Ausschreibung: Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen - RO-Bukarest Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen Elektrische Ausrüstung für Motoren und Fahrzeuge Diverse Computerausrüstungen Klimaanlagen für Fahrzeuge Bremsvorrichtungen Teile für Klimageräte Elektrotechnische Ausstattung Dokument Nr...: 460284-2020 (ID: 2020100109024187931) Veröffentlicht: 01.10.2020 * RO-Bukarest: Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen 2020/S 191/2020 460284 Auftragsbekanntmachung Sektoren Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Societatea de Transport Bucureti STB S.A. Nationale Identifikationsnummer: 1589886 Postanschrift: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 1, sector 1 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 7000 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mirabela Bambu E-Mail: [6]dicran.costache@stbsa.ro Telefon: +40 213074153 Fax: +40 213074555 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.stbsa.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100104125 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.6)Haupttätigkeit(en) Städtische Eisenbahn-, Straßenbahn-, Oberleitungsbus- oder Busdienste Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Echipamente i piese de schimb întreinere troleibuz Astra Irisbus tip PS01T1 i PS01T2 Referenznummer der Bekanntmachung: 1589886/2020/AA07101 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34320000 Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achiziie de Echipamente si piese de schimb intretinere troleibuz Astra Irisbus tip PS01T1 si PS01T2 opt loturi. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor: 15 zile. Termenul-limita in care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare va fi cu 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul-limita stabilit. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 3 983 076.07 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 8 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 8 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Alte sisteme comand, control, diagnoz + instalaie electric 24 V Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 31610000 Elektrische Ausrüstung für Motoren und Fahrzeuge 30236000 Diverse Computerausrüstungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Alte sisteme comanda, control, diagnoza + instalatie electrica 24 V. Cantitate totala lot: minimum 192 buc., maximum 235 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 110 buc., max. 140 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 700 000 RON. Garantia de participare: 7 000 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 239 609.84 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Alte instalaii climatizare Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42512400 Klimaanlagen für Fahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Alte instalatii climatizare. Cantitate totala lot: minimum 35 buc., maximum 42 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 20 buc., max. 25 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 65 000 RON. Garantia de participare: 650 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 116 227.68 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Alte sisteme pneumatice de frânare, instalaie pneumatic i ui Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34322100 Bremsvorrichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO32 Bucureti-Ilfov Hauptort der Ausführung: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Alte sisteme pneumatice de franare, instalatie pneumatica si usi. Cantitate totala lot: minimum 74 buc., maximum 92 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 45 buc., max. 50 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 160 000 RON. Garantia de participare: 1 600 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 285 055.15 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem rulare, direcie, suspensie i transmisie Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34320000 Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO32 Bucureti-Ilfov Hauptort der Ausführung: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: sistem rulare, directie, suspensie si transmisie. Cantitate totala lot: minimum 1 949 buc., maximum 2 250 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 45 buc., max. 50 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 500 000 RON. Garantia de participare: 5 000 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 839 232.89 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Alte sisteme rulare, direcie, suspensie i transmisie Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34320000 Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO32 Bucureti-Ilfov Hauptort der Ausführung: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Alte sisteme rulare, directie, suspensie si transmisie. Cantitate totala lot: minimum 12 buc., maximum 16 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 7 buc., max. 9 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 70 000 RON. Garantia de participare:700 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 126 929.20 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Instalaie