Ausschreibungen und Aufträge: Wohnzimmermöbel - RO-Constana Wohnzimmermöbel Computermöbel Möbel für Warte- und Empfangshallen Computertische Kleiderschränke Tische Mobile Bücherregale Betten und Bettzeug sowie Spezialheimtextilien Stühle Liegestühle Schulmöbel Sichtschutz Kreidetafeln oder Zubehör Küchenmöbel Vorhänge Vorratsschränke Dokument Nr...: 460244-2020 (ID: 2020100109022287893) Veröffentlicht: 01.10.2020 * RO-Constana: Wohnzimmermöbel 2020/S 191/2020 460244 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Ministerul Aprrii Naionale UM 02022 Constana Nationale Identifikationsnummer: 14810074 Postanschrift: Str. Fulgerului nr. 99 Ort: Constana NUTS-Code: RO223 Constana Postleitzahl: 900371 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Octavian Ptracu E-Mail: [16]um02022@navy.ro Telefon: +40 241655650/129/139 Fax: +40 241610064 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [17]www.bazanavala.ro Adresse des Beschafferprofils: [18]www.e-licitatie.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Articole de mobilier Referenznummer der Bekanntmachung: 14810074_2020_PAAPD1143004 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 39143300 Wohnzimmermöbel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizare Articole de mobilier (birouri, canapele i fotolii, mobilier sufragerie i dormitor, cuiere, draperii i perdele, jaluzele, dulapuri lemn, dulapuri metalice, rafturi metalice depozite, articole coal, msue diverse, mese i scaune diverse, mese consiliu, mobilier dormitor, rafturi, scaune schelet metalic, scaune directoriale, mobilier clas coal, set teras), pentru unitile militare din Forele Navale. Autoritatea contractant va rspunde la orice solicitare de clarificri sau informaii privind documentaia de atribuire în a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, într-o perioada care nu depete cinci zile lucrtoare de la primirea acestora. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Niedrigstes Angebot: 1 002 435.20 RON / höchstes Angebot: 1 002 435.20 RON das berücksichtigt wurde II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Birouri Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39134000 Computermöbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare: Birou cu 2 corpuri, acord cadru: minim 2 buc, maxim 7 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 5 buc. Birou calculator, acord cadru: minim 12 buc, maxim 54 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 40 buc. Birou calculator din PAL melaminat, acord cadru: minim 125 buc, maxim 153 buc, contract subsecvent minim 8 buc, maxim 125 buc. Set birou din lemn, acord cadru: minim 2 buc, maxim 4 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (lei fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 8.835,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Cuiere Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39156000 Möbel für Warte- und Empfangshallen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Cuier birou simplu cu 3 fâii i poli, acord cadru: minim 2 buc, maxim 18 buc contract subsecvent minim 2 buc, maxim 16 buc. Cuier birou simplu cu 6 fâii i poli, acord cadru: minim 2 buc, maxim 12 buc contract subsecvent minim 2 buc, maxim 10 buc. Cuiere haine clase, acord cadru: minim 1 buc, maxim 3 buc contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. Cuier cu oglind, acord cadru: minim 4 buc, maxim 67 buc contract subsecvent minim 4 buc, maxim 43 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 19.870,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Msue diverse Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39134100 Computertische II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Msu joas cafea, acord cadru: minim 2 buc, maxim 8 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 6 buc. Msu în faa biroului, acord cadru: minim 1 buc, maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. Msu telefon, acord cadru: minim 10 buc, maxim 26 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 24 buc. Mas radio-TV, acord cadru: minim 2 buc, maxim 9 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 7 buc. Mas suport pentru imprimant, acord cadru: minim 8 buc, maxim 23 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 20 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 13.660,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Dulapuri lemn Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39143121 Kleiderschränke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Dulap haine din lemn, acord cadru: minim 1 buc, maxim 4 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 3 buc. Dulap haine din PAL melaminat, acord cadru: minim 20 buc, maxim 109 buc, contract subsecvent minim 20 buc, maxim 89 buc. Dulap haine 2 ui, acord cadru: minim 10 buc, maxim 44 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 38 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 83.150,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Mese consiliu Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39121200 Tische II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Mas consiliu 6-8 persoane din PAL melaminat, acord cadru: minim 10 buc, maxim 20 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 18 buc. Mas consiliu 12 persoane, acord cadru: minim 1 buc, maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 13.400,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Rafturi Los-Nr.: 15 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39152000 Mobile Bücherregale II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Raft inox cu 4 polie 1500 x 600 x 1800 mm, acord cadru: minim 1 buc, maxim 4 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 3 buc. Raft metalic arhiv, acord cadru: minim 1 buc, maxim 7 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 6 buc. Raft metalic depozit, acord cadru: minim 20 buc, maxim 80 buc, contract subsecvent minim 20 buc, maxim 72 buc. Rafturi metalice