Ausschreibung: Audiovisuelle Geräte - NO-Oslo Audiovisuelle Geräte Flachbildschirme Videokonferenzeinrichtungen Fernseh- und audiovisuelle Geräte Systemberatung und technische Beratung Informationstechnologiedienste Filmvorführgeräte Segeltuch Elektronische Copyboards oder Zubehör Glasfaserkabel für die Informationsübertragung Glasfaserkabel Glasfaserkabel für die Datenübertragung Dokument Nr...: 307209-2020 (ID: 2020070109165323921) Veröffentlicht: 01.07.2020 * NO-Oslo: Audiovisuelle Geräte 2020/S 125/2020 307209 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Arbeids- OG Velferdsetaten (NAV) Nationale Identifikationsnummer: 889640782 Postanschrift: Postboks 5, St Olavs plass Ort: Oslo NUTS-Code: NO NORGE Postleitzahl: 0130 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Tor Harald Løvstad E-Mail: [6]tor.harald.lovstad@nav.no Telefon: +47 97647669 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://permalink.mercell.com/132597387.aspx Adresse des Beschafferprofils: [8]http://www.nav.no/ I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://permalink.mercell.com/132597387.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://permalink.mercell.com/132597387.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Framework Agreement for the Purchase of AV Video and Conference Systems and other AV Equipment Referenznummer der Bekanntmachung: 20/2404 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 32321200 Audiovisuelle Geräte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: NAV (hereafter called the Client) wants to enter into a nationwide framework agreement with a supplier who can act as a strategic partner for the purchase of hardware, accessories and spare parts for PC and Mac based AV conference and meeting equipment and other AV equipment. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 48 000 000.00 NOK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30231310 Flachbildschirme 32232000 Videokonferenzeinrichtungen 32320000 Fernseh- und audiovisuelle Geräte 72220000 Systemberatung und technische Beratung 72222300 Informationstechnologiedienste 38652000 Filmvorführgeräte 19212300 Segeltuch 30195200 Elektronische Copyboards oder Zubehör 32562100 Glasfaserkabel für die Informationsübertragung 32562000 Glasfaserkabel 32562300 Glasfaserkabel für die Datenübertragung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO NORGE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The following product areas will be included in the framework agreement: PC and Mac based video equipment; other audio/video equipment; smart boards/interactive boards; projectors and screens; accessories (for e.g. cables, coupling plugs etc.). NB: NAV plans to announce a separate procurement for operation and equipment of the Cisco system in NAV during autumn 2020. The Cisco contract will contain products that require competence to assemble and install, including but not limited to, information screens, monitors and software and other hardware (for e.g. audio and control panels). It is expected that the tenderer can offer and deliver a product range that has depth and breadth and that covers NAV's need for PC and Mac based AV conference and meeting room equipment and other AV equipment. NAV also needs a supplier who can deliver tomorrow's systems, i.e. new or improved products and future oriented technology during the contract period. Furthermore, it is extremely important that the supplier can offer NAV good processes for ordering and logistics systems, including ordering systems, deliveries, follow-up, deviations/DOA, incorrect orders, returns and statistics. NAV requests open book from the manufacturer's price list. During the contract period, the supplier will offer a fixed mark-up percent that applies to all offered products during the contract period. The contract will be regulated by the attached contract terms and annex, cf. Part II and III of the tender documentation. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 48 000 000.00 NOK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: The contract duration will be 2 years from signing. The contracting authority (Client) has the option to extend the contract for a further 1 year + 1 year. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: The contract duration will be 2 years from signing. The contracting authority (Client) has the option to extend the contract for a further 1 year + 1 year. II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 28/08/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Norwegisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 28/10/2020 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 28/08/2020 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Oslo Tingrett Postanschrift: PB 2106 Vika Ort: Oslo Postleitzahl: 0125 Land: Norwegen VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/06/2020 References 6. mailto:tor.harald.lovstad@nav.no?subject=TED 7. https://permalink.mercell.com/132597387.aspx 8. http://www.nav.no/ 9. https://permalink.mercell.com/132597387.aspx 10. https://permalink.mercell.com/132597387.aspx OT: 01/07/2020 S125 Supplies - Contract notice - Open