Ausschreibungen und Aufträge: Straßenpflaster- und Asphaltarbeiten - RO-Cluj-Napoca Straßenpflaster- und Asphaltarbeiten Straßenbeleuchtung Installation von Verkehrsampeln Technische Planungsleistungen für Verkehrsanlagen Dokument Nr...: 100841-2020 (ID: 2020030209032592546) Veröffentlicht: 02.03.2020 * RO-Cluj-Napoca: Straßenpflaster- und Asphaltarbeiten 2020/S 43/2020 100841 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Bauauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Municipiul Cluj-Napoca Nationale Identifikationsnummer: 4305857 Postanschrift: Str. Moilor nr. 1-3 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Postleitzahl: 400001 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Gabriela Cora, Ramona Gabor E-Mail: [6]achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro Telefon: +40 264596030 Fax: +40 264431575 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.primariaclujnapoca.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Proiectare, asisten tehnic i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Lucrri de modernizare Bulevardul 21 Decembrie 1989: realizare benzi dedicate transportului public în comun etapa 1 (inclusiv lucrri de infrastructur, amenajare spaiu public, semaforizare, iluminat public i mobilier urban) Referenznummer der Bekanntmachung: 71 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45233222 II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Proiectare, asisten tehnic i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Lucrri de modernizare Bulevardul 21 Decembrie 1989: realizare benzi dedicate transportului public in comun etapa 1 (inclusiv lucrari de infrastructura, amenajare spatiu public, semaforizare, iluminat public si mobilier urban), conform cerintelor caietului de sarcini si a documentatiei aferente. Valoarea estimata totala este de 44 297 451,45 RON fara TVA, din care valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 851 942,27 RON fara TVA, iar valoarea estimata a lucrarilor este de 43 445 509,18 RON fara TVA. Aceasta valoare nu include si cheltuielile aferente capitolului Diverse si neprevazute. Adresele de clarificari se pot solicita pana in a 20-a zi anterior termenului-limita de depunere a ofertelor; raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari se va publica in ziua a 10-a anterior datei-limita de depunere a ofertelor. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 41 789 589.63 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34993000 45316212 71322500 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Municipiul Cluj-Napoca. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Proiectare, asisten tehnic i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Lucrri de modernizare Bulevardul 21 Decembrie 1989: realizare benzi dedicate transportului public in comun etapa 1 (inclusiv lucrari de infrastructura, amenajare spatiu public, semaforizare, iluminat public si mobilier urban), conform cerintelor caietului de sarcini si a documentatiei aferente. Valoarea estimata totala este de 44 297 451,45 RON fara TVA, din care valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 851 942,27 RON fara TVA, iar valoarea estimata a lucrarilor este de 43 445 509,18 RON fara TVA. Aceasta valoare nu include si cheltuielile aferente capitolului Diverse si neprevazute. Durata pentru realizarea contractului este de 15 luni, din care dou luni pentru servicii de proiectare si 13 luni executarea lucrarilor. Adresele de clarificari se pot solicita pana in a 20-a zi anterior termenului-limita de depunere a ofertelor; raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari se va publica in ziua 10 anterior datei-limita de depunere a ofertelor. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garania acordat lucrrilor = 10 % = 10 puncte / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Buget local si Program Operational Regional 2014-2020. II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2019/S 037-082454 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 96446 Bezeichnung des Auftrags: Servicii de proiectare, asisten tehnic i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Lucrri de modernizare Bulevardul 21 Decembrie 1989: realizare benzi dedicate transportului public în comun etapa 1 (inclusiv lucrri de infrastructur, amenajare spaiu public, semaforizare, iluminat public i mobilier urban) Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 19/02/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Diferit S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 13845570 Postanschrift: Bulevardul Muncii nr. 18 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Postleitzahl: 400641 Land: Rumänien E-Mail: [10]liliana.munte@diferit.eu Telefon: +40 264452311 Fax: +40 264452312 Internet-Adresse: [11]www.diferit.eu Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 44 297 451.45 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 41 789 589.63 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Es können Unteraufträge vergeben werden Wert oder Anteil des Auftrags, der an Dritte vergeben werden soll Anteil: 37 % Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen Auftrags: SC DP CONS SRL-servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari-infrastructura rutiera - 0,8 % ALTIMATE SA- semaforizare- proiectare, asistenta tehnica si executie -10,91 % SC ENERGOBIT SRL- servicii de proiectare si executie lucrari retele electrice - 16,38 % SC PETER GARDEN SRL- executie sistem de... detalii pe [12]www.e-licitatie.ro Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [13]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [14]www.cnsc.ro VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 26/02/2020 References 6. mailto:achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro?subject=TED 7. http://www.primariaclujnapoca.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:082454-2019:TEXT:DE:HTML 10. mailto:liliana.munte@diferit.eu?subject=TED 11. http://www.diferit.eu/ 12. http://www.e-licitatie.ro/ 13. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 14. http://www.cnsc.ro/ OT: 02/03/2020 S43 Lucrri - Anunt de atribuire - licitaie deschis România-Cluj-Napoca: Lucrri de pavare i de asfaltare 2020/S 043-100841 Anun de atribuire a contractului Rezultatele procedurii de achiziie Lucrri Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Municipiul Cluj-Napoca Numr naional de înregistrare: 4305857 Adres: Str. Moilor nr. 1-3 Localitate: Cluj-Napoca Cod NUTS: RO113 Cod potal: 400001 ar: România Persoan de contact: Gabriela Cora, Ramona Gabor E-mail: [6]achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro Telefon: +40 264596030 Fax: +40 264431575 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.primariaclujnapoca.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informaii privind achiziiile publice comune I.4)Tipul autoritii contractante Autoritate regional sau local I.5)Activitate principal Servicii publice generale Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Proiectare, asisten tehnic i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Lucrri de modernizare Bulevardul 21 Decembrie 1989: realizare benzi dedicate transportului public în comun etapa 1 (inclusiv lucrri de infrastructur, amenajare spaiu public, semaforizare, iluminat public i mobilier urban) Numr de referin: 71 II.1.2)Cod CPV principal 45233222 II.1.3)Tipul contractului Lucrri II.1.4)Descriere succint: Proiectare, asisten tehnic i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Lucrri de modernizare Bulevardul 21 Decembrie 1989: realizare benzi dedicate transportului public in comun etapa 1 (inclusiv lucrari de infrastructura, amenajare spatiu public, semaforizare, iluminat public si mobilier urban), conform cerintelor caietului de sarcini si a documentatiei aferente. Valoarea estimata totala este de 44 297 451,45 RON fara TVA, din care valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 851 942,27 RON fara TVA, iar valoarea estimata a lucrarilor este de 43 445 509,18 RON fara TVA. Aceasta valoare nu include si cheltuielile aferente capitolului Diverse si neprevazute. Adresele de clarificari se pot solicita pana in a 20-a zi anterior termenului-limita de depunere a ofertelor; raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari se va publica in ziua a 10-a anterior datei-limita de depunere a ofertelor. II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: nu II.1.7)Valoarea total a achiziiei (fr TVA) Valoare fr TVA: 41 789 589.63 RON II.2)Descriere II.2.1)Titlu: II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 34993000 45316212 71322500 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Municipiul Cluj-Napoca. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Proiectare, asisten tehnic i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Lucrri de modernizare Bulevardul 21 Decembrie 1989: realizare benzi dedicate transportului public in comun etapa 1 (inclusiv lucrari de infrastructura, amenajare spatiu public, semaforizare, iluminat public si mobilier urban), conform cerintelor caietului de sarcini si a documentatiei aferente. Valoarea estimata totala este de 44 297 451,45 RON fara TVA, din care valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 851 942,27 RON fara TVA, iar valoarea estimata a lucrarilor este de 43 445 509,18 RON fara TVA. Aceasta valoare nu include si cheltuielile aferente capitolului Diverse si neprevazute. Durata pentru realizarea contractului este de 15 luni, din care dou luni pentru servicii de proiectare si 13 luni executarea lucrarilor. Adresele de clarificari se pot solicita pana in a 20-a zi anterior termenului-limita de depunere a ofertelor; raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari se va publica in ziua 10 anterior datei-limita de depunere a ofertelor. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Garania acordat lucrrilor = 10 % = 10 puncte / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: da Identificarea proiectului: Buget local si Program Operational Regional 2014-2020. II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur Numrul anunului în JO S: [9]2019/S 037-082454 IV.2.8)Informaii privind încetarea sistemului dinamic de achiziii IV.2.9)Informaii privind încetarea unei invitaii la o procedur concurenial de ofertare sub forma unui anun de intenie Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 96446 Titlu: Servicii de proiectare, asisten tehnic i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Lucrri de modernizare Bulevardul 21 Decembrie 1989: realizare benzi dedicate transportului public în comun etapa 1 (inclusiv lucrri de infrastructur, amenajare spaiu public, semaforizare, iluminat public i mobilier urban) Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 19/02/2020 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 3 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 3 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Diferit S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO 13845570 Adres: Bulevardul Muncii nr. 18 Localitate: Cluj-Napoca Cod NUTS: RO113 Cod potal: 400641 ar: România E-mail: [10]liliana.munte@diferit.eu Telefon: +40 264452311 Fax: +40 264452312 Adres internet: [11]www.diferit.eu Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 44 297 451.45 RON Valoarea total a contractului/lotului: 41 789 589.63 RON V.2.5)Informaii privind subcontractarea Este probabil s se recurg la subcontractarea contractului Valoare sau proporie care este probabil s fie subcontractat unor teri Procent: 37 % Descriere succint a prii din contract care urmeaz s fie subcontractat: SC DP CONS SRL-servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari-infrastructura rutiera - 0,8 % ALTIMATE SA- semaforizare- proiectare, asistenta tehnica si executie -10,91 % SC ENERGOBIT SRL- servicii de proiectare si executie lucrari retele electrice - 16,38 % SC PETER GARDEN SRL- executie sistem de... detalii pe [12]www.e-licitatie.ro Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [13]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [14]www.cnsc.ro VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare VI.5)Data expedierii prezentului anun: 26/02/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de