Ausschreibungen und Aufträge: Dienstleistungen von Fachärzten - RO-Oradea Dienstleistungen von Fachärzten Dokument Nr...: 102068-2020 (ID: 2020030209120893743) Veröffentlicht: 02.03.2020 * RO-Oradea: Dienstleistungen von Fachärzten 2020/S 43/2020 102068 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic Municipal Dr. Gavril Curteanu Nationale Identifikationsnummer: 4208463 Postanschrift: Str. Corneliu Coposu nr. 12 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Postleitzahl: 410469 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Ileana Adina Marge E-Mail: [10]spitalcopii@gmail.com Telefon: +40 259267903 Fax: +40 259267903 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [11]www.scmo.ro Adresse des Beschafferprofils: [12]www.e-licitatie.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale prestate de medici specialiti Referenznummer der Bekanntmachung: 4208463/2019/A138/4 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 85121200 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: AC servicii medicale prestate de medici specialisti conform caietului de sarcini. Valoare minima acord-cadru: 43 937,26 RON fara TVA. Valoare maxima acord-cadru: 1 054 494,24 RON fara TVA. Solicitarile de clarificari vor putea fi adresate în termenul prevazut în anuntul de participare, raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari va fi transmis in a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor: 20. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Niedrigstes Angebot: 43 937.26 RON / höchstes Angebot: 1 054 494.24 RON das berücksichtigt wurde II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale de genetic medical i pediatrie Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 85121200 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Hauptort der Ausführung: Oradea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Servicii medicale de genetica medicala si pediatrie, cinci ore/zi. Cantitatea de ore estimata pentru lotul nr. 1: intre 110 ore pana la 2 640 de ore, nu mai mult de 24 de luni in limita fondurilor disponibile. Cantitate minima contract subsecvent o luna 110 de ore. Cantitate maxima contract subsecvent trei luni 330 de ore. Cantitate minima acord-cadru o luna 110 de ore. Cantitate maxima acord-cadru 24 de luni 2 640 de ore. Valoare estimata/ora 106 RON fara TVA. Valoare estimata minima contract subsecvent o luna 11 660 RON fara TVA. Valoare estimata maxima contract subsecvent trei luni 34 980 RON fara TVA. Valoare estimata minima acord-cadru o luna 11 660 RON fara TVA. Valoare estimata maxima acord-cadru 24 de luni 279 840 RON fara TVA II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Factorul de evaluare Vechimea in specialitate dovedita cu documente: adeverinta vechime, va obtine punctajul maxim ofertantul care are vechimea in specialitate cea mai mare. Pentru o alta vechime in specialitate mai mica se va utiliza formula: PV(n) = (V(n)/V(cea mai mare)) x 30 puncte unde, PV(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare Vechimea in specialitate a medicilor care efectueaza serviciile medicale V(cea mai mare) vechimea cea mai mare in specialitate, prezentata in ani. V(n) vechimea pe care o are ofertantul exprimata in ani. Pentru fiecare lot in parte de va puncta numarul de ani prestati de catre medic in specialitatea solicitata. Punctajul pentru numarul de ani prestati in specialitate este dupa cum urmeaza: de la unu si pana la trei ani = cinci puncte; de la trei si pana la ase ani = 10 puncte; de la sase si pana la noua ani = 15 puncte; de la noua si pana la 12 ani = 20 de puncte; de la 12 ani la 15 ani = 25 de puncte; de la 15 ani / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 70 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale de pneumologie Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 85121200 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Hauptort der Ausführung: Oradea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Servicii medicale de pneumologie, patru ore/zi. Cantitatea de ore estimata pentru lotul nr. 4: intre 88 de ore pana la 2 112 ore, nu mai mult de 24 de luni in limita fondurilor disponibile. Cantitate minima contract subsecvent o luna 88 de ore. Cantitate maxima contract subsecvent trei luni 264 de ore. Cantitate minima acord cadru o luna 88 de ore. Cantitate maxima acord cadru 24 de luni 2 112 ore. Valoare estimata/ora: 106 RON fara TVA Valoare estimata minima contract subsecvent o luna 9 328 RON fara TVA. Valoare estimata maxima contract subsecvent trei luni 27 984 RON fara TVA. Valoare estimata minima acord-cadru o luna 9 328 RON fara TVA. Valoare estimata maxima acord-cadru 24 de luni 223 872 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Factorul