Ausschreibung: Geologische, geophysikalische und sonstige wissenschaftliche Prospektionstätigkeiten - FI-Espoo Geologische, geophysikalische und sonstige wissenschaftliche Prospektionstätigkeiten Vorbereitung und Analyse von Bohrkernen Geologische und geophysikalische Beratung Geophysikalische Beratung Geologische Beratung Geologische Exploration Dokument Nr...: 204762-2020 (ID: 2020050409110417965) Veröffentlicht: 04.05.2020 * FI-Espoo: Geologische, geophysikalische und sonstige wissenschaftliche Prospektionstätigkeiten 2020/S 86/2020 204762 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Geolologian tutkimuskeskus Nationale Identifikationsnummer: 0244680-7 Postanschrift: Vuorimiehentie 5 Ort: Espoo NUTS-Code: FI Postleitzahl: 02151 Land: Finnland E-Mail: [6]kilpailut@gtk.fi Telefon: +358 295030000 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.gtk.fi I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=287810&tpk=b571e9d2-94ff-40b7-b60 3-58b33ee2b500 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=287810&tpk=b571e9d2-94ff-40b7-b60 3-58b33ee2b500 I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf zentral- oder bundesstaatlicher Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Research Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Geological Expert Services Referenznummer der Bekanntmachung: GTK/250/02.03.01/2020 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 71351000 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: The scope of the DPS is a geological expertise that GTK may wish to include in tendering or project planning documents in order to extend or widen its capability. The services are: 1) Geology, resources and exploration services; 2) Regional geological mapping services; 3) Regional geochemical mapping services; 4) Core library services; 5) Project management services; 6) Development of geoscience data management using GIS (Geographic Information System) services; 7) Peat sampling and analysis services; 8) Remote sensing services; 9) Geophysical services; 10) Capacity building services; 11) Chemical assay services; 12) Other similar geological expert services. Procurements will be made by internal tendering of the DPS. All the Service Providers which are approved to the DPS may participate in internal tendering. Internal tendering can be done for the entire duration of the DPS. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 71351100 71351200 71351210 71351220 71351913 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: FI NUTS-Code: 00 NUTS-Code: SE NUTS-Code: NO Hauptort der Ausführung: Depending on the project the place of the performance varies and can be across the world. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The more detailed description of the service is presented in Attachment 1. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 30/04/2020 Ende: 07/06/2024 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.9)Angabe zur Beschränkung der Zahl der Bewerber, die zur Angebotsabgabe bzw. Teilnahme aufgefordert werden II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Procurement agreements shall be concluded before the end of dynamic purchasing system. Procurement Agreements may be valid two (2) years after the end of dynamic purchasing system. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Selection criteria as stated in the procurement documents. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Nichtoffenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft die Einrichtung eines dynamischen Beschaffungssystems IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 07/06/2024 Ortszeit: 00:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Englisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert VI.3)Zusätzliche Angaben: At the establishing stage of the dynamic purchasing system the time limit for the requests to participate is by 8 June 2020 10.00. After that the contracting authority evaluates the requests to participate received at the establishing stage within 10 working days. This timescale can be extended to 15 working days where it is justified in individual cases. During this time the invitations to tender (competitive tenderings) will not be published. All interested suppliers may request permission to participate in an established procurement system throughout the duration of the procedure. All given dates and times are in local Finnish time. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Markkinaoikeus Postanschrift: Radanrakentajantie 5 Ort: Helsinki Postleitzahl: 00520 Land: Finnland E-Mail: [10]markkinaoikeus@oikeus.fi Telefon: +358 295643300 Internet-Adresse: [11]http://www.oikeus.fi/markkinaoikeus VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/04/2020 References 6. mailto:kilpailut@gtk.fi?subject=TED 7. http://www.gtk.fi/ 8. https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=287810&tpk=b571e9d2-94ff-40b7-b603-58b33ee2b500 9. https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=287810&tpk=b571e9d2-94ff-40b7-b603-58b33ee2b500 10. mailto:markkinaoikeus@oikeus.fi?subject=TED 11. http://www.oikeus.fi/markkinaoikeus OT: 04/05/2020 S86 Services - Dynamic purchasing system - Restricted procedure Finland-Espoo: Geological, geophysical and other scientific prospecting services 2020/S 086-204762 Contract notice Services Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Geolologian tutkimuskeskus National registration number: 0244680-7 Postal address: Vuorimiehentie 5 Town: Espoo NUTS code: FI Postal code: 02151 Country: Finland E-mail: [6]kilpailut@gtk.fi Telephone: +358 295030000 Internet address(es): Main address: [7]http://www.gtk.fi I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [8]https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=287810&tpk=b571e9d2-94ff-40b7-b60 3-58b33ee2b500 Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [9]https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=287810&tpk=b571e9d2-94ff-40b7-b60 3-58b33ee2b500 I.4)Type of the contracting authority National or federal agency/office I.5)Main activity Other activity: Research Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Geological Expert Services Reference number: GTK/250/02.03.01/2020 II.1.2)Main CPV code 71351000 II.1.3)Type of contract Services II.1.4)Short description: The scope of the DPS is a geological expertise that GTK may wish to include in tendering or project planning documents in order to extend or widen its capability. The services are: 1) Geology, resources and exploration services; 2) Regional geological mapping services; 3) Regional geochemical mapping services; 4) Core library services; 5) Project management services; 6) Development of geoscience data management using GIS (Geographic Information System) services; 7) Peat sampling and analysis services; 8) Remote sensing services; 9) Geophysical services; 10) Capacity building services; 11) Chemical assay services; 12) Other similar geological expert services. Procurements will be made by internal tendering of the DPS. All the Service Providers which are approved to the DPS may participate in internal tendering. Internal tendering can be done for the entire duration of the DPS. II.1.5)Estimated total value II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 71351100 71351200 71351210 71351220 71351913 II.2.3)Place of performance NUTS code: FI NUTS code: 00 NUTS code: SE NUTS code: NO Main site or place of performance: Depending on the project the place of the performance varies and can be across the world. II.2.4)Description of the procurement: The more detailed description of the service is presented in Attachment 1. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Start: 30/04/2020 End: 07/06/2024 This contract is subject to renewal: no II.2.9)Information about the limits on the number of candidates to be invited II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Procurement agreements shall be concluded before the end of dynamic purchasing system. Procurement Agreements may be valid two (2) years after the end of dynamic purchasing system. Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers List and brief description of conditions: Selection criteria as stated in the procurement documents. III.1.2)Economic and financial standing Selection criteria as stated in the procurement documents III.1.3)Technical and professional ability Selection criteria as stated in the procurement documents III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.1)Information about a particular profession III.2.2)Contract performance conditions: III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Restricted procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system The procurement involves the setting up of a dynamic purchasing system IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 07/06/2024 Local time: 00:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: English IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender IV.2.7)Conditions for opening of tenders Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows Electronic invoicing will be accepted VI.3)Additional information: At the establishing stage of the dynamic purchasing system the time limit for the requests to participate is by 8 June 2020 10.00. After that the contracting authority evaluates the requests to participate received at the establishing stage within 10 working days. This timescale can be extended to 15 working days where it is justified in individual cases. During this time the invitations to tender (competitive tenderings) will not be published. All interested suppliers may request permission to participate in an established procurement system throughout the duration of the procedure. All given dates and times are in local Finnish time. VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Markkinaoikeus Postal address: Radanrakentajantie 5 Town: Helsinki Postal code: 00520 Country: Finland E-mail: [10]markkinaoikeus@oikeus.fi Telephone: +358 295643300 Internet address: [11]http://www.oikeus.fi/markkinaoikeus VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 30/04/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de