Ausschreibung: Reparatur und Wartung von mechanischen Einrichtungen in Gebäuden - UK-Birmingham Reparatur und Wartung von mechanischen Einrichtungen in Gebäuden Dokument Nr...: 102856-2020 (ID: 2020030209173394504) Veröffentlicht: 02.03.2020 * UK-Birmingham: Reparatur und Wartung von mechanischen Einrichtungen in Gebäuden 2020/S 43/2020 102856 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Midland Heart Ltd Nationale Identifikationsnummer: 30069R Postanschrift: 20 Bath Row Ort: Birmingham NUTS-Code: UK Postleitzahl: B15 1LZ Land: Vereinigtes Königreich Kontaktstelle(n): Procurement Team E-Mail: [6]Rachael.james@midlandheart.org.uk Telefon: +44 3456020540 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.midlandheart.org.uk Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.midlandheart.org.uk/about-us/supply-to-us/our-tenders/ I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://in-tendhost.co.uk/midlandheart/aspx/Home Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://in-tendhost.co.uk/midlandheart/aspx/Home Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen Im Rahmen der elektronischen Kommunikation ist die Verwendung von Instrumenten und Vorrichtungen erforderlich, die nicht allgemein verfügbar sind. Ein uneingeschränkter und vollständiger direkter Zugang zu diesen Instrumenten und Vorrichtungen ist gebührenfrei möglich unter: [11]https://in-tendhost.co.uk/midlandheart/aspx/Home I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Wohnungswesen und kommunale Einrichtungen Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Commercial Gas Heating, Commercial Ventilation, Building Management Systems, Air Conditioning and Commercial Catering Equipment Services Referenznummer der Bekanntmachung: MHL 0023 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 50712000 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Servicing, maintenance, repair and installation of commercial gas heating systems, commercial ventilation systems, building management systems, air conditioning and commercial catering equipment. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 7 000 000.00 GBP II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: UK Hauptort der Ausführung: West Midlands Staffordshire Northamptonshire Stoke East Midlands. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The works comprise of the service, repair and installation of plant and equipment in the Midland Hearts Properties. This includes hot and cold water services and distribution pipework supplying each of the Midland Hearts Properties that is fed from the communal plant as well as the maintenance and repair of all associated parts of the systems and control equipment to ensure safe operation and maximum efficiency of each system. In addition the contractor will be expected to check and maintain all other items of plant, fittings and controls associated with central heating and hot water systems, gas appliances, catering equipment, air handling units, air conditioning systems and building management systems. The contractor shall provide such qualified service engineers as shall be required to carry out the normal general maintenance as well as additional specialist craftsmen, from time to time to deal with specific items of plant, backed up by skilled supervision and facilities for ordering and processing of spares. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 60 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: This contract is likely to be re-procured at the end of its full term. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: Option to extend annually for a further 5 years until 30.6.2030. II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Gas safe registered SSIP accredited qualified in line with the electricity at work regulations hold a non domestic ACS qualification. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: The contractor will be subject to a set of key performance indicators (KPIs) and continuation and extension of the contract will be subject to demonstrating consistent achievement of these KPIs. III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Verpflichtung zur Angabe der Namen und beruflichen Qualifikationen der Personen, die für die Ausführung des Auftrags verantwortlich sind Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 03/04/2020 Ortszeit: 17:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Englisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 30/06/2020 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 06/04/2020 Ortszeit: 09:30 Ort: Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: ja Voraussichtlicher Zeitpunkt weiterer Bekanntmachungen: October 2029. VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Aufträge werden elektronisch erteilt Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Cabinet Office Postanschrift: 70 Whitehall Ort: London Postleitzahl: SW1A 2AS Land: Vereinigtes Königreich E-Mail: [12]publicprocurementreview@cabinetoffice.gov.uk Telefon: +44 3450103503 VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Cabinet Office Postanschrift: 70 Whitehall Ort: Birmingham Postleitzahl: SW1A 2AS Land: Vereinigtes Königreich E-Mail: [13]pulicprocuremetnreview@cabinetoffice.gov.uk Telefon: +44 3450103503 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 26/02/2020 References 6. mailto:Rachael.james@midlandheart.org.uk?subject=TED 7. http://www.midlandheart.org.uk/ 8. https://www.midlandheart.org.uk/about-us/supply-to-us/our-tenders/ 9. https://in-tendhost.co.uk/midlandheart/aspx/Home 10. https://in-tendhost.co.uk/midlandheart/aspx/Home 11. https://in-tendhost.co.uk/midlandheart/aspx/Home 