Ausschreibungen und Aufträge: Fahrscheinentwerter - RO-Vieu de Sus Fahrscheinentwerter Computerplattformen Tischcomputer Anzeigetafeln mit wechselnder Meldung Automatisierungssystem Diverse Software-Entwicklungen und Computersysteme Dokument Nr...: 305978-2020 (ID: 2020070109072822705) Veröffentlicht: 01.07.2020 * RO-Vieu de Sus: Fahrscheinentwerter 2020/S 125/2020 305978 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Oraul Vieu de Sus Nationale Identifikationsnummer: 3627641 Postanschrift: Str. 22 Decembrie nr. 19 Ort: Vieu de Sus NUTS-Code: RO114 Maramure Postleitzahl: 435700 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Adriana Annap Andreica E-Mail: [6]primariaviseu@yahoo.com Telefon: +40 262353488/+40 262352880 Fax: +40 262352990 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.viseudesus.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf regionaler oder lokaler Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achiziie sistem de e-ticketing, în cadrul proiectului Reducerea emisiilor de carbon în oraul Vieu de Sus bazat pe Planul de mobilitate urban durabil Referenznummer der Bekanntmachung: 3627641/2019/2 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30123100 Fahrscheinentwerter II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitie sistem de e-ticketing, in cadrul proiectului Reducerea emisiilor de carbon in orasul Viseu de Sus bazata pe Planul de mobilitate urbana durabila cod SMIS nr. 126922, depus prin Programul Operaional Regional 2014-2020, Axa prioritar 3 Sprijinirea tranzitiei catre o economie cu emisii scazute de carbon, Prioritatea de investitii 4e Promovarea unor strategii cu emisii scazute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilitatii urbane multimodale durabile i a masurilor de adaptare relevante pentru atenuare, Obiectivul specific 3.2 Reducerea emisiilor de carbon in zonele urbane bazata pe planurile de mobilitate durabila. Valoarea estimata 1 829 760,00 RON fara TVA. Valoarea estimata fara TVA: 1 829 760,00. Moned: RON. Atentie: termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date/Instructiunile pentru ofertanti, respectiv 20 de zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 1 619 317.00 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30211300 Computerplattformen 30213300 Tischcomputer 35261100 Anzeigetafeln mit wechselnder Meldung 48921000 Automatisierungssystem 72212900 Diverse Software-Entwicklungen und Computersysteme II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Orasul Viseu de Sus. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Achizitie sistem de e-ticketing, in cadrul proiectului Reducerea emisiilor de carbon in orasul Viseu de Sus bazata pe Planul de mobilitate urbana durabila cod SMIS nr. 126922, depus prin Programul Operaional Regional 2014-2020, Axa prioritar 3 Sprijinirea tranzitiei catre o economie cu emisii scazute de carbon, Prioritatea de investitii 4e Promovarea unor strategii cu emisii scazute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilitatii urbane multimodale durabile i a masurilor de adaptare relevante pentru atenuare, Obiectivul specific 3.2 Reducerea emisiilor de carbon in zonele urbane bazata pe planurile de mobilitate durabila. Valoarea estimata 1 829 760,00 RON fara TVA. Valoarea estimata fara TVA: 1 829 760,00. Moned: RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Punctajul total maxim ce poate fi acordat pentru acest criteriu este de 20 puncte, obinute prin însumarea punctajelor celor doua subcriterii care sunt prezentate în continuare / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: Factorul de evaluare este experienta profesionala a personalului ofertantului (expert arhitect software) concretizata in numarul de proiecte in care personalul a indeplinit dobândit experiena / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Pentru functionalitati suplimentare aferente componentelor: Automate eliberare carduri, Centru de date si operare, Validatoare, Terminale pentru realizarea controlului, Licenta platforma software de taxare automata (sistem eTicketing), Licenta virtualizare / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 40 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POR/2018/3/3.2/2/7 Regiuni/proiecte nefinalizate, Axa prioritara Sprijinirea tranziiei catre o economie cu emisii scazute de carbon, Operatiunea Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazate pe planurile de mobilitate urbana durabila. II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2020/S 007-010583 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 506 din 15.06.2020 Bezeichnung des Auftrags: Contract de furnizare Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 22/06/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: S.C. Trencadis Corp S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 20415754 Postanschrift: Str. Mrgeanului nr. 3D Ort: Baia Mare NUTS-Code: RO114 Maramure Postleitzahl: 430223 Land: Rumänien E-Mail: [10]razvan.radu@trencadis.ro Telefon: +40 262216000 Fax: +40 216104333 Internet-Adresse: [11]www.trencadis.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 829 760.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 619 317.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 26/06/2020 References 6. mailto:primariaviseu@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.viseudesus.