Ausschreibung: Medizinische Verbrauchsartikel - RO-Arad Medizinische Verbrauchsartikel Chirurgische Suturen Dokument Nr...: 167-2020 (ID: 2020010210060961151) Veröffentlicht: 02.01.2020 * RO-Arad: Medizinische Verbrauchsartikel 2020/S 1/2020 167 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spital Clinic Judeean de Urgen Arad Nationale Identifikationsnummer: 3519879 Postanschrift: Str. Spitalului nr. 1 Ort: Arad NUTS-Code: RO421 Postleitzahl: 310031 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Rista Anita E-Mail: [6]scjuarad.bap@gmail.com Telefon: +40 257211233 Fax: +40 257211233 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.scjarad.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/10008 5234 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Spital I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achiziionare consumabile medicale i suturi chirurgicale (22 loturi) Referenznummer der Bekanntmachung: 3519879_2019_PAAPD1105356 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33140000 II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: În cadrul procedurii se vor achiziiona consumabile medicale si suturi chirurgicale (22 loturi), conform caietului de sarcini si a Anexei 1 centralizatorul de produse atasate. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 25 881 381.50 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 22 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 22 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - vacutainere Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: TERMENUL DE LIVRARE / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 288 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - seringi cu ac Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: TERMENUL DE LIVRARE / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 091 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - branule Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: TERMENUL DE LIVRARE / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 967 160.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - teste glicemie palm lab Los-Nr.: 20 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 156 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - ace vacutainer Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 240 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - manusi Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: TERMENUL DE LIVRARE / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 084 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - teste glicemie palm lab Los-Nr.: 19 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 480 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Fire de sutura neresorbabile Los-Nr.: 21 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33141121 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: TERMENUL DE LIVRARE / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 938 487.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - imbracaminte Los-Nr.: 15 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: TERMENUL DE LIVRARE / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 380 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - seringi insulina Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 91 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - seringi CT ACIST si tuburi conectoare Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 189 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - ace Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 69 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - sonde Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 487 680.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - umidificator apa sterila Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 450 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - truse Los-Nr.: 16 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: TERMENUL DE LIVRARE / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 045 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - masti si canule Los-Nr.: 17 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: TERMENUL DE LIVRARE / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 414 760.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Fire de sutura resorbabile Los-Nr.: 22 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33141121 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: TERMENUL DE LIVRARE / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 797 144.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - seringi injectomat si irigatii Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 429 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - fesi si tifon Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: TERMENUL DE LIVRARE / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 702 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - seringi CT Salient si tuburi conectoare Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 147 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - ace si truse anestezie Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 281 950.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile medicale - uro/coprorecoltoare Los-Nr.: 18 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO421 Hauptort der Ausführung: SCJU Arad II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 148 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1.) Cerinta: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 59, 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. 