Ausschreibung: Paletten - HR-Zagreb Paletten Dokument Nr...: 101202-2020 (ID: 2020030209054292885) Veröffentlicht: 02.03.2020 * HR-Zagreb: Paletten 2020/S 43/2020 101202 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu Nationale Identifikationsnummer: 61248075289 Postanschrift: Petrova 3 Ort: Zagreb NUTS-Code: HR Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Boris Dragi, dipl. iur. E-Mail: [6]boris.dragic@hztm.hr Telefon: +385 14600394 Fax: +385 14633286 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.hztm.hr I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0008373 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Drvene euro palete Referenznummer der Bekanntmachung: NAB-MV-07/20 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 44143000 II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Drvene euro palete. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 261 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 44143000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR Hauptort der Ausführung: Navedeno u dokumentaciji. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Drvene euro palete. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Rok isporuke / Gewichtung: 10 bodova (10 %) Preis - Gewichtung: 90 bodova (90 %) II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 261 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Navedeno u dokumentaciji. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 18/03/2020 Ortszeit: 09:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 4 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 18/03/2020 Ortszeit: 09:00 Ort: Petrova 3, Odjel za javnu nabavu i skladitenje, Zagreb, HRVATSKA. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [11]www.dkom.hr VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Navedeno u dokumentaciji. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Odjel za javnu nabavu i skladitenje Postanschrift: Petrova 3 Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [12]boris.dragic@hztm.hr Telefon: +385 14600394 Fax: +385 14633286 Internet-Adresse: [13]www.hztm.hr VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 26/02/2020 References 6. mailto:boris.dragic@hztm.hr?subject=TED 7. http://www.hztm.hr/ 8. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0008373 9. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 10. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 11. http://www.dkom.hr/ 12. mailto:boris.dragic@hztm.hr?subject=TED 13. http://www.hztm.hr/ OT: 02/03/2020 S43 Roba - Obavijest o javnoj nabavi - Otvoreni postupak Hrvatska-Zagreb: Palete 2020/S 043-101202 Obavijest o nadmetanju Roba Pravna osnova: Direktiva 2014/24/EU Odjeljak I: Javni naruitelj I.1)Naziv i adrese Slubeni naziv: Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu Nacionalni registracijski broj: 61248075289 Potanska adresa: Petrova 3 Mjesto: Zagreb NUTS kod: HR Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska Osoba za kontakt: Boris Dragi, dipl. iur. E-pota: [6]boris.dragic@hztm.hr Telefon: +385 14600394 Telefaks: +385 14633286 Internetska(-e) adresa(-e): Glavna adresa: [7]www.hztm.hr I.2)Podaci o zajednikoj nabavi I.3)Komunikacija Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i moe joj se u potpunosti pristupiti izravno i neogranieno na: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2020/S+0F2-0008373 Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektroniki na: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Vrsta javnog naruitelja Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava I.5)Glavna djelatnost Zdravstvo Odjeljak II: Predmet II.1)Opseg nabave II.1.1)Naziv: Drvene euro palete Referentni broj: NAB-MV-07/20 II.1.2)Glavna CPV oznaka 44143000 II.1.3)Vrsta ugovora Roba II.1.4)Kratak opis: Drvene euro palete. II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 261 000.00 HRK II.1.6)Podaci o grupama Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne II.2)Opis II.2.1)Naziv: II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 44143000 II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Navedeno u dokumentaciji. II.2.4)Opis nabave: Drvene euro palete. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 10 bodova (10 %) Cijena - Ponder: 90 bodova (90 %) II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 261 000.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 12 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.12)Podaci o elektronikim katalozima II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehniki podaci III.1)Uvjeti sudjelovanja III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, ukljuujui zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre Popis i kratki opis uvjeta: Navedeno u dokumentaciji. III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.3)Tehnika i struna sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima III.2)Uvjeti povezani s ugovorom III.2.2)Uvjeti izvrenja ugovora: III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvrenje ugovora Odjeljak IV: Postupak IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postupka Otvoreni postupak IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamikom sustavu nabave IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rjeenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga IV.1.6)Podaci o elektronikoj drabi IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA) Nabava je obuhvaena Sporazumom o javnoj nabavi: ne IV.2)Administrativni podaci IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje Datum: 18/03/2020 Lokalno vrijeme: 09:00 IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje: Hrvatski IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude Trajanje u mjesecima: 4 (od isteka roka za dostavu ponuda) IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda Datum: 18/03/2020 Lokalno vrijeme: 09:00 Mjesto: Petrova 3, Odjel za javnu nabavu i skladitenje, Zagreb, HRVATSKA. Odjeljak VI: Dopunski podaci VI.1)Podaci o obnavljanjima Ova nabava e se ponavljati.: ne VI.2)Podaci o elektronikim tijekovima rada VI.3)Dodatni podaci: VI.4)Postupci pravne zatite VI.4.1)Tijelo nadleno za postupak pravne zatite Slubeni naziv: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Potanska adresa: Koturaka cesta 43/IV Mjesto: Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Telefaks: +385 14559933 Internetska adresa: [11]www.dkom.hr VI.4.2)Tijelo nadleno za postupke mirenja VI.4.3)Postupak pravne zatite Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zatite: Navedeno u dokumentaciji. VI.4.4)Sluba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zatite Slubeni naziv: Odjel za javnu nabavu i skladitenje Potanska adresa: Petrova 3 Mjesto: Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [12]boris.dragic@hztm.hr Telefon: +385 14600394 Telefaks: +385 14633286 Internetska adresa: [13]www.hztm.hr VI.5)Datum slanja ove obavijesti: 26/02/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de