Ausschreibung: Recht, Marketing, Consulting, Einstellungen, Druck und Sicherheit - NL-Katwijk Dienstleistungen für Unternehmen: Recht, Marketing, Consulting, Einstellungen, Druck und Sicherheit Dokument Nr...: 306562-2020 (ID: 2020070109121123319) Veröffentlicht: 01.07.2020 * NL-Katwijk: Dienstleistungen für Unternehmen: Recht, Marketing, Consulting, Einstellungen, Druck und Sicherheit 2020/S 125/2020 306562 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Gemeente Katwijk Nationale Identifikationsnummer: 27370956 Postanschrift: Kon. Julianalaan 3 Ort: Katwijk NUTS-Code: NL NEDERLAND Postleitzahl: 2224 EW Land: Niederlande Kontaktstelle(n): Bas van Buuren E-Mail: [6]b.vanbuuren@flextender.nl Telefon: +31 357510777 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://platform.negometrix.com Adresse des Beschafferprofils: [8]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=15468 4 I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=15468 4 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: "Allround Medewerker" Burgerzaken/BRP Specialist Referenznummer der Bekanntmachung: 154684 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 79000000 Dienstleistungen für Unternehmen: Recht, Marketing, Consulting, Einstellungen, Druck und Sicherheit II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Functienaam: "Allround Medewerker" Burgerzaken/BRP Specialist. Functieschaal: 8. Startdatum: z.s.m. Duur: drie maanden. Aantal fte: 1 fte. Aantal uren per week: 16 uur. Optie tot verlenging: ja, eenmaal drie maanden. Aantal kandidaten op interview: drie. U kunt meerdere kandidaten voorstellen (maximaal tien). II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NL NEDERLAND Hauptort der Ausführung: II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Inhuur "allround medewerker" burgerzaken/BRP specialist. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 220 509.00 EUR II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 3 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Drie maanden. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 10/07/2020 Ortszeit: 09:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Niederländisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 1 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 10/07/2020 Ortszeit: 09:15 Ort: Katwijk Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Rechtbank Den Haag Ort: Den Haag Land: Niederlande VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/06/2020 References 6. mailto:b.vanbuuren@flextender.nl?subject=TED 7. https://platform.negometrix.com/ 8. https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=154684 9. https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=154684 OT: 01/07/2020 S125 Diensten - Aankondiging van een opdracht - Openbare procedure Nederland-Katwijk: Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging 2020/S 125-306562 Aankondiging van een opdracht Diensten Rechtsgrond: Richtlijn 2014/24/EU Afdeling I: Aanbestedende dienst I.1)Naam en adressen Officiële benaming: Gemeente Katwijk Nationaal identificatienummer: 27370956 Postadres: Kon. Julianalaan 3 Plaats: Katwijk NUTS-code: NL NEDERLAND Postcode: 2224 EW Land: Nederland Contactpersoon: Bas van Buuren E-mail: [6]b.vanbuuren@flextender.nl Telefoon: +31 357510777 Internetadres(sen): Hoofdadres: [7]https://platform.negometrix.com Adres van het kopersprofiel: [8]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=15468 4 I.2)Inlichtingen betreffende gezamenlijke aanbesteding I.3)Communicatie De aanbestedingsstukken zijn rechtstreeks, volledig, onbeperkt en gratis beschikbaar op: [9]https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderid=15468 4 Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen op het hierboven vermelde adres Inschrijvingen of aanvragen tot deelneming moeten worden ingediend het hierboven vermelde adres I.4)Soort aanbestedende dienst Publiekrechtelijke instelling I.5)Hoofdactiviteit Algemene overheidsdiensten Afdeling II: Voorwerp II.1)Omvang van de aanbesteding II.1.1)Benaming: "Allround Medewerker" Burgerzaken/BRP Specialist Referentienummer: 154684 II.1.2)CPV-code hoofdcategorie 79000000 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging II.1.3)Type opdracht Diensten II.1.4)Korte beschrijving: Functienaam: "Allround Medewerker" Burgerzaken/BRP Specialist. Functieschaal: 8. Startdatum: z.s.m. Duur: drie maanden. Aantal fte: 1 fte. Aantal uren per week: 16 uur. Optie tot verlenging: ja, eenmaal drie maanden. Aantal kandidaten op interview: drie. U kunt meerdere kandidaten voorstellen (maximaal tien). II.1.5)Geraamde totale waarde II.1.6)Inlichtingen over percelen Verdeling in percelen: neen II.2)Beschrijving II.2.1)Benaming: II.2.2)Aanvullende CPV-code(s) II.2.3)Plaats van uitvoering NUTS-code: NL NEDERLAND Voornaamste plaats van uitvoering: II.2.4)Beschrijving van de aanbesteding: Inhuur "allround medewerker" burgerzaken/BRP specialist. II.2.5)Gunningscriteria De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten II.2.6)Geraamde waarde Waarde zonder btw: 220 509.00 EUR II.2.7)Looptijd van de opdracht, de raamovereenkomst of het dynamische aankoopsysteem Looptijd in maanden: 3 Deze opdracht kan worden verlengd: ja Beschrijving van verlengingen: Drie maanden. II.2.10)Inlichtingen over varianten Varianten worden geaccepteerd: neen II.2.11)Inlichtingen over opties Opties: neen II.2.12)Inlichtingen over elektronische catalogi II.2.13)Inlichtingen over middelen van de Europese Unie De aanbesteding houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de EU wordt gefinancierd: neen II.2.14)Nadere inlichtingen Afdeling III: Juridische, economische, financiële en technische inlichtingen III.1)Voorwaarden voor deelneming III.1.1)Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister III.1.2)Economische en financiële draagkracht Selectiecriteria zoals vermeld in de aanbestedingsstukken III.1.3)Technische en beroepsbekwaamheid Selectiecriteria zoals vermeld in de aanbestedingsstukken III.1.5)Informatie over voorbehouden opdrachten III.2)Voorwaarden met betrekking tot de opdracht III.2.1)Inlichtingen over een bepaalde beroepsgroep III.2.2)Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht: III.2.3)Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht Afdeling IV: Procedure IV.1)Beschrijving IV.1.1)Type procedure Openbare procedure IV.1.3)Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem IV.1.4)Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog IV.1.6)Inlichtingen over elektronische veiling IV.1.8)Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA) De opdracht valt onder de GPA: neen IV.2)Administratieve inlichtingen IV.2.1)Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure IV.2.2)Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum: 10/07/2020 Plaatselijke tijd: 09:00 IV.2.3)Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden IV.2.4)Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: Nederlands IV.2.6)Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen Looptijd in maanden: 1 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving) IV.2.7)Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend Datum: 10/07/2020 Plaatselijke tijd: 09:15 Plaats: Katwijk Afdeling VI: Aanvullende inlichtingen VI.1)Inlichtingen over periodiciteit Periodieke opdracht: neen VI.2)Inlichtingen over elektronische workflows VI.3)Nadere inlichtingen: VI.4)Beroepsprocedures VI.4.1)Beroepsinstantie Officiële benaming: Rechtbank Den Haag Plaats: Den Haag Land: Nederland VI.4.2)Voor bemiddelingsprocedures bevoegde instantie VI.4.3)Beroepsprocedure VI.4.4)Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen VI.5)Datum van verzending van deze aankondiging: 30/06/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de