Ausschreibung: Varia - RO-Bukarest Varia Dokument Nr...: 101223-2020 (ID: 2020030209054392887) Veröffentlicht: 02.03.2020 * RO-Bukarest: Varia 2020/S 43/2020 101223 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic de Urgen Sf. Ioan Nationale Identifikationsnummer: 4204178 Postanschrift: Str. Vitan-Bârzeti nr. 13 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Postleitzahl: 042122 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mariana Stavri E-Mail: [6]achizitii.sfib@gmail.com Telefon: +40 3674857 Fax: +40 3674857 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.sfib.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/10009 0332 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Unitate spitaliceasc I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru furnizare medicamente Referenznummer der Bekanntmachung: 4301/24.02.2020 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33690000 II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Din cauza restrictiei de 5 000 caractere, se va vedea caietul de sarcini. Termenul in care autoritatea contractanta raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare este in a 12-a zi inainte de data-limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici pot solicita clarificari cu 20 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 7 087 100.16 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 8 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 8 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Vancomicinum pulb. pt. conc. pt. sol. perf 1 000 mg Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Hauptort der Ausführung: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 700/1 200, cant. min./max. acord-cadru = 16 800/28 800, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 45 192,00 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 084 608.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Cetuximabum sol. perf 5 mg/ml x 20 ml Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Hauptort der Ausführung: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 20/100, cant. min./max. acord-cadru = 480/2 400, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 76 771,00 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 842 504.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Temsirolimusum conc. + solv. pt. sol. perf cut. x 1,2 ml conc. + 1,8 ml solv. Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Hauptort der Ausführung: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 4/12, cant. min./max. acord-cadru = 96/288, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 39 059,04 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 937 416.96 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Trabectedinum pulb. pt. conc. pt. sol. perf. 1 mg Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Hauptort der Ausführung: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 1/10, cant. min./max. acord-cadru = 24/240, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 72 718,70 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 745 248.80 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Ifosfamidum pulb. pt. sol. perf. 1 g Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Hauptort der Ausführung: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 10/50, cant. min./max. acord-cadru = 240/1 200, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 5 042,00 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 121 008.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Cyclophosphamidum pulb. pt. sol. perf./inj. 200 mg Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Hauptort der Ausführung: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 10/80, cant. min./max. acord-cadru = 240/1 920, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 990,40 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 23 769.60 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Vancomicinum pulb. pt. conc. pt. sol. perf 500 mg Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Hauptort der Ausführung: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 400/500, cant. min./max. acord-cadru = 9 600/12 000, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 16 085,00 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 386 040.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pemetrexedum pulb. pt. conc. pt. sol. perf 500 mg Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Hauptort der Ausführung: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 2/10, cant. min./max. acord-cadru = 48/240, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 39 437,70 RON. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 946 504.80 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1. Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii (doar pentru sediul social); cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; alte documente edificatoare, dupa caz. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritatile din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa etapa finala de licitatie electronica; 2. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 59-60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa etapa finala de licitatie electronica. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: manager jur. Robert Agafitei; director financiar-contabil ec. Mariana Radu; director medical conf. dr. Bogdan Geavlete; farm. sef Rodica Florescu,; farm. sef Simona Marinescu; sef Serviciu achizitii publice ec. Mariana Stavri. 1. