Ausschreibung: Finanzierungs-Leasing - HR-Pula Finanzierungs-Leasing Dokument Nr...: 1884-2020 (ID: 2020010309142062902) Veröffentlicht: 03.01.2020 * HR-Pula: Finanzierungs-Leasing 2020/S 2/2020 1884 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Med Eko Servis d.o.o. Nationale Identifikationsnummer: 68103986020 Postanschrift: Pomer, Pomer 1 Ort: Pula NUTS-Code: HR036 Postleitzahl: 52100 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Tatjana Stanko E-Mail: [6]tatjana.stanko@medekoservis.hr Telefon: +385 52573136 Fax: +385 52574046 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.medekoservis.hr Adresse des Beschafferprofils: [8]www.medekoservis.hr I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F2-0050902 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Wohnungswesen und kommunale Einrichtungen Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Nabava novog komunalnog vozila za odvojeno prikupljanje i prijevoz otpada zapremine spremnika minimalno 16 m^3 putem financijskog leasinga Referenznummer der Bekanntmachung: 42-19-OT II.1.2)CPV-Code Hauptteil 66114000 II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Predmet nabave je usluga financijskog leasinga za nabavu novog komunalnog vozila, prema uvjetima iz Dokumentacije o nabavi, u trajanju od 60 mjeseci, s 20 % uea od strane naruitelja. Predmet leasinga je novo vozilo za odvojeno prikupljanje otpadnog papira, kartona, biootpada, metala i plastike, minimalne zapremine spremnika 16 m^3. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 2 000 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 66114000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR036 Hauptort der Ausführung: Sjedite naruitelja Pomer 1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet nabave je usluga financijskog leasinga za nabavu novog komunalnog vozila, prema uvjetima iz Dokumentacije o nabavi, u trajanju od 60 mjeseci, s 20 % uea od strane naruitelja. Predmet leasinga je novo vozilo za odvojeno prikupljanje otpadnog papira, kartona, biootpada, metala i plastike, minimalne zapremine spremnika 16 m^3. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Rok isporuke / Gewichtung: 4/100 Qualitätskriterium - Name: Jamstveni rok / Gewichtung: 6/100 Preis - Gewichtung: 90/100 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 000 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 60 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Nema. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajui registar u dravi njegova poslovnog nastana. Vaee odobrenje za obavljanje poslova leasinga sukladno zakonu o leasingu. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Toka 10.9. DON-a. III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 30/01/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 3 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 30/01/2020 Ortszeit: 12:00 Ort: Pomer, Pomer 1, HR-52100 Pula, HRVATSKA. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: Prije sklapanja ugovora o leasingu naruitelj mora ishoditi suglasnost osnivaa. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [11]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [12]www.dkom.hr VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Toka 10.11 DON-a. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Toka 10.11 DON-a Postanschrift: Toka 10.11 DON-a Ort: Toka 10.11 DON-a Postleitzahl: Toka 10.11 DON-a Land: Kroatien VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2019 References 6. mailto:tatjana.stanko@medekoservis.hr?subject=TED 7. http://www.medekoservis.hr/ 8. http://www.medekoservis.hr/ 9. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F2-0050902 10. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 11. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 12. http://www.dkom.hr/ OT: 03/01/2020 S2 Usluge - Obavijest o javnoj nabavi - Otvoreni postupak Hrvatska-Pula: Usluge financijskog leasinga 2020/S 002-001884 Obavijest o nadmetanju Usluge Pravna osnova: Direktiva 2014/24/EU Odjeljak I: Javni naruitelj I.1)Naziv i adrese Slubeni naziv: Med Eko Servis d.o.o. Nacionalni registracijski broj: 68103986020 Potanska adresa: Pomer, Pomer 1 Mjesto: Pula NUTS kod: HR036 Potanski broj: 52100 Drava: Hrvatska Osoba za kontakt: Tatjana Stanko E-pota: [6]tatjana.stanko@medekoservis.hr Telefon: +385 52573136 Telefaks: +385 52574046 Internetska(-e) adresa(-e): Glavna adresa: [7]www.medekoservis.hr Adresa profila kupca: [8]www.medekoservis.hr I.2)Podaci o zajednikoj nabavi I.3)Komunikacija Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i moe joj se u potpunosti pristupiti izravno i neogranieno na: [9]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F2-0050902 Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektroniki na: [10]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Vrsta javnog naruitelja Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava I.5)Glavna djelatnost Stambeno i komunalno gospodarstvo i usluge Odjeljak II: Predmet II.1)Opseg nabave II.1.1)Naziv: Nabava novog komunalnog vozila za odvojeno prikupljanje i prijevoz otpada zapremine spremnika minimalno 16 m^3 putem financijskog leasinga Referentni broj: 42-19-OT II.1.2)Glavna CPV oznaka 66114000 II.1.3)Vrsta ugovora Usluge II.1.4)Kratak opis: Predmet nabave je usluga financijskog leasinga za nabavu novog komunalnog vozila, prema uvjetima iz Dokumentacije o nabavi, u trajanju od 60 mjeseci, s 20 % uea od strane naruitelja. Predmet leasinga je novo vozilo za odvojeno prikupljanje otpadnog papira, kartona, biootpada, metala i plastike, minimalne zapremine spremnika 16 m^3. II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 2 000 000.00 HRK II.1.6)Podaci o grupama Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne II.2)Opis II.2.1)Naziv: II.2.2)Dodatne ifre CPV-a 66114000 II.2.3)Mjesto izvrenja NUTS kod: HR036 Glavna lokacija ili mjesto izvrenja: Sjedite naruitelja Pomer 1 II.2.4)Opis nabave: Predmet nabave je usluga financijskog leasinga za nabavu novog komunalnog vozila, prema uvjetima iz Dokumentacije o nabavi, u trajanju od 60 mjeseci, s 20 % uea od strane naruitelja. Predmet leasinga je novo vozilo za odvojeno prikupljanje otpadnog papira, kartona, biootpada, metala i plastike, minimalne zapremine spremnika 16 m^3. II.2.5)Kriteriji za dodjelu Nie navedeni kriteriji Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 4/100 Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok / Ponder: 6/100 Cijena - Ponder: 90/100 II.2.6)Procijenjena vrijednost Vrijednost bez PDV-a: 2 000 000.00 HRK II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamikog sustava nabave Trajanje u mjesecima: 60 Ovaj ugovor podloan je obnavljanju: ne II.2.10)Podaci o varijantama Varijante su doputene.: ne II.2.11)Podaci o opcijama Opcije: ne II.2.12)Podaci o elektronikim katalozima II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne II.2.14)Dodatni podaci Nema. Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehniki podaci III.1)Uvjeti sudjelovanja III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, ukljuujui zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre Popis i kratki opis uvjeta: Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajui registar u dravi njegova poslovnog nastana. Vaee odobrenje za obavljanje poslova leasinga sukladno zakonu o leasingu. III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.3)Tehnika i struna sposobnost Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima III.2)Uvjeti povezani s ugovorom III.2.1)Podaci o odreenoj struci III.2.2)Uvjeti izvrenja ugovora: Toka 10.9. DON-a. III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvrenje ugovora Odjeljak IV: Postupak IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postupka Otvoreni postupak IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamikom sustavu nabave IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rjeenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga IV.1.6)Podaci o elektronikoj drabi IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA) Nabava je obuhvaena Sporazumom o javnoj nabavi: ne IV.2)Administrativni podaci IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje Datum: 30/01/2020 Lokalno vrijeme: 12:00 IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje: Hrvatski IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda) IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda Datum: 30/01/2020 Lokalno vrijeme: 12:00 Mjesto: Pomer, Pomer 1, HR-52100 Pula, HRVATSKA. Odjeljak VI: Dopunski podaci VI.1)Podaci o obnavljanjima Ova nabava e se ponavljati.: ne VI.2)Podaci o elektronikim tijekovima rada VI.3)Dodatni podaci: Prije sklapanja ugovora o leasingu naruitelj mora ishoditi suglasnost osnivaa. VI.4)Postupci pravne zatite VI.4.1)Tijelo nadleno za postupak pravne zatite Slubeni naziv: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Potanska adresa: Koturaka cesta 43/IV Mjesto: Zagreb Potanski broj: 10000 Drava: Hrvatska E-pota: [11]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Telefaks: +385 14559933 Internetska adresa: [12]www.dkom.hr VI.4.2)Tijelo nadleno za postupke mirenja VI.4.3)Postupak pravne zatite Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zatite: Toka 10.11 DON-a. VI.4.4)Sluba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zatite Slubeni naziv: Toka 10.11 DON-a Potanska adresa: Toka 10.11 DON-a Mjesto: Toka 10.11 DON-a Potanski broj: Toka 10.11 DON-a Drava: Hrvatska VI.5)Datum slanja ove obavijesti: 30/12/2019 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de