Ausschreibung: Personalcomputer - NO-Hønefoss Personalcomputer Tragbare Computer Bildschirme Flachbildschirme Server Dateiverwalter Webserver Laserdrucker Drucker und Plotter Dokument Nr...: 307204-2020 (ID: 2020070109163623891) Veröffentlicht: 01.07.2020 * NO-Hønefoss: Personalcomputer 2020/S 125/2020 307204 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Statens Kartverk Nationale Identifikationsnummer: 971040238 Postanschrift: Kartverksveien 21, 3511 Ort: Hønefoss NUTS-Code: NO NORGE Postleitzahl: 3507 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Cathrine Jacobsen Sunde E-Mail: [6]cathrine.jacobsen.sunde@kartverket.no Telefon: +47 51858795 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://permalink.mercell.com/129649429.aspx Adresse des Beschafferprofils: [8]http://www.kartverket.no/ I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://permalink.mercell.com/129649429.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://permalink.mercell.com/129649429.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Moldova Framework Agreement for the Delivery of Hardware Equipment and Software to Public Authorities Referenznummer der Bekanntmachung: 20/20946 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30213000 Personalcomputer II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: The contracting authority intends to enter into a framework agreement for the delivery of hardware equipment and software to public authorities in Moldova. The purpose for the agreement is to implement technical solutions for storage, distribution and use of geospatial data. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213100 Tragbare Computer 30231300 Bildschirme 30231310 Flachbildschirme 48820000 Server 48823000 Dateiverwalter 48825000 Webserver 30232110 Laserdrucker 30232100 Drucker und Plotter II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO NORGE Hauptort der Ausführung: Moldova. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The contracting authority intends to enter into a framework agreement for the delivery of hardware equipment and software to public authorities in Moldova. The purpose for the agreement is to implement technical solutions for storage, distribution and use of geospatial data. The equipment and software is to be delivered to the following recipients: Agency for Land Relations and Cadastre of Moldova (ALRC), Regional and local public administrations municipalities and communes, Congress of Local Authorities from Moldova (CALM). There will be a total of more than 100 unique recipients in Moldova. The Agency for Land Relations and Cadastre of Moldova (ALRC) is the partner institution and main recipient of the project. ALRC will be the main recipient of all the deliveries and will distribute the equipment to recipients during the contract period. The tenderer will be responsible for the physical delivery, installation and testing of the equipment at each recipient. The number of work stations and other equipment that is to be distributed to each recipient is not yet clarified and will depend on the recipient's capacity and competence. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 07/09/2020 Ende: 31/12/2022 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: The contracting authority has an option to extend the contract on the same terms for 1 year so that the total possible contract length is until 31 December 2023. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Tenderers must be a legally registered company. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Tenderers must have their tax, social insurance and VAT payments in order. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: A certificate that confirms that the tenderer has fulfilled his obligations regarding the payment of tax, social insurance and VAT. The certificate must not be older than 6 months. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 17/08/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Englisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 11/09/2020 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 17/08/2020 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Ringerike Tingrett Ort: Hønefoss Land: Norwegen VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/06/2020 References 6. mailto:cathrine.jacobsen.sunde@kartverket.no?subject=TED 7. https://permalink.mercell.com/129649429.aspx 8. http://www.kartverket.no/ 9. https://permalink.mercell.com/129649429.aspx 10. https://permalink.mercell.com/129649429.aspx OT: 01/07/2020 S125 Supplies - Contract notice - Open procedure Norway-Hønefoss: Personal computers 2020/S 125-307204 Contract notice Supplies Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Statens Kartverk National registration number: 971040238 Postal address: Kartverksveien 21, 3511 Town: Hønefoss NUTS code: NO NORGE Postal code: 3507 Country: Norway Contact person: Cathrine Jacobsen Sunde E-mail: [6]cathrine.jacobsen.sunde@kartverket.no Telephone: +47 51858795 Internet address(es): Main address: [7]https://permalink.mercell.com/129649429.aspx Address of the buyer profile: [8]http://www.kartverket.no/ I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]https://permalink.mercell.com/129649429.aspx Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]https://permalink.mercell.com/129649429.aspx I.4)Type of the contracting authority Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions I.5)Main activity General public services Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Moldova Framework Agreement for the Delivery of Hardware Equipment and Software to Public Authorities Reference number: 20/20946 II.1.2)Main CPV code 30213000 Personal computers II.1.3)Type of contract Supplies II.1.4)Short description: The contracting authority intends to enter into a framework agreement for the delivery of hardware equipment and software to public authorities in Moldova. The purpose for the agreement is to implement technical solutions for storage, distribution and use of geospatial data. II.1.5)Estimated total value II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 30213100 Portable computers 30231300 Display screens 30231310 Flat panel displays 48820000 Servers 48823000 File servers 48825000 Web servers 30232110 Laser printers 30232100 Printers and plotters II.2.3)Place of performance NUTS code: NO NORGE Main site or place of performance: Moldova. II.2.4)Description of the procurement: The contracting authority intends to enter into a framework agreement for the delivery of hardware equipment and software to public authorities in Moldova. The purpose for the agreement is to implement technical solutions for storage, distribution and use of geospatial data. The equipment and software is to be delivered to the following recipients: Agency for Land Relations and Cadastre of Moldova (ALRC), Regional and local public administrations municipalities and communes, Congress of Local Authorities from Moldova (CALM). There will be a total of more than 100 unique recipients in Moldova. The Agency for Land Relations and Cadastre of Moldova (ALRC) is the partner institution and main recipient of the project. ALRC will be the main recipient of all the deliveries and will distribute the equipment to recipients during the contract period. The tenderer will be responsible for the physical delivery, installation and testing of the equipment at each recipient. The number of work stations and other equipment that is to be distributed to each recipient is not yet clarified and will depend on the recipient's capacity and competence. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Start: 07/09/2020 End: 31/12/2022 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: The contracting authority has an option to extend the contract on the same terms for 1 year so that the total possible contract length is until 31 December 2023. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers List and brief description of conditions: Tenderers must be a legally registered company. III.1.2)Economic and financial standing List and brief description of selection criteria: Tenderers must have their tax, social insurance and VAT payments in order. Minimum level(s) of standards possibly required: A certificate that confirms that the tenderer has fulfilled his obligations regarding the payment of tax, social insurance and VAT. The certificate must not be older than 6 months. III.1.3)Technical and professional ability III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.2)Contract performance conditions: III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 17/08/2020 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: English IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Tender must be valid until: 11/09/2020 IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 17/08/2020 Local time: 12:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Ringerike Tingrett Town: Hønefoss Country: Norway VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 27/06/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de