depozite, acord cadru: minim 10 buc, maxim 65 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 60 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 59.190,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Mobilier dormitor Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39143110 Betten und Bettzeug sowie Spezialheimtextilien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Pat simplu supraetajat, acord cadru: minim 40 buc, maxim 132 buc, contract subsecvent minim 12 buc, maxim 120 buc. Dulap 2 canate, acord cadru: minim 20 buc, maxim 142 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 132 buc. Noptier - 2 persoane, acord cadru: minim 20 buc, maxim 132 buc, contract subsecvent minim 12 buc, maxim 120 buc. Pupitru 730 x 500 x 750 mm, acord cadru: minim 20 buc, maxim 132 buc, contract subsecvent minim 12 buc, maxim 120 buc. Cuier cu oglind i dulap pentru înclminte, acord cadru: minim 20 buc, maxim 88 buc, contract subsecvent minim 8 buc, maxim 80 buc. Noptier, acord cadru: minim 2 buc, maxim 14 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 12 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 260.480,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Scaune schelet metalic Los-Nr.: 16 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39112000 Stühle II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Scaun sal edine (tip Leda), acord cadru: minim 50 buc, maxim 118 buc, contract subsecvent minim 20 buc, maxim 100 buc. Scaun cu schelet metalic tip Leda, acord cadru: minim 2 buc, maxim 12 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 10 buc. Scaun vizitator, acord cadru: minim 14 buc, maxim 214 buc, contract subsecvent minim 14 buc, maxim 200 buc. Scaun metalic cu ezut i blat din lemn stratificat, acord cadru: minim 72 buc, maxim 204 buc, contract subsecvent minim 72 buc, maxim 132 buc. Scaun din lemn stratificat tip Leda, acord cadru: minim 20 buc, maxim 80 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 70 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 27.720,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Set teras Los-Nr.: 19 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39113400 Liegestühle II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Set teras, acord cadru: minim 6 set, maxim 21 set, contract subsecvent minim 6 set, maxim 18 set II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 10.800,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Scaune directoriale Los-Nr.: 17 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39112000 Stühle II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Scaun consiliu, acord cadru: minim 10 buc, maxim 51 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 45 buc. Scaun directorial, acord cadru: minim 4 buc, maxim 10 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 8 buc. Scaun directorial, acord cadru: minim 4 buc, maxim 10 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 8 buc. Scaun de birou ergonomic, acord cadru: minim 10 buc, maxim 30 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 20 buc. Scaun ergonomic, acord cadru: minim 40 buc, maxim 146 buc, contract subsecvent minim 66 buc, maxim 130 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 52.070,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Mobilier clas coal Los-Nr.: 18 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39160000 Schulmöbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Banc colar - 2 persoane, acord cadru: minim 12 buc, maxim 36 buc, contract subsecvent minim 6 buc, maxim 30 buc. Catedr, acord cadru: minim 1 buc, maxim 3 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. Vitrin suspendat, acord cadru: minim 1 buc, maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. Vitrin suspendat, acord cadru: minim 1 buc, maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 8.790,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Canapele i fotolii Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39143300 Wohnzimmermöbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Canapea sufragerie rabatabil, acord cadru: minim 2 buc., maxim 69 buc, contract subsecvent minim 2 buc., maxim 67 buc. Fotolii de sufragerie, acord cadru: minim 4 buc., maxim 138 buc, contract subsecvent minim 2 buc., maxim 134 buc. Canapea extensibil, acord cadru: minim 1 buc., maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc., maxim 2 buc. Canapea tapisat, acord cadru: minim 1 buc., maxim 6 buc, contract subsecvent minim 1 buc., maxim 4 buc. Fotoliu tapisat, acord cadru: minim 1 buc., maxim 7 buc, contract subsecvent minim 1 buc., maxim 5 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 244.825,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Mobilier sufragerie i dormitor Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39143110 Betten und Bettzeug sowie Spezialheimtextilien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Comod sufragerie cu 2 uie, acord cadru: minim 2 buc, maxim 16 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 14 buc. Cuier perete hol + lada cu 2 ui, acord cadru: minim 15 buc, maxim 55 buc, contract subsecvent minim 5 buc, maxim 50 buc. Cuier perete hol cu oglind + lada 2 ui, acord cadru: minim 6 buc, maxim 14 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 12 buc. Dulap cu 3 ui, acord cadru: minim 15 buc, maxim 19 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 15 buc. Noptier, acord cadru: minim 8 buc, maxim 142 buc, contract subsecvent minim 8 buc, maxim 134 buc. Msu cafea, acord cadru: minim 60 buc, maxim 69 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 67 buc. Mas sufragerie cu 4 scaune, acord cadru: minim 2 buc, maxim 14 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 12 buc. Mobilier sufragerie (bibliotec), acord cadru: minim 2 buc, maxim 14 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 12 buc. Mas toalet cu oglind i scaun, acord cadru: minim 2 buc, maxim 14 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 12 buc. Pat 1 persoan cu saltea, acord cadru: minim 8 buc, maxim 98 buc, contract subsecvent minim 8 buc, maxim 90 buc. Pat 2 persoane cu saltea, acord cadru: minim 2 buc, maxim 22 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 20 buc. Pat din lemn 1 persoan, acord cadru: minim 1 buc, maxim 16 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 12 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 221.690,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Jaluzele Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39515400 Sichtschutz II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Jaluzele, acord cadru: minim 60 mp, maxim 392,6 mp, contract subsecvent minim 60 mp, maxim 332 mp. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este: 16.600,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Articole coal Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30195500 Kreidetafeln oder Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Ecran de proiecie de perete, acord cadru: minim 1 buc, maxim 4 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 3 buc. Suport videoproiector cu prindere de tavan, acord cadru: minim 1 buc, maxim 4 buc, contract subsecvent minim 1buc, maxim 3 buc. Tabl magnetic alb 2000 x 1200, acord cadru: minim 2 buc, maxim 6 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 4 buc. Tabl metalic de scris (whiteboard), acord cadru: minim 1buc, maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 4.080,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Mobilier buctrie Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39141000 Küchenmöbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Mobil buctrie cu 4 scaune, acord cadru: minim 6 buc, maxim 12 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 10 buc. Mobilier buctrie (corp suspendat i masc chiuvet), acord cadru: minim 6 buc, maxim 12 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 10 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 17.500,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Mese i scaune diverse Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39121200 Tische II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Mese lemn pt. copii 80 x 80 x 53 cm, acord cadru: minim 2 buc, maxim 6 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 4 buc. Scaun s.m. pt. copii 39 x 55 cm, acord cadru: minim 8 buc, maxim 24 buc, contract subsecvent minim 8 buc, maxim 16 buc. Mas restaurant 4 persoane, acord cadru: minim 12 buc, maxim 45 buc, contract subsecvent minim 12 buc, maxim 40 buc. Mas consiliu din lemn, acord cadru: minim 4 buc, maxim 8 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 6 buc. Mas sal conferine, acord cadru: minim 10 buc, maxim 25 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 22 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 67.960,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Draperii i perdele Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39515200 Vorhänge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare in galerie aluminiu dubl pentru perdele i draperii, acord cadru: minim 100 ml, maxim 510,27 ml, contract subsecvent minim 100 ml, maxim 400 ml. Draperii, acord cadru: minim 43 mp, maxim 1.930,18 mp contract subsecvent minim 43 mp, maxim 1.502 mp. Perdele, acord cadru: minim 514 mp, maxim 2.573,35 mp contract subsecvent minim 57 mp, maxim 2.000 mp. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 138.080,00 RON. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Dulapuri metalice Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39122100 Vorratsschränke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare Dulap (fiet) metalic vestiar 2 ui, acord cadru: minim 12 buc, maxim 65 buc, contract subsecvent minim 5 buc, maxim 60 buc. Dulap vestiar metalic cu 12 cuete, acord cadru: minim 1 buc, maxim 6 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 4 buc. Fiet metalic 2 ui, acord cadru: minim 20 buc, maxim 46 buc, contract subsecvent minim 20 buc, maxim 24 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 62.680,00 RON. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [19]2020/S 120-291397 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Los-Nr.: 16 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein V.1)Information über die Nichtvergabe Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben Es sind keine Angebote oder Teilnahmeanträge eingegangen oder es wurden alle abgelehnt Abschnitt V: Auftragsvergabe Los-Nr.: 19 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein V.1)Information über die Nichtvergabe Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben Es sind keine Angebote oder Teilnahmeanträge eingegangen oder es wurden alle abgelehnt Abschnitt V: Auftragsvergabe Los-Nr.: 17 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein V.1)Information über die Nichtvergabe Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben Es sind keine Angebote oder Teilnahmeanträge eingegangen oder es wurden alle abgelehnt Abschnitt V: Auftragsvergabe Los-Nr.: 11 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein V.1)Information über die Nichtvergabe Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben Es sind keine Angebote oder Teilnahmeanträge eingegangen oder es wurden alle abgelehnt Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A9/3992 Los-Nr.: 4 Bezeichnung des Auftrags: Cuiere Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 25/08/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 18 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 18 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: NEW MOB EXPANSION Nationale Identifikationsnummer: RO 29328333 Postanschrift: Strada -, Nr. 1 Ort: Baiculesti NUTS-Code: RO311 Arge Postleitzahl: 117065 Land: Rumänien E-Mail: [20]newmobexpansion@ymail.com Telefon: +40 756563308 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 543 045.00 RON Niedrigstes Angebot: 439 400.00 RON / höchstes Angebot: 439 400.