12. mailto:publicprocurementreview@cabinetoffice.gov.uk?subject=TED 13. mailto:pulicprocuremetnreview@cabinetoffice.gov.uk?subject=TED OT: 02/03/2020 S43 Services - Contract notice - Open procedure United Kingdom-Birmingham: Repair and maintenance services of mechanical building installations 2020/S 043-102856 Contract notice Services Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Midland Heart Ltd National registration number: 30069R Postal address: 20 Bath Row Town: Birmingham NUTS code: UK Postal code: B15 1LZ Country: United Kingdom Contact person: Procurement Team E-mail: [6]Rachael.james@midlandheart.org.uk Telephone: +44 3456020540 Internet address(es): Main address: [7]www.midlandheart.org.uk Address of the buyer profile: [8]https://www.midlandheart.org.uk/about-us/supply-to-us/our-tenders/ I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]https://in-tendhost.co.uk/midlandheart/aspx/Home Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]https://in-tendhost.co.uk/midlandheart/aspx/Home Tenders or requests to participate must be submitted to the abovementioned address Electronic communication requires the use of tools and devices that are not generally available. Unrestricted and full direct access to these tools and devices is possible, free of charge, at: [11]https://in-tendhost.co.uk/midlandheart/aspx/Home I.4)Type of the contracting authority Body governed by public law I.5)Main activity Housing and community amenities Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Commercial Gas Heating, Commercial Ventilation, Building Management Systems, Air Conditioning and Commercial Catering Equipment Services Reference number: MHL 0023 II.1.2)Main CPV code 50712000 II.1.3)Type of contract Services II.1.4)Short description: Servicing, maintenance, repair and installation of commercial gas heating systems, commercial ventilation systems, building management systems, air conditioning and commercial catering equipment. II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 7 000 000.00 GBP II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) II.2.3)Place of performance NUTS code: UK Main site or place of performance: West Midlands Staffordshire Northamptonshire Stoke East Midlands. II.2.4)Description of the procurement: The works comprise of the service, repair and installation of plant and equipment in the Midland Hearts Properties. This includes hot and cold water services and distribution pipework supplying each of the Midland Hearts Properties that is fed from the communal plant as well as the maintenance and repair of all associated parts of the systems and control equipment to ensure safe operation and maximum efficiency of each system. In addition the contractor will be expected to check and maintain all other items of plant, fittings and controls associated with central heating and hot water systems, gas appliances, catering equipment, air handling units, air conditioning systems and building management systems. The contractor shall provide such qualified service engineers as shall be required to carry out the normal general maintenance as well as additional specialist craftsmen, from time to time to deal with specific items of plant, backed up by skilled supervision and facilities for ordering and processing of spares. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 60 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: This contract is likely to be re-procured at the end of its full term. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: yes Description of options: Option to extend annually for a further 5 years until 30.6.2030. II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers List and brief description of conditions: Gas safe registered SSIP accredited qualified in line with the electricity at work regulations hold a non domestic ACS qualification. III.1.2)Economic and financial standing Selection criteria as stated in the procurement documents III.1.3)Technical and professional ability Selection criteria as stated in the procurement documents III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.1)Information about a particular profession III.2.2)Contract performance conditions: The contractor will be subject to a set of key performance indicators (KPIs) and continuation and extension of the contract will be subject to demonstrating consistent achievement of these KPIs. III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 03/04/2020 Local time: 17:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: English IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Tender must be valid until: 30/06/2020 IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 06/04/2020 Local time: 09:30 Place: Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: yes Estimated timing for further notices to be published: October 2029. VI.2)Information about electronic workflows Electronic ordering will be used Electronic invoicing will be accepted Electronic payment will be used VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Cabinet Office Postal address: 70 Whitehall Town: London Postal code: SW1A 2AS Country: United Kingdom E-mail: [12]publicprocurementreview@cabinetoffice.gov.uk Telephone: +44 3450103503 VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure Precise information on deadline(s) for review procedures: VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained Official name: Cabinet Office Postal address: 70 Whitehall Town: Birmingham Postal code: SW1A 2AS Country: United Kingdom E-mail: [13]pulicprocuremetnreview@cabinetoffice.gov.uk Telephone: +44 3450103503 VI.5)Date of dispatch of this notice: 26/02/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de