Ausschreibungen und Aufträge: Medizinische Geräte - RO-Tulcea Medizinische Geräte Dokument Nr...: 1402-2020 (ID: 2020010309083562454) Veröffentlicht: 03.01.2020 * RO-Tulcea: Medizinische Geräte 2020/S 2/2020 1402 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Judeean de Urgen Tulcea Nationale Identifikationsnummer: 4026712 Postanschrift: Str. 1848 nr. 32 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Postleitzahl: 820195 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Victoria Gheba E-Mail: [11]achizitiitl@yahoo.ro Telefon: +40 240532350 Fax: +40 240532274 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [12]www.spitaltulcea.ro Adresse des Beschafferprofils: [13]www.e-licitatie.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Spital I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achiziie echipamente medicale 4 Referenznummer der Bekanntmachung: PAAP1016582 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33100000 II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Autoritatea contractanta urmareste achizitionarea urmatoarelor echipamente medicale: defibrilator bifazic avansat, trusa pentru intubatii dificile, microscop optic trinocular cu camera digitala, plasmaterm dispozitiv pentru dezghetare pungi plasma si incalzire pungi sange, spirometru si centrifuga 20-60 locuri necesare dotarii autoritatii contractante cu aparatura medicala performanta, pe fondul lipsei acesteia, cu scopul asigurarii unui nivel calitativ ridicat al serviciilor medicale bazate pe utilizarea noilor tehnologii care sa mentina spitalul in zona superioara de investigatii medicale atat in prezent cat si in urmatorii 5-10 ani, tehnologii care vor permite si accesarea anumitor programe de sanatate ce vin in sprijinul pacientilor necesare bunei desfasurari a activitatii in cadrul Spitalului de Urgenta Tulcea, prin aplicarea unei proceduri de licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica in urma careia se va incheia un acord-cadr [] detalii pe [14]www.e-licitatie.ro II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Niedrigstes Angebot: 1 726 611.60 RON / höchstes Angebot: 1 801 011.60 RON das berücksichtigt wurde II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Defibrilator bifazic avansat Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Hauptort der Ausführung: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unui Defibrilator bifazic avansat necesar sectiei de Cardiologie din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitate maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garania acordat / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Timp de intervenie / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Centrifug Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Hauptort der Ausführung: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unei Centrifugi 20-60 locuri necesar laboratorului medical din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitate maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garanie acordat / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Timp de intervenie / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Trus pentru intubaii dificile Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Hauptort der Ausführung: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unei Truse pentru intubatii dificile necesara sectiei de Anestezie si Terapie Intensiva din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitate maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garanie acordat / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Timp de intervenie / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Spirometru Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Hauptort der Ausführung: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unui Spirometru necesar sectiei de Pneumologie din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitate maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Timp de intervenie / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Garanie acordat / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Microscop optic trinocular cu camer digital Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Hauptort der Ausführung: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unui Microscop optic trinocular cu camera digitala necesar sectiei de Anatomie Patologica din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitatea maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garanie acordat / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Timp de intervenie / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Plasmaterm dispozitiv pentru dezgheare pungi plasm i înclzire pungi sânge Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Hauptort der Ausführung: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unui Plasmaterm dispozitiv pentru dezghetare pungi plasma si incalzire pungi sange