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A9/3994 Los-Nr.: 13 Bezeichnung des Auftrags: Mese consiliu Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 25/08/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 9 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 9 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: PROMODA INTERNATIONAL S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 11331255 Postanschrift: Strada Mircea Voda, Nr. 43, Sector: 3 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 030664 Land: Rumänien E-Mail: [21]promodasrl@gmail.com Telefon: +40 314017414 Fax: +40 314256037 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 106 270.00 RON Niedrigstes Angebot: 42 160.00 RON / höchstes Angebot: 42 160.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A9/3993 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Canapele i fotolii Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 25/08/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: MERVAL GRUP Nationale Identifikationsnummer: RO 23918670 Postanschrift: Strada PRINCIPALA, Nr. 365 Ort: Provita de Sus NUTS-Code: RO316 Prahova Postleitzahl: 107480 Land: Rumänien E-Mail: [22]office.merval@gmail.com Telefon: +40 722670033 Fax: +40 344816090 Internet-Adresse: [23]www.mervalgrup.bizoo.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 322 415.00 RON Niedrigstes Angebot: 225 960.00 RON / höchstes Angebot: 225 960.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A9/3996 Los-Nr.: 18 Bezeichnung des Auftrags: Mobilier clas coal Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 26/08/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 4 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: EURODIDACTICA S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: 21693430 Postanschrift: Strada Tuzla, Nr. 20 Ort: Otopeni NUTS-Code: RO322 Ilfov Postleitzahl: 023832 Land: Rumänien E-Mail: [24]licitatii@eurodidactica.ro Telefon: +40 212425082 Fax: +40 212425083 Internet-Adresse: [25]www.eurodidactica.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 15 870.00 RON Niedrigstes Angebot: 14 666.00 RON / höchstes Angebot: 14 666.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A9/3995 Los-Nr.: 5 Bezeichnung des Auftrags: Draperii i perdele Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 25/08/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: OVAVINCI SRL Nationale Identifikationsnummer: 31886668 Postanschrift: Strada: Prunului, nr. 5, Sector: -, Judet: Suceava, Localitate: Suceava, Cod postal: 720017 Ort: Suceava NUTS-Code: RO215 Suceava Postleitzahl: 720017 Land: Rumänien E-Mail: [26]mihaela_ovadiuc@yahoo.com Telefon: +40 746861158 Fax: +40 330881878 Internet-Adresse: [27]www.ovavinci.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 177 369.85 RON Niedrigstes Angebot: 143 982.30 RON / höchstes Angebot: 143 982.30 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A9/3998 Los-Nr.: 8 Bezeichnung des Auftrags: Dulapuri metalice Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 25/08/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 7 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 7 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: DNS BIROTICA Nationale Identifikationsnummer: RO 16310679 Postanschrift: Strada Pogoanele, Nr. 147, Sector: 4 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 041117 Land: Rumänien E-Mail: [28]licitatii@dnsbirotica.ro Telefon: +40 212117085/+40 216190500 Fax: +40 212104926 Internet-Adresse: [29]www.dnsbirotica.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 82 470.00 RON Niedrigstes Angebot: 54 286.90 RON / höchstes Angebot: 54 286.90 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A9/3997 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Birouri Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 26/08/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 6 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 6 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 6 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: DAC TECHNOLOGY S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 17635709 Postanschrift: Strada FRUMUSANI, Nr. 12, Sector: 4 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 030676 Land: Rumänien E-Mail: [30]panaitmarian@yahoo.com Telefon: +40 214503544 Fax: +40 214503544 Internet-Adresse: [31]www.proiecte-mobilier.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 117 050.00 RON Niedrigstes Angebot: 81 980.00 RON / höchstes Angebot: 81 980.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [32]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [33]www.cnsc.ro VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Compartimentul juridic al UM 02022 Constana Postanschrift: Str. Fulgerului nr. 99 Ort: Constana Postleitzahl: 900371 Land: Rumänien E-Mail: [34]um02022@navy.ro Telefon: +40 241610064 Fax: +40 241610064 Internet-Adresse: [35]www.bazanavala.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 26/09/2020 References 16. mailto:um02022@navy.ro?subject=TED 17. http://www.bazanavala.ro/ 18. http://www.e-licitatie.ro/ 19. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:291397-2020:TEXT:DE:HTML 20. mailto:newmobexpansion@ymail.com?subject=TED 21. mailto:promodasrl@gmail.com?subject=TED 22. mailto:office.merval@gmail.com?subject=TED 23. http://www.mervalgrup.bizoo.ro/ 24. mailto:licitatii@eurodidactica.ro?subject=TED 25. http://www.eurodidactica.ro/ 26. mailto:mihaela_ovadiuc@yahoo.com?subject=TED 27. http://www.ovavinci.ro/ 28. mailto:licitatii@dnsbirotica.ro?subject=TED 29. http://www.dnsbirotica.ro/ 30. mailto:panaitmarian@yahoo.com?subject=TED 31. http://www.proiecte-mobilier.ro/ 32. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 33. http://www.cnsc.ro/ 34. mailto:um02022@navy.ro?subject=TED 35. http://www.bazanavala.ro/ OT: 01/10/2020 S191 România-Constana: Mobilier pentru sufragerie 2020/S 191-460244 Anun de atribuire a contractului Rezultatele procedurii de achiziie Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Ministerul Aprrii Naionale UM 02022 Constana Numr naional de înregistrare: 14810074 Adres: Str. Fulgerului nr. 99 Localitate: Constana Cod NUTS: RO223 Constana Cod potal: 900371 ar: România Persoan de contact: Octavian Ptracu E-mail: [16]um02022@navy.ro Telefon: +40 241655650/129/139 Fax: +40 241610064 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [17]www.bazanavala.ro Adresa profilului cumprtorului: [18]www.e-licitatie.ro I.2)Informaii privind achiziiile publice comune I.4)Tipul autoritii contractante Minister sau orice alt autoritate naional sau federal, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestora I.5)Activitate principal Aprare Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Articole de mobilier Numr de referin: 14810074_2020_PAAPD1143004 II.1.2)Cod CPV principal 39143300 Mobilier pentru sufragerie II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Furnizare Articole de mobilier (birouri, canapele i fotolii, mobilier sufragerie i dormitor, cuiere, draperii i perdele, jaluzele, dulapuri lemn, dulapuri metalice, rafturi metalice depozite, articole coal, msue diverse, mese i scaune diverse, mese consiliu, mobilier dormitor, rafturi, scaune schelet metalic, scaune directoriale, mobilier clas coal, set teras), pentru unitile militare din Forele Navale. Autoritatea contractant va rspunde la orice solicitare de clarificri sau informaii privind documentaia de atribuire în a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, într-o perioada care nu depete cinci zile lucrtoare de la primirea acestora. II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da II.1.7)Valoarea total a achiziiei (fr TVA) Oferta cea mai sczut: 1 002 435.20 RON / Cea mai ridicat ofert: 1 002 435.20 RON luat în considerare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Birouri Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39134000 Mobilier pentru computer II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare: Birou cu 2 corpuri, acord cadru: minim 2 buc, maxim 7 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 5 buc. Birou calculator, acord cadru: minim 12 buc, maxim 54 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 40 buc. Birou calculator din PAL melaminat, acord cadru: minim 125 buc, maxim 153 buc, contract subsecvent minim 8 buc, maxim 125 buc. Set birou din lemn, acord cadru: minim 2 buc, maxim 4 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (lei fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 8.835,00 lei II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Cuiere Lot nr.: 4 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39156000 Mobilier pentru sli de primire i de recepie II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Cuier birou simplu cu 3 fâii i poli, acord cadru: minim 2 buc, maxim 18 buc contract subsecvent minim 2 buc, maxim 16 buc. Cuier birou simplu cu 6 fâii i poli, acord cadru: minim 2 buc, maxim 12 buc contract subsecvent minim 2 buc, maxim 10 buc. Cuiere haine clase, acord cadru: minim 1 buc, maxim 3 buc contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. Cuier cu oglind, acord cadru: minim 4 buc, maxim 67 buc contract subsecvent minim 4 buc, maxim 43 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 19.870,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Msue diverse Lot nr.: 10 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39134100 Mese pentru computer II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Msu joas cafea, acord cadru: minim 2 buc, maxim 8 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 6 buc. Msu în faa biroului, acord cadru: minim 1 buc, maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. Msu telefon, acord cadru: minim 10 buc, maxim 26 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 24 buc. Mas radio-TV, acord cadru: minim 2 buc, maxim 9 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 7 buc. Mas suport pentru imprimant, acord cadru: minim 8 buc, maxim 23 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 20 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 13.660,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Dulapuri lemn Lot nr.: 7 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39143121 ifoniere II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Dulap haine din lemn, acord cadru: minim 1 buc, maxim 4 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 3 buc. Dulap haine din PAL melaminat, acord cadru: minim 20 buc, maxim 109 buc, contract subsecvent minim 20 buc, maxim 89 buc. Dulap haine 2 ui, acord cadru: minim 10 buc, maxim 44 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 38 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 83.150,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Mese consiliu Lot nr.: 13 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39121200 Mese II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Mas consiliu 6-8 persoane din PAL melaminat, acord cadru: minim 10 buc, maxim 20 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 18 buc. Mas consiliu 12 persoane, acord cadru: minim 1 buc, maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 13.400,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Rafturi Lot nr.: 15 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39152000 Rafturi mobile II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Raft inox cu 4 polie 1500 x 600 x 1800 mm, acord cadru: minim 1 buc, maxim 4 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 3 buc. Raft metalic arhiv, acord cadru: minim 1 buc, maxim 7 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 6 buc. Raft metalic depozit, acord cadru: minim 20 buc, maxim 80 buc, contract subsecvent minim 20 buc, maxim 72 buc. Rafturi metalice depozite, acord cadru: minim 10 buc, maxim 