Ausschreibungen und Aufträge: Äpfel - RO-Tulcea Äpfel Transport- und Beförderungsdienstleistungen (außer Abfalltransport) Brotwaren Molkereierzeugnisse Dokument Nr...: 460253-2020 (ID: 2020100109022687900) Veröffentlicht: 01.10.2020 * RO-Tulcea: Äpfel 2020/S 191/2020 460253 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Judeul Tulcea Nationale Identifikationsnummer: 4321607 Postanschrift: Str. Pcii nr. 20 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820033 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Biroul achiziii publice Zaharencu Teodora E-Mail: [17]ilona.cubanita@cjtulcea.ro Telefon: +40 240502235/36 Fax: +40 240516538 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [18]www.cjtulcea.ro Adresse des Beschafferprofils: [19]www.e-licitatie.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizarea i distribuirea de produse lactate, produse de panificaie si fructe (mere) in scoli si gradinite, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Programului pentru coli al României în judeul Tulcea Referenznummer der Bekanntmachung: 4321607/2018/24 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 03222321 Äpfel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor: acordarea gratuit pentru precolarii din grdiniele cu progr. normal de patru ore de stat autorizate/acreditate i particulare acreditate i pentru elevii din învmântul primar i gimnazial de stat i particular de lapte UHT iaurt, de prod. de panific.: corn alternativ cu biscuii uscai si mere, în lim. unei valori zilnice/precolar/elev. Lim. valoric zilnic cuprinde preul integral de achiziie a produselor, inclusiv TVA, chelt. de transport, distribuie i depozitare a acestora, dup caz. Nota: acordul-cadru va cuprinde câte trei contracte subsecvente pe an pentru fiecare tip de produse (panificaie, lactate i legume/fructe) i pe întreaga perioad a acordului-cadru de doi ani. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autoritii contractante. Lotul 1 fructe i/sau legume-mere; estimri ale cant. min. i max. care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cant. min. = 164 392 buc. i cant. max. = 3 287 840 buc. Acord-cadru: val. min.: 90 415,60 RON; val. max.: 1 808 312 RON. Estimri ale cant. min. i max. care ar putea face obiectul unui singur contr. subs. dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cant. min.: 82 196 buc. i cant. max.: 1 397 332 buc. Val. celui mai mare contr. subsecvent: 768 532,60 RON; Lotul 2 lapte i produse lactate lapte UHT iaurt; estimri ale cant. min. i max. care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cant. min. = 246 588 buc. i cant. max. = 4 849 564 buc. Acord-cadru: val. min.: 197 270,40 RON; val. max.: 3 879 651,20 RON. Estimri ale cant. min. i max. care ar putea face obiectul unui singur contr. subs. dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cant. min.: 123 294 buc. i cant. max.: 2 054 900. Val. celui mai mare contr. subsecvent: 1 643 920 RON; Lotul 3 produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai; estimri ale cant. min. i max. care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cant. min. = 410 980 buc. i cant. max. = 8 178 502 buc. Acord-cadru: val. min.: 213 709,60 RON; val. max.: 4 252 821,04 RON. Estimri ale cant. min. i max. care ar putea face obiectul unui singur contr. subs. dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cant. min.: 205 490 buc. i cant. max.: 3 452 232 buc. Val. celui mai mare contr. subsecvent: 1 795 160,64 RON. Observatii: orice op. ec. are dreptul de a solicita clarific. sau inf. suplim., semnate cu semn. electr. extinsa, numai prin SICAP, intr-un termen de cel mult 16 zile inainte de data-lim. de dep. a of., conf. art. 160 alin. (1) si (2) din Legea 98/2016. In masura in care solicit. de clarific. sau inf. suplim. au fost adresate in termenul prevazut anterior, rasp. AC vor fi publicate in SICAP in termen de 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 10 798 687.70 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire fructe i/sau legume mere, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 03222321 Äpfel 60000000 Transport- und Beförderungsdienstleistungen (außer Abfalltransport) II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Unitile colare de învmânt de stat i privat autorizate/acreditate de Ministerul Educaiei Naionale din municipiul i judeul Tulcea (conform graficelor de livrare ataate caietului de sarcini). II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Acordarea gratuit pentru precolarii din grdiniele cu program normal de patru ore de stat autorizate/acreditate i particulare acreditate i pentru elevii din învmântul primar i gimnazial de stat i particular de mere in limita unei valori zilnice/precolar/elev. Limita valoric zilnic cuprinde preul integral de achiziie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adugat, cheltuielile de transport, distribuie i depozitare a acestora, dup caz. Nota: acordul-cadru va cuprinde câte trei contracte subsecvente pe an pentru lotul 1 i pe întreaga perioad a acordului-cadru de doi ani. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autoritii contractante. Lotul 1 furnizare si distribuire fructe i/sau legume mere, in scoli si gradinite, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Programului pentru coli al României în judeul Tulcea. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cantiti minime = 164 392 buci i cantiti maxime = 3 287 840 buci. Acord-cadru: valoarea minim: 90 415,60 RON; valoarea maxim: 1 808 312 RON. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cantiti minime: 82 196 buci i cantiti maxime: 1 397 332 buci. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 768 532,60 RON, fr TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnic / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Identificarea proiectului: Programul pentru coli al României. Modalitate de finanare: buget de stat i FEGA, conform Ordinului nr. 19/37/2018. II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15811000 Brotwaren 60000000 Transport- und Beförderungsdienstleistungen (außer Abfalltransport) II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Unitile colare de învmânt de stat i privat autorizate/acreditate de Ministerul Educaiei Naionale din municipiul i judeul Tulcea (conform graficelor de livrare ataate caietului de sarcini). II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Acordarea gratuit pentru precolarii din grdiniele cu program normal de patru ore de stat autorizate/acreditate i particulare acreditate i pentru elevii din învmântul primar i gimnazial de stat i particular de produse de panificaie: corn alternativ cu biscuii uscai, în limita unei valori zilnice/precolar/elev. Limita valoric zilnic cuprinde preul integral de achiziie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adugat, cheltuielile de transport, distribuie i depozitare a acestora, dup caz. Nota: acordul-cadru va cuprinde câte trei contracte subsecvente pe an pentru lotul 3 i pe întreaga perioad a acordului-cadru de doi ani. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autoritii contractante. Lotul 3 produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cantiti minime = 410 980 buci si cantitati maxime = 8 178 502 buci. Acord-cadru: valoarea minim: 213 709,60 RON, valoarea maxim: 4 252 821,04 RON. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cantiti minime: 205 490 buci i cantiti maxime: 3 452 232 buci. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1 795 160,64 RON, fr TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnic / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Identificarea proiectului: Programul pentru coli al României. Modalitate de finanare: buget de stat i FEGA, conform Ordinului nr. 19/37/2018. II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire lapte i produse lactate lapte UHT iaurt, în coli i grdinie, ptr. anii colari 2018-2019 i 2019-2020 Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15500000 Molkereierzeugnisse 60000000 Transport- und Beförderungsdienstleistungen (außer Abfalltransport) II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Unitile colare de învmânt de stat i privat autorizate/acreditate de Ministerul Educaiei Naionale din municipiul i judeul Tulcea (conform graficelor de livrare ataate caietului de sarcini). II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Acordarea gratuit pentru precolarii din grdiniele cu program normal de patru ore de stat autorizate/acreditate i particulare acreditate i pentru elevii din învmântul primar i gimnazial de stat i particular de lapte UHT iaurt, în limita unei valori zilnice/precolar/elev. Limita valoric zilnic cuprinde preul integral de achiziie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adugat, cheltuielile de transport, distribuie i depozitare a acestora, dup caz. Nota: acordul-cadru va cuprinde câte trei contracte subsecvente pe an pentru lotul 2 i pe întreaga perioad a acordului-cadru de doi ani. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autoritii contractante. Lotul 2 lapte i produse lactate lapte UHT iaurt. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cantiti minime = 246 588 buci i cantiti maxime = 4 849 564 buci. Acord-cadru: valoarea minim: 197 270,40 RON; valoarea maxim: 3 879 651,20 RON. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cantiti minime: 123 294 buci i cantiti maxime: 2 054 900 buci. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1 643 920,00 RON, fr TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnic / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Identificarea proiectului: Programul pentru coli al României. Modalitate de finanare: buget de stat i FEGA, conform Ordinului nr. 19/37/2018. II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion Eine elektronische Auktion wurde durchgeführt IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [20]2018/S 164-374223 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 347 Los-Nr.: 3 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 25/09/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Cristian Impex S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 6526757 Postanschrift: Str. Viticulturii nr. 12 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820075 Land: Rumänien E-Mail: [21]cristian.impex@yahoo.com Telefon: +40 240531100 Fax: +40 240531100 Internet-Adresse: [22]www.cuptoruldeaur.