Ausschreibung: Medizinische Ausrüstungen, Arzneimittel und Körperpflegeprodukte - SI-Novo mesto Medizinische Ausrüstungen, Arzneimittel und Körperpflegeprodukte Arzneimittel Medizinische Geräte Körperpflegeprodukte Dokument Nr...: 185-2020 (ID: 2020010210063761173) Veröffentlicht: 02.01.2020 * SI-Novo mesto: Medizinische Ausrüstungen, Arzneimittel und Körperpflegeprodukte 2020/S 1/2020 185 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Dom starejih obanov Novo mesto Nationale Identifikationsnummer: 5174350000 Postanschrift: mihel 1 Ort: Novo mesto NUTS-Code: SI Postleitzahl: 8000 Land: Slowenien Kontaktstelle(n): Simona pes ajn E-Mail: [6]simona.spes-sajn@ssz-slo.si Telefon: +386 73719911 Fax: +386 73719944 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.dso-novomesto.com/domov/ I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]http://www.sib-mb.si/ Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_po drobno.xhtml?zadevaId=15225 I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Sozialwesen Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Sukcesivna dobava sanitetnega in zdravstvenega materiala II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33000000 II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Sukcesivna dobava sanitetnega in zdravstvenega materiala. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für nur ein Los II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Tekoine za parenteralno aplikacijo Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33600000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Tekoine za parenteralno aplikacijo. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Medicinski pripomoki Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Medicinski pripomoki. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Ortopedski pripomoki Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Ortopedski pripomoki. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Potroni zdravstveni material Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Potroni zdravstveni material. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sanitetni material Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sanitetni material. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Zaitna sredstva Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zaitna sredstva. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pripomoki za osebno higieno Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 33700000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Pripomoki za osebno higieno. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Material za nego ran - specialne obloge Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 33600000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Material za nego ran specialne obloge. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Oblii Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Oblii. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Material za nego ran - poliuretanske, silikonske obloge in mreice Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 33600000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Material za nego ran - poliuretanske, silikonske obloge in mreice. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 29/01/2020 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Slowenisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 3 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 29/01/2020 Ortszeit: 12:01 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: Rok za sprejemanje ponudnikovih vpraanj: 17.1.2020 10:00:00 VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naroil Postanschrift: Slovenska cesta 54 Ort: Ljubljana Postleitzahl: 1000 Land: Slowenien VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Dom starejih obanov Novo mesto Postanschrift: mihel 1 Ort: Novo mesto Postleitzahl: 8000 Land: Slowenien VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2019 References 6. mailto:simona.spes-sajn@ssz-slo.si?subject=TED 7. http://www.dso-novomesto.com/domov/ 8. http://www.sib-mb.si/ 9. https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=15225 OT: 02/01/2020 S1 Blago - Obvestilo o javnem naroilu - Odprti postopek Slovenija-Novo mesto: Medicinska oprema, farmacevtski izdelki in izdelki za osebno nego 2020/S 001-000185 Obvestilo o naroilu Blago Pravna podlaga: Direktiva 2014/24/EU Oddelek I: Javni naronik I.1)Ime in naslovi Uradno ime: Dom starejih obanov Novo mesto Nacionalna identifikacijska tevilka: 5174350000 Potni naslov: mihel 1 Kraj: Novo mesto ifra NUTS: SI Potna tevilka: 8000 Drava: Slovenija Kontaktna oseba: Simona pes ajn E-naslov: [6]simona.spes-sajn@ssz-slo.si Telefon: +386 73719911 Telefaks: +386 73719944 Internetni naslovi: Glavni naslov: [7]http://www.dso-novomesto.com/domov/ I.2)Informacije o skupnem javnem naroilu I.3)Sporoanje Razpisna dokumentacija je na voljo brezplano za neomejen in celovit neposredni dostop na: [8]http://www.sib-mb.si/ Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko prek: [9]https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_po drobno.xhtml?zadevaId=15225 I.4)Vrsta javnega naronika Oseba javnega prava I.5)Glavna podroja dejavnosti Socialno varstvo Oddelek II: Predmet II.1)Obseg naroila II.1.1)Naslov: Sukcesivna dobava sanitetnega in zdravstvenega materiala II.1.2)Glavna koda CPV 33000000 II.1.3)Vrsta naroila Blago II.1.4)Kratek opis: Sukcesivna dobava sanitetnega in zdravstvenega materiala. II.1.5)Ocenjena skupna vrednost II.1.6)Informacije o sklopih Naroilo je razdeljeno na sklope: da Ponudbe je treba predloiti za samo en sklop II.2)Opis II.2.1)Naslov: Tekoine za parenteralno aplikacijo t. sklopa: 1 II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33600000 II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI II.2.4)Opis javnega naroila: Tekoine za parenteralno aplikacijo. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 36 To naroilo je mogoe podaljati: ne II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.12)Informacije o elektronskih katalogih II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije II.2)Opis II.2.1)Naslov: Medicinski pripomoki t. sklopa: 2 II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33100000 II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI II.2.4)Opis javnega naroila: Medicinski pripomoki. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 36 To naroilo je mogoe podaljati: ne II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.12)Informacije o elektronskih katalogih II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije II.2)Opis II.2.1)Naslov: Ortopedski pripomoki t. sklopa: 3 II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33100000 II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI II.2.4)Opis javnega naroila: Ortopedski pripomoki. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 36 To naroilo je mogoe podaljati: ne II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.12)Informacije o elektronskih katalogih II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije II.2)Opis II.2.1)Naslov: Potroni zdravstveni material t. sklopa: 4 II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33100000 II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI II.2.4)Opis javnega naroila: Potroni zdravstveni material. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 36 To naroilo je mogoe podaljati: ne II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.12)Informacije o elektronskih katalogih II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije II.2)Opis II.2.1)Naslov: Sanitetni material t. sklopa: 5 II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33100000 II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI II.2.4)Opis javnega naroila: Sanitetni material. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 36 To naroilo je mogoe podaljati: ne II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.12)Informacije o elektronskih katalogih II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije II.2)Opis II.2.1)Naslov: Zaitna sredstva t. sklopa: 6 II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33100000 II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI II.2.4)Opis javnega naroila: Zaitna sredstva. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 36 To naroilo je mogoe podaljati: ne II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.12)Informacije o elektronskih katalogih II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije II.2)Opis II.2.1)Naslov: Pripomoki za osebno higieno t. sklopa: 7 II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33100000 33700000 II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI II.2.4)Opis javnega naroila: Pripomoki za osebno higieno. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 36 To naroilo je mogoe podaljati: ne II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.12)Informacije o elektronskih katalogih II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije II.2)Opis II.2.1)Naslov: Material za nego ran - specialne obloge t. sklopa: 8 II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33100000 33600000 II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI II.2.4)Opis javnega naroila: Material za nego ran specialne obloge. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 36 To naroilo je mogoe podaljati: ne II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.12)Informacije o elektronskih katalogih II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije II.2)Opis II.2.1)Naslov: Oblii t. sklopa: 9 II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33100000 II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI II.2.4)Opis javnega naroila: Oblii. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 36 To naroilo je mogoe podaljati: ne II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.12)Informacije o elektronskih katalogih II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije II.2)Opis II.2.1)Naslov: Material za nego ran - poliuretanske, silikonske obloge in mreice t. sklopa: 10 II.2.2)Dodatna(-e) koda(-e) CPV 33100000 33600000 II.2.3)Kraj izvedbe ifra NUTS: SI II.2.4)Opis javnega naroila: Material za nego ran - poliuretanske, silikonske obloge in mreice. II.2.5)Merila za izbiro ponudbe Spodaj navedena merila Cena II.2.6)Ocenjena vrednost II.2.7)Trajanje naroila, okvirnega sporazuma ali dinaminega nabavnega sistema Trajanje v mesecih: 36 To naroilo je mogoe podaljati: ne II.2.10)Informacije o variantah Variante so dopustne: ne II.2.11)Informacije o variantah Variante: ne II.2.12)Informacije o elektronskih katalogih II.2.13)Informacije o sredstvih EU Naroilo se nanaa na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: ne II.2.14)Dodatne informacije Oddelek III: Pravne, ekonomske, finanne in tehnine informacije III.1)Pogoji za udelebo III.1.1)Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vkljuno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register III.1.2)Poslovno in finanno stanje III.1.3)Tehnina in strokovna sposobnost III.1.5)Informacije o pridranih naroilih III.2)Pogoji, ki se nanaajo na javno naroilo III.2.2)Pogoji za izvedbo javnega naroila: III.2.3)Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naroila Oddelek IV: Postopek IV.1)Opis IV.1.1)Vrsta postopka Odprti postopek IV.1.3)Informacije o okvirnem sporazumu ali dinaminem nabavnem sistemu Obvestilo vkljuuje sklenitev okvirnega sporazuma Okvirni sporazum z ve gospodarskimi subjekti IV.1.4)Informacije o zmanjanju tevila reitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom IV.1.6)Informacije o elektronski drabi IV.1.8)Informacije o Sporazumu o vladnih naroilih Naroilo ureja Sporazum o vladnih naroilih: ne IV.2)Upravne informacije IV.2.1)Prejnja objava v zvezi s tem postopkom IV.2.2)Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje Datum: 29/01/2020 Lokalni as: 12:00 IV.2.3)Predvideni datum poiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom IV.2.4)Jeziki, v katerih se predloijo ponudbe ali prijave za sodelovanje: Slovenina IV.2.6)Minimalni asovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb) IV.2.7)Nain odpiranja ponudb Datum: 29/01/2020 Lokalni as: 12:01 Oddelek VI: Dopolnilne informacije VI.1)Informacije o ponovitvah naroila Ponovitev naroila: ne VI.2)Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje raunov Uporabljeno bo elektronsko plailo VI.3)Dodatne informacije: Rok za sprejemanje ponudnikovih vpraanj: 17.1.2020 10:00:00 VI.4)Postopki za revizijo VI.4.1)Organ, pristojen za revizijo Uradno ime: Dravna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naroil Potni naslov: Slovenska cesta 54 Kraj: Ljubljana Potna tevilka: 1000 Drava: Slovenija VI.4.2)Organ, pristojen za postopek mediacije VI.4.3)Postopek revizije VI.4.4)Sluba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije Uradno ime: Dom starejih obanov Novo mesto Potni naslov: mihel 1 Kraj: Novo mesto Potna tevilka: 8000 Drava: Slovenija VI.5)Datum poiljanja tega obvestila: 30/12/2019 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de