65 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 60 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 59.190,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Mobilier dormitor Lot nr.: 14 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39143110 Paturi, piese pentru paturi i tapiserii pentru mobilier speciale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Pat simplu supraetajat, acord cadru: minim 40 buc, maxim 132 buc, contract subsecvent minim 12 buc, maxim 120 buc. Dulap 2 canate, acord cadru: minim 20 buc, maxim 142 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 132 buc. Noptier - 2 persoane, acord cadru: minim 20 buc, maxim 132 buc, contract subsecvent minim 12 buc, maxim 120 buc. Pupitru 730 x 500 x 750 mm, acord cadru: minim 20 buc, maxim 132 buc, contract subsecvent minim 12 buc, maxim 120 buc. Cuier cu oglind i dulap pentru înclminte, acord cadru: minim 20 buc, maxim 88 buc, contract subsecvent minim 8 buc, maxim 80 buc. Noptier, acord cadru: minim 2 buc, maxim 14 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 12 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 260.480,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Scaune schelet metalic Lot nr.: 16 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39112000 Scaune II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Scaun sal edine (tip Leda), acord cadru: minim 50 buc, maxim 118 buc, contract subsecvent minim 20 buc, maxim 100 buc. Scaun cu schelet metalic tip Leda, acord cadru: minim 2 buc, maxim 12 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 10 buc. Scaun vizitator, acord cadru: minim 14 buc, maxim 214 buc, contract subsecvent minim 14 buc, maxim 200 buc. Scaun metalic cu ezut i blat din lemn stratificat, acord cadru: minim 72 buc, maxim 204 buc, contract subsecvent minim 72 buc, maxim 132 buc. Scaun din lemn stratificat tip Leda, acord cadru: minim 20 buc, maxim 80 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 70 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 27.720,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Set teras Lot nr.: 19 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39113400 ezlonguri II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Set teras, acord cadru: minim 6 set, maxim 21 set, contract subsecvent minim 6 set, maxim 18 set II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 10.800,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Scaune directoriale Lot nr.: 17 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39112000 Scaune II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Scaun consiliu, acord cadru: minim 10 buc, maxim 51 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 45 buc. Scaun directorial, acord cadru: minim 4 buc, maxim 10 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 8 buc. Scaun directorial, acord cadru: minim 4 buc, maxim 10 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 8 buc. Scaun de birou ergonomic, acord cadru: minim 10 buc, maxim 30 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 20 buc. Scaun ergonomic, acord cadru: minim 40 buc, maxim 146 buc, contract subsecvent minim 66 buc, maxim 130 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 52.070,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Mobilier clas coal Lot nr.: 18 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39160000 Mobilier colar II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Banc colar - 2 persoane, acord cadru: minim 12 buc, maxim 36 buc, contract subsecvent minim 6 buc, maxim 30 buc. Catedr, acord cadru: minim 1 buc, maxim 3 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. Vitrin suspendat, acord cadru: minim 1 buc, maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. Vitrin suspendat, acord cadru: minim 1 buc, maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 8.790,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Canapele i fotolii Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39143300 Mobilier pentru sufragerie II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Canapea sufragerie rabatabil, acord cadru: minim 2 buc., maxim 69 buc, contract subsecvent minim 2 buc., maxim 67 buc. Fotolii de sufragerie, acord cadru: minim 4 buc., maxim 138 buc, contract subsecvent minim 2 buc., maxim 134 buc. Canapea extensibil, acord cadru: minim 1 buc., maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc., maxim 2 buc. Canapea tapisat, acord cadru: minim 1 buc., maxim 6 buc, contract subsecvent minim 1 buc., maxim 4 buc. Fotoliu tapisat, acord cadru: minim 1 buc., maxim 7 buc, contract subsecvent minim 1 buc., maxim 5 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 244.825,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Mobilier sufragerie i dormitor Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39143110 Paturi, piese pentru paturi i tapiserii pentru mobilier speciale II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Comod sufragerie cu 2 uie, acord cadru: minim 2 buc, maxim 16 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 14 buc. Cuier perete hol + lada cu 2 ui, acord cadru: minim 15 buc, maxim 55 buc, contract subsecvent minim 5 buc, maxim 50 buc. Cuier perete hol cu oglind + lada 2 ui, acord cadru: minim 6 buc, maxim 14 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 12 buc. Dulap cu 3 ui, acord cadru: minim 15 buc, maxim 19 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 15 buc. Noptier, acord cadru: minim 8 buc, maxim 142 buc, contract subsecvent minim 8 buc, maxim 134 buc. Msu cafea, acord cadru: minim 60 buc, maxim 69 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 67 buc. Mas sufragerie cu 4 scaune, acord cadru: minim 2 buc, maxim 14 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 12 buc. Mobilier sufragerie (bibliotec), acord cadru: minim 2 buc, maxim 14 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 12 buc. Mas toalet cu oglind i scaun, acord cadru: minim 2 buc, maxim 14 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 12 buc. Pat 1 persoan cu saltea, acord cadru: minim 8 buc, maxim 98 buc, contract subsecvent minim 8 buc, maxim 90 buc. Pat 2 persoane cu saltea, acord cadru: minim 2 buc, maxim 22 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 20 buc. Pat din lemn 1 persoan, acord cadru: minim 1 buc, maxim 16 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 12 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 221.690,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Jaluzele Lot nr.: 6 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39515400 Jaluzele II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Jaluzele, acord cadru: minim 60 mp, maxim 392,6 mp, contract subsecvent minim 60 mp, maxim 332 mp. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este: 16.600,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Articole coal Lot nr.: 9 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 30195500 Table de scris cu cret sau accesorii II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Ecran de proiecie de perete, acord cadru: minim 1 buc, maxim 4 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 3 buc. Suport videoproiector cu prindere de tavan, acord cadru: minim 1 buc, maxim 4 buc, contract subsecvent minim 1buc, maxim 3 buc. Tabl magnetic alb 2000 x 1200, acord cadru: minim 2 buc, maxim 6 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 4 buc. Tabl metalic de scris (whiteboard), acord cadru: minim 1buc, maxim 2 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 2 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 4.080,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Mobilier buctrie Lot nr.: 12 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39141000 Mobilier i echipament de buctrie II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Mobil buctrie cu 4 scaune, acord cadru: minim 6 buc, maxim 12 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 10 buc. Mobilier buctrie (corp suspendat i masc chiuvet), acord cadru: minim 6 buc, maxim 12 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 10 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 17.500,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Mese i scaune diverse Lot nr.: 11 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39121200 Mese II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Mese lemn pt. copii 80 x 80 x 53 cm, acord cadru: minim 2 buc, maxim 6 buc, contract subsecvent minim 2 buc, maxim 4 buc. Scaun s.m. pt. copii 39 x 55 cm, acord cadru: minim 8 buc, maxim 24 buc, contract subsecvent minim 8 buc, maxim 16 buc. Mas restaurant 4 persoane, acord cadru: minim 12 buc, maxim 45 buc, contract subsecvent minim 12 buc, maxim 40 buc. Mas consiliu din lemn, acord cadru: minim 4 buc, maxim 8 buc, contract subsecvent minim 4 buc, maxim 6 buc. Mas sal conferine, acord cadru: minim 10 buc, maxim 25 buc, contract subsecvent minim 10 buc, maxim 22 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 67.960,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Draperii i perdele Lot nr.: 5 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39515200 Draperii II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare in galerie aluminiu dubl pentru perdele i draperii, acord cadru: minim 100 ml, maxim 510,27 ml, contract subsecvent minim 100 ml, maxim 400 ml. Draperii, acord cadru: minim 43 mp, maxim 1.930,18 mp contract subsecvent minim 43 mp, maxim 1.502 mp. Perdele, acord cadru: minim 514 mp, maxim 2.573,35 mp contract subsecvent minim 57 mp, maxim 2.000 mp. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 138.080,00 RON. II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Dulapuri metalice Lot nr.: 8 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 39122100 Dulapuri II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO223 Constana Locul principal de executare: Conf. pct. V (anexa nr.1) din caietul de sarcini II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Furnizare Dulap (fiet) metalic vestiar 2 ui, acord cadru: minim 12 buc, maxim 65 buc, contract subsecvent minim 5 buc, maxim 60 buc. Dulap vestiar metalic cu 12 cuete, acord cadru: minim 1 buc, maxim 6 buc, contract subsecvent minim 1 buc, maxim 4 buc. Fiet metalic 2 ui, acord cadru: minim 20 buc, maxim 46 buc, contract subsecvent minim 20 buc, maxim 24 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Preul II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Se accept ofert pentru cantitatea maxim a acordului cadru, pentru fiecare produs care face parte din acest lot. Valoarea estimat (LEI fr TVA) a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaz c va fi atribuit pe durata acordului cadru este 62.680,00 RON. Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur Numrul anunului în JO S: [19]2020/S 120-291397 IV.2.8)Informaii privind încetarea sistemului dinamic de achiziii IV.2.9)Informaii privind încetarea unei invitaii la o procedur concurenial de ofertare sub forma unui anun de intenie Seciunea V: Atribuirea contractului Lot nr.: 16 Se atribuie un contract/un lot: nu V.1)Informaii privind neatribuirea Contractul/lotul nu se atribuie Nu s-au primit oferte sau cereri de participare sau au fost respinse toate Seciunea V: Atribuirea contractului Lot nr.: 19 Se atribuie un contract/un lot: nu V.1)Informaii privind neatribuirea Contractul/lotul nu se atribuie Nu s-au primit oferte sau cereri de participare sau au fost respinse toate Seciunea V: Atribuirea contractului Lot nr.: 17 Se atribuie un contract/un lot: nu V.1)Informaii privind neatribuirea Contractul/lotul nu se atribuie Nu s-au primit oferte sau cereri de participare sau au fost respinse toate Seciunea V: Atribuirea contractului Lot nr.: 11 Se atribuie un contract/un lot: nu V.1)Informaii privind neatribuirea Contractul/lotul nu se atribuie Nu s-au primit oferte sau cereri de participare sau au fost respinse toate Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: A9/3992 Lot nr.: 4 Titlu: Cuiere Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 25/08/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 18 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 18 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: NEW MOB EXPANSION Numr naional de înregistrare: RO 29328333 Adres: Strada -, Nr. 1 Localitate: Baiculesti Cod NUTS: RO311 Arge Cod potal: 117065 ar: România E-mail: [20]newmobexpansion@ymail.com Telefon: +40 756563308 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 543 045.00 RON Oferta cea mai sczut: 439 400.