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 4 252 821.04 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 4 252 821.04 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 28 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire fructe i/sau legume mere, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 08/02/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: S.C. New Logistic Experts S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: 36850789 Postanschrift: Str. Sergent Nicolae Grindeanu nr. 9 Ort: Constana NUTS-Code: RO223 Constana Postleitzahl: 900225 Land: Rumänien E-Mail: [23]florinmircea87@yahoo.com Telefon: +40 721844844 Internet-Adresse: [24]www.newlogistic.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 429 474.10 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 335 770.66 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 9 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire fructe i/sau legume mere, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 23/01/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: S.C. New Logistic Experts S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: 36850789 Postanschrift: Str. Sergent Nicolae Grindeanu nr. 9 Ort: Constana NUTS-Code: RO223 Constana Postleitzahl: 900225 Land: Rumänien E-Mail: [25]florinmircea87@yahoo.com Telefon: +40 721844844 Internet-Adresse: [26]www.newlogistic.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Deltalact S.A. Nationale Identifikationsnummer: RO 2646564 Postanschrift: Str. Prislav nr. 164 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820013 Land: Rumänien E-Mail: [27]deltalact@yahoo.com Telefon: +40 723516145 Fax: +40 240/514174 Internet-Adresse: [28]www.deltalact.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 808 312.00 RON Niedrigstes Angebot: 1 799 000.00 RON / höchstes Angebot: 1 808 312.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Es können Unteraufträge vergeben werden Wert oder Anteil des Auftrags, der an Dritte vergeben werden soll Anteil: 1 % Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen Auftrags: Transportul naval al produselor ce fac obiectul achizitiei Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 10 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire lapte i produse lactate lapte UHT iaurt, în coli i grdinie, ptr. anii colari 2018-2019 i 2019-2020 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 23/01/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Deltalact S.A. Nationale Identifikationsnummer: RO 2646564 Postanschrift: Str. Prislav nr. 164 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820013 Land: Rumänien E-Mail: [29]deltalact@yahoo.com Telefon: +40 723516145 Fax: +40 240/514174 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 3 879 651.20 RON Niedrigstes Angebot: 3 879 651.00 RON / höchstes Angebot: 3 879 651.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Es können Unteraufträge vergeben werden Wert oder Anteil des Auftrags, der an Dritte vergeben werden soll Anteil: 1 % Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen Auftrags: Transportul naval al produselor ce fac obiectul prezentei achizitii Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 13 Los-Nr.: 3 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 29/01/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Cristian Impex S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 6526757 Postanschrift: Str. Viticulturii nr. 12 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820075 Land: Rumänien E-Mail: [30]cristian.impex@yahoo.com Telefon: +40 240531100 Fax: +40 240531100 Internet-Adresse: [31]www.cuptoruldeaur.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 4 252 821.04 RON Niedrigstes Angebot: 4 252 821.04 RON / höchstes Angebot: 4 252 821.04 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Es können Unteraufträge vergeben werden Wert oder Anteil des Auftrags, der an Dritte vergeben werden soll Anteil: 36 % Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen Auftrags: Procentrul de subcontractare este de 0,36 % Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 27 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire lapte i produse lactate lapte UHT iaurt, în coli i grdinie, ptr. anii colari 2018-2019 i 2019-2020 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 07/02/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Deltalact S.A. Nationale Identifikationsnummer: RO 2646564 Postanschrift: Str. Prislav nr. 164 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820013 Land: Rumänien E-Mail: [32]deltalact@yahoo.com Telefon: +40 723516145 Fax: +40 240/514174 Internet-Adresse: [33]www.deltalact.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 937 034.40 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 937 034.40 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 26 Los-Nr.: 3 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 07/02/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Cristian Impex S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 6526757 Postanschrift: Str. Viticulturii nr. 12 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820075 Land: Rumänien E-Mail: [34]cristian.impex@yahoo.com Telefon: +40 240531100 Fax: +40 240531100 Internet-Adresse: [35]www.cuptoruldeaur.