Ausschreibung: Überwachungssysteme - HR-Zagreb Überwachungssysteme Dokument Nr...: 1894-2020 (ID: 2020010309143562911) Veröffentlicht: 03.01.2020 * HR-Zagreb: Überwachungssysteme 2020/S 2/2020 1894 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture Nationale Identifikationsnummer: 22874515170 Postanschrift: Prisavlje 14 Ort: Zagreb NUTS-Code: HR Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Gordana Vuki E-Mail: [6]javna.nabava@mmpi.hr Telefon: +385 16169077 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.mmpi.hr Adresse des Beschafferprofils: [8]www.mmpi.hr I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F2-0051311 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Usluge odravanja hrvatskog RIS sustava Referenznummer der Bekanntmachung: 49-19 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 35125000 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Usluge odravanja hrvatskog RIS sustava, odnosno usluge preventivnog odravanja sustava za automatsku identifikaciju brodova AIS, radio-komunikacijskog VHF sustava, RIS aplikacijskog sustava i njihovih sastavnih komponenti, kao i pripadajue mrene i napajake opreme. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 920 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 35125000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR Hauptort der Ausführung: Sukladno toki 11. Dokumentacije o nabavi. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sukladno toki 10. Dokumentacije o nabavi. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Kvaliteta - Specifino iskustvo strunjaka / Gewichtung: 15 - suk.t.33.2.DoN. Preis - Gewichtung: 85 - suk.t.33.1.DoN. II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 920 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Sukladno t. 15.2.1. Dokumentacije o nabavi. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 10/02/2020 Ortszeit: 11:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 10/02/2020 Ortszeit: 11:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [11]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [12]www.dkom.hr VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 31/12/2019 References 6. mailto:javna.nabava@mmpi.hr?subject=TED 7. http://www.mmpi.hr/ 8. http://www.mmpi.hr/ 9. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F2-0051311 10. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 11. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 12. http://www.dkom.hr/ OT: 03/01/2020 S2 Usluge - Obavijest o javnoj nabavi - Otvoreni postupak Hrvatska-Zagreb: Sustav nadzora 2020/S 002-001894 Obavijest o nadmetanju Usluge Pravna osnova: Direktiva 2014/24/EU Odjeljak I: Javni naruitelj I.1)Naziv i adrese Slubeni naziv: Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture Nacionalni registracijski broj: 22874515170 Potanska adresa: Prisavlje 14 Mjesto: Zagreb NUTS kod: HR Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska Osoba za kontakt: Gordana Vuki E-pota: [6]javna.nabava@mmpi.hr Telefon: +385 16169077 Internetska(-e) adresa(-e): Glavna adresa: [7]www.mmpi.hr Adresa profila kupca: [8]www.mmpi.hr I.2)Podaci o zajednikoj nabavi I.3)Komunikacija Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i moe joj se u potpunosti pristupiti izravno i neogranieno na: [9]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F2-0051311 Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektroniki na: [10]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Vrsta javnog naruitelja Ministarstvo ili drugo dravno ili federalno tijelo, ukljuujui njihove regionalne ili lokalne jedinice I.5)Glavna djelatnost Ope javne usluge Odjeljak II: Predmet II.1)Opseg nabave II.1.1)Naziv: Usluge odravanja hrvatskog RIS sustava Referentni broj: 49-19 II.1.2)Glavna CPV oznaka 35125000 II.1.3)Vrsta ugovora Usluge II.1.4)Kratak opis: Usluge odravanja hrvatskog RIS sustava, odnosno usluge preventivnog odravanja sustava za automatsku identifikaciju brodova AIS, radio-komunikacijskog VHF sustava, RIS aplikacijskog sustava i njihovih sastavnih komponenti, kao i pripadajue mrene i napajake opreme. II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 1 920 000.00 HRK II.1.6)Podaci o grupama Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne II.2)Opis II.2.1)Naziv: II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 35125000 II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Sukladno toki 11. Dokumentacije o nabavi. II.2.4)Opis nabave: Sukladno toki 10. Dokumentacije o nabavi. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Kvaliteta - Specifino iskustvo strunjaka / Ponder: 15 - suk.t.33.2.DoN. Cijena - Ponder: 85 - suk.t.33.1.DoN. II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 1 920 000.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 48 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.12)Podaci o elektronikim katalozima II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehniki podaci III.1)Uvjeti sudjelovanja III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, ukljuujui zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre Popis i kratki opis uvjeta: Sukladno t. 15.2.1. Dokumentacije o nabavi. III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.3)Tehnika i struna sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima III.2)Uvjeti povezani s ugovorom III.2.1)Podaci o odreenoj struci III.2.2)Uvjeti izvrenja ugovora: III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvrenje ugovora Odjeljak IV: Postupak IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postupka Otvoreni postupak IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamikom sustavu nabave Nabava ukljuuje uspostavu okvirnog sporazuma Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rjeenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga IV.1.6)Podaci o elektronikoj drabi IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA) Nabava je obuhvaena Sporazumom o javnoj nabavi: ne IV.2)Administrativni podaci IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje Datum: 10/02/2020 Lokalno vrijeme: 11:00 IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje: Hrvatski IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda Datum: 10/02/2020 Lokalno vrijeme: 11:00 Odjeljak VI: Dopunski podaci VI.1)Podaci o obnavljanjima Ova nabava e se ponavljati.: ne VI.2)Podaci o elektronikim tijekovima rada VI.3)Dodatni podaci: VI.4)Postupci pravne zatite VI.4.1)Tijelo nadleno za postupak pravne zatite Slubeni naziv: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Potanska adresa: Koturaka cesta 43/IV Mjesto: Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [11]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Telefaks: +385 14559933 Internetska adresa: [12]www.dkom.hr VI.4.2)Tijelo nadleno za postupke mirenja VI.4.3)Postupak pravne zatite VI.4.4)Sluba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zatite VI.5)Datum slanja ove obavijesti: 31/12/2019 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de