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate de îndeplinire: completare DUAE, urmând ca documentul justificativ, respectiv certificat ONRC sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise în tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa derularea etapei finale de licitatie electronica; 2. Autorizatie de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor, in conformitate cu dispozitiile art. 800 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 Republicata si ale art. 2 din normele la Ordinul nr. 131/2016 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, certificarea de buna practica de distributie si înregistrarea brokerilor de medicamente de uz uman. Persoanele juridice/fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conf. cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv autorizatia mentionata mai sus sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica; 3. Autorizatie de punere pe piata emisa de Ministerul Sanatatii pentru produsele ofertate conform Legii 95/2006 [art. 704 alin. (1) si alin. (2), privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVIII, Medicamentul, Republicata, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.3.2003 si nr. 895/20.7.2006]. Persoanele juridice/fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conf. cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv autorizatia mentionata mai sus sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion Eine elektronische Auktion wird durchgeführt Zusätzliche Angaben zur elektronischen Auktion: In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate admisibile. Licitatia electronica va fi organizata in SICAP, intr-o singura runda de ofertare (24 de ore). Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta. Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei: pretul/lot. Pretul va fi exprimat in RON, cu 2 zecimale. Nu exista limite pana la care elementul reofertarii ar putea fi imbunatatit. Licitatia electronica va incepe la o data stabilita ulterior de Autoritatea Contractanta si comunicata agentilor economici ale caror oferte au fost considerate admisibile. Nu se aplica pas de licitare. IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 06/04/2020 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 06/07/2020 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 06/04/2020 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic de Urgen Sfântul Ioan Postanschrift: oseaua Vitan-Bârzeti nr. 13, sector 4 Ort: Bucureti Postleitzahl: 042122 Land: Rumänien E-Mail: [12]achizitii.sfib@gmail.com Telefon: +40 213674857 Fax: +40 213674857 Internet-Adresse: [13]www.sfib.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 26/02/2020 References 6. mailto:achizitii.sfib@gmail.com?subject=TED 7. http://www.sfib.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100090332 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. mailto:achizitii.sfib@gmail.com?subject=TED 13. http://www.sfib.ro/ OT: 02/03/2020 S43 Bunuri - Anun de participare - licitaie deschis România-Bucureti: Diverse medicamente 2020/S 043-101223 Anun de participare Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Spitalul Clinic de Urgen Sf. Ioan Numr naional de înregistrare: 4204178 Adres: Str. Vitan-Bârzeti nr. 13 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Cod potal: 042122 ar: România Persoan de contact: Mariana Stavri E-mail: [6]achizitii.sfib@gmail.com Telefon: +40 3674857 Fax: +40 3674857 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.sfib.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informaii privind achiziiile publice comune I.3)Comunicare Documentele de achiziii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricionat, complet si gratuit la: [9]https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/10009 0332 Informaii suplimentare pot fi obinute de la adresa menionat mai sus Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la adresa menionat mai sus I.4)Tipul autoritii contractante Alt tip: Unitate spitaliceasc I.5)Activitate principal Sntate Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Acord-cadru furnizare medicamente Numr de referin: 4301/24.02.2020 II.1.2)Cod CPV principal 33690000 II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Din cauza restrictiei de 5 000 caractere, se va vedea caietul de sarcini. Termenul in care autoritatea contractanta raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare este in a 12-a zi inainte de data-limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici pot solicita clarificari cu 20 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Valoarea total estimat Valoare fr TVA: 7 087 100.16 RON II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da Pot fi depuse oferte pentru numrul maxim de loturi: 8 Numrul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant: 8 II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Vancomicinum pulb. pt. conc. pt. sol. perf 1 000 mg Lot nr.: 7 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Locul principal de executare: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 700/1 200, cant. min./max. acord-cadru = 16 800/28 800, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 45 192,00 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 084 608.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Cetuximabum sol. perf 5 mg/ml x 20 ml Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Locul principal de executare: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 20/100, cant. min./max. acord-cadru = 480/2 400, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 76 771,00 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 842 504.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Temsirolimusum conc. + solv. pt. sol. perf cut. x 1,2 ml conc. + 1,8 ml solv. Lot nr.: 5 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Locul principal de executare: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 4/12, cant. min./max. acord-cadru = 96/288, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 39 059,04 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 937 416.96 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Trabectedinum pulb. pt. conc. pt. sol. perf. 1 mg Lot nr.: 6 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Locul principal de executare: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 1/10, cant. min./max. acord-cadru = 24/240, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 72 718,70 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 745 248.80 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Ifosfamidum pulb. pt. sol. perf. 1 g Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Locul principal de executare: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 10/50, cant. min./max. acord-cadru = 240/1 200, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 5 042,00 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 121 008.