climatizare Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42512400 Klimaanlagen für Fahrzeuge 42512500 Teile für Klimageräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Instalatie climatizare. Cantitate totala lot: minimum 59 buc., maximum 82 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 35 buc., max. 45 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 50 000 RON. Garantia de participare: 500 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 86 287.81 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem pneumatic de frânare, instalaie pneumatic i ui Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34322100 Bremsvorrichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO32 Bucureti-Ilfov Hauptort der Ausführung: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sistem pneumatic de franare, instalatie pneumatica si usi. Cantitate totala lot: minimum 707 buc., maximum 838 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 380 buc., max. 450 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 360 000 RON. Garantia de participare: 3 600 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 684 652.67 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem comand, control, diagnoz + instalaie electric 24 V Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 31610000 Elektrische Ausrüstung für Motoren und Fahrzeuge 31730000 Elektrotechnische Ausstattung 34320000 Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen 34322100 Bremsvorrichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sistem comanda, control, diagnoza + instalatie electrica 24 V. Cantitate totala lot: minimum 894 buc., maximum 1 081 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 500 buc., max. 600 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 350 000 RON. Garantia de participare: 3 500 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 605 080.83 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: La oferta se va depune DUAE (pentru ofertanti, subcontractanti, asociati, terti sustinatori, daca este cazul), angajament ferm al tertului sustinator (daca este cazul) din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia sau dupa caz, acordul de subcontractare si/sau acordul de asociere. Informatiile si formalitatile necesare se regasesc in sectiunea dedicata a procedurii, in DUAE electronic, integrate/configurate de catre entitatea contractanta. Persoanele ce dein funcii de decizie din cadrul entitatii contractante sunt: 1. Alexandru-Hazem Kansou, director general; 2. Elena Madalina Strateciuc, director Directia economica; 3. Iulian Mihai Anghel, director general adjunct Directia generala politici economice; 4. Aurel Mihai Sicoe, director general adjunct Directia generala de dezvoltare si investitii; 5. Geani Oprica Dabu, director general adjunct Directia generala de transport si mentenanta; 6. Daniel Florentin Doman, director Divizia transport electric, productie, reparatii si infrastructura (DTEPRI); 7. Gabriel Nicolae, sef Birou contracte si avize de legalitate; 8. Cristina Mirea, sef Birou serviciul contabilitate; 9. Ileana Savu, inginer sef Divizia tehnica; 10. George Mindrila, director achizitii; 11. Dicran Daniel Costache, sef Birou contracte; 12. Cristina Irina Ivan, sef Serviciul contractare derulare achizitii; 13. Florin Popica, sef Serviciul plan analiza achizitii; 14. Amalia Eugenia Andrei, sef Serviciu tehnic; 15. Florin Ivanciu Nicolau, director Directia juridica; 16. Dan Ganea, sef Birou infrastructura parc vehicule, ST; 17. Gabriela Creu, sef Serviciul juridic contencios; 18. Andrei Jeleascov, inginer Serviciul tehnic; 19. Andrei Sorin Vasile, inginer Serviciul tehnic; 20. Gheorghe Stefan, inginer Serviciul tehnic; 21. Laurentiu Andrei Pirjol, inginer Serviciul tehnic; 22. Sorin Ivan, sef Serviciul STSCTE-DTEPRI; 23. Valentin Vasile Iliescu, inginer sef TB DTEPRI; 24. Gabriel Strehaianu, expert achizitii STSCTE-DTEPRI; 25. Mircea Calota, inginer STSCTE-DTEPRI; 26. Gheorghe Serban, sef Atelier intretinere Vatra Luminoasa; 27. Cosmin Pirjol-Popescu, expert achizitii publice SCDA; 28. Alina Mihaela Bolma, expert achizitii publice SCDA; 29. Mirabela Elena Bambu, expert achizitii publice SCDA; 30. Ileana Aurelia Rusu, expert achizitii publice SCDA; 31. Viorel Antonescu, consilier juridic BCAL; 32. Lavinia Ambrus, consilier juridic BCAL; 33. Catalina Livia Mogos, consilier juridic BCAL; 34. Vlad Verginica, consilier juridic BCAL; 35. Doru Sandu, consilier juridic BCAL; 36. Iulia Borcea Popa, consilier juridic BCAL; 37. Adriana Rada, consilier juridic BCAL; 38. Elena Iosub, consilier juridic BCAL; 39. Alina Monica Marin Mandreanu, consilier juridic BCAL; 40. Mariana Piporan, expert achizitii Serviciul plan analiza achizitii; 41. Mariana Popescu, expert achizitii Serviciul plan analiza achizitii; 42. Cristina Livia Iordache, consilier juridic Birou contracte si avize de legalitate. Persoanele care aproba bugetul sunt directorul general si directorul Direciei economice. Se va/vor completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura, in functie de loturile la care acestia doresc sa depuna oferta. Informatiile si formalitatile necesare se regasesc in sectiunea dedicata a procedurii, in DUAE electronic, integrate/configurate de catre entitatea contractanta. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.4)Objektive Teilnahmeregeln und -kriterien III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.1.6)Geforderte Kautionen oder Sicherheiten: Garantia de participare (GP) este conform sectiunii II.2) Lista loturi. In cazul ofertarii mai multor loturi, GP trebuie sa fie egala cu suma garantiilor aferente loturilor ofertate. Perioada de valabilitate a GP: trei luni de la termenul-limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea entitatii contractante. Mod de constituire: virament bancar sau instrument de garantare, irevocabil, emis in conditiile legii de o institutie de credit din Romania sau din alt stat ori de o societate de asigurari, in conditiile legii; lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante, doar pentru sume pana la 5 000,00 RON. In cazul instrumentelor de garantare, se vor mentiona in cuprinsul acestora, sumele aferente fiecarui lot in parte. Contul bancar al entitatii contractante: RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag. Stirbei Voda, Bucuresti. Dovada constituirii GP se ataseaza in SEAP la sectiunea Documente de calificare, pana cel mai tarziu la data si ora-limita de depunere a ofertelor. Instrumentul de garantare (IG) trebuie sa prevada ca plata GP se va executa necondiionat, respectiv la prima cerere a entitii contractante, pe baza declaraiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca IG nu este emis de o banca din Romania, se recomanda sa aiba corespondent in Romania. Entitatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzând suma constituita, atunci când acesta din urma: (a) si-a retras oferta, în perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita câstigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru în perioada de valabilitate a ofertei. GP se elibereaza conform art. 44 din HG 394/2016. In vederea restituirii garantiei ofertantul va comunica la STB S.A.-SCDA nr. de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii. Echivalenta pentru garantia depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei-limita de depunere a ofertelor cu cinci zile. Cuantumul garantiei de buna executie este d [] detalii pe [10]www.e-licitatie.ro III.1.7)Wesentliche Finanzierungs- und Zahlungsbedingungen und/oder Hinweise auf Vorschriften, in denen sie enthalten sind: III.1.8)Rechtsform, die die Unternehmensgruppe, der der Auftrag erteilt wird, haben muss: Asociere conform art. 66 din Legea privind achizitiile sectoriale nr. 99/2016. III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 02/11/2020 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 02/02/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 02/11/2020 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: 1. In vederea completarii DUAE, operatorii economici vor completa direct în SEAP, dup autentificare, în seciunea dedicat a procedurii de interes, DUAE-ul deja configurat de entitatea contractant, in functie de loturile la care depun oferta. DUAE, astfel completat, va putea fi vizualizat i analizat de ctre entitatea contractanta în seciunea dedicat acestuia; 2. Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de reofertare la sectiunea Intrebari din partea entitatii contractante, la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online (in SEAP), fara afectarea ofertelor clasate pe locurile anterioare; 3. Va fi considerata cea mai buna oferta cea care prezinta pretul total (fara TVA) cel mai scazut, aferent cantitatilor maxime, pentru produsele din Anexa 1 a modelului de acord-cadru, pentru fiecare lot in parte. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Termenele pentru procedurile de contestare sunt cele prezentate in Legea nr. 101/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Societatea de Transport Bucureti STB S.A. Serviciul juridic contencios Postanschrift: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 1, sector 1 Ort: Bucureti Postleitzahl: 010861 Land: Rumänien Telefon: +40 213074000 Internet-Adresse: [13]www.stbsa.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 26/09/2020 References 6. mailto:dicran.costache@stbsa.ro?subject=TED 7. http://www.stbsa.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100104125 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ 13. http://www.stbsa.ro/ OT: 01/10/2020 S191 România-Bucureti: Piese de schimb mecanice, altele decât motoare i piese de motoare 2020/S 191-460284 Anun de participare utiliti Produse Temei juridic: Directiva 2014/25/UE Seciunea I: Entitatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Societatea de Transport Bucureti STB S.A. Numr naional de înregistrare: 1589886 Adres: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 1, sector 1 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Bucureti Cod potal: 7000 ar: România Persoan de contact: Mirabela Bambu E-mail: [6]dicran.costache@stbsa.ro Telefon: +40 213074153 Fax: +40 213074555 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.stbsa.