Ausschreibung: Dienstleistungen im Grafik-Design - NO-Vadsø Dienstleistungen im Grafik-Design Kommunikationsnetz Softwarepaket für den Plattformenverbund Kommunikations- und Multimedia-Softwarepaket Musterentwurfs- und Kalendersoftwarepaket Website-Gestaltung Entwurfsberatung Dienstleistungen bezüglich Produktdesign Entwurfsunterstützungsdienste Dokument Nr...: 205577-2020 (ID: 2020050409164918694) Veröffentlicht: 04.05.2020 * NO-Vadsø: Dienstleistungen im Grafik-Design 2020/S 86/2020 205577 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Sykehusinnkjøp HF Nationale Identifikationsnummer: 916879067 Postanschrift: Postboks 40 Ort: Vadsø NUTS-Code: NO Postleitzahl: 9811 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Cathrine Røkaas E-Mail: [6]cathrine.rokaas@sykehusinnkjop.no Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://permalink.mercell.com/128741065.aspx Adresse des Beschafferprofils: [8]http://www.sykehusinnkjop.no/ I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung Der Auftrag wird von einer zentralen Beschaffungsstelle vergeben I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://permalink.mercell.com/128741065.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://permalink.mercell.com/128741065.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Communication Services for the Health Trusts in South Eastern Norway Regional Health Authority Referenznummer der Bekanntmachung: 2020/151 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 79822500 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: The contracting authority would like to use this contest to enter into a framework agreement for communication services. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 4 800 000.00 NOK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 32412000 48211000 48500000 48940000 72413000 79415200 79930000 79933000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO03 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The procurement will cover the need for competence within graphical design and idea development for different types of channels/platforms, including a need for cooperation around creative work in, for example, the development of possible campaigns, graphical templates or new forms, etc., which the contracting authority does not have access to in its organisation or where there is an independent need to solve an assignment externally. Attention is drawn to the fact that printing services, such as setting/simple design, preparation, printing envelopes, letter paper and business cards, as well as reply-paid letters, etc., are not included in this procurement, as these are covered nationally. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 800 000.00 NOK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 05/06/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Norwegisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 6 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 05/06/2020 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Øst-Finnmark Tingrett Ort: Vadsø Postleitzahl: 9811 Land: Norwegen VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/04/2020 References 6. mailto:cathrine.rokaas@sykehusinnkjop.no?subject=TED 7. https://permalink.mercell.com/128741065.aspx 8. http://www.sykehusinnkjop.no/ 9. https://permalink.mercell.com/128741065.aspx 10. https://permalink.mercell.com/128741065.aspx OT: 04/05/2020 S86 Services - Contract notice - Open procedure Norway-Vadsø: Graphic design services 2020/S 086-205577 Contract notice Services Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Sykehusinnkjøp HF National registration number: 916879067 Postal address: Postboks 40 Town: Vadsø NUTS code: NO Postal code: 9811 Country: Norway Contact person: Cathrine Røkaas E-mail: [6]cathrine.rokaas@sykehusinnkjop.no Internet address(es): Main address: [7]https://permalink.mercell.com/128741065.aspx Address of the buyer profile: [8]http://www.sykehusinnkjop.no/ I.2)Information about joint procurement The contract is awarded by a central purchasing body I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]https://permalink.mercell.com/128741065.aspx Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]https://permalink.mercell.com/128741065.aspx I.4)Type of the contracting authority Body governed by public law I.5)Main activity Health Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Communication Services for the Health Trusts in South Eastern Norway Regional Health Authority Reference number: 2020/151 II.1.2)Main CPV code 79822500 II.1.3)Type of contract Services II.1.4)Short description: The contracting authority would like to use this contest to enter into a framework agreement for communication services. II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 4 800 000.00 NOK II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 32412000 48211000 48500000 48940000 72413000 79415200 79930000 79933000 II.2.3)Place of performance NUTS code: NO03 II.2.4)Description of the procurement: The procurement will cover the need for competence within graphical design and idea development for different types of channels/platforms, including a need for cooperation around creative work in, for example, the development of possible campaigns, graphical templates or new forms, etc., which the contracting authority does not have access to in its organisation or where there is an independent need to solve an assignment externally. Attention is drawn to the fact that printing services, such as setting/simple design, preparation, printing envelopes, letter paper and business cards, as well as reply-paid letters, etc., are not included in this procurement, as these are covered nationally. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value Value excluding VAT: 4 800 000.00 NOK II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 24 This contract is subject to renewal: no II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers III.1.2)Economic and financial standing III.1.3)Technical and professional ability III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.1)Information about a particular profession III.2.2)Contract performance conditions: III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system The procurement involves the establishment of a framework agreement Framework agreement with a single operator IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 05/06/2020 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Norwegian IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Duration in months: 6 (from the date stated for receipt of tender) IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 05/06/2020 Local time: 12:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Øst-Finnmark Tingrett Town: Vadsø Postal code: 9811 Country: Norway VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 29/04/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de