1.) Mod de dovedire: Se va completa Documentul unic de achizitie European (DUAE) cu privire la neincadrarea in situatiile de excludere prevazute de legislatia nationala (inclusiv de catre terti sustinatori si subcontractanti, daca este cazul). Nota1: Se solicita atat ofertantului asociat, cat si tertului sustinator sau subcontractantului. Nota2: Daca tertul/tertii, subcontractantul/subcontractantii se incadreaza in unul dintre motivele de excludere prevazute la art. 59, 164, 165 si 167, autoritatea contractanta solicita, o singura data, ca operatorul economic sa inlocuiasca tertul/tertii sustinator/sustinatori, respectiv subcontractantul/subcontractantii; Avand in vedere prevederile art. 196 din Legea 98/2016 la solicitarea autoritatii contractante, se vor completa si atasa de catre operatorii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, urmatoarele: a). certificatul de cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al acestuia si sau al celor care au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ORC/actul constitutive sau dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute de art. 166, alin. 2, art. 167, alin. 2, art. 171 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. In cazul unei asocieri certifivatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. b). documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul (scanate), pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traduse in limba romana (scanate), in cazul persoanelor juridice straine. In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte. Nota: Din Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la momentul prezentarii acestora ca urmare a solicitarii transmise de catre autoritatea contractanta in conf. cu prevederile art. 196 din Legea nr. 98/2016. Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse. 2.) Cerinta: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Diana Lina - Economist/Presedinte Comisie de ev. fara drept de vot 2. Lucian Ardeu - Economist/Membru Comisie de ev. 3. Eugenia Manea - Asistent sef/Membru Comisie de ev. 4. Otilia Emilia Popa - Director Ingrijiri Medicale/Membru Comisie de ev. 5. Anita Rista - Economist/Membru supleant Comisie de ev. 6. Cosmina Vidican - Consilier juridic/Membru supleant Comisie de ev. 7. Carmen Alina Lucuta - Manager 8. Daniel Kurunczi ... detalii pe [10]www.e-licitatie.ro III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,3,4,5,6,7,8,9 Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificat Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente emise de beneficiari, din care sa rezulte valori, perioade de livrare, beneficiari si care sa releve faptul ca in ultimii 3 ani au mai furnizat produse similare in valoare minim egala cu valoarea celui mai mare contract subsecvent (aferent lotului pentru care se depune oferta respectiv; aceste valori sunt consemnate in Anexa nr. 1 Centralizator de produse). Mentiuni: 1. Ultimii 3 ani vor fi calculati prin raportare la data-limita de depunere a ofertelor, cu mentiunea ca modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventuale decalari ale termenului limita prevazut in AP publicat. 2. Cursul de referinta care va fi avut in vedere pentru calculul echivalentei pentru contractele a caror valoare este exprimata in alta valuta decat in lei este cursul mediu anual in lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte. Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,3,4,5,6,7,8,9 Proportia de subcontractare Ofertantul are obligaia de a preciza partea/prile din contract pe care urmeaz s le subcontracteze i datele de recunoatere ale subcontractanilor propui. Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,3,4,5,6,7,8,9 Pentru contractele de achizitie de bunuri: esantioane, descrieri sau fotografii, fara certificate de autenticitate Pentru fiecare lot ofertat ofertantii vor prezenta obligatoriu mostre sau esantioane ale produselor pentru fiecare produs ofertat care urmeaza a fi livrate a caror autenticitate trebuie certificata la solicitarea autoritatii contractante. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: La momentul depunerii ofertei, operatorii economici participanti vor trebui sa declare/confirme prin DUAE indeplinirea cerintei de calificare urmând ca raportat la prevederile art. 196 din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta sa solicite prezentarea de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri in ierarhia intermediara urmare a finalizarii evaluarii ofertelor dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documente care sa releve faptul ca in ultimii 3 ani au mai furnizat produse similare si care probeaza indeplinirea celor declarate prin completarea DUAE. La nivelul DUAE trebuie precizate urmtoarele informaii: numrul i data contractului invocat drept experien similar, tipul/categoriile de produse livrate, valoarea, beneficiarul, data i numrul documentului de recepie, precum i ponderea i categoriile de produse pentru care a fost responsabil în cadrul contractelor. Documentele ce vor fi prezentate pot fi, fara a se limita la: a). copii ale unor parti relevante ale contractelor; b). recomandari; c). procese-verbale de predare-primire a produselor care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca, au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale. DUAE completat de ofertant va include i informaii privind partea din contract care urmeaz a fi subcontractat i va avea anexat acordul de subcontractare, conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Formulare. Subcontractanii pe a cror capaciti se bazeaz ofertantul vor completa la rândul lor un DUAE separat, incluzând informaiile referitoare la situaiile de excludere astfel cum acestea sunt menionate la art.164,165 i 167 din Legea nr.98/2016 precum i cele care prezint relevan din perspectiva capacitilor pe care se bazeaz ofertantul. Operatorii economii clasati pe primele 3 locuri dup aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile vor face dovada îndeplinirii cerinelor de calificare prin prezentarea de documente justificative ale acestora, la solicitarea AC. Initial se va depune o Declaratie pe proprie raspundere prin care isi asuma faptul ca in cazul castigarii lotului respectiv vor prezenta mostrele/esantioanele produselor ofertate si apoi ofertantii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar ca urmare a finalizarii evaluarii ofertelor au obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante mostre/esantioane pentru fiecare produs ofertat sub sanctiunea declararii ofertei ca inacceptabila. III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 06/02/2020 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 06/06/2020 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 06/02/2020 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Membrii Comisiei de evaluare, expertii externi cooptati Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: 