Ausschreibung: Verpflegungsdienste - IE-Dublin Verpflegungsdienste Verpflegungsdienste für sonstige Unternehmen oder andere Einrichtungen Dokument Nr...: 51323-2020 (ID: 2020020309195539503) Veröffentlicht: 03.02.2020 * IE-Dublin: Verpflegungsdienste 2020/S 23/2020 51323 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Technological University Dublin (TU Dublin) Nationale Identifikationsnummer: N/A Postanschrift: Park House Grangegorman, 191 North Circular R Ort: Dublin 7 NUTS-Code: IE Land: Irland Kontaktstelle(n): David Gavin E-Mail: [6]david.gavin@tudublin.ie Telefon: +353 8851305 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.tudublin.ie Adresse des Beschafferprofils: [8]https://irl.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/369 I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung Der Auftrag wird von einer zentralen Beschaffungsstelle vergeben I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=160845&B=ETEN DERS_SIMPLE Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=160845&B=ETE NDERS_SIMPLE Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Catering Services II.1.2)CPV-Code Hauptteil 55520000 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: TU Dublin is seeking submissions for the provision of catering services as outlined within the tender documents. The lots within this tender cover 3 campus locations with main restaurants, cafe's and coffee docks forming areas requiring catering service. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 4 500 000.00 EUR II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: TU Dublin Los-Nr.: 0 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 55523000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: IE Hauptort der Ausführung: TU Dublin. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Please note there are 7 lots within this competition. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 450 000.00 EUR II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 60 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Two, 24-month extensions. II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Please see information within the tender documentation. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: A key performance indicator will form part of the contract. III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Verpflichtung zur Angabe der Namen und beruflichen Qualifikationen der Personen, die für die Ausführung des Auftrags verantwortlich sind Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 02/03/2020 Ortszeit: 16:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Englisch, Irisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 09/07/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 02/03/2020 Ortszeit: 16:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: TU Dublin Ort: Dublin Land: Irland VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/01/2020 References 6. mailto:david.gavin@tudublin.ie?subject=TED 7. http://www.tudublin.ie/ 8. https://irl.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/369 9. http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=160845&B=ETENDERS_SIMPLE 10. http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=160845&B=ETENDERS_SIMPLE OT: 03/02/2020 S23 Services - Contract notice - Open procedure Ireland-Dublin: Catering services 2020/S 023-051323 Contract notice Services Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Technological University Dublin (TU Dublin) National registration number: N/A Postal address: Park House Grangegorman, 191 North Circular R Town: Dublin 7 NUTS code: IE Country: Ireland Contact person: David Gavin E-mail: [6]david.gavin@tudublin.ie Telephone: +353 8851305 Internet address(es): Main address: [7]www.tudublin.ie Address of the buyer profile: [8]https://irl.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/369 I.2)Information about joint procurement The contract is awarded by a central purchasing body I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=160845&B=ETEN DERS_SIMPLE Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=160845&B=ETE NDERS_SIMPLE Tenders or requests to participate must be submitted to the abovementioned address I.4)Type of the contracting authority Body governed by public law I.5)Main activity Education Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Catering Services II.1.2)Main CPV code 55520000 II.1.3)Type of contract Services II.1.4)Short description: TU Dublin is seeking submissions for the provision of catering services as outlined within the tender documents. The lots within this tender cover 3 campus locations with main restaurants, cafe's and coffee docks forming areas requiring catering service. II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 4 500 000.00 EUR II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: yes Tenders may be submitted for all lots II.2)Description II.2.1)Title: TU Dublin Lot No: 0 II.2.2)Additional CPV code(s) 55523000 II.2.3)Place of performance NUTS code: IE Main site or place of performance: TU Dublin. II.2.4)Description of the procurement: Please note there are 7 lots within this competition. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value Value excluding VAT: 450 000.00 EUR II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 60 This contract is subject to renewal: yes Description of renewals: Two, 24-month extensions. II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers List and brief description of conditions: Please see information within the tender documentation. III.1.2)Economic and financial standing Selection criteria as stated in the procurement documents III.1.3)Technical and professional ability Selection criteria as stated in the procurement documents III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.1)Information about a particular profession III.2.2)Contract performance conditions: A key performance indicator will form part of the contract. III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 02/03/2020 Local time: 16:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: English, Irish IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender Tender must be valid until: 09/07/2021 IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 02/03/2020 Local time: 16:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: TU Dublin Town: Dublin Country: Ireland VI.4.2)Body responsible for mediation procedures VI.4.3)Review procedure VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 30/01/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de