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informaii privind achiziiile publice comune I.3)Comunicare Documentele de achiziii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricionat, complet si gratuit la: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100104125 Informaii suplimentare pot fi obinute de la adresa menionat mai sus Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la adresa menionat mai sus I.6)Activitate principal Servicii feroviare urbane, de tramvai, troleibuz sau de autobuz Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Echipamente i piese de schimb întreinere troleibuz Astra Irisbus tip PS01T1 i PS01T2 Numr de referin: 1589886/2020/AA07101 II.1.2)Cod CPV principal 34320000 Piese de schimb mecanice, altele decât motoare i piese de motoare II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Achiziie de Echipamente si piese de schimb intretinere troleibuz Astra Irisbus tip PS01T1 si PS01T2 opt loturi. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor: 15 zile. Termenul-limita in care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare va fi cu 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul-limita stabilit. II.1.5)Valoarea total estimat Valoare fr TVA: 3 983 076.07 RON II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da Pot fi depuse oferte pentru numrul maxim de loturi: 8 Numrul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant: 8 II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Alte sisteme comand, control, diagnoz + instalaie electric 24 V Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 31610000 Echipament electric pentru motoare i vehicule 30236000 Diverse tipuri de echipamente computerizate II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Alte sisteme comanda, control, diagnoza + instalatie electrica 24 V. Cantitate totala lot: minimum 192 buc., maximum 235 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 110 buc., max. 140 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 700 000 RON. Garantia de participare: 7 000 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 239 609.84 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Alte instalaii climatizare Lot nr.: 4 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 42512400 Dispozitive de climatizare pentru vehicule II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Alte instalatii climatizare. Cantitate totala lot: minimum 35 buc., maximum 42 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 20 buc., max. 25 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 65 000 RON. Garantia de participare: 650 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 116 227.68 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Alte sisteme pneumatice de frânare, instalaie pneumatic i ui Lot nr.: 6 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 34322100 Echipamente de frân II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO32 Bucureti-Ilfov Locul principal de executare: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Alte sisteme pneumatice de franare, instalatie pneumatica si usi. Cantitate totala lot: minimum 74 buc., maximum 92 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 45 buc., max. 50 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 160 000 RON. Garantia de participare: 1 600 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 285 055.15 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Sistem rulare, direcie, suspensie i transmisie Lot nr.: 7 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 34320000 Piese de schimb mecanice, altele decât motoare i piese de motoare II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO32 Bucureti-Ilfov Locul principal de executare: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: sistem rulare, directie, suspensie si transmisie. Cantitate totala lot: minimum 1 949 buc., maximum 2 250 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 45 buc., max. 50 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 500 000 RON. Garantia de participare: 5 000 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 839 232.89 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Alte sisteme rulare, direcie, suspensie i transmisie Lot nr.: 8 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 34320000 Piese de schimb mecanice, altele decât motoare i piese de motoare II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO32 Bucureti-Ilfov Locul principal de executare: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Alte sisteme rulare, directie, suspensie si transmisie. Cantitate totala lot: minimum 12 buc., maximum 16 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 7 buc., max. 9 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 70 000 RON. Garantia de participare:700 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 126 929.20 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Instalaie climatizare Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 42512400 Dispozitive de climatizare pentru vehicule 42512500 Piese pentru dispozitive de climatizare II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Instalatie climatizare. Cantitate totala lot: minimum 59 buc., maximum 82 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 35 buc., max. 45 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 50 000 RON. Garantia de participare: 500 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 86 287.81 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Sistem pneumatic de frânare, instalaie pneumatic i ui Lot