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Cyclophosphamidum pulb. pt. sol. perf./inj. 200 mg Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Locul principal de executare: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 10/80, cant. min./max. acord-cadru = 240/1 920, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 990,40 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 23 769.60 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Vancomicinum pulb. pt. conc. pt. sol. perf 500 mg Lot nr.: 8 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Locul principal de executare: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 400/500, cant. min./max. acord-cadru = 9 600/12 000, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 16 085,00 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 386 040.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Pemetrexedum pulb. pt. conc. pt. sol. perf 500 mg Lot nr.: 4 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33690000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO321 Locul principal de executare: oseaua Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Cant. min./max. ctr. subsecv. = 2/10, cant. min./max. acord-cadru = 48/240, val. celui mai mare ctr. subsecv. = 39 437,70 RON. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 946 504.80 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea III: Informaii juridice, economice, financiare i tehnice III.1)Condiii de participare III.1.1)Capacitatea de exercitare a activitii profesionale, inclusiv cerinele privind înscrierea în registrele profesionale sau comerciale List i descriere succint a condiiilor: 1. Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii (doar pentru sediul social); cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; alte documente edificatoare, dupa caz. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritatile din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa etapa finala de licitatie electronica; 2. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 59-60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa etapa finala de licitatie electronica. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: manager jur. Robert Agafitei; director financiar-contabil ec. Mariana Radu; director medical conf. dr. Bogdan Geavlete; farm. sef Rodica Florescu,; farm. sef Simona Marinescu; sef Serviciu achizitii publice ec. Mariana Stavri. 1. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate de îndeplinire: completare DUAE, urmând ca documentul justificativ, respectiv certificat ONRC sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise în tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa derularea etapei finale de licitatie electronica; 2. Autorizatie de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor, in conformitate cu dispozitiile art. 800 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 Republicata si ale art. 2 din normele la Ordinul nr. 131/2016 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, certificarea de buna practica de distributie si înregistrarea brokerilor de medicamente de uz uman. Persoanele juridice/fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conf. cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv autorizatia mentionata mai sus sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica; 3. Autorizatie de punere pe piata emisa de Ministerul Sanatatii pentru produsele ofertate conform Legii 95/2006 [art. 704 alin. (1) si alin. (2), privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVIII, Medicamentul, Republicata, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.3.2003 si nr. 895/20.7.2006]. Persoanele juridice/fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conf. cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv autorizatia mentionata mai sus sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica. III.1.2)Situaia economic i financiar Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei III.1.3)Capacitatea tehnic i profesional Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei III.1.5)Informaii privind contractele rezervate III.2)Condiii referitoare la contract III.2.2)Condiii de executare a contractului: III.2.3)Informaii privind personalul responsabil cu executarea contractului Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii Achiziia implic încheierea unui acord-cadru Acord-cadru cu un singur operator economic IV.1.4)Informaii privind reducerea numrului de soluii sau de oferte în timpul negocierii sau al dialogului IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic Se va organiza o licitaie electronic Informaii suplimentare despre licitaia electronic: In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate admisibile. Licitatia electronica va fi organizata in SICAP, intr-o singura runda de ofertare (24 de ore). Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta. Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei: pretul/lot. Pretul va fi exprimat in RON, cu 2 zecimale. Nu exista limite pana la care elementul reofertarii ar putea fi imbunatatit. Licitatia electronica va incepe la o data stabilita ulterior de Autoritatea Contractanta si comunicata agentilor economici ale caror oferte au fost considerate admisibile. Nu se aplica pas de licitare. IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur IV.2.2)Termen limit pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare Data: 06/04/2020 Ora local: 15:00 IV.2.3)Data estimat a expedierii invitaiilor de prezentare a ofertelor sau de participare ctre candidaii selectai IV.2.4)Limbile în care pot fi depuse ofertele sau cererile de participare: Român IV.2.6)Perioada minim pe parcursul creia ofertantul trebuie s îi menin oferta Oferta trebuie s fie valabil pân la: 06/07/2020 IV.2.7)Condiii de deschidere a ofertelor Data: 06/04/2020 Ora local: 15:00 Locul: In SEAP. Seciunea VI: Informaii complementare VI.1)Informaii privind periodicitatea Aceast achiziie este periodic: nu VI.2)Informaii privind fluxurile de lucru electronice VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare Denumire oficial: Spitalul Clinic de Urgen Sfântul Ioan Adres: oseaua Vitan-Bârzeti nr. 13, sector 4 Localitate: Bucureti Cod potal: 042122 ar: România E-mail: [12]achizitii.sfib@gmail.com Telefon: +40 213674857 Fax: +40 213674857 Adres internet: [13]www.sfib.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 26/02/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de