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 015 120.60 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 015 120.60 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 389 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire fructe i/sau legume mere, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 04/09/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: S.C. New Logistic Experts S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: 36850789 Postanschrift: Str. Sergent Nicolae Grindeanu nr. 9 Ort: Constana NUTS-Code: RO223 Constana Postleitzahl: 900225 Land: Rumänien E-Mail: [36]florinmircea87@yahoo.com Telefon: +40 721844844 Internet-Adresse: [37]www.newlogistic.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 791 136.50 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 517 834.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 388 Los-Nr.: 3 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 03/09/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Cristian Impex S.R.L Nationale Identifikationsnummer: RO 6526757 Postanschrift: Str. Viticulturii nr. 12 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820075 Land: Rumänien E-Mail: [38]cristian.impex@yahoo.com Telefon: +40 240531100 Fax: +40 240531100 Internet-Adresse: [39]www.cuptoruldeaur.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 869 959.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 869 959.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 387 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire lapte i produse lactate lapte UHT iaurt, în coli i grdinie, ptr. anii colari 2018-2019 i 2019-2020 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 02/09/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Deltalact S.A. Nationale Identifikationsnummer: RO 2646564 Postanschrift: Str. Prislav nr. 164 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820013 Land: Rumänien E-Mail: [40]deltalact@yahoo.com Telefon: +40 723516145 Fax: +40 240/514174 Internet-Adresse: [41]www.deltalact.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 726 116.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 726 116.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 307 Los-Nr.: 3 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 21/08/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Cristian Impex S.R.L Nationale Identifikationsnummer: RO 6526757 Postanschrift: Str. Viticulturii nr. 12 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820075 Land: Rumänien E-Mail: [42]cristian.impex@yahoo.com Telefon: +40 240531100 Fax: +40 240531100 Internet-Adresse: [43]www.cuptoruldeaur.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 79 872.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 79 872.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 308 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare i distribuire lapte i produse lactate lapte UHT iaurt, în coli i grdinie, ptr. anii colari 2018-2019 i 2019-2020 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 21/08/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Deltalact S.A. Nationale Identifikationsnummer: RO 2646564 Postanschrift: Str. Prislav nr. 164 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820013 Land: Rumänien E-Mail: [44]deltalact@yahoo.com Telefon: +40 723516145 Fax: +40 240/514174 Internet-Adresse: [45]www.deltalact.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 64 160.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 64 160.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [46]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [47]www.cnsc.ro VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Consiliul Judeean Tulcea Serviciul contencios i asisten juridic Postanschrift: Str. Pcii nr. 20 Ort: Tulcea Postleitzahl: 820033 Land: Rumänien E-Mail: [48]aise.mierla@cjtulcea.ro Telefon: +40 240502217 Fax: +40 240516538 Internet-Adresse: [49]www.cjtulcea.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 26/09/2020 References 17. mailto:ilona.cubanita@cjtulcea.ro?subject=TED 18. http://www.cjtulcea.ro/ 19. http://www.e-licitatie.ro/ 20. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:374223-2018:TEXT:DE:HTML 21. mailto:cristian.impex@yahoo.com?subject=TED 22. http://www.cuptoruldeaur.ro/ 23. mailto:florinmircea87@yahoo.com?subject=TED 24. http://www.newlogistic.ro/ 25. mailto:florinmircea87@yahoo.com?subject=TED 26. http://www.newlogistic.ro/ 27. mailto:deltalact@yahoo.com?subject=TED 28. http://www.deltalact.ro/ 29. mailto:deltalact@yahoo.com?subject=TED 30. mailto:cristian.impex@yahoo.com?subject=TED 31. http://www.cuptoruldeaur.ro/ 32. mailto:deltalact@yahoo.com?subject=TED 33. http://www.deltalact.ro/ 34. mailto:cristian.impex@yahoo.com?subject=TED 35. http://www.cuptoruldeaur.ro/ 36. mailto:florinmircea87@yahoo.com?subject=TED 37. http://www.newlogistic.ro/ 38. mailto:cristian.impex@yahoo.com?subject=TED 39. http://www.cuptoruldeaur.ro/ 40. mailto:deltalact@yahoo.com?subject=TED 41. http://www.deltalact.ro/ 42. mailto:cristian.impex@yahoo.com?subject=TED 43. http://www.cuptoruldeaur.ro/ 44. mailto:deltalact@yahoo.com?subject=TED 45. http://www.deltalact.ro/ 46. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 47. http://www.cnsc.ro/ 48. mailto:aise.mierla@cjtulcea.ro?subject=TED 49. http://www.cjtulcea.ro/ OT: 01/10/2020 S191 România-Tulcea: Mere 2020/S 191-460253 Anun de atribuire a contractului Rezultatele procedurii de achiziie Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Judeul Tulcea Numr naional de înregistrare: 4321607 Adres: Str. Pcii nr. 20 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820033 ar: România Persoan de contact: Biroul achiziii publice Zaharencu Teodora E-mail: [17]ilona.cubanita@cjtulcea.ro Telefon: +40 240502235/36 Fax: +40 240516538 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [18]www.cjtulcea.ro Adresa profilului cumprtorului: [19]www.e-licitatie.ro I.2)Informaii privind achiziiile publice comune I.4)Tipul autoritii contractante Autoritate regional sau local I.5)Activitate principal Servicii publice generale Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Furnizarea i distribuirea de produse lactate, produse de panificaie si fructe (mere) in scoli si gradinite, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Programului pentru coli al României în judeul Tulcea Numr de referin: 4321607/2018/24 II.1.2)Cod CPV principal 03222321 Mere II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor: acordarea gratuit pentru precolarii din grdiniele cu progr. normal de patru ore de stat autorizate/acreditate i particulare acreditate i pentru elevii din învmântul primar i gimnazial de stat i particular de lapte UHT iaurt, de prod. de panific.: corn alternativ cu biscuii uscai si mere, în lim. unei valori zilnice/precolar/elev. Lim. valoric zilnic cuprinde preul integral de achiziie a produselor, inclusiv TVA, chelt. de transport, distribuie i depozitare a acestora, dup caz. Nota: acordul-cadru va cuprinde câte trei contracte subsecvente pe an pentru fiecare tip de produse (panificaie, lactate i legume/fructe) i pe întreaga perioad a acordului-cadru de doi ani. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autoritii contractante. Lotul 1 fructe i/sau legume-mere; estimri ale cant. min. i max. care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cant. min. = 164 392 buc. i cant. max. = 3 287 840 buc. Acord-cadru: val. min.: 90 415,60 RON; val. max.: 1 808 312 RON. Estimri ale cant. min. i max. care ar putea face obiectul unui singur contr. subs. dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cant. min.: 82 196 buc. i cant. max.: 1 397 332 buc. Val. celui mai mare contr. subsecvent: 768 532,60 RON; Lotul 2 lapte i produse lactate lapte UHT iaurt; estimri ale cant. min. i max. care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cant. min. = 246 588 buc. i cant. max. = 4 849 564 buc. Acord-cadru: val. min.: 197 270,40 RON; val. max.: 3 879 651,20 RON. Estimri ale cant. min. i max. care ar putea face obiectul unui singur contr. subs. dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cant. min.: 123 294 buc. i cant. max.: 2 054 900. Val. celui mai mare contr. subsecvent: 1 643 920 RON; Lotul 3 produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai; estimri ale cant. min. i max. care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cant. min. = 410 980 buc. i cant. max. = 8 178 502 buc. Acord-cadru: val. min.: 213 709,60 RON; val. max.: 4 252 821,04 RON. Estimri ale cant. min. i max. care ar putea face obiectul unui singur contr. subs. dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cant. min.: 205 490 buc. i cant. max.: 3 452 232 buc. Val. celui mai mare contr. subsecvent: 1 795 160,64 RON. Observatii: orice op. ec. are dreptul de a solicita clarific. sau inf. suplim., semnate cu semn. electr. extinsa, numai prin SICAP, intr-un termen de cel mult 16 zile inainte de data-lim. de dep. a of., conf. art. 160 alin. (1) si (2) din Legea 98/2016. In masura in care solicit. de clarific. sau inf. suplim. au fost adresate in termenul prevazut anterior, rasp. AC vor fi publicate in SICAP in termen de 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare. II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da II.1.7)Valoarea total a achiziiei (fr TVA) Valoare fr TVA: 10 798 687.70 RON II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Furnizare i distribuire fructe i/sau legume mere, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 03222321 Mere 60000000 Servicii de transport (cu excepia transportului de deeuri) II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO225 Tulcea Locul principal de executare: Unitile colare de învmânt de stat i privat autorizate/acreditate de Ministerul Educaiei Naionale din municipiul i judeul Tulcea (conform graficelor de livrare ataate caietului de sarcini). II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Acordarea gratuit pentru precolarii din grdiniele cu program normal de patru ore de stat autorizate/acreditate i particulare acreditate i pentru elevii din învmântul primar i gimnazial de stat i particular de mere in limita unei valori zilnice/precolar/elev. Limita valoric zilnic cuprinde preul integral de achiziie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adugat, cheltuielile de transport, distribuie i depozitare a acestora, dup caz. Nota: acordul-cadru va cuprinde câte trei contracte subsecvente pe an pentru lotul 1 i pe întreaga perioad a acordului-cadru de doi ani. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autoritii contractante. Lotul 1 furnizare si distribuire fructe i/sau legume mere, in scoli si gradinite, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Programului pentru coli al României în judeul Tulcea. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cantiti minime = 164 392 buci i cantiti maxime = 3 287 840 buci. Acord-cadru: valoarea minim: 90 415,60 RON; valoarea maxim: 1 808 312 RON. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cantiti minime: 82 196 buci i cantiti maxime: 1 397 332 buci. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 768 532,60 RON, fr TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Componenta tehnic / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: da Identificarea proiectului: Identificarea proiectului: Programul pentru coli al României. Modalitate de finanare: buget de stat i FEGA, conform Ordinului nr. 19/37/2018. II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 15811000 Produse de panificaie 60000000 Servicii de transport (cu excepia transportului de deeuri) II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO225 Tulcea Locul principal de executare: Unitile colare de învmânt de stat i privat autorizate/acreditate de Ministerul Educaiei Naionale din municipiul i judeul Tulcea (conform graficelor de livrare ataate caietului de sarcini). II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Acordarea gratuit pentru precolarii din grdiniele cu program normal de patru ore de stat autorizate/acreditate i particulare acreditate i pentru elevii din învmântul primar i gimnazial de stat i particular de produse de panificaie: corn alternativ cu biscuii uscai, în limita unei valori zilnice/precolar/elev. Limita valoric zilnic cuprinde preul integral de achiziie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adugat, cheltuielile de transport, distribuie i depozitare a acestora, dup caz. Nota: acordul-cadru va cuprinde câte trei contracte subsecvente pe an pentru lotul 3 i pe întreaga perioad a acordului-cadru de doi ani. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autoritii contractante. Lotul 3 produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cantiti minime = 410 980 buci si cantitati maxime = 8 178 502 buci. Acord-cadru: valoarea minim: 213 709,60 RON, valoarea maxim: 4 252 821,04 RON. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cantiti minime: 205 490 buci i cantiti maxime: 3 452 232 buci. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1 795 160,64 RON, fr TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Componenta tehnic / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: da Identificarea proiectului: Identificarea proiectului: Programul pentru coli al României. Modalitate de finanare: buget de stat i FEGA, conform Ordinului nr. 19/37/2018. II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Furnizare i distribuire lapte i produse lactate lapte UHT iaurt, în coli i grdinie, ptr. anii colari 2018-2019 i 2019-2020 Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 15500000 Produse lactate 60000000 Servicii de transport (cu excepia transportului de deeuri) II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO225 Tulcea Locul principal de executare: Unitile colare de învmânt de stat i privat autorizate/acreditate de Ministerul Educaiei Naionale din municipiul i judeul Tulcea (conform graficelor de livrare ataate caietului de sarcini). II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Acordarea gratuit pentru precolarii din grdiniele cu program normal de patru ore de stat autorizate/acreditate i particulare acreditate i pentru elevii din învmântul primar i gimnazial de stat i particular de lapte UHT iaurt, în limita unei valori zilnice/precolar/elev. Limita valoric zilnic cuprinde preul integral de achiziie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adugat, cheltuielile de transport, distribuie i depozitare a acestora, dup caz. Nota: acordul-cadru va cuprinde câte trei contracte subsecvente pe an pentru lotul 2 i pe întreaga perioad a acordului-cadru de doi ani. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autoritii contractante. Lotul 2 lapte i produse lactate lapte UHT iaurt. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cantiti minime = 246 588 buci i cantiti maxime = 4 849 564 buci. Acord-cadru: valoarea minim: 197 270,40 RON; valoarea maxim: 3 879 651,20 RON. Estimri ale cantitilor minime i maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaz s fie atribuite pe durata acordului-cadru: cantiti minime: 123 294 buci i cantiti maxime: 2 054 900 buci. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1 643 920,00 RON, fr TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Componenta tehnic / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: da Identificarea proiectului: Identificarea proiectului: Programul pentru coli al României. Modalitate de finanare: buget de stat i FEGA, conform Ordinului nr. 19/37/2018. II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic S-a organizat o licitaie electronic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur Numrul anunului în JO S: [20]2018/S 164-374223 IV.2.8)Informaii privind încetarea sistemului dinamic de achiziii IV.2.9)Informaii privind încetarea unei invitaii la o procedur concurenial de ofertare sub forma unui anun de intenie Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 347 Lot nr.: 3 Titlu: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 25/09/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 1 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Cristian Impex S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO 6526757 Adres: Str. Viticulturii nr. 12 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820075 ar: România E-mail: [21]cristian.impex@yahoo.com Telefon: +40 240531100 Fax: +40 240531100 Adres internet: [22]www.cuptoruldeaur.