necesar sectiei de Anestezie si Terapie Intensiva din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitate maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garanie acordat / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Timp de intervenie / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion Eine elektronische Auktion wurde durchgeführt IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [15]2019/S 173-421739 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 2486-1/2/3 Los-Nr.: 5 Bezeichnung des Auftrags: Spirometru Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 04/12/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 5 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Cominf S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 7586277 Postanschrift: oseaua Pcurari nr. 65 Ort: Iai NUTS-Code: RO213 Postleitzahl: 700547 Land: Rumänien E-Mail: [16]office@cominf.ro Telefon: +40 232257422 Fax: +40 232257422 Internet-Adresse: [17]www.cominf.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Histria International S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 8025663 Postanschrift: oseaua Gherase nr. 66-70, sector 2 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Postleitzahl: 023397 Land: Rumänien E-Mail: management@histriainternational.ro, rares.prundus@histriainternational.ro, razvan.pricope@histriainternational.ro, silviu.cirstoiu@histriainternational.ro, Telefon: +40 212422694 Fax: +40 212422694 Internet-Adresse: [18]www.histriainternational.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Liamed Nationale Identifikationsnummer: RO 10188824 Postanschrift: Str. Griviei nr. A8 Ort: Braov NUTS-Code: RO122 Postleitzahl: 500182 Land: Rumänien E-Mail: licitatie@liamed.ro, larisa.dartu@liamed.ro, office@liamed.ro, daniela.neagoe@liamed.ro, anamaria.popa@liamed.ro Telefon: +40 268327490 Fax: +40 268327490 Internet-Adresse: [19]www.liamed.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 403 361.36 RON Niedrigstes Angebot: 80 800.00 RON / höchstes Angebot: 155 200.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 2488 Los-Nr.: 6 Bezeichnung des Auftrags: Centrifug Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 04/12/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Diamedix Impex Nationale Identifikationsnummer: RO 8529458 Postanschrift: Str. Fabrica de Glucoz nr. 15A, sector 2 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Postleitzahl: 012902 Land: Rumänien E-Mail: [20]licitatii@diamedix.ro Telefon: +40 021/6688866 Fax: +40 021/6688867 Internet-Adresse: [21]www.diamedix.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 268 907.60 RON Niedrigstes Angebot: 268 907.60 RON / höchstes Angebot: 268 907.60 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 2478 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Defibrilator bifazic avansat Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 04/12/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Medicomplex Nationale Identifikationsnummer: RO 9919203 Postanschrift: Calea 13 Septembrie nr. 118, sector 5 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Postleitzahl: 050717 Land: Rumänien E-Mail: [22]medicomplex@yahoo.com Telefon: +40 214101503 Fax: +40 4101503 Internet-Adresse: [23]www.medicomplex.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 410 084.00 RON Niedrigstes Angebot: 410 000.00 RON / höchstes Angebot: 410 000.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 2482 Los-Nr.: 3 Bezeichnung des Auftrags: Microscop optic trinocular cu camer digital Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 04/12/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Hypo Tech & Consulting S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO21011223 Postanschrift: Str. Dudeti-Pantelimon nr. 29 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Postleitzahl: 033091 Land: Rumänien E-Mail: [24]office@hypo.com.ro Telefon: +40 723682401 Fax: +40 212556222 Internet-Adresse: [25]www.hypo.com.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 235 294.08 RON Niedrigstes Angebot: 235 280.00 RON / höchstes Angebot: 235 280.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 2484 Los-Nr.: 4 Bezeichnung des Auftrags: Plasmaterm dispozitiv pentru dezgheare pungi plasm i înclzire pungi sânge Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 04/12/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Sapaco 2000 S.A. Nationale Identifikationsnummer: RO 12358950 Postanschrift: Str. Aurel Beu nr. 47, sector 1 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Postleitzahl: 013394 Land: Rumänien E-Mail: [26]sorina.marin@sapaco2000.ro Telefon: +40 318059982 Fax: +40 318059983 Internet-Adresse: [27]www.sapaco2000.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 403 361.36 RON Niedrigstes Angebot: 327 200.00 RON / höchstes Angebot: 327 200.