Ausschreibung: Abfallcontainer und -körbe - NO-Drammen Abfallcontainer und -körbe Abfallsammelbehälter Abfallcontainer Dokument Nr...: 307202-2020 (ID: 2020070109171423962) Veröffentlicht: 01.07.2020 * NO-Drammen: Abfallcontainer und -körbe 2020/S 125/2020 307202 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Renovasjonsselskapet for Drammensregionen IKS Nationale Identifikationsnummer: 984459947 Postanschrift: Postboks 154 Bragernes Ort: Drammen NUTS-Code: NO NORGE Postleitzahl: 3001 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Astrid Ehrlinger Sørsdal E-Mail: [6]astrid.sorsdal@rfd.no Telefon: +47 32049700 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://permalink.mercell.com/133267792.aspx Adresse des Beschafferprofils: [8]http://www.rfd.no/ I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://permalink.mercell.com/133267792.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://permalink.mercell.com/133267792.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf regionaler oder lokaler Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Framework Agreement for Waste Containers Referenznummer der Bekanntmachung: 136/296/JOS II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34928480 Abfallcontainer und -körbe II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Framework agreement for the purchase of waste containers for Renovasjonsselskapet for Drammensregionen IKS (RfD). II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 44613700 Abfallsammelbehälter 44613800 Abfallcontainer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO033 Vestfold II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Framework agreement for the purchase of waste containers for RfD for use in the sanitation scheme. Containers with lids and wheels for the sizes 140, 240, 360/370, 660 and 1000 litres. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2021 Ende: 31/12/2023 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Exclusive option for the contracting authority for a contract extension for 1 year. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: ja II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: Unilateral option for the contracting authority to extend the contract for 1 year. See the tender documentation for other options. II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: See the tender documentation. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: See the tender documentation. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: See the tender documentation. III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: See the tender documentation. III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 19/08/2020 Ortszeit: 14:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Norwegisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 19/11/2020 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 19/08/2020 Ortszeit: 14:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Drammen Tingrett Ort: Drammen Land: Norwegen VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/06/2020 References 6. mailto:astrid.sorsdal@rfd.no?subject=TED 7. https://permalink.mercell.com/133267792.aspx 8. http://www.rfd.no/ 9. https://permalink.mercell.com/133267792.aspx 10. https://permalink.mercell.com/133267792.aspx OT: 01/07/2020 S125 Supplies - Contract notice - Open procedure Norway-Drammen: Waste and rubbish containers and bins 2020/S 125-307202 Contract notice Supplies Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Renovasjonsselskapet for Drammensregionen IKS National registration number: 984459947 Postal address: Postboks 154 Bragernes Town: Drammen NUTS code: NO NORGE Postal code: 3001 Country: Norway Contact person: Astrid Ehrlinger Sørsdal E-mail: [6]astrid.sorsdal@rfd.no Telephone: +47 32049700 Internet address(es): Main address: [7]https://permalink.mercell.com/133267792.aspx Address of the buyer profile: [8]http://www.rfd.no/ I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]https://permalink.mercell.com/133267792.aspx Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]https://permalink.mercell.com/133267792.aspx I.4)Type of the contracting authority Regional or local agency/office I.5)Main activity General public services Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Framework Agreement for Waste Containers Reference number: 136/296/JOS II.1.2)Main CPV code 34928480 Waste and rubbish containers and bins II.1.3)Type of contract Supplies II.1.4)Short description: Framework agreement for the purchase of waste containers for Renovasjonsselskapet for Drammensregionen IKS (RfD). II.1.5)Estimated total value II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 44613700 Refuse skips 44613800 Containers for waste material II.2.3)Place of performance NUTS code: NO033 Vestfold II.2.4)Description of the procurement: Framework agreement for the purchase of waste containers for RfD for use in the sanitation scheme. Containers with lids and wheels for the sizes 140, 240, 360/370, 660 and 1000 litres. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Start: 01/01/2021 End: 31/12/2023 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: Exclusive option for the contracting authority for a contract extension for 1 year. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: yes II.2.11)Information about options Options: yes Description of options: Unilateral option for the contracting authority to extend the contract for 1 year. See the tender documentation for other options. II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers List and brief description of conditions: See the tender documentation. III.1.2)Economic and financial standing List and brief description of selection criteria: See the tender documentation. III.1.3)Technical and professional ability List and brief description of selection criteria: See the tender documentation. III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.2)Contract performance conditions: See the tender documentation. III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system The procurement involves the establishment of a framework agreement Framework agreement with a single operator IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 19/08/2020 Local time: 14:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Norwegian IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Tender must be valid until: 19/11/2020 IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 19/08/2020 Local time: 14:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Drammen Tingrett Town: Drammen Country: Norway VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 27/06/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de