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 4 252 821.04 RON Valoarea total a contractului/lotului: 4 252 821.04 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 28 Lot nr.: 1 Titlu: Furnizare i distribuire fructe i/sau legume mere, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 08/02/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 2 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 2 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 2 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: S.C. New Logistic Experts S.R.L. Numr naional de înregistrare: 36850789 Adres: Str. Sergent Nicolae Grindeanu nr. 9 Localitate: Constana Cod NUTS: RO223 Constana Cod potal: 900225 ar: România E-mail: [23]florinmircea87@yahoo.com Telefon: +40 721844844 Adres internet: [24]www.newlogistic.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 429 474.10 RON Valoarea total a contractului/lotului: 335 770.66 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 9 Lot nr.: 1 Titlu: Furnizare i distribuire fructe i/sau legume mere, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 23/01/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 2 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 2 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 2 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: da V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: S.C. New Logistic Experts S.R.L. Numr naional de înregistrare: 36850789 Adres: Str. Sergent Nicolae Grindeanu nr. 9 Localitate: Constana Cod NUTS: RO223 Constana Cod potal: 900225 ar: România E-mail: [25]florinmircea87@yahoo.com Telefon: +40 721844844 Adres internet: [26]www.newlogistic.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Deltalact S.A. Numr naional de înregistrare: RO 2646564 Adres: Str. Prislav nr. 164 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820013 ar: România E-mail: [27]deltalact@yahoo.com Telefon: +40 723516145 Fax: +40 240/514174 Adres internet: [28]www.deltalact.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 1 808 312.00 RON Oferta cea mai sczut: 1 799 000.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 1 808 312.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Este probabil s se recurg la subcontractarea contractului Valoare sau proporie care este probabil s fie subcontractat unor teri Procent: 1 % Descriere succint a prii din contract care urmeaz s fie subcontractat: Transportul naval al produselor ce fac obiectul achizitiei Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 10 Lot nr.: 2 Titlu: Furnizare i distribuire lapte i produse lactate lapte UHT iaurt, în coli i grdinie, ptr. anii colari 2018-2019 i 2019-2020 Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 23/01/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 1 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Deltalact S.A. Numr naional de înregistrare: RO 2646564 Adres: Str. Prislav nr. 164 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820013 ar: România E-mail: [29]deltalact@yahoo.com Telefon: +40 723516145 Fax: +40 240/514174 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 3 879 651.20 RON Oferta cea mai sczut: 3 879 651.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 3 879 651.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Este probabil s se recurg la subcontractarea contractului Valoare sau proporie care este probabil s fie subcontractat unor teri Procent: 1 % Descriere succint a prii din contract care urmeaz s fie subcontractat: Transportul naval al produselor ce fac obiectul prezentei achizitii Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 13 Lot nr.: 3 Titlu: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 29/01/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 3 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 3 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 3 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Cristian Impex S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO 6526757 Adres: Str. Viticulturii nr. 12 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820075 ar: România E-mail: [30]cristian.impex@yahoo.com Telefon: +40 240531100 Fax: +40 240531100 Adres internet: [31]www.cuptoruldeaur.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 4 252 821.04 RON Oferta cea mai sczut: 4 252 821.04 RON / Cea mai ridicat ofert: 4 252 821.04 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Este probabil s se recurg la subcontractarea contractului Valoare sau proporie care este probabil s fie subcontractat unor teri Procent: 36 % Descriere succint a prii din contract care urmeaz s fie subcontractat: Procentrul de subcontractare este de 0,36 % Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 27 Lot nr.: 2 Titlu: Furnizare i distribuire lapte i produse lactate lapte UHT iaurt, în coli i grdinie, ptr. anii colari 2018-2019 i 2019-2020 Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 07/02/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 1 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Deltalact S.A. Numr naional de înregistrare: RO 2646564 Adres: Str. Prislav nr. 164 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820013 ar: România E-mail: [32]deltalact@yahoo.com Telefon: +40 723516145 Fax: +40 240/514174 Adres internet: [33]www.deltalact.