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 2480 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Trus pentru intubaii dificile Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 04/12/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Karl Storz Endoscopia Romania Nationale Identifikationsnummer: RO 22505268 Postanschrift: Str. Prof. Dr. Colorian Anton nr. 74, sector 4 Ort: Bucureti NUTS-Code: RO321 Postleitzahl: 041393 Land: Rumänien E-Mail: cristian.turcu@karlstorz.com, irina.turcu@karlstorz.com Telefon: +40 314250800 Fax: +40 314250801 Internet-Adresse: [28]www.karlstorz.com Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 820 168.00 RON Niedrigstes Angebot: 404 424.00 RON / höchstes Angebot: 404 424.00 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [29]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [30]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Compartiment Juridic Spitalul Judeean de Urgen Tulcea Postanschrift: Str. 1848 nr. 32 Ort: Tulcea Postleitzahl: 820195 Land: Rumänien E-Mail: [31]SpitalTulcea@SpitalTulcea.ro Telefon: +40 240532209 Fax: +40 240532209 Internet-Adresse: [32]www.SpitalTulcea.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 31/12/2019 References 11. mailto:achizitiitl@yahoo.ro?subject=TED 12. http://www.spitaltulcea.ro/ 13. http://www.e-licitatie.ro/ 14. http://www.e-licitatie.ro/ 15. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:421739-2019:TEXT:DE:HTML 16. mailto:office@cominf.ro?subject=TED 17. http://www.cominf.ro/ 18. http://www.histriainternational.ro/ 19. http://www.liamed.ro/ 20. mailto:licitatii@diamedix.ro?subject=TED 21. http://www.diamedix.ro/ 22. mailto:medicomplex@yahoo.com?subject=TED 23. http://www.medicomplex.ro/ 24. mailto:office@hypo.com.ro?subject=TED 25. http://www.hypo.com.ro/ 26. mailto:sorina.marin@sapaco2000.ro?subject=TED 27. http://www.sapaco2000.ro/ 28. http://www.karlstorz.com/ 29. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 30. http://www.cnsc.ro/ 31. mailto:SpitalTulcea@SpitalTulcea.ro?subject=TED 32. http://www.SpitalTulcea.ro/ OT: 03/01/2020 S2 Bunuri - Anunt de atribuire - licitaie deschis România-Tulcea: Echipamente medicale 2020/S 002-001402 Anun de atribuire a contractului Rezultatele procedurii de achiziie Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Spitalul Judeean de Urgen Tulcea Numr naional de înregistrare: 4026712 Adres: Str. 1848 nr. 32 Localitate: Tulcea Cod NUTS: RO225 Cod potal: 820195 ar: România Persoan de contact: Victoria Gheba E-mail: [11]achizitiitl@yahoo.ro Telefon: +40 240532350 Fax: +40 240532274 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [12]www.spitaltulcea.ro Adresa profilului cumprtorului: [13]www.e-licitatie.ro I.2)Informaii privind achiziiile publice comune I.4)Tipul autoritii contractante Alt tip: Spital I.5)Activitate principal Sntate Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Achiziie echipamente medicale 4 Numr de referin: PAAP1016582 II.1.2)Cod CPV principal 33100000 II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Autoritatea contractanta urmareste achizitionarea urmatoarelor echipamente medicale: defibrilator bifazic avansat, trusa pentru intubatii dificile, microscop optic trinocular cu camera digitala, plasmaterm dispozitiv pentru dezghetare pungi plasma si incalzire pungi sange, spirometru si centrifuga 20-60 locuri necesare dotarii autoritatii contractante cu aparatura medicala performanta, pe fondul lipsei acesteia, cu scopul asigurarii unui nivel calitativ ridicat al serviciilor medicale bazate pe utilizarea noilor tehnologii care sa mentina spitalul in zona superioara de investigatii medicale atat in prezent cat si in urmatorii 5-10 ani, tehnologii care vor permite si accesarea anumitor programe de sanatate ce vin in sprijinul pacientilor necesare bunei desfasurari a activitatii in cadrul Spitalului de Urgenta Tulcea, prin aplicarea unei proceduri de licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica in urma careia se va incheia un acord-cadr [] detalii pe [14]www.e-licitatie.ro II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da II.1.7)Valoarea total a achiziiei (fr TVA) Oferta cea mai sczut: 1 726 611.60 RON / Cea mai ridicat ofert: 1 801 011.60 RON luat în considerare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Defibrilator bifazic avansat Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33100000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO225 Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unui Defibrilator bifazic avansat necesar sectiei de Cardiologie din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitate maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Garania acordat / Pondere: 10 Criteriu privind calitatea - Nume: Timp de intervenie / Pondere: 10 Preul - Pondere: 80 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Centrifug Lot nr.: 6 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33100000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO225 Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unei Centrifugi 20-60 locuri necesar laboratorului medical din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitate maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Garanie acordat / Pondere: 10 Criteriu privind calitatea - Nume: Timp de intervenie / Pondere: 10 Preul - Pondere: 80 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Trus pentru intubaii dificile Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33100000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO225 Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unei Truse pentru intubatii dificile necesara sectiei de Anestezie si Terapie Intensiva din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitate maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Garanie acordat / Pondere: 10 Criteriu privind calitatea - Nume: Timp de intervenie / Pondere: 10 Preul - Pondere: 80 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Spirometru Lot nr.: 5 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33100000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO225 Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unui Spirometru necesar sectiei de Pneumologie din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitate maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Timp de intervenie / Pondere: 10 Criteriu privind calitatea - Nume: Garanie acordat / Pondere: 10 Preul - Pondere: 80 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Microscop optic trinocular cu camer digital Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33100000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO225 Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unui Microscop optic trinocular cu camera digitala necesar sectiei de Anatomie Patologica din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitatea maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Garanie acordat / Pondere: 10 Criteriu privind calitatea - Nume: Timp de intervenie / Pondere: 10 Preul - Pondere: 80 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Plasmaterm dispozitiv pentru dezgheare pungi plasm i înclzire pungi sânge Lot nr.: 4 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33100000 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO225 Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante, Str. 1848 nr. 32, Tulcea. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea unui Plasmaterm dispozitiv pentru dezghetare pungi plasma si incalzire pungi sange necesar sectiei de Anestezie si Terapie Intensiva din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea, acordul-cadru ce se va incheia pe o perioada de 48 de luni, cu 3 operatori economici. Cantitate minima acord-cadru: 1 buc. Cantitate maxima acord-cadru: 8 buc. Cantitate minima contract subsecvent: 1 buc. Cantitate maxima contract subsecvent: 2 buc. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriu privind calitatea - Nume: Garanie acordat / Pondere: 10 Criteriu privind calitatea - Nume: Timp de intervenie / Pondere: 10 Preul - Pondere: 80 II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic S-a organizat o licitaie electronic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur Numrul anunului în JO S: [15]2019/S 173-421739 IV.2.8)Informaii privind încetarea sistemului dinamic de achiziii IV.2.9)Informaii privind încetarea unei invitaii la o procedur concurenial de ofertare sub forma unui anun de intenie Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 2486-1/2/3 Lot nr.: 5 Titlu: Spirometru Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 04/12/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 5 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 5 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: da V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Cominf S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO 7586277 Adres: oseaua Pcurari nr. 65 Localitate: Iai Cod NUTS: RO213 Cod potal: 700547 ar: România E-mail: [16]office@cominf.ro Telefon: +40 232257422 Fax: +40 232257422 Adres internet: [17]www.cominf.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Histria International S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO 8025663 Adres: oseaua Gherase nr. 66-70, sector 2 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Cod potal: 023397 ar: România E-mail: management@histriainternational.ro, rares.prundus@histriainternational.ro, razvan.pricope@histriainternational.ro, silviu.cirstoiu@histriainternational.ro, Telefon: +40 212422694 Fax: +40 212422694 Adres internet: [18]www.histriainternational.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Liamed Numr naional de înregistrare: RO 10188824 Adres: Str. Griviei nr. A8 Localitate: Braov Cod NUTS: RO122 Cod potal: 500182 ar: România E-mail: licitatie@liamed.ro, larisa.dartu@liamed.ro, office@liamed.ro, daniela.neagoe@liamed.ro, anamaria.popa@liamed.ro Telefon: +40 268327490 Fax: +40 268327490 Adres internet: [19]www.liamed.