nr.: 5 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 34322100 Echipamente de frân II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO32 Bucureti-Ilfov Locul principal de executare: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Sistem pneumatic de franare, instalatie pneumatica si usi. Cantitate totala lot: minimum 707 buc., maximum 838 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 380 buc., max. 450 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 360 000 RON. Garantia de participare: 3 600 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 684 652.67 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Sistem comand, control, diagnoz + instalaie electric 24 V Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 31610000 Echipament electric pentru motoare i vehicule 31730000 Echipament electrotehnic 34320000 Piese de schimb mecanice, altele decât motoare i piese de motoare 34322100 Echipamente de frân II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Bucureti Locul principal de executare: STB S.A. SCDA, Biroul derulare, Str. Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Sistem comanda, control, diagnoza + instalatie electrica 24 V. Cantitate totala lot: minimum 894 buc., maximum 1 081 buc., conform Anexei 1 din modelul de acord-cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului-cadru: min. 500 buc., max. 600 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 350 000 RON. Garantia de participare: 3 500 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 605 080.83 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 12 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea III: Informaii juridice, economice, financiare i tehnice III.1)Condiii de participare III.1.1)Capacitatea de exercitare a activitii profesionale, inclusiv cerinele privind înscrierea în registrele profesionale sau comerciale List i descriere succint a condiiilor: La oferta se va depune DUAE (pentru ofertanti, subcontractanti, asociati, terti sustinatori, daca este cazul), angajament ferm al tertului sustinator (daca este cazul) din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia sau dupa caz, acordul de subcontractare si/sau acordul de asociere. Informatiile si formalitatile necesare se regasesc in sectiunea dedicata a procedurii, in DUAE electronic, integrate/configurate de catre entitatea contractanta. Persoanele ce dein funcii de decizie din cadrul entitatii contractante sunt: 1. Alexandru-Hazem Kansou, director general; 2. Elena Madalina Strateciuc, director Directia economica; 3. Iulian Mihai Anghel, director general adjunct Directia generala politici economice; 4. Aurel Mihai Sicoe, director general adjunct Directia generala de dezvoltare si investitii; 5. Geani Oprica Dabu, director general adjunct Directia generala de transport si mentenanta; 6. Daniel Florentin Doman, director Divizia transport electric, productie, reparatii si infrastructura (DTEPRI); 7. Gabriel Nicolae, sef Birou contracte si avize de legalitate; 8. Cristina Mirea, sef Birou serviciul contabilitate; 9. Ileana Savu, inginer sef Divizia tehnica; 10. George Mindrila, director achizitii; 11. Dicran Daniel Costache, sef Birou contracte; 12. Cristina Irina Ivan, sef Serviciul contractare derulare achizitii; 13. Florin Popica, sef Serviciul plan analiza achizitii; 14. Amalia Eugenia Andrei, sef Serviciu tehnic; 15. Florin Ivanciu Nicolau, director Directia juridica; 16. Dan Ganea, sef Birou infrastructura parc vehicule, ST; 17. Gabriela Creu, sef Serviciul juridic contencios; 18. Andrei Jeleascov, inginer Serviciul tehnic; 19. Andrei Sorin Vasile, inginer Serviciul tehnic; 20. Gheorghe Stefan, inginer Serviciul tehnic; 21. Laurentiu Andrei Pirjol, inginer Serviciul tehnic; 22. Sorin Ivan, sef Serviciul STSCTE-DTEPRI; 23. Valentin Vasile Iliescu, inginer sef TB DTEPRI; 24. Gabriel Strehaianu, expert achizitii STSCTE-DTEPRI; 25. Mircea Calota, inginer STSCTE-DTEPRI; 26. Gheorghe Serban, sef Atelier intretinere Vatra Luminoasa; 27. Cosmin Pirjol-Popescu, expert achizitii publice SCDA; 28. Alina Mihaela Bolma, expert achizitii publice SCDA; 29. Mirabela Elena Bambu, expert achizitii publice SCDA; 30. Ileana Aurelia Rusu, expert achizitii publice SCDA; 31. Viorel Antonescu, consilier juridic BCAL; 32. Lavinia Ambrus, consilier juridic BCAL; 33. Catalina Livia Mogos, consilier juridic BCAL; 34. Vlad Verginica, consilier juridic BCAL; 35. Doru Sandu, consilier juridic BCAL; 36. Iulia Borcea Popa, consilier juridic BCAL; 37. Adriana Rada, consilier juridic BCAL; 38. Elena Iosub, consilier juridic BCAL; 39. Alina Monica Marin Mandreanu, consilier juridic BCAL; 40. Mariana Piporan, expert achizitii Serviciul plan analiza achizitii; 41. Mariana Popescu, expert achizitii Serviciul plan analiza achizitii; 42. Cristina Livia Iordache, consilier juridic Birou contracte si avize de legalitate. Persoanele care aproba bugetul sunt directorul general si directorul Direciei economice. Se va/vor completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura, in functie de loturile la care acestia doresc sa depuna oferta. Informatiile si formalitatile necesare se regasesc in sectiunea dedicata a procedurii, in DUAE electronic, integrate/configurate de catre entitatea contractanta. III.1.2)Situaia economic