Ausschreibung: Personaleinstellung - NO-Oslo Personaleinstellung Dienstleistungen in Verbindung mit Software Datendienste Dokument Nr...: 205583-2020 (ID: 2020050409171418770) Veröffentlicht: 04.05.2020 * NO-Oslo: Personaleinstellung 2020/S 86/2020 205583 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Forsvarsbygg Nationale Identifikationsnummer: 975950662 Postanschrift: Grev Wedels plass 5 Ort: Oslo NUTS-Code: NO Postleitzahl: 0151 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Kristin Svendsen E-Mail: [6]kristin.svendsen@forsvarsbygg.no Telefon: +47 48895197 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://permalink.mercell.com/128677543.aspx Adresse des Beschafferprofils: [8]http://www.forsvarsbygg.no/ I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://permalink.mercell.com/128677543.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://permalink.mercell.com/128677543.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: R00911 System for Obtaining Digital References Referenznummer der Bekanntmachung: 2020/1750 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 79600000 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: The Norwegian Defence Estates Agency would like to procure a system for obtaining digital references. The system must cover the need to obtain references in a more efficient way. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 600 000.00 NOK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 72260000 72300000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The Norwegian Defence Estates Agency would like a system that is intuitive and simple that users can quickly start to use without special training. The users will have administration access with options to sent invitations to candidates, make their own standard questionnaires, and an easy way to forward responses from references to recruitment managers in a simple report. It must also be possible to extract simple statistics of use in a given period. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 600 000.00 NOK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: The contract can be extended for 1 + 1 year. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: See the tender documentation part I. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: See the tender documentation part I. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: See the tender documentation part I. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: See the tender documentation part I. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: See the tender documentation part I. III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: See the tender documentation. III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/06/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Norwegisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 3 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 08/06/2020 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Aufträge werden elektronisch erteilt Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Oslo tingrett Ort: Oslo Land: Norwegen VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/04/2020 References 6. mailto:kristin.svendsen@forsvarsbygg.no?subject=TED 7. https://permalink.mercell.com/128677543.aspx 8. http://www.forsvarsbygg.no/ 9. https://permalink.mercell.com/128677543.aspx 10. https://permalink.mercell.com/128677543.aspx OT: 04/05/2020 S86 Services - Contract notice - Open procedure Norway-Oslo: Recruitment services 2020/S 086-205583 Contract notice Services Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Forsvarsbygg National registration number: 975950662 Postal address: Grev Wedels plass 5 Town: Oslo NUTS code: NO Postal code: 0151 Country: Norway Contact person: Kristin Svendsen E-mail: [6]kristin.svendsen@forsvarsbygg.no Telephone: +47 48895197 Internet address(es): Main address: [7]https://permalink.mercell.com/128677543.aspx Address of the buyer profile: [8]http://www.forsvarsbygg.no/ I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]https://permalink.mercell.com/128677543.aspx Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]https://permalink.mercell.com/128677543.aspx I.4)Type of the contracting authority Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions I.5)Main activity Defence Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: R00911 System for Obtaining Digital References Reference number: 2020/1750 II.1.2)Main CPV code 79600000 II.1.3)Type of contract Services II.1.4)Short description: The Norwegian Defence Estates Agency would like to procure a system for obtaining digital references. The system must cover the need to obtain references in a more efficient way. II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 1 600 000.00 NOK II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 72260000 72300000 II.2.3)Place of performance NUTS code: NO II.2.4)Description of the procurement: The Norwegian Defence Estates Agency would like a system that is intuitive and simple that users can quickly start to use without special training. The users will have administration access with options to sent invitations to candidates, make their own standard questionnaires, and an easy way to forward responses from references to recruitment managers in a simple report. It must also be possible to extract simple statistics of use in a given period. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value Value excluding VAT: 1 600 000.00 NOK II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 24 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: The contract can be extended for 1 + 1 year. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers List and brief description of conditions: See the tender documentation part I. III.1.2)Economic and financial standing List and brief description of selection criteria: See the tender documentation part I. Minimum level(s) of standards possibly required: See the tender documentation part I. III.1.3)Technical and professional ability List and brief description of selection criteria: See the tender documentation part I. Minimum level(s) of standards possibly required: See the tender documentation part I. III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.1)Information about a particular profession III.2.2)Contract performance conditions: See the tender documentation. III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 08/06/2020 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Norwegian IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Duration in months: 3 (from the date stated for receipt of tender) IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 08/06/2020 Local time: 12:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows Electronic ordering will be used Electronic invoicing will be accepted Electronic payment will be used VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Oslo tingrett Town: Oslo Country: Norway VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 30/04/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de