1) Dc. se depun 2 sau mai multe of. cu pret egal si totodata cel mai mic pret din totalul of. depuse, departajarea ofertelor (cu pret egal) se va face prin depunerea de catre ofertantii aflati in aceasta situatie a unor noi propuneri financiare; 2) Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatura electronica) conform art. 60 alin. (4) din HG 395/2016; 3) Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitoare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa in mod exclusiv in SEAP, la sectiunea Intrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP atat la sectiunea Intrebari, cat si la sectiunea Documentatie, clarificari si decizii din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 64 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor inregistra in SEAP ([11]www.elicitatie.ro) ca operator economic si ca participant la procedura de atribuire, Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare in legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile in SEAP (sectiunea Intrebari), Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]www.cnsc.ro VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 8 din Legea nr. 101/2016. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic Judeean de Urgen Arad Postanschrift: Str. Andreny Karoly nr. 2-4 Ort: Arad Postleitzahl: 310037 Land: Rumänien E-Mail: [14]scjuarad.bap@gmail.com Telefon: +40 257211233 Fax: +40 257211233 Internet-Adresse: [15]www.scjarad.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2019 References 6. mailto:scjuarad.bap@gmail.com?subject=TED 7. http://www.scjarad.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100085234 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. http://www.elicitatie.ro/ 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ 14. mailto:scjuarad.bap@gmail.com?subject=TED 15. http://www.scjarad.ro/ OT: 02/01/2020 S1 Bunuri - Anun de participare - licitaie deschis România-Arad: Consumabile medicale 2020/S 001-000167 Anun de participare Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Spital Clinic Judeean de Urgen Arad Numr naional de înregistrare: 3519879 Adres: Str. Spitalului nr. 1 Localitate: Arad Cod NUTS: RO421 Cod potal: 310031 ar: România Persoan de contact: Rista Anita E-mail: [6]scjuarad.bap@gmail.com Telefon: +40 257211233 Fax: +40 257211233 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.scjarad.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informaii privind achiziiile publice comune I.3)Comunicare Documentele de achiziii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricionat, complet si gratuit la: [9]https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/10008 5234 Informaii suplimentare pot fi obinute de la adresa menionat mai sus Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la adresa menionat mai sus I.4)Tipul autoritii contractante Alt tip: Spital I.5)Activitate principal Sntate Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Achiziionare consumabile medicale i suturi chirurgicale (22 loturi) Numr de referin: 3519879_2019_PAAPD1105356 II.1.2)Cod CPV principal 33140000 II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: În cadrul procedurii se vor achiziiona consumabile medicale si suturi chirurgicale (22 loturi), conform caietului de sarcini si a Anexei 1 centralizatorul de produse atasate. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Valoarea total estimat Valoare fr TVA: 25 881 381.50 RON II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da Pot fi depuse oferte pentru numrul maxim de loturi: 22 Numrul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant: 22 II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - vacutainere Lot nr.: 6 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Criteriu privind calitatea - Nume: TERMENUL DE LIVRARE / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 288 800.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - seringi cu ac Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Criteriu privind calitatea - Nume: TERMENUL DE LIVRARE / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 2 091 600.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - branule Lot nr.: 8 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Criteriu privind calitatea - Nume: TERMENUL DE LIVRARE / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 967 160.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - teste glicemie palm lab Lot nr.: 20 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 156 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - ace vacutainer Lot nr.: 11 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 240 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - manusi Lot nr.: 7 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Criteriu privind calitatea - Nume: TERMENUL DE LIVRARE / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 2 084 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - teste glicemie palm lab Lot nr.: 19 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 480 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Fire de sutura neresorbabile Lot nr.: 21 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33141121 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Criteriu privind calitatea - Nume: TERMENUL DE LIVRARE / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 938 487.50 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - imbracaminte Lot nr.: 15 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Criteriu privind calitatea - Nume: TERMENUL DE LIVRARE / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 4 380 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - seringi insulina Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 91 200.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - seringi CT ACIST si tuburi conectoare Lot nr.: 4 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 189 600.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - ace Lot nr.: 10 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 69 600.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - sonde Lot nr.: 14 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 487 680.