c) din Directiva 2014/23/UE, articolul 72 alineatul (1) litera (c) din Directiva 2014/24/UE, articolul 89 alineatul (1) litera (c) din Directiva 2014/25/UE] Descrierea circumstanelor care au fcut necesar modificarea i justificarea naturii neprevzute a acestor circumstane: Dupa inceperea lucrarilor, s-au putut actualiza informatiile din tema de proiectare si s-au putut completa o serie de informatii care nu erau disponibile la faza expertizei. In acest sens s-a redactat o nota de constatare, s-a obtinut acordul expertului tehnic, iar proiectantul a completat solutiile initiale cu cele prevazute in dispozitia de santier nr. 01. VII.2.3)Creterea preului Valoarea total actualizat a contractului înainte de modificri (luând în considerare eventualele modificri ale contractului i adaptri ale preurilor efectuate anterior i, în cazul Directivei 2014/23/UE, inflaia medie în statul membru în cauz) Valoare fr TVA: 1 228 213.70 RON Valoarea total a contractului dup modificri Valoare fr TVA: 1 610 799.73 RON -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de