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 937 034.40 RON Valoarea total a contractului/lotului: 937 034.40 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 26 Lot nr.: 3 Titlu: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 07/02/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 1 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Cristian Impex S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO 6526757 Adres: Str. Viticulturii nr. 12 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820075 ar: România E-mail: [34]cristian.impex@yahoo.com Telefon: +40 240531100 Fax: +40 240531100 Adres internet: [35]www.cuptoruldeaur.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 1 015 120.60 RON Valoarea total a contractului/lotului: 1 015 120.60 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 389 Lot nr.: 1 Titlu: Furnizare i distribuire fructe i/sau legume mere, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018-2019 i 2019-2020, în cadrul Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 04/09/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 2 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 2 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 2 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: S.C. New Logistic Experts S.R.L. Numr naional de înregistrare: 36850789 Adres: Str. Sergent Nicolae Grindeanu nr. 9 Localitate: Constana Cod NUTS: RO223 Constana Cod potal: 900225 ar: România E-mail: [36]florinmircea87@yahoo.com Telefon: +40 721844844 Adres internet: [37]www.newlogistic.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 791 136.50 RON Valoarea total a contractului/lotului: 517 834.00 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 388 Lot nr.: 3 Titlu: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 03/09/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 1 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Cristian Impex S.R.L Numr naional de înregistrare: RO 6526757 Adres: Str. Viticulturii nr. 12 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820075 ar: România E-mail: [38]cristian.impex@yahoo.com Telefon: +40 240531100 Fax: +40 240531100 Adres internet: [39]www.cuptoruldeaur.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 1 869 959.00 RON Valoarea total a contractului/lotului: 1 869 959.00 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 387 Lot nr.: 2 Titlu: Furnizare i distribuire lapte i produse lactate lapte UHT iaurt, în coli i grdinie, ptr. anii colari 2018-2019 i 2019-2020 Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 02/09/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 1 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Deltalact S.A. Numr naional de înregistrare: RO 2646564 Adres: Str. Prislav nr. 164 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820013 ar: România E-mail: [40]deltalact@yahoo.com Telefon: +40 723516145 Fax: +40 240/514174 Adres internet: [41]www.deltalact.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 1 726 116.00 RON Valoarea total a contractului/lotului: 1 726 116.00 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 307 Lot nr.: 3 Titlu: Furnizare i distribuire produse de panificaie corn alternativ cu biscuii uscai, în coli i grdinie, pentru anii colari 2018- Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 21/08/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Cristian Impex S.R.L Numr naional de înregistrare: RO 6526757 Adres: Str. Viticulturii nr. 12 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820075 ar: România E-mail: [42]cristian.impex@yahoo.com Telefon: +40 240531100 Fax: +40 240531100 Adres internet: [43]www.cuptoruldeaur.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 79 872.00 RON Valoarea total a contractului/lotului: 79 872.00 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 308 Lot nr.: 2 Titlu: Furnizare i distribuire lapte i produse lactate lapte UHT iaurt, în coli i grdinie, ptr. anii colari 2018-2019 i 2019-2020 Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 21/08/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 1 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Deltalact S.A. Numr naional de înregistrare: RO 2646564 Adres: Str. Prislav nr. 164 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Tulcea Cod potal: 820013 ar: România E-mail: [44]deltalact@yahoo.com Telefon: +40 723516145 Fax: +40 240/514174 Adres internet: [45]www.deltalact.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 64 160.00 RON Valoarea total a contractului/lotului: 64 160.00 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [46]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [47]www.cnsc.ro VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare Denumire oficial: Consiliul Judeean Tulcea Serviciul contencios i asisten juridic Adres: Str. Pcii nr. 20 Localitate: Tulcea Cod potal: 820033 ar: România E-mail: [48]aise.mierla@cjtulcea.ro Telefon: +40 240502217 Fax: +40 240516538 Adres internet: [49]www.cjtulcea.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 26/09/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de