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 403 361.36 RON Oferta cea mai sczut: 80 800.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 155 200.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 2488 Lot nr.: 6 Titlu: Centrifug Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 04/12/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Diamedix Impex Numr naional de înregistrare: RO 8529458 Adres: Str. Fabrica de Glucoz nr. 15A, sector 2 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Cod potal: 012902 ar: România E-mail: [20]licitatii@diamedix.ro Telefon: +40 021/6688866 Fax: +40 021/6688867 Adres internet: [21]www.diamedix.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 268 907.60 RON Oferta cea mai sczut: 268 907.60 RON / Cea mai ridicat ofert: 268 907.60 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 2478 Lot nr.: 1 Titlu: Defibrilator bifazic avansat Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 04/12/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Medicomplex Numr naional de înregistrare: RO 9919203 Adres: Calea 13 Septembrie nr. 118, sector 5 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Cod potal: 050717 ar: România E-mail: [22]medicomplex@yahoo.com Telefon: +40 214101503 Fax: +40 4101503 Adres internet: [23]www.medicomplex.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 410 084.00 RON Oferta cea mai sczut: 410 000.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 410 000.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 2482 Lot nr.: 3 Titlu: Microscop optic trinocular cu camer digital Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 04/12/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Hypo Tech & Consulting S.R.L. Numr naional de înregistrare: RO21011223 Adres: Str. Dudeti-Pantelimon nr. 29 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Cod potal: 033091 ar: România E-mail: [24]office@hypo.com.ro Telefon: +40 723682401 Fax: +40 212556222 Adres internet: [25]www.hypo.com.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 235 294.08 RON Oferta cea mai sczut: 235 280.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 235 280.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 2484 Lot nr.: 4 Titlu: Plasmaterm dispozitiv pentru dezgheare pungi plasm i înclzire pungi sânge Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 04/12/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Sapaco 2000 S.A. Numr naional de înregistrare: RO 12358950 Adres: Str. Aurel Beu nr. 47, sector 1 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Cod potal: 013394 ar: România E-mail: [26]sorina.marin@sapaco2000.ro Telefon: +40 318059982 Fax: +40 318059983 Adres internet: [27]www.sapaco2000.ro Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 403 361.36 RON Oferta cea mai sczut: 327 200.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 327 200.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea V: Atribuirea contractului Contract nr.: 2480 Lot nr.: 2 Titlu: Trus pentru intubaii dificile Se atribuie un contract/un lot: da V.2)Atribuirea contractului V.2.1)Data încheierii contractului: 04/12/2019 V.2.2)Informaii privind ofertele Numrul de oferte primite: 1 Numrul de oferte primite de la IMM-uri: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din alte state membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite de la ofertani din state care nu sunt membre ale UE: 0 Numrul de oferte primite prin mijloace electronice: 1 Contractul a fost atribuit unui grup de operatori economici: nu V.2.3)Numele i adresa contractantului Denumire oficial: Karl Storz Endoscopia Romania Numr naional de înregistrare: RO 22505268 Adres: Str. Prof. Dr. Colorian Anton nr. 74, sector 4 Localitate: Bucureti Cod NUTS: RO321 Cod potal: 041393 ar: România E-mail: cristian.turcu@karlstorz.com, irina.turcu@karlstorz.com Telefon: +40 314250800 Fax: +40 314250801 Adres internet: [28]www.karlstorz.com Contractantul este un IMM: nu V.2.4)Informaii privind valoarea contractului/lotului (fr TVA) Valoarea total estimat iniial a contractului/lotului: 820 168.00 RON Oferta cea mai sczut: 404 424.00 RON / Cea mai ridicat ofert: 404 424.00 RON luat în considerare V.2.5)Informaii privind subcontractarea Seciunea VI: Informaii complementare VI.3)Informaii suplimentare: VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [29]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [30]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare Denumire oficial: Compartiment Juridic Spitalul Judeean de Urgen Tulcea Adres: Str. 1848 nr. 32 Localitate: Tulcea Cod potal: 820195 ar: România E-mail: [31]SpitalTulcea@SpitalTulcea.ro Telefon: +40 240532209 Fax: +40 240532209 Adres internet: [32]www.SpitalTulcea.ro VI.5)Data expedierii prezentului anun: 31/12/2019 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de