procedure Norway-Oslo: Audio-visual equipment 2020/S 125-307209 Contract notice Supplies Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Arbeids- OG Velferdsetaten (NAV) National registration number: 889640782 Postal address: Postboks 5, St Olavs plass Town: Oslo NUTS code: NO NORGE Postal code: 0130 Country: Norway Contact person: Tor Harald Løvstad E-mail: [6]tor.harald.lovstad@nav.no Telephone: +47 97647669 Internet address(es): Main address: [7]https://permalink.mercell.com/132597387.aspx Address of the buyer profile: [8]http://www.nav.no/ I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]https://permalink.mercell.com/132597387.aspx Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]https://permalink.mercell.com/132597387.aspx I.4)Type of the contracting authority Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions I.5)Main activity General public services Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Framework Agreement for the Purchase of AV Video and Conference Systems and other AV Equipment Reference number: 20/2404 II.1.2)Main CPV code 32321200 Audio-visual equipment II.1.3)Type of contract Supplies II.1.4)Short description: NAV (hereafter called the Client) wants to enter into a nationwide framework agreement with a supplier who can act as a strategic partner for the purchase of hardware, accessories and spare parts for PC and Mac based AV conference and meeting equipment and other AV equipment. II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 48 000 000.00 NOK II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 30231310 Flat panel displays 32232000 Video-conferencing equipment 32320000 Television and audio-visual equipment 72220000 Systems and technical consultancy services 72222300 Information technology services 38652000 Cinematographic projectors 19212300 Canvas 30195200 Electronic copyboards or accessories 32562100 Optical-fibre cables for information transmission 32562000 Optical-fibre cables 32562300 Optical-fibre cables for data transmission II.2.3)Place of performance NUTS code: NO NORGE II.2.4)Description of the procurement: The following product areas will be included in the framework agreement: PC and Mac based video equipment; other audio/video equipment; smart boards/interactive boards; projectors and screens; accessories (for e.g. cables, coupling plugs etc.). NB: NAV plans to announce a separate procurement for operation and equipment of the Cisco system in NAV during autumn 2020. The Cisco contract will contain products that require competence to assemble and install, including but not limited to, information screens, monitors and software and other hardware (for e.g. audio and control panels). It is expected that the tenderer can offer and deliver a product range that has depth and breadth and that covers NAV's need for PC and Mac based AV conference and meeting room equipment and other AV equipment. NAV also needs a supplier who can deliver tomorrow's systems, i.e. new or improved products and future oriented technology during the contract period. Furthermore, it is extremely important that the supplier can offer NAV good processes for ordering and logistics systems, including ordering systems, deliveries, follow-up, deviations/DOA, incorrect orders, returns and statistics. NAV requests open book from the manufacturer's price list. During the contract period, the supplier will offer a fixed mark-up percent that applies to all offered products during the contract period. The contract will be regulated by the attached contract terms and annex, cf. Part II and III of the tender documentation. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value Value excluding VAT: 48 000 000.00 NOK II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 24 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: The contract duration will be 2 years from signing. The contracting authority (Client) has the option to extend the contract for a further 1 year + 1 year. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: yes Description of options: The contract duration will be 2 years from signing. The contracting authority (Client) has the option to extend the contract for a further 1 year + 1 year. II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers III.1.2)Economic and financial standing III.1.3)Technical and professional ability III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.2)Contract performance conditions: III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system The procurement involves the establishment of a framework agreement Framework agreement with a single operator IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 28/08/2020 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Norwegian IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Tender must be valid until: 28/10/2020 IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 28/08/2020 Local time: 12:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Oslo Tingrett Postal address: PB 2106 Vika Town: Oslo Postal code: 0125 Country: Norway VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 29/06/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de