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:010583-2020:TEXT:DE:HTML 10. mailto:razvan.radu@trencadis.ro?subject=TED 11. http://www.trencadis.ro/ 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ OT: 01/07/2020 S125 Bunuri - Anunt de atribuire - licitaie deschis România-Vieu de Sus: Maini de validare a biletelor 2020/S 125-305978 Anun de atribuire a contractului Rezultatele procedurii de achiziie Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Oraul Vieu de Sus Numr naional de înregistrare: 3627641 Adres: Str. 22 Decembrie nr. 19 Localitate: Vieu de Sus Cod NUTS: RO114 Maramure Cod potal: 435700 ar: România Persoan de contact: Adriana Annap Andreica E-mail: [6]primariaviseu@yahoo.com Telefon: +40 262353488/+40 262352880 Fax: +40 262352990 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.viseudesus.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informaii privind achiziiile publice comune I.4)Tipul autoritii contractante Agenie/birou regional sau local I.5)Activitate principal Servicii publice generale Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Achiziie sistem de e-ticketing, în cadrul proiectului Reducerea emisiilor de carbon în oraul Vieu de Sus bazat pe Planul de mobilitate urban durabil Numr de referin: 3627641/2019/2 II.1.2)Cod CPV principal 30123100 Maini de validare a biletelor II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Achizitie sistem de e-ticketing, in cadrul proiectului Reducerea emisiilor de carbon in orasul Viseu de Sus bazata pe Planul de mobilitate urbana durabila cod SMIS nr. 126922, depus prin Programul Operaional Regional 2014-2020, Axa prioritar 3 Sprijinirea tranzitiei catre o economie cu emisii scazute de carbon, Prioritatea de investitii 4e Promovarea unor strategii cu emisii scazute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilitatii urbane multimodale durabile i a masurilor de adaptare relevante pentru atenuare, Obiectivul specific 3.2 Reducerea emisiilor de carbon in zonele urbane bazata pe planurile de mobilitate durabila. Valoarea estimata 1 829 760,00 RON fara TVA. Valoarea estimata fara TVA: 1 829 760,00. Moned: RON. Atentie: termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date/Instructiunile pentru ofertanti, respectiv 20 de zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor. II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: nu II.1.7)Valoarea total a achiziiei (fr TVA) Valoare fr TVA: 1 619 317.00 RON II.2)Descriere II.2.1)Titlu: II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 30211300 Platforme informatice 30213300 Computer de birou 35261100 Panouri de informare cu mesaje variabile 48921000 Sisteme de automatizare 72212900 Diverse servicii de dezvoltare de software i sisteme informatice II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO114 Maramure Locul principal de executare: Orasul Viseu de Sus. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Achizitie sistem de e-ticketing, in cadrul proiectului Reducerea emisiilor de carbon in orasul Viseu de Sus bazata pe Planul de mobilitate urbana durabila cod SMIS nr. 126922, depus prin Programul Operaional Regional 2014-2020, Axa prioritar 3 Sprijinirea tranzitiei catre o economie cu emisii scazute de carbon, Prioritatea de investitii 4e Promovarea unor strategii cu emisii scazute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilitatii urbane multimodale durabile i a masurilor de adaptare relevante pentru atenuare, Obiectivul specific 3.2 Reducerea emisiilor de carbon in zonele urbane bazata pe planurile de mobilitate durabila. Valoarea estimata 1 829 760,00 RON fara TVA. Valoarea estimata fara TVA: 1 829 760,00. Moned: RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Punctajul total maxim ce poate fi acordat pentru acest criteriu este de 20 puncte, obinute prin însumarea punctajelor celor doua subcriterii care sunt prezentate în continuare / Pondere: 20 Criteriu privind calitatea - Nume: Factorul de evaluare este experienta profesionala a personalului ofertantului (expert arhitect software) concretizata in numarul de proiecte in care personalul a indeplinit dobândit experiena / Pondere: 10 Criteriu privind calitatea - Nume: Pentru functionalitati suplimentare aferente componentelor: Automate eliberare carduri, Centru de date si operare, Validatoare, Terminale pentru realizarea controlului, Licenta platforma software de taxare automata (sistem eTicketing), Licenta virtualizare / Pondere: 30 Preul - Pondere: 40 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: da Identificarea proiectului: POR/2018/3/3.2/2/7 Regiuni/proiecte nefinalizate, Axa prioritara Sprijinirea tranziiei catre o economie cu emisii scazute de carbon, Operatiunea Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazate pe planurile de mobilitate urbana durabila. II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur Numrul anunului în JO S: [9]2020/S 007-010583 IV.2.8)Informaii privind încetarea sistemului dinamic de achiziii IV.2.9)Informaii privind încetarea unei invitaii la o procedur concurenial de ofertare sub forma unui anun de intenie Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 506 din 15.06.2020 Titlu: Contract de furnizare Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 22/06/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 2 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 2 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 2 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: S.C. Trencadis Corp S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO 20415754 Adres: Str. Mrgeanului nr. 3D Localitate: Baia Mare Cod NUTS: RO114 Maramure Cod potal: 430223 ar: România E-mail: [10]razvan.radu@trencadis.ro Telefon: +40 262216000 Fax: +40 216104333 Adres internet: [11]www.trencadis.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 1 829 760.00 RON Valoarea total a contractului/lotului: 1 619 317.00 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [13]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare VI.5)Data expedierii prezentului anun: 26/06/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de