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - umidificator apa sterila Lot nr.: 13 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 450 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - truse Lot nr.: 16 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Criteriu privind calitatea - Nume: TERMENUL DE LIVRARE / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 3 045 600.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - masti si canule Lot nr.: 17 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Criteriu privind calitatea - Nume: TERMENUL DE LIVRARE / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 414 760.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Fire de sutura resorbabile Lot nr.: 22 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33141121 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Criteriu privind calitatea - Nume: TERMENUL DE LIVRARE / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 797 144.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - seringi injectomat si irigatii Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 429 000.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - fesi si tifon Lot nr.: 9 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Criteriu privind calitatea - Nume: TERMENUL DE LIVRARE / Pondere: 10 Preul - Pondere: 90 II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 2 702 400.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - seringi CT Salient si tuburi conectoare Lot nr.: 5 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 147 600.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - ace si truse anestezie Lot nr.: 12 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 281 950.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Consumabile medicale - uro/coprorecoltoare Lot nr.: 18 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33140000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO421 Locul principal de executare: SCJU Arad II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Conform Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 - Centralizatorul de produse II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 148 800.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea III: Informaii juridice, economice, financiare i tehnice III.1)Condiii de participare III.1.1)Capacitatea de exercitare a activitii profesionale, inclusiv cerinele privind înscrierea în registrele profesionale sau comerciale List i descriere succint a condiiilor: 1.) Cerinta: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 59, 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. 1.) Mod de dovedire: Se va completa Documentul unic de achizitie European (DUAE) cu privire la neincadrarea in situatiile de excludere prevazute de legislatia nationala (inclusiv de catre terti sustinatori si subcontractanti, daca este cazul). Nota1: Se solicita atat ofertantului asociat, cat si tertului sustinator sau subcontractantului. Nota2: Daca tertul/tertii, subcontractantul/subcontractantii se incadreaza in unul dintre motivele de excludere prevazute la art. 59, 164, 165 si 167, autoritatea contractanta solicita, o singura data, ca operatorul economic sa inlocuiasca tertul/tertii sustinator/sustinatori, respectiv subcontractantul/subcontractantii; Avand in vedere prevederile art. 196 din Legea 98/2016 la solicitarea autoritatii contractante, se vor completa si atasa de catre operatorii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, urmatoarele: a). certificatul de cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al acestuia si sau al celor care au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ORC/actul constitutive sau dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute de art. 166, alin. 2, art. 167, alin. 2, art. 171 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. In cazul unei asocieri certifivatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. b). documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul (scanate), pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traduse in limba romana (scanate), in cazul persoanelor juridice straine. In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte. Nota: Din Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la momentul prezentarii acestora ca urmare a solicitarii transmise de catre autoritatea contractanta in conf. cu prevederile art. 196 din Legea nr. 98/2016. Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse. 2.) Cerinta: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Diana Lina - Economist/Presedinte Comisie de ev. fara drept de vot 2. Lucian Ardeu - Economist/Membru Comisie de ev. 3. Eugenia Manea - Asistent sef/Membru Comisie de ev. 4. Otilia Emilia Popa - Director Ingrijiri Medicale/Membru Comisie de ev. 5. Anita Rista - Economist/Membru supleant Comisie de ev. 6. Cosmina Vidican - Consilier juridic/Membru supleant Comisie de ev. 7. Carmen Alina Lucuta - Manager 8. Daniel Kurunczi ... detalii pe [10]www.e-licitatie.ro III.1.2)Situaia economic i financiar Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei III.1.3)Capacitatea tehnic i profesional List i descriere succint a criteriilor de selecie: Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,3,4,5,6,7,8,9 Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificat Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente emise de beneficiari, din care sa rezulte valori, perioade de livrare, beneficiari si care sa releve faptul ca in ultimii 3 ani au mai furnizat produse similare in valoare minim egala cu valoarea celui mai mare contract subsecvent (aferent lotului pentru care se depune oferta respectiv; aceste valori sunt consemnate in Anexa nr. 1 Centralizator de produse). Mentiuni: 1. Ultimii 3 ani vor fi calculati prin raportare la data-limita de depunere a ofertelor, cu mentiunea ca modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventuale decalari ale termenului limita prevazut in AP publicat. 2. Cursul de referinta care va fi avut in vedere pentru calculul echivalentei pentru contractele a caror valoare este exprimata in alta valuta decat in lei este cursul mediu anual in lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte. Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,3,4,5,6,7,8,9 Proportia de subcontractare Ofertantul are obligaia de a preciza partea/prile din contract pe care urmeaz s le subcontracteze i datele de recunoatere ale subcontractanilor propui. Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,3,4,5,6,7,8,9 Pentru contractele de achizitie de bunuri: esantioane, descrieri sau fotografii, fara certificate de autenticitate Pentru fiecare lot ofertat ofertantii vor prezenta obligatoriu mostre sau esantioane ale produselor pentru fiecare produs ofertat care urmeaza a fi livrate a caror autenticitate trebuie certificata la solicitarea autoritatii contractante. Nivel(uri) minim(e) al(e) standardelor care ar putea fi impuse: La momentul depunerii ofertei, operatorii economici participanti vor trebui sa declare/confirme prin DUAE indeplinirea cerintei de calificare urmând ca raportat la prevederile art. 196 din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta sa solicite prezentarea de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri in ierarhia intermediara urmare a finalizarii evaluarii ofertelor dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documente care sa releve faptul ca in ultimii 3 ani au mai furnizat produse similare si care probeaza indeplinirea celor declarate prin completarea DUAE. La nivelul DUAE trebuie precizate urmtoarele informaii: numrul i data contractului invocat drept experien similar, tipul/categoriile de produse livrate, valoarea, beneficiarul, data i numrul documentului de recepie, precum i ponderea i categoriile de produse pentru care a fost responsabil în cadrul contractelor. Documentele ce vor fi prezentate pot fi, fara a se limita la: a). copii ale unor parti relevante ale contractelor; b). recomandari; c). procese-verbale de predare-primire a produselor care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca, au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale. DUAE completat de ofertant va include i informaii privind partea din contract care urmeaz a fi subcontractat i va avea anexat acordul de subcontractare, conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Formulare. Subcontractanii pe a cror capaciti se bazeaz ofertantul vor completa la rândul lor un DUAE separat, incluzând informaiile referitoare la situaiile de excludere astfel cum acestea sunt menionate la art.164,165 i 167 din Legea nr.98/2016 precum i cele care prezint relevan din perspectiva capacitilor pe care se bazeaz ofertantul. Operatorii economii clasati pe primele 3 locuri dup aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile vor face dovada îndeplinirii cerinelor de calificare prin prezentarea de documente justificative ale acestora, la solicitarea AC. Initial se va depune o Declaratie pe proprie raspundere prin care isi asuma faptul ca in cazul castigarii lotului respectiv vor prezenta mostrele/esantioanele produselor ofertate si apoi ofertantii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar ca urmare a finalizarii evaluarii ofertelor au obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante mostre/esantioane pentru fiecare produs ofertat sub sanctiunea declararii ofertei ca inacceptabila. III.1.5)Informaii privind contractele rezervate III.2)Condiii referitoare la contract III.2.2)Condiii de executare a contractului: III.2.3)Informaii privind personalul responsabil cu executarea contractului Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii Achiziia implic încheierea unui acord-cadru Acord-cadru cu mai muli operatori economici Numrul maxim preconizat de participani la acordul-cadru: 3 IV.1.4)Informaii privind reducerea numrului de soluii sau de oferte în timpul negocierii sau al dialogului IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur IV.2.2)Termen limit pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare Data: 06/02/2020 Ora local: 15:00 IV.2.3)Data estimat a expedierii invitaiilor de prezentare a ofertelor sau de participare ctre candidaii selectai IV.2.4)Limbile în care pot fi depuse ofertele sau cererile de participare: Român IV.2.6)Perioada minim pe parcursul creia ofertantul trebuie s îi menin oferta Oferta trebuie s fie valabil pân la: 06/06/2020 IV.2.7)Condiii de deschidere a ofertelor Data: 06/02/2020 Ora local: 15:00 Locul: In SEAP Informaii despre persoanele autorizate i procedura de deschidere: Membrii Comisiei de evaluare, expertii externi cooptati Seciunea VI: Informaii complementare VI.1)Informaii privind periodicitatea Aceast achiziie este periodic: nu VI.2)Informaii privind fluxurile de lucru electronice VI.3)Informaii suplimentare: 1) Dc. se depun 2 sau mai multe of. cu pret egal si totodata cel mai mic pret din totalul of. depuse, departajarea ofertelor (cu pret egal) se va face prin depunerea de catre ofertantii aflati in aceasta situatie a unor noi propuneri financiare; 2) Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatura electronica) conform art. 60 alin. (4) din HG 395/2016; 3) Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitoare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa in mod exclusiv in SEAP, la sectiunea Intrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP atat la sectiunea Intrebari, cat si la sectiunea Documentatie, clarificari si decizii din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 64 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor inregistra in SEAP ([11]www.elicitatie.ro) ca operator economic si ca participant la procedura de atribuire, Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare in legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile in SEAP (sectiunea Intrebari), Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP. VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [13]www.cnsc.ro VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare Precizri privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestare: Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 8 din Legea nr. 101/2016. VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare Denumire oficial: Spitalul Clinic Judeean de Urgen Arad Adres: Str. Andreny Karoly nr. 2-4 Localitate: Arad Cod potal: 310037 ar: România E-mail: [14]scjuarad.bap@gmail.com Telefon: +40 257211233 Fax: +40 257211233 Adres internet: [15]www.scjarad.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 30/12/2019 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de