Ausschreibung: Dienstleistungen des Gesundheitswesens - IE-Naas Dienstleistungen des Gesundheitswesens Durchführbarkeitsstudie, Beratung, Analyse Internetdienste Dienstleistungen von medizinischem Personal Dienstleistungen von medizinischen Laboratorien Dokument Nr...: 51321-2020 (ID: 2020020309202139538) Veröffentlicht: 03.02.2020 * IE-Naas: Dienstleistungen des Gesundheitswesens 2020/S 23/2020 51321 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Health Service Executive (HSE) Nationale Identifikationsnummer: N/A Postanschrift: Head Office, Millennium Park Ort: Naas NUTS-Code: IE Land: Irland Kontaktstelle(n): Sarah Power E-Mail: [6]sarah.power1@hse.ie Telefon: +353 214923045 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.hse.ie Adresse des Beschafferprofils: [8]https://irl.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/461 I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=161678&B=ETEN DERS_SIMPLE Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=161678&B=ETE NDERS_SIMPLE Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Pilot Project for an Online STI Testing Service integrated with Public STI Clinics in Ireland Referenznummer der Bekanntmachung: HSE 13260 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 85100000 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: The HSE invites tenders for the provision of a pilot project for an online STI testing service integrated with public STI clinics in Ireland. The aim of the pilot project is to assess the feasibility, acceptability and impact of an online STI service, integrated into existing public STI clinics in Ireland. The Health Service Executive (HSE) Sexual Health and Crisis Pregnancy Programme (SHCPP) is a national policy priority programme situated within the national strategy and planning function of the HSE. It is responsible for implementing the National Sexual Health Strategy 2015-2020. The aim of the strategy is to improve sexual health and well-being and to reduce negative sexual health outcomes. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 505 000.00 EUR II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 71241000 72400000 85141000 85145000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: IE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: The HSE invites tenders for the provision of a pilot project for an online STI testing service integrated with public STI clinics in Ireland. The aim of the pilot project is to assess the feasibility, acceptability and impact of an online STI service, integrated into existing public STI clinics in Ireland. The Health Service Executive (HSE) Sexual Health and Crisis Pregnancy Programme (SHCPP) is a national policy priority programme situated within the national strategy and planning function of the HSE. It is responsible for implementing the National Sexual Health Strategy 2015-2020. The aim of the strategy is to improve sexual health and well-being and to reduce negative sexual health outcomes. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 505 000.00 EUR II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 05/03/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Englisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 05/03/2020 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: The High Court Postanschrift: The Four Courts Ort: Dublin 7 Land: Irland VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren Offizielle Bezeichnung: International Centre for Dispute Resolution (ICDR) Ort: Dublin Land: Irland VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/01/2020 References 6. mailto:sarah.power1@hse.ie?subject=TED 7. http://www.hse.ie/ 8. https://irl.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/461 9. http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=161678&B=ETENDERS_SIMPLE 10. http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=161678&B=ETENDERS_SIMPLE OT: 03/02/2020 S23 Services - Contract notice - Open procedure Ireland-Naas: Health services 2020/S 023-051321 Contract notice Services Legal Basis: Directive 2014/24/EU Section I: Contracting authority I.1)Name and addresses Official name: Health Service Executive (HSE) National registration number: N/A Postal address: Head Office, Millennium Park Town: Naas NUTS code: IE Country: Ireland Contact person: Sarah Power E-mail: [6]sarah.power1@hse.ie Telephone: +353 214923045 Internet address(es): Main address: [7]http://www.hse.ie Address of the buyer profile: [8]https://irl.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/461 I.2)Information about joint procurement I.3)Communication The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at: [9]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=161678&B=ETEN DERS_SIMPLE Additional information can be obtained from the abovementioned address Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: [10]http://irl.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=161678&B=ETE NDERS_SIMPLE Tenders or requests to participate must be submitted to the abovementioned address I.4)Type of the contracting authority Body governed by public law I.5)Main activity Health Section II: Object II.1)Scope of the procurement II.1.1)Title: Pilot Project for an Online STI Testing Service integrated with Public STI Clinics in Ireland Reference number: HSE 13260 II.1.2)Main CPV code 85100000 II.1.3)Type of contract Services II.1.4)Short description: The HSE invites tenders for the provision of a pilot project for an online STI testing service integrated with public STI clinics in Ireland. The aim of the pilot project is to assess the feasibility, acceptability and impact of an online STI service, integrated into existing public STI clinics in Ireland. The Health Service Executive (HSE) Sexual Health and Crisis Pregnancy Programme (SHCPP) is a national policy priority programme situated within the national strategy and planning function of the HSE. It is responsible for implementing the National Sexual Health Strategy 2015-2020. The aim of the strategy is to improve sexual health and well-being and to reduce negative sexual health outcomes. II.1.5)Estimated total value Value excluding VAT: 505 000.00 EUR II.1.6)Information about lots This contract is divided into lots: no II.2)Description II.2.1)Title: II.2.2)Additional CPV code(s) 71241000 72400000 85141000 85145000 II.2.3)Place of performance NUTS code: IE II.2.4)Description of the procurement: The HSE invites tenders for the provision of a pilot project for an online STI testing service integrated with public STI clinics in Ireland. The aim of the pilot project is to assess the feasibility, acceptability and impact of an online STI service, integrated into existing public STI clinics in Ireland. The Health Service Executive (HSE) Sexual Health and Crisis Pregnancy Programme (SHCPP) is a national policy priority programme situated within the national strategy and planning function of the HSE. It is responsible for implementing the National Sexual Health Strategy 2015-2020. The aim of the strategy is to improve sexual health and well-being and to reduce negative sexual health outcomes. II.2.5)Award criteria Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents II.2.6)Estimated value Value excluding VAT: 505 000.00 EUR II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system Duration in months: 12 This contract is subject to renewal: no II.2.10)Information about variants Variants will be accepted: no II.2.11)Information about options Options: no II.2.12)Information about electronic catalogues II.2.13)Information about European Union funds The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no II.2.14)Additional information Section III: Legal, economic, financial and technical information III.1)Conditions for participation III.1.1)Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers III.1.2)Economic and financial standing III.1.3)Technical and professional ability III.1.5)Information about reserved contracts III.2)Conditions related to the contract III.2.1)Information about a particular profession III.2.2)Contract performance conditions: III.2.3)Information about staff responsible for the performance of the contract Section IV: Procedure IV.1)Description IV.1.1)Type of procedure Open procedure IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system IV.1.4)Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue IV.1.6)Information about electronic auction IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA) The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes IV.2)Administrative information IV.2.1)Previous publication concerning this procedure IV.2.2)Time limit for receipt of tenders or requests to participate Date: 05/03/2020 Local time: 12:00 IV.2.3)Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates IV.2.4)Languages in which tenders or requests to participate may be submitted: English IV.2.6)Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender IV.2.7)Conditions for opening of tenders Date: 05/03/2020 Local time: 12:00 Section VI: Complementary information VI.1)Information about recurrence This is a recurrent procurement: no VI.2)Information about electronic workflows VI.3)Additional information: VI.4)Procedures for review VI.4.1)Review body Official name: The High Court Postal address: The Four Courts Town: Dublin 7 Country: Ireland VI.4.2)Body responsible for mediation procedures Official name: International Centre for Dispute Resolution (ICDR) Town: Dublin Country: Ireland VI.4.3)Review procedure VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained VI.5)Date of dispatch of this notice: 30/01/2020 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de