i financiar Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei III.1.3)Capacitatea tehnic i profesional Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei III.1.4)Reguli i criterii obiective de participare III.1.5)Informaii privind contractele rezervate III.1.6)Depozite i garanii solicitate: Garantia de participare (GP) este conform sectiunii II.2) Lista loturi. In cazul ofertarii mai multor loturi, GP trebuie sa fie egala cu suma garantiilor aferente loturilor ofertate. Perioada de valabilitate a GP: trei luni de la termenul-limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea entitatii contractante. Mod de constituire: virament bancar sau instrument de garantare, irevocabil, emis in conditiile legii de o institutie de credit din Romania sau din alt stat ori de o societate de asigurari, in conditiile legii; lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante, doar pentru sume pana la 5 000,00 RON. In cazul instrumentelor de garantare, se vor mentiona in cuprinsul acestora, sumele aferente fiecarui lot in parte. Contul bancar al entitatii contractante: RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag. Stirbei Voda, Bucuresti. Dovada constituirii GP se ataseaza in SEAP la sectiunea Documente de calificare, pana cel mai tarziu la data si ora-limita de depunere a ofertelor. Instrumentul de garantare (IG) trebuie sa prevada ca plata GP se va executa necondiionat, respectiv la prima cerere a entitii contractante, pe baza declaraiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca IG nu este emis de o banca din Romania, se recomanda sa aiba corespondent in Romania. Entitatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzând suma constituita, atunci când acesta din urma: (a) si-a retras oferta, în perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita câstigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru în perioada de valabilitate a ofertei. GP se elibereaza conform art. 44 din HG 394/2016. In vederea restituirii garantiei ofertantul va comunica la STB S.A.-SCDA nr. de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii. Echivalenta pentru garantia depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei-limita de depunere a ofertelor cu cinci zile. Cuantumul garantiei de buna executie este d [] detalii pe [10]www.e-licitatie.ro III.1.7)Principalele condiii de finanare i modaliti de plat i/sau trimitere la dispoziiile relevante care le reglementeaz: III.1.8)Forma juridic pe care o va lua grupul de operatori economici cruia i se atribuie contractul: Asociere conform art. 66 din Legea privind achizitiile sectoriale nr. 99/2016. III.2)Condiii referitoare la contract III.2.2)Condiii de executare a contractului: III.2.3)Informaii privind personalul responsabil cu executarea contractului Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii Achiziia implic încheierea unui acord-cadru Acord-cadru cu un singur operator economic IV.1.4)Informaii privind reducerea numrului de soluii sau de oferte în timpul negocierii sau al dialogului IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur IV.2.2)Termen limit pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare Data: 02/11/2020 Ora local: 15:00 IV.2.3)Data estimat a expedierii invitaiilor de prezentare a ofertelor sau de participare ctre candidaii selectai IV.2.4)Limbile în care pot fi depuse ofertele sau cererile de participare: Român IV.2.6)Perioada minim pe parcursul creia ofertantul trebuie s îi menin oferta Oferta trebuie s fie valabil pân la: 02/02/2021 IV.2.7)Condiii de deschidere a ofertelor Data: 02/11/2020 Ora local: 15:00 Locul: In SEAP. Seciunea VI: Informaii complementare VI.1)Informaii privind periodicitatea Aceast achiziie este periodic: nu VI.2)Informaii privind fluxurile de lucru electronice VI.3)Informaii suplimentare: 1. In vederea completarii DUAE, operatorii economici vor completa direct în SEAP, dup autentificare, în seciunea dedicat a procedurii de interes, DUAE-ul deja configurat de entitatea contractant, in functie de loturile la care depun oferta. DUAE, astfel completat, va putea fi vizualizat i analizat de ctre entitatea contractanta în seciunea dedicat acestuia; 2. Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de reofertare la sectiunea Intrebari din partea entitatii contractante, la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online (in SEAP), fara afectarea ofertelor clasate pe locurile anterioare; 3. Va fi considerata cea mai buna oferta cea care prezinta pretul total (fara TVA) cel mai scazut, aferent cantitatilor maxime, pentru produsele din Anexa 1 a modelului de acord-cadru, pentru fiecare lot in parte. VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare Precizri privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestare: Termenele pentru procedurile de contestare sunt cele prezentate in Legea nr. 101/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare Denumire oficial: Societatea de Transport Bucureti STB S.A. Serviciul juridic contencios Adres: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 1, sector 1 Localitate: Bucureti Cod potal: 010861 ar: România Telefon: +40 213074000 Adres internet: [13]www.stbsa.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 26/09/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de