Ausschreibung: Installation von Straßenmobiliar - UK-Hackney Installation von Straßenmobiliar Installation von Metallkonstruktionen Dokument Nr...: 102818-2020 (ID: 2020030209173294503) Veröffentlicht: 02.03.2020 * UK-Hackney: Installation von Straßenmobiliar 2020/S 43/2020 102818 Auftragsbekanntmachung Bauauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: London Borough of Hackney Postanschrift: Hackney Service Centre, 1 Hillman Street Ort: Hackney NUTS-Code: UKI41 Postleitzahl: E8 1DY Land: Vereinigtes Königreich Kontaktstelle(n): Daniel O'Sullivan E-Mail: daniel.o'sullivan@hackney.gov.uk Telefon: +44 2083565981 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [6]http://www.hackney.gov.uk Adresse des Beschafferprofils: [7]http://www.hackney.gov.uk I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://procontract.due-north.com/register Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://procontract.due-north.com/register I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Market Stalls Management Contract Referenznummer der Bekanntmachung: DN462539 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45233293 II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Hackney Council is seeking a single experienced provider to manage the setting up and dismantling of gazebos and stalls for the following 4 markets located within the London Borough of Hackney: Hoxton Street Market, Broadway Market, Chatsworth Road Market, Kingsland Waste Market. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 714 480.00 GBP II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45223110 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: UKI41 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Hackney Council is seeking a single experienced provider to manage the setting up and dismantling of gazebos and stalls for the following 4 markets located within the London Borough of Hackney: Hoxton Street Market, Broadway Market, Chatsworth Road Market, Kingsland Waste Market. Experienced firms are invited to submit tenders through an open (1 stage) tender process. The successful supplier will be responsible for providing logistical support in relation to the transportation, assembly and dismantling of an estimated 12 000 stalls and gazebos per year which will support the Councils sustainability and economic development initiatives with increased savings and improved levels of service delivery. The initial term of the contract will be 36 months (June 2020 to May 2023) with the option to extend the contract annually, by up to a maximum of two further years (until May 2025), subject to satisfactory performance by the provider and the Council's needs and funding. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Quality / Gewichtung: 40 Preis - Gewichtung: 60 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 714 480.00 GBP II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: The initial term of the contract will be 36 months (June 2020 to May 2023) with the option to extend the contract annually, by up to a maximum of 2 further years (until May 2025), subject to satisfactory performance by the provider and the Council's needs and funding. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben [10]https://www.hackney.gov.uk/tenders Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 02/04/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Englisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 6 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 02/04/2020 Ortszeit: 12:05 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: ja VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: This tender will be administered via an e-procurement system called ProContract. Suppliers must be registered on the system in order to access the tender documentation and complete the Suitability Assessment Questionnaire (SAQ) and respond to Invitation to Tender (ITT). To register as a supplier on ProContract please visit the London's Tenders Portal at: [11]https://www.londontenders.org/ click on the 'Suppliers' Area' link to the left. On the right hand side you will see a green 'register' icon, click on this and begin the supplier registration process. Please ensure when registering hat you select all the appropriate categories which describe your business/service area as notifications of tender opportunities are directed via these categories. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: High Court of Justice Postanschrift: Strand Ort: London Postleitzahl: WC2A 2LL Land: Vereinigtes Königreich E-Mail: [12]administrativecourtoffice.generaloffice@hmcts.x.gsi.gov.uk VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: As set out in the Public Contracts Regulations 2015. Initial queries should be raised with the Council during the standstill period. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/02/2020 References 6. http://www.hackney.gov.uk/ 7. http://www.hackney.gov.uk/ 8. https://procontract.due-north.com/register 9. https://procontract.due-north.com/register 10. https://www.hackney.gov.uk/tenders 11. https://www.londontenders.org/ 12. mailto:administrativecourtoffice.generaloffice@hmcts.x.gsi.gov.uk?subject=TED OT: 02/03/2020 S43 Works - Contract notice - Open procedure United Kingdom-Hackney: Installation of street furniture 2020/S 043-102818 Contract notice Works Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: London Borough of Hackney Postal address: Hackney Service Centre, 1 Hillman Street Town: Hackney NUTS code: UKI41 Postal code: E8 1DY Country: United Kingdom Contact person: Daniel O'Sullivan E-mail: daniel.o'sullivan@hackney.gov.uk Telephone: +44 2083565981 Internet address(es): Main address: [6]http://www.hackney.gov.uk Address of the buyer profile: [7]http://www.hackney.gov.uk I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [8]https://procontract.due-north.com/register Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [9]https://procontract.due-north.com/register I.4)Type of the contracting authority Regional or local authority I.5)Main activity General public services Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Market Stalls Management Contract Reference number: DN462539 II.1.2)Main CPV code 45233293 II.1.3)Type of contract Works II.1.4)Short description: Hackney Council is seeking a single experienced provider to manage the setting up and dismantling of gazebos and stalls for the following 4 markets located within the London Borough of Hackney: Hoxton Street Market, Broadway Market, Chatsworth Road Market, Kingsland Waste Market. II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 714 480.00 GBP II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 45223110 II.2.3)Place of performance NUTS code: UKI41 II.2.4)Description of the procurement: Hackney Council is seeking a single experienced provider to manage the setting up and dismantling of gazebos and stalls for the following 4 markets located within the London Borough of Hackney: Hoxton Street Market, Broadway Market, Chatsworth Road Market, Kingsland Waste Market. Experienced firms are invited to submit tenders through an open (1 stage) tender process. The successful supplier will be responsible for providing logistical support in relation to the transportation, assembly and dismantling of an estimated 12 000 stalls and gazebos per year which will support the Councils sustainability and economic development initiatives with increased savings and improved levels of service delivery. The initial term of the contract will be 36 months (June 2020 to May 2023) with the option to extend the contract annually, by up to a maximum of two further years (until May 2025), subject to satisfactory performance by the provider and the Council's needs and funding. II.2.5)Award criteria Criteria below Quality criterion - Name: Quality / Weighting: 40 Price - Weighting: 60 II.2.6)Estimated value Value excluding VAT: 714 480.00 GBP II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 36 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: The initial term of the contract will be 36 months (June 2020 to May 2023) with the option to extend the contract annually, by up to a maximum of 2 further years (until May 2025), subject to satisfactory performance by the provider and the Council's needs and funding. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information [10]https://www.hackney.gov.uk/tenders Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers III.1.2)Economic and financial standing III.1.3)Technical and professional ability III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.2)Contract performance conditions: III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 02/04/2020 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: English IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Duration in months: 6 (from the date stated for receipt of tender) IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 02/04/2020 Local time: 12:05 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: yes VI.2)Information about electronic workflows Electronic invoicing will be accepted Electronic payment will be used VI.3)Additional information: This tender will be administered via an e-procurement system called ProContract. Suppliers must be registered on the system in order to access the tender documentation and complete the Suitability Assessment Questionnaire (SAQ) and respond to Invitation to Tender (ITT). To register as a supplier on ProContract please visit the London's Tenders Portal at: [11]https://www.londontenders.org/ click on the 'Suppliers' Area' link to the left. On the right hand side you will see a green 'register' icon, click on this and begin the supplier registration process. Please ensure when registering hat you select all the appropriate categories which describe your business/service area as notifications of tender opportunities are directed via these categories. VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: High Court of Justice Postal address: Strand Town: London Postal code: WC2A 2LL Country: United Kingdom E-mail: [12]administrativecourtoffice.generaloffice@hmcts.x.gsi.gov.uk VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure Precise information on deadline(s) for review procedures: As set out in the Public Contracts Regulations 2015. Initial queries should be raised with the Council during the standstill period. VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 27/02/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de