Ausschreibung: Bauarbeiten - IE-Cork Bauarbeiten Straßenlaternen Baureifmachung Komplett- oder Teilbauleistungen im Hochbau sowie Tiefbauarbeiten Ingenieur- und Hochbauarbeiten Bau von Konstruktionen und baulichen Anlagen Bauarbeiten für Rohrleitungen, Fernmelde- und Stromleitungen, für Autobahnen, Straßen, Flugplätze und Eisenbahnen; Nivellie Versorgungsunternehmen Stromversorgungsunternehmen und zugehörige Dienste Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen Dienstleistungen von Ingenieurbüros Planungsleistungen im Bauwesen Verschiedene von Ingenieuren erbrachte Dienstleistungen Dienstleistungen im Bereich Maschinenbau und Elektrotechnik Dokument Nr...: 460565-2020 (ID: 2020100209041788456) Veröffentlicht: 02.10.2020 * IE-Cork: Bauarbeiten 2020/S 192/2020 460565 Auftragsbekanntmachung Bauauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Cork County Council Nationale Identifikationsnummer: N/A Postanschrift: County Hall, Carrigrohane Road Ort: Cork NUTS-Code: IE05 Southern Land: Irland Kontaktstelle(n): Michael Ryan E-Mail: [6]michael.ryan@corkcoco.ie Telefon: +353 214285437 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.corkcoco.ie Adresse des Beschafferprofils: [8]https://irl.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/406 I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=166354&B=ETEN DERS_SIMPLE Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=166354&B=ETE NDERS_SIMPLE Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Public Lighting Energy Efficiency Project South West Region II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45000000 Bauarbeiten II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: This contract is for South West Region of Ireland (Region 1) which includes five local authorities for which Cork County Council is the lead authority for the region. The region contains approximately 77 633 public streetlights which are required to be retrofitted with energy efficient street lighting luminaires and will also include: initial inspection of assets; design, supply, installation and testing of LED retrofit; safe disposal and recycling of redundant lanterns and redundant ancillary supports and electrical equipment/wiring; column replacement (5 %); column door replacement (15 %); bracket replacement (33 %); 1 000 ESB pillar replacement installations across the region; electrical and circuitry works; associated civil works; condition survey/data gathering; traffic management; PSDP/PSCS Duties; and output verification. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 35 000 000.00 EUR II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34928530 Straßenlaternen 45100000 Baureifmachung 45200000 Komplett- oder Teilbauleistungen im Hochbau sowie Tiefbauarbeiten 45220000 Ingenieur- und Hochbauarbeiten 45223000 Bau von Konstruktionen und baulichen Anlagen 45230000 Bauarbeiten für Rohrleitungen, Fernmelde- und Stromleitungen, für Autobahnen, Straßen, Flugplätze und Eisenbahnen; Nivellierungsarbeiten 65000000 Versorgungsunternehmen 65300000 Stromversorgungsunternehmen und zugehörige Dienste 71000000 Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen 71300000 Dienstleistungen von Ingenieurbüros 71320000 Planungsleistungen im Bauwesen 71330000 Verschiedene von Ingenieuren erbrachte Dienstleistungen 71334000 Dienstleistungen im Bereich Maschinenbau und Elektrotechnik II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: IE05 Southern II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The client has sent a contract notice for the works to etenders and where appropriate a similar notice has been simultaneously sent to the Office for Official Publications of the EC for publication in the Official Journal of the European Union. The documents made available set out the suitability assessment criteria, the award criteria and the evaluation and award process which will be followed by the client in making the assessment of which tender is the most economically advantageous. The documents also set out the information which must be supplied by tenderers. Tenders must be submitted in accordance with the documents. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 35 000 000.00 EUR II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 54 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Please refer to attached documentation for any/full details. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Please refer to attached documentation for any/full details. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Please refer to attached documentation for any/full details. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Please refer to attached documentation for any/full details. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Please refer to attached documentation for any/full details. III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Please refer to attached documentation for any/full details. III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/12/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Englisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 05/06/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 08/12/2020 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Project Board Postanschrift: c/o Cork County Council, County Hall, Carrigrohane Road Ort: Cork Land: Irland E-Mail: [11]michael.ryan@corkcoco.ie Telefon: +353 214285437 Internet-Adresse: [12]http://www.corkcoco.ie VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Please refer to attached documentation for any/full details. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/09/2020 References 6. mailto:michael.ryan@corkcoco.ie?subject=TED 7. http://www.corkcoco.ie/ 8. https://irl.