Ausschreibung: Effektenvermittlung und andere verwandte Wertpapier- und Warenhandeldienstleistungen - NO-Drammen Effektenvermittlung und andere verwandte Wertpapier- und Warenhandeldienstleistungen Investmentbanking und damit verbundene Dienstleistungen Dokument Nr...: 102753-2020 (ID: 2020030209170394443) Veröffentlicht: 02.03.2020 * NO-Drammen: Effektenvermittlung und andere verwandte Wertpapier- und Warenhandeldienstleistungen 2020/S 43/2020 102753 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Vegfinans AS Nationale Identifikationsnummer: 983149499 Postanschrift: Ingeniør Rybergs gate 99 Ort: Drammen NUTS-Code: NO Postleitzahl: 3027 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Nils Christian Helgesen E-Mail: [6]nch@vegfinans.no Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://permalink.mercell.com/124640022.aspx Adresse des Beschafferprofils: [8]http://www.vegfinans.no/ I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://permalink.mercell.com/124640022.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://permalink.mercell.com/124640022.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Toll money collection Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Financial Consultant Divestment of the Issuer Service II.1.2)CPV-Code Hauptteil 66130000 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: As part of the toll money reform, the regulations on issuer services for toll money and ferry tickets (the issuer regulations) were approved on 4.12.2018 No 1917. The regulations came into force on 1.1.2019. However, it is not sufficient that the issuing function is separated into a separate legal entity. The toll money companies cannot own the issuer services. The issuer services can neither be part of the same group as the toll money company. The assignment will assist the sale of the issuer services. Click here [11]https://permalink.mercell.com/124640022.aspx II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 7 000 000.00 NOK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 66120000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO032 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: As part of the toll money reform, the regulations on issuer services for toll money and ferry tickets (the issuer regulations) were approved on 4.12.2018 No 1917. The regulations came into force on 1.1.2019. However, it is not sufficient that the issuing function is separated into a separate legal entity. The toll money companies cannot own the issuer services. The issuer services can neither be part of the same group as the toll money company. The assignment will assist the sale of the issuer services. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 7 000 000.00 NOK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Up to 2 periods of 12 months. II.2.9)Angabe zur Beschränkung der Zahl der Bewerber, die zur Angebotsabgabe bzw. Teilnahme aufgefordert werden Geplante Mindestzahl: 3 Höchstzahl: 6 II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: See the tender documentation. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: See the tender documentation. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: See the tender documentation. III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Verhandlungsverfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs Abwicklung des Verfahrens in aufeinander folgenden Phasen zwecks schrittweiser Verringerung der Zahl der zu erörternden Lösungen bzw. zu verhandelnden Angebote IV.1.5)Angaben zur Verhandlung IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 16/03/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Norwegisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 01/09/2020 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Drammen tingrett Ort: Drammen Land: Norwegen VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/02/2020 References 6. mailto:nch@vegfinans.no?subject=TED 7. https://permalink.mercell.com/124640022.aspx 8. http://www.vegfinans.no/ 9. https://permalink.mercell.com/124640022.aspx 10. https://permalink.mercell.com/124640022.aspx 11. https://permalink.mercell.com/124640022.aspx OT: 02/03/2020 S43 Services - Contract notice - Competitive procedure with negotiation Norway-Drammen: Brokerage and related securities and commodities services 2020/S 043-102753 Contract notice Services Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Vegfinans AS National registration number: 983149499 Postal address: Ingeniør Rybergs gate 99 Town: Drammen NUTS code: NO Postal code: 3027 Country: Norway Contact person: Nils Christian Helgesen E-mail: [6]nch@vegfinans.no Internet address(es): Main address: [7]https://permalink.mercell.com/124640022.aspx Address of the buyer profile: [8]http://www.vegfinans.no/ I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]https://permalink.mercell.com/124640022.aspx Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]https://permalink.mercell.com/124640022.aspx I.4)Type of the contracting authority Regional or local authority I.5)Main activity Other activity: Toll money collection Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Financial Consultant Divestment of the Issuer Service II.1.2)Main CPV code 66130000 II.1.3)Type of contract Services II.1.4)Short description: As part of the toll money reform, the regulations on issuer services for toll money and ferry tickets (the issuer regulations) were approved on 4.12.2018 No 1917. The regulations came into force on 1.1.2019. However, it is not sufficient that the issuing function is separated into a separate legal entity. The toll money companies cannot own the issuer services. The issuer services can neither be part of the same group as the toll money company. The assignment will assist the sale of the issuer services. Click here [11]https://permalink.mercell.com/124640022.aspx II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 7 000 000.00 NOK II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 66120000 II.2.3)Place of performance NUTS code: NO032 II.2.4)Description of the procurement: As part of the toll money reform, the regulations on issuer services for toll money and ferry tickets (the issuer regulations) were approved on 4.12.2018 No 1917. The regulations came into force on 1.1.2019. However, it is not sufficient that the issuing function is separated into a separate legal entity. The toll money companies cannot own the issuer services. The issuer services can neither be part of the same group as the toll money company. The assignment will assist the sale of the issuer services. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value Value excluding VAT: 7 000 000.00 NOK II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 12 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: Up to 2 periods of 12 months. II.2.9)Information about the limits on the number of candidates to be invited Envisaged minimum number: 3 Maximum number: 6 II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers List and brief description of conditions: See the tender documentation. III.1.2)Economic and financial standing List and brief description of selection criteria: See the tender documentation. III.1.3)Technical and professional ability List and brief description of selection criteria: See the tender documentation. III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.1)Information about a particular profession III.2.2)Contract performance conditions: III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Competitive procedure with negotiation IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue Recourse to staged procedure to gradually reduce the number of solutions to be discussed or tenders to be negotiated IV.1.5)Information about negotiation IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 16/03/2020 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: Norwegian IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Tender must be valid until: 01/09/2020 IV.2.7)Conditions for opening of tenders Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows Electronic invoicing will be accepted VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: Drammen tingrett Town: Drammen Country: Norway VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 27/02/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de