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 439 400.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: A9/3994 Lot nr.: 13 Titlu: Mese consiliu Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 25/08/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 9 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 9 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: PROMODA INTERNATIONAL S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO 11331255 Adres: Strada Mircea Voda, Nr. 43, Sector: 3 Localitate: Bucuresti Cod NUTS: RO321 Bucureti Cod potal: 030664 ar: România E-mail: [21]promodasrl@gmail.com Telefon: +40 314017414 Fax: +40 314256037 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 106 270.00 RON Oferta cea mai sczut: 42 160.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 42 160.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: A9/3993 Lot nr.: 2 Titlu: Canapele i fotolii Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 25/08/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 3 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 3 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: MERVAL GRUP Numr naional de înregistrare: RO 23918670 Adres: Strada PRINCIPALA, Nr. 365 Localitate: Provita de Sus Cod NUTS: RO316 Prahova Cod potal: 107480 ar: România E-mail: [22]office.merval@gmail.com Telefon: +40 722670033 Fax: +40 344816090 Adres internet: [23]www.mervalgrup.bizoo.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 322 415.00 RON Oferta cea mai sczut: 225 960.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 225 960.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: A9/3996 Lot nr.: 18 Titlu: Mobilier clas coal Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 26/08/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 4 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 4 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: EURODIDACTICA S.R.L. Numr naional de înregistrare: 21693430 Adres: Strada Tuzla, Nr. 20 Localitate: Otopeni Cod NUTS: RO322 Ilfov Cod potal: 023832 ar: România E-mail: [24]licitatii@eurodidactica.ro Telefon: +40 212425082 Fax: +40 212425083 Adres internet: [25]www.eurodidactica.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 15 870.00 RON Oferta cea mai sczut: 14 666.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 14 666.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: A9/3995 Lot nr.: 5 Titlu: Draperii i perdele Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 25/08/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 2 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 2 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: OVAVINCI SRL Numr naional de înregistrare: 31886668 Adres: Strada: Prunului, nr. 5, Sector: -, Judet: Suceava, Localitate: Suceava, Cod postal: 720017 Localitate: Suceava Cod NUTS: RO215 Suceava Cod potal: 720017 ar: România E-mail: [26]mihaela_ovadiuc@yahoo.com Telefon: +40 746861158 Fax: +40 330881878 Adres internet: [27]www.ovavinci.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 177 369.85 RON Oferta cea mai sczut: 143 982.30 RON / Cea mai ridicat ofert: 143 982.30 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: A9/3998 Lot nr.: 8 Titlu: Dulapuri metalice Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 25/08/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 7 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 7 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: DNS BIROTICA Numr naional de înregistrare: RO 16310679 Adres: Strada Pogoanele, Nr. 147, Sector: 4 Localitate: Bucuresti Cod NUTS: RO321 Bucureti Cod potal: 041117 ar: România E-mail: [28]licitatii@dnsbirotica.ro Telefon: +40 212117085/+40 216190500 Fax: +40 212104926 Adres internet: [29]www.dnsbirotica.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 82 470.00 RON Oferta cea mai sczut: 54 286.90 RON / Cea mai ridicat ofert: 54 286.90 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: A9/3997 Lot nr.: 1 Titlu: Birouri Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 26/08/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 6 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 6 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 6 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: DAC TECHNOLOGY S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO 17635709 Adres: Strada FRUMUSANI, Nr. 12, Sector: 4 Localitate: Bucuresti Cod NUTS: RO321 Bucureti Cod potal: 030676 ar: România E-mail: [30]panaitmarian@yahoo.com Telefon: +40 214503544 Fax: +40 214503544 Adres internet: [31]www.proiecte-mobilier.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 117 050.00 RON Oferta cea mai sczut: 81 980.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 81 980.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [32]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [33]www.cnsc.ro VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare Denumire oficial: Compartimentul juridic al UM 02022 Constana Adres: Str. Fulgerului nr. 99 Localitate: Constana Cod potal: 900371 ar: România E-mail: [34]um02022@navy.ro Telefon: +40 241610064 Fax: +40 241610064 Adres internet: [35]www.bazanavala.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 26/09/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de