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/406 9. http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=166354&B=ETENDERS_SIMPLE 10. http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=166354&B=ETENDERS_SIMPLE 11. mailto:michael.ryan@corkcoco.ie?subject=TED 12. http://www.corkcoco.ie/ OT: 02/10/2020 S192 Ireland-Cork: Construction work 2020/S 192-460565 Contract notice Works Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Cork County Council National registration number: N/A Postal address: County Hall, Carrigrohane Road Town: Cork NUTS code: IE05 Southern Country: Ireland Contact person: Michael Ryan E-mail: [6]michael.ryan@corkcoco.ie Telephone: +353 214285437 Internet address(es): Main address: [7]www.corkcoco.ie Address of the buyer profile: [8]https://irl.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/406 I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=166354&B=ETEN DERS_SIMPLE Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=166354&B=ETE NDERS_SIMPLE Tenders or requests to participate must be submitted to the abovementioned address I.4)Type of the contracting authority Regional or local authority I.5)Main activity General public services Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Public Lighting Energy Efficiency Project South West Region II.1.2)Main CPV code 45000000 Construction work II.1.3)Type of contract Works II.1.4)Short description: This contract is for South West Region of Ireland (Region 1) which includes five local authorities for which Cork County Council is the lead authority for the region. The region contains approximately 77 633 public streetlights which are required to be retrofitted with energy efficient street lighting luminaires and will also include: initial inspection of assets; design, supply, installation and testing of LED retrofit; safe disposal and recycling of redundant lanterns and redundant ancillary supports and electrical equipment/wiring; column replacement (5 %); column door replacement (15 %); bracket replacement (33 %); 1 000 ESB pillar replacement installations across the region; electrical and circuitry works; associated civil works; condition survey/data gathering; traffic management; PSDP/PSCS Duties; and output verification. II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 35 000 000.00 EUR II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 34928530 Street lamps 45100000 Site preparation work 45200000 Works for complete or part construction and civil engineering work 45220000 Engineering works and construction works 45223000 Structures construction work 45230000 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork 65000000 Public utilities 65300000 Electricity distribution and related services 71000000 Architectural, construction, engineering and inspection services 71300000 Engineering services 71320000 Engineering design services 71330000 Miscellaneous engineering services 71334000 Mechanical and electrical engineering services II.2.3)Place of performance NUTS code: IE05 Southern II.2.4)Description of the procurement: The client has sent a contract notice for the works to etenders and where appropriate a similar notice has been simultaneously sent to the Office for Official Publications of the EC for publication in the Official Journal of the European Union. The documents made available set out the suitability assessment criteria, the award criteria and the evaluation and award process which will be followed by the client in making the assessment of which tender is the most economically advantageous. The documents also set out the information which must be supplied by tenderers. Tenders must be submitted in accordance with the documents. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value Value excluding VAT: 35 000 000.00 EUR II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 54 This contract is subject to renewal: no II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers List and brief description of conditions: Please refer to attached documentation for any/full details. III.1.2)Economic and financial standing List and brief description of selection criteria: Please refer to attached documentation for any/full details. Minimum level(s) of standards possibly required: Please refer to attached documentation for any/full details. III.1.3)Technical and professional ability List and brief description of selection criteria: Please refer to attached documentation for any/full details. Minimum level(s) of standards possibly required: Please refer to attached documentation for any/full details. III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.2)Contract performance conditions: Please refer to attached documentation for any/full details. III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 08/12/2020 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: English IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Tender must be valid until: 05/06/2021 IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 08/12/2020 Local time: 12:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Project Board Postal address: c/o Cork County Council, County Hall, Carrigrohane Road Town: Cork Country: Ireland E-mail: [11]michael.ryan@corkcoco.ie Telephone: +353 214285437 Internet address: [12]http://www.corkcoco.ie VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure Precise information on deadline(s) for review procedures: Please refer to attached documentation for any/full details. VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 29/09/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de