de evaluare Vechimea in specialitate dovedida cu documente: adeverinta vechime, va obtine punctajul maxim ofertantul care are vechimea in specialitate cea mai mare. Pentru o alta vechime in specialitate mai mica se va utiliza formula: PV(n) = (V(n)/V(cea mai mare)) x 30 puncte Unde, PV(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare Vechimea in specialitate a medicilor care efectueaza serviciile medicale V(cea mai mare) vechimea cea mai mare in specialitate, prezentata in ani. V(n) vechimea pe care o are ofertantul exprimata in ani. Pentru fiecare lot in parte de va puncta numarul de ani prestati de catre medic in specialitatea solicitata. Punctajul pentru numarul de ani prestati in specialitate este dupa cum urmeaza: de la unu si pana la trei ani = cinci puncte; de la trei si pana la sase ani = 10 puncte; de la sase si pana la noua ani = 15 puncte; de la noua si pana la 12 ani = 20 de puncte; de la 12 ani la 15 ani = 25 de puncte; de la 15 ani si peste 15 ani = 30 de puncte. / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 70 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale de urologie Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 85121200 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Hauptort der Ausführung: Oradea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Servicii medicale de urologie, doua ore/saptamana. Cantitatea de ore estimata pentru lotul nr. 2: intre opt ore pana la 192 de ore, nu mai mult de 24 de luni in limita fondurilor disponibile. Cantitate minima contract subsecvent 1 luna 8 ore. Cantitate maxima contract subsecvent 3 luni 24 de ore. Cantitate minima acord-cadru 1 luna 8 ore. Cantitate maxima acord-cadru 24 luni 192 ore. Valoare estimata/ora: 82 RON fara TVA. Valoare estimata minima contract subsecvent 1 luna 656 RON fara TVA. Valoare estimata maxima contract subsecvent 3 luni 1968 RON fara TVA. Valoare estimata minima acord-cadru 1 luna 656 RON fara TVA. Valoare estimata maxima acord-cadru 24 de luni 15 744 RON fara TVA. Garantia de participare 17 RON. Durata acordului-cadru 24 de luni de la data semnarii de catre ambele parti. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Factorul de evaluare Vechimea in specialitate dovedida cu documente: adeverinta vechime, va obtine punctajul maxim ofertantul care are vechimea in specialitate cea mai mare. Pentru o alta vechime in specialitate mai mica se va utiliza formula: PV(n) = (V(n)/V(cea mai mare)) x 30 puncte Unde, PV(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare Vechimea in specialitate a medicilor care efectueaza serviciile medicale V(cea mai mare) vechimea cea mai mare in specialitate, prezentata in ani. V(n) vechimea pe care o are ofertantul exprimata in ani. Pentru fiecare lot in parte de va puncta numarul de ani prestati de catre medic in specialitatea solicitata. Punctajul pentru numarul de ani prestati in specialitate este dupa cum urmeaza: de la unu si pana la trei ani = cinci puncte; de la trei si pana la sase ani = 10 puncte; de la sase si pana la noua ani = 15 puncte; de la noua si pana la 12 ani = 20 de puncte; de la 12 ani la 15 ani = 25 de puncte; de la 15 ani si peste 15 ani = 30 de puncte / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 70 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale de specialitatea oncologie, hematologie pediatric i reumatologie pediatric Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 85121200 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Hauptort der Ausführung: Oradea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Servicii medicale de specialitatea oncologie, hematologie pediatrica si reumatologie pediatrica, patru ore/zi. Cantitatea de ore estimata pentru lotul nr. 5: intre 88 de ore pana la 2 112 ore, nu mai mult de 24 de luni in limita fondurilor disponibile. Cantitate minima contract subsecvent o luna 88 de ore. Cantitate maxima contract subsecvent trei luni 264 de ore. Cantitate minima acord-cadru o luna 88 de ore. Cantitate maxima acord-cadru 24 de luni 2 112 ore. Valoare estimata/ora: 106 RON fara TVA Valoare estimata minima contract subsecvent o luna 9 328 RON fara TVA. Valoare estimata maxima contract subsecvent trei luni 27 984 RON fara TVA. Valoare estimata minima acord-cadru o luna 9 328 RON fara TVA. Valoare estimata maxima acord-cadru 24 de luni 223 872 RON fara TVA. Garantia de participare 250 RON. Durata acordului-cadru 24 de luni de la data semnarii de catre ambele parti. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Factorul de evaluare Vechimea in specialitate dovedida cu documente: adeverinta vechime, va obtine punctajul maxim ofertantul care are vechimea in specialitate cea mai mare. Pentru o alta vechime in specialitate mai mica se va utiliza formula: PV(n) = (V(n)/V(cea mai mare)) x 30 puncte Unde, PV(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare Vechimea in specialitate a medicilor care efectueaza serviciile medicale V(cea mai mare) vechimea cea mai mare in specialitate, prezentata in ani. V(n) vechimea pe care o are ofertantul exprimata in ani. Pentru fiecare lot in parte de va puncta numarul de ani prestati de catre medic in specialitatea solicitata. Punctajul pentru numarul de ani prestati in specialitate este dupa cum urmeaza: de la unu si pana la trei ani = cinci puncte; de la trei si pana la sase ani = 10 puncte; de la sase si pana la noua ani = 15 puncte; de la noua si pana la 12 ani = 20 de puncte; de la 12 ani la 15 ani = 25 de puncte; de la 15 ani si peste 15 ani = 30 de puncte / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 70 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale de sntate public i management sanitar Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 85121200 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Hauptort der Ausführung: Oradea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Servicii medicale de sanatate publica si management sanitar, sapte ore/zi. Cantitatea de ore estimata pentru lotul nr. 3: intre 154 de ore pana la 3 696 de ore, nu mai mult de 24 de luni in limita fondurilor disponibile. Cantitate minima contract subsecvent o luna 154 de ore. Cantitate maxima contract subsecvent trei luni 462 de ore. Cantitate minima acord-cadru o luna 154 de ore. Cantitate maxima acord-cadru 24 de luni 3 696 de ore. Valoare estimata/ora: 84,19 RON fara TVA. Valoare estimata minima contract subsecvent o luna 12 965,26 RON fara TVA. Valoare estimata maxima contract subsecvent trei luni 38 895,78 RON fara TVA. Valoare estimata minima acord-cadru o luna 12 965,26 RON fara TVA. Valoare estimata maxima acord-cadru 24 de luni 311 166,24 RON fara TVA. Garantia de participare 350 RON. Durata acordului-cadru 24 de luni de la data semnarii de catre ambele parti. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Factorul de evaluare Vechimea in specialitate dovedida cu documente: adeverinta vechime, va obtine punctajul maxim ofertantul care are vechimea in specialitate cea mai mare. Pentru o alta vechime in specialitate mai mica se va utiliza formula: PV(n) = (V(n)/V(cea mai mare)) x 30 puncte Unde, PV(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare Vechimea in specialitate a medicilor care efectueaza serviciile medicale V(cea mai mare) vechimea cea mai mare in specialitate, prezentata in ani. V(n) vechimea pe care o are ofertantul exprimata in ani. Pentru fiecare lot in parte de va puncta numarul de ani prestati de catre medic in specialitatea solicitata. Punctajul pentru numarul de ani prestati in specialitate este dupa cum urmeaza: de la unu si pana la trei ani = cinci puncte; de la trei si pana la sase ani = 10 puncte; de la sase si pana la noua ani = 15 puncte; de la noua si pana la 12 ani = 20 de puncte; de la 12 ani la 15 ani = 25 de puncte; de la 15 ani si peste 15 ani = 30 de puncte / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 70 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [13]2020/S 002-001766 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 5093 Los-Nr.: 3 Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale de sntate public i management sanitar Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 21/02/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Dr. Ursuti Alina-Delia medic independent, medic specialist sntate public i management Nationale Identifikationsnummer: 41916235 Postanschrift: Str. Octavian Goga nr. 14 Ort: Nojorid NUTS-Code: RO111 Postleitzahl: 417345 Land: Rumänien E-Mail: [14]alina.ursuti@yahoo.com Telefon: +40 744133113 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 311 166.24 RON Niedrigstes Angebot: 12 965.26 RON / höchstes Angebot: 311 166.24 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 5094 Los-Nr.: 4 Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale de pneumologie Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 21/02/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Dr. Popa Mircea Alexandru medic independent, medic primar, pneumologie Nationale Identifikationsnummer: 33891237 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Postleitzahl: 410100 Land: Rumänien E-Mail: [15]popa_mircea54@yahoo.com Telefon: +40 744180145 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 223 872.00 RON Niedrigstes Angebot: 9 328.00 RON / höchstes Angebot: 223 872.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 5095 Los-Nr.: 5 Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale de specialitatea oncologie, hematologie pediatric i reumatologie pediatric Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 21/02/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Dr. Ritli Ladislau cabinet medical individual Nationale Identifikationsnummer: 20132464 Postanschrift: Str. General Gheorghe Magheru nr. 9 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Postleitzahl: 410057 Land: Rumänien E-Mail: [16]ritli_ladislau@yahoo.com Telefon: +40 745654265 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 223 872.00 RON Niedrigstes Angebot: 9 328.00 RON / höchstes Angebot: 223 872.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 5092 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale de urologie Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 21/02/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Medicala Hipocrate Nationale Identifikationsnummer: 61032 Postanschrift: Str. Lazr Aurel nr. 5 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Postleitzahl: 410043 Land: Rumänien E-Mail: [17]adibumbu@yahoo.com Telefon: +40 722505340 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 15 744.00 RON Niedrigstes Angebot: 656.00 RON / höchstes Angebot: 15 744.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 5091 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Servicii medicale de genetic medical i pediatrie Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 21/02/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Dr. Bembea Marius cabinet individual Nationale Identifikationsnummer: 21268309 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Postleitzahl: 410100 Land: Rumänien E-Mail: [18]bembea13@yahoo.com Telefon: +40 753100747 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 279 840.00 RON Niedrigstes Angebot: 11 660.00 RON / höchstes Angebot: 279 840.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [19]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [20]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 26/02/2020 References 10. mailto:spitalcopii@gmail.com?subject=TED 11. http://www.scmo.ro/ 12. http://www.e-licitatie.ro/ 13. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:001766-2020:TEXT:DE:HTML 14. mailto:alina.ursuti@yahoo.com?subject=TED 15. mailto:popa_mircea54@yahoo.com?subject=TED 16. mailto:ritli_ladislau@yahoo.com?subject=TED 17. mailto:adibumbu@yahoo.com?subject=TED 18. mailto:bembea13@yahoo.com?subject=TED 19. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 20. http://www.cnsc.ro/ OT: 02/03/2020 S43 Servicii - Anunt de atribuire - licitaie deschis România-Oradea: Servicii prestate de medici specialiti 2020/S 043-102068 Anun de atribuire a contractului Rezultatele procedurii de achiziie Servicii Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Spitalul Clinic Municipal Dr. Gavril Curteanu Numr naional de înregistrare: 4208463 Adres: Str. Corneliu Coposu nr. 12 Localitate: Oradea Cod NUTS: RO111 Cod potal: 410469 ar: România Persoan de contact: Ileana Adina Marge E-mail: [10]spitalcopii@gmail.com Telefon: +40 259267903 Fax: +40 259267903 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [11]www.scmo.ro Adresa profilului cumprtorului: [12]www.e-licitatie.ro I.2)Informaii privind achiziiile publice comune I.4)Tipul autoritii contractante Organism de drept public I.5)Activitate principal Sntate Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Servicii medicale prestate de medici specialiti Numr de referin: 4208463/2019/A138/4 II.1.2)Cod CPV principal 85121200 II.1.3)Tipul contractului Servicii II.1.4)Descriere succint: AC servicii medicale prestate de medici specialisti conform caietului de sarcini. Valoare minima acord-cadru: 43 937,26 RON fara TVA. Valoare maxima acord-cadru: 1 054 494,24 RON fara TVA. Solicitarile de clarificari vor putea fi adresate în termenul prevazut în anuntul de participare, raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari va fi transmis in a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor: 20. II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da II.1.7)Valoarea total a achiziiei (fr TVA) Oferta cea mai sczut: 43 937.26 RON / Cea mai ridicat ofert: 1 054 494.24 RON luat în considerare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Servicii medicale de genetic medical i pediatrie Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 85121200 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO111 Locul principal de executare: Oradea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Servicii medicale de genetica medicala si pediatrie, cinci ore/zi. Cantitatea de ore estimata pentru lotul nr. 1: intre 110 ore pana la 2 640 de ore, nu mai mult de 24 de luni in limita fondurilor disponibile. Cantitate minima contract subsecvent o luna 110 de ore. Cantitate maxima contract subsecvent trei luni 330 de ore. Cantitate minima acord-cadru o luna 110 de ore. Cantitate maxima acord-cadru 24 de luni 2 640 de ore. Valoare estimata/ora 106 RON fara TVA. Valoare estimata minima contract subsecvent o luna 11 660 RON fara TVA. Valoare estimata maxima contract subsecvent trei luni 34 980 RON fara TVA. Valoare estimata minima acord-cadru o luna 11 660 RON fara TVA. Valoare estimata maxima acord-cadru 24 de luni 279 840 RON fara TVA II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Factorul de evaluare Vechimea in specialitate dovedita cu documente: adeverinta vechime, va obtine punctajul maxim ofertantul care are vechimea in specialitate cea mai mare. Pentru o alta vechime in specialitate mai mica se va utiliza formula: PV(n) = (V(n)/V(cea mai mare)) x 30 puncte unde, PV(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare Vechimea in specialitate a medicilor care efectueaza serviciile medicale V(cea mai mare) vechimea cea mai mare in specialitate, prezentata in ani. V(n) vechimea pe care o are ofertantul exprimata in ani. Pentru fiecare lot in parte de va puncta numarul de ani prestati de catre medic in specialitatea solicitata. Punctajul pentru numarul de ani prestati in specialitate este dupa cum urmeaza: de la unu si pana la trei ani = cinci puncte; de la trei si pana la ase ani = 10 puncte; de la sase si pana la noua ani = 15 puncte; de la noua si pana la 12 ani = 20 de puncte; de la 12 ani la 15 ani = 25 de puncte; de la 15 ani / Pondere: 30 Preul - Pondere: 70 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Servicii medicale de pneumologie Lot nr.: 4 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 85121200 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO111 Locul principal de executare: Oradea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Servicii medicale de pneumologie, patru ore/zi. Cantitatea de ore estimata pentru lotul nr. 4: intre 88 de ore pana la 2 112 ore, nu mai mult de 24 de luni in limita fondurilor disponibile. Cantitate minima contract subsecvent o luna 88 de ore. Cantitate maxima contract subsecvent trei luni 264 de ore. Cantitate minima acord cadru o luna 88 de ore. Cantitate maxima acord cadru 24 de luni 2 112 ore. Valoare estimata/ora: 106 RON fara TVA Valoare estimata minima contract subsecvent o luna 9 328 RON fara TVA. Valoare estimata maxima contract subsecvent trei luni 27 984 RON fara TVA. Valoare estimata minima acord-cadru o luna 9 328 RON fara TVA. Valoare estimata maxima acord-cadru 24 de luni 223 872 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Factorul de evaluare Vechimea in specialitate dovedida cu documente: adeverinta vechime, va obtine punctajul maxim ofertantul care are vechimea in specialitate cea mai mare. Pentru o alta vechime in specialitate mai mica se va utiliza formula: PV(n) = (V(n)/V(cea mai mare)) x 30 puncte Unde, PV(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare Vechimea in specialitate a medicilor care efectueaza serviciile medicale V(cea mai mare) vechimea cea mai mare in specialitate, prezentata in ani. V(n) vechimea pe care o are ofertantul exprimata in ani. Pentru fiecare lot in parte de va puncta numarul de ani prestati de catre medic in specialitatea solicitata. Punctajul pentru numarul de ani prestati in specialitate este dupa cum urmeaza: de la unu si pana la trei ani = cinci puncte; de la trei si pana la sase ani = 10 puncte; de la sase si pana la noua ani = 15 puncte; de la noua si pana la 12 ani = 20 de puncte; de la 12 ani la 15 ani = 25 de puncte; de la 15 ani si peste 15 ani = 30 de puncte. / Pondere: 30 Preul - Pondere: 70 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Servicii medicale de urologie Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 85121200 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO111 Locul principal de executare: Oradea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Servicii medicale de urologie, doua ore/saptamana. Cantitatea de ore estimata pentru lotul nr. 2: intre opt ore pana la 192 de ore, nu mai mult de 24 de luni in limita fondurilor disponibile. Cantitate minima contract subsecvent 1 luna 8 ore. Cantitate maxima contract subsecvent 3 luni 24 de ore. Cantitate minima acord-cadru 1 luna 8 ore. Cantitate maxima acord-cadru 24 luni 192 ore. Valoare estimata/ora: 82 RON fara TVA. Valoare estimata minima contract subsecvent 1 luna 656 RON fara TVA. Valoare estimata maxima contract subsecvent 3 luni 1968 RON fara TVA. Valoare estimata minima acord-cadru 1 luna 656 RON fara TVA. Valoare estimata maxima acord-cadru 24 de luni 15 744 RON fara TVA. Garantia de participare 17 RON. Durata acordului-cadru 24 de luni de la data semnarii de catre ambele parti. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Factorul de evaluare Vechimea in specialitate dovedida cu documente: adeverinta vechime, va obtine punctajul maxim ofertantul care are vechimea in specialitate cea mai mare. Pentru o alta vechime in specialitate mai mica se va utiliza formula: PV(n) = (V(n)/V(cea mai mare)) x 30 puncte Unde, PV(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare Vechimea in specialitate a medicilor care efectueaza serviciile medicale V(cea mai mare) vechimea cea mai mare in specialitate, prezentata in ani. V(n) vechimea pe care o are ofertantul exprimata in ani. Pentru fiecare lot in parte de va puncta numarul de ani prestati de catre medic in specialitatea solicitata. Punctajul pentru numarul de ani prestati in specialitate este dupa cum urmeaza: de la unu si pana la trei ani = cinci puncte; de la trei si pana la sase ani = 10 puncte; de la sase si pana la noua ani = 15 puncte; de la noua si pana la 12 ani = 20 de puncte; de la 12 ani la 15 ani = 25 de puncte; de la 15 ani si peste 15 ani = 30 de puncte / Pondere: 30 Preul - Pondere: 70 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Servicii medicale de specialitatea oncologie, hematologie pediatric i reumatologie pediatric Lot nr.: 5 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 85121200 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO111 Locul principal de executare: Oradea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Servicii medicale de specialitatea oncologie, hematologie pediatrica si reumatologie pediatrica, patru ore/zi. Cantitatea de ore estimata pentru lotul nr. 5: intre 88 de ore pana la 2 112 ore, nu mai mult de 24 de luni in limita fondurilor disponibile. Cantitate minima contract subsecvent o luna 88 de ore. Cantitate maxima contract subsecvent trei luni 264 de ore. Cantitate minima acord-cadru o luna 88 de ore. Cantitate maxima acord-cadru 24 de luni 2 112 ore. Valoare estimata/ora: 106 RON fara TVA Valoare estimata minima contract subsecvent o luna 9 328 RON fara TVA. Valoare estimata maxima contract subsecvent trei luni 27 984 RON fara TVA. Valoare estimata minima acord-cadru o luna 9 328 RON fara TVA. Valoare estimata maxima acord-cadru 24 de luni 223 872 RON fara TVA. Garantia de participare 250 RON. Durata acordului-cadru 24 de luni de la data semnarii de catre ambele parti. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Factorul de evaluare Vechimea in specialitate dovedida cu documente: adeverinta vechime, va obtine punctajul maxim ofertantul care are vechimea in specialitate cea mai mare. Pentru o alta vechime in specialitate mai mica se va utiliza formula: PV(n) = (V(n)/V(cea mai mare)) x 30 puncte Unde, PV(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare Vechimea in specialitate a medicilor care efectueaza serviciile medicale V(cea mai mare) vechimea cea mai mare in specialitate, prezentata in ani. V(n) vechimea pe care o are ofertantul exprimata in ani. Pentru fiecare lot in parte de va puncta numarul de ani prestati de catre medic in specialitatea solicitata. Punctajul pentru numarul de ani prestati in specialitate este dupa cum urmeaza: de la unu si pana la trei ani = cinci puncte; de la trei si pana la sase ani = 10 puncte; de la sase si pana la noua ani = 15 puncte; de la noua si pana la 12 ani = 20 de puncte; de la 12 ani la 15 ani = 25 de puncte; de la 15 ani si peste 15 ani = 30 de puncte / Pondere: 30 Preul - Pondere: 70 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Servicii medicale de sntate public i management sanitar Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 85121200 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO111 Locul principal de executare: Oradea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Servicii medicale de sanatate publica si management sanitar, sapte ore/zi. Cantitatea de ore estimata pentru lotul nr. 3: intre 154 de ore pana la 3 696 de ore, nu mai mult de 24 de luni in limita fondurilor disponibile. Cantitate minima contract subsecvent o luna 154 de ore. Cantitate maxima contract subsecvent trei luni 462 de ore. Cantitate minima acord-cadru o luna 154 de ore. Cantitate maxima acord-cadru 24 de luni 3 696 de ore. Valoare estimata/ora: 84,19 RON fara TVA. Valoare estimata minima contract subsecvent o luna 12 965,26 RON fara TVA. Valoare estimata maxima contract subsecvent trei luni 38 895,78 RON fara TVA. Valoare estimata minima acord-cadru o luna 12 965,26 RON fara TVA. Valoare estimata maxima acord-cadru 24 de luni 311 166,24 RON fara TVA. Garantia de participare 350 RON. Durata acordului-cadru 24 de luni de la data semnarii de catre ambele parti. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Factorul de evaluare Vechimea in specialitate dovedida cu documente: adeverinta vechime, va obtine punctajul maxim ofertantul care are vechimea in specialitate cea mai mare. Pentru o alta vechime in specialitate mai mica se va utiliza formula: PV(n) = (V(n)/V(cea mai mare)) x 30 puncte Unde, PV(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare Vechimea in specialitate a medicilor care efectueaza serviciile medicale V(cea mai mare) vechimea cea mai mare in specialitate, prezentata in ani. V(n) vechimea pe care o are ofertantul exprimata in ani. Pentru fiecare lot in parte de va puncta numarul de ani prestati de catre medic in specialitatea solicitata. Punctajul pentru numarul de ani prestati in specialitate este dupa cum urmeaza: de la unu si pana la trei ani = cinci puncte; de la trei si pana la sase ani = 10 puncte; de la sase si pana la noua ani = 15 puncte; de la noua si pana la 12 ani = 20 de puncte; de la 12 ani la 15 ani = 25 de puncte; de la 15 ani si peste 15 ani = 30 de puncte / Pondere: 30 Preul - Pondere: 70 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur Numrul anunului în JO S: [13]2020/S 002-001766 IV.2.8)Informaii privind încetarea sistemului dinamic de achiziii IV.2.9)Informaii privind încetarea unei invitaii la o procedur concurenial de ofertare sub forma unui anun de intenie Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 5093 Lot nr.: 3 Titlu: Servicii medicale de sntate public i management sanitar Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 21/02/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Dr. Ursuti Alina-Delia medic independent, medic specialist sntate public i management Numr naional de înregistrare: 41916235 Adres: Str. Octavian Goga nr. 14 Localitate: Nojorid Cod NUTS: RO111 Cod potal: 417345 ar: România E-mail: [14]alina.ursuti@yahoo.com Telefon: +40 744133113 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 311 166.24 RON Oferta cea mai sczut: 12 965.26 RON / Cea mai ridicat ofert: 311 166.24 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 5094 Lot nr.: 4 Titlu: Servicii medicale de pneumologie Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 21/02/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Dr. Popa Mircea Alexandru medic independent, medic primar, pneumologie Numr naional de înregistrare: 33891237 Localitate: Oradea Cod NUTS: RO111 Cod potal: 410100 ar: România E-mail: [15]popa_mircea54@yahoo.com Telefon: +40 744180145 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 223 872.00 RON Oferta cea mai sczut: 9 328.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 223 872.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 5095 Lot nr.: 5 Titlu: Servicii medicale de specialitatea oncologie, hematologie pediatric i reumatologie pediatric Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 21/02/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Dr. Ritli Ladislau cabinet medical individual Numr naional de înregistrare: 20132464 Adres: Str. General Gheorghe Magheru nr. 9 Localitate: Oradea Cod NUTS: RO111 Cod potal: 410057 ar: România E-mail: [16]ritli_ladislau@yahoo.com Telefon: +40 745654265 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 223 872.00 RON Oferta cea mai sczut: 9 328.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 223 872.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 5092 Lot nr.: 2 Titlu: Servicii medicale de urologie Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 21/02/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Medicala Hipocrate Numr naional de înregistrare: 61032 Adres: Str. Lazr Aurel nr. 5 Localitate: Oradea Cod NUTS: RO111 Cod potal: 410043 ar: România E-mail: [17]adibumbu@yahoo.com Telefon: +40 722505340 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 15 744.00 RON Oferta cea mai sczut: 656.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 15 744.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 5091 Lot nr.: 1 Titlu: Servicii medicale de genetic medical i pediatrie Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 21/02/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Dr. Bembea Marius cabinet individual Numr naional de înregistrare: 21268309 Localitate: Oradea Cod NUTS: RO111 Cod potal: 410100 ar: România E-mail: [18]bembea13@yahoo.com Telefon: +40 753100747 Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 279 840.00 RON Oferta cea mai sczut: 11 660.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 279 840.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [19]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [20]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare VI.5)Data expedierii prezentului anun: 26/02/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de