Ausschreibung: Chemische Reagenzien - RO-Cluj-Napoca Chemische Reagenzien Dokument Nr...: 1135-2020 (ID: 2020010309041162152) Veröffentlicht: 03.01.2020 * RO-Cluj-Napoca: Chemische Reagenzien 2020/S 2/2020 1135 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Ministerul Aprrii Spitalul Militar de Urgen Dr. Constantin Papilian Cluj-Napoca (U.M. 02454) Nationale Identifikationsnummer: 5399442 Postanschrift: Str. General Traian Mooiu nr. 22 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Postleitzahl: 400132 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Lucia Pop E-Mail: [6]smu_cluj@yahoo.com Telefon: +40 264598888 Fax: +40 264598888 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.smucluj.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/10008 5280 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru pentru achiziia de reactivi chimici Referenznummer der Bekanntmachung: 5399442_2019_)PAAPD1105353 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33696300 II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitia de reactivi chimici conform caietului de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 13. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 8 267 346.02 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für nur ein Los Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 13 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul SRS 100/II Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul SRS 100/II. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 7 800,00 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 18 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul HLC-723 GX Instruments Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul HLC-723 GX Instruments. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 33 260,60 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 103 598.44 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru electroforez Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru electroforeza. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 42 360,00 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 126 960.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul ACL Top 350 CTS/300 CTS Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul ACL Top 350 CTS/300 CTS. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 194 267,69 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 582 803.07 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul Sysmex XN-550BF Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul Sysmex XN-550BF. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 132 115,00 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 394 927.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul AU 480 Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul AU 480. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 600 943,27 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 802 829.82 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul DxH 800 Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul DxH 800. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 86 380,88 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 258 432.45 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul Access Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul Access. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 615 658,48 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 128 180.44 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul BactAlert Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul BactAlert. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 37 457,80 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 101 829.80 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul Alegria Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul Alegria. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 179 940,06 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 590 926.70 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul Vidas Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul Vidas. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 180 725,82 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 551 569.46 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul LabUMat 2/UriSed 3 Pro Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul LabUMat 2/UriSed 3 Pro. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 59 414,00 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 356 250.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru analizorul Vitek 2 Compact Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Hauptort der Ausführung: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru analizorul Vitek 2 Compact. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 84 904,45 RON fara TVA. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 250 838.84 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1) Declaraie privind neîncadrarea în prevederile art. 164, 165, 167 din Legea 98/2016. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Incadrarea in art. 164, 165, 167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor; 2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 59 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: comandant col. dr. Baltaru Doina, director medical col. dr. Costin Simona, director financiar contabil lt. col. ec. Pasc Florin, sef birou achizitii lt. col. Dascalu-Suteu Claudiu, consilier juridic Rosan Florica, p.c.c. ec. Pop Lucia, p.c.c. Rosca Daciana, mr. Marginean Alina. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor; 3) Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Se vor prezenta documentele justificative (certificatele fiscale) actualizate, prin care se demonstreaza indeplinirea criteriilor de calificare in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE, care trebuie sa ateste lipsa datoriilor restante la momentul depunerii acestora. Se va prezenta copie conform cu originalul. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor; 4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (consiliul local). Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Se vor prezenta documentele justificative (certificatele fiscale) actualizate prin care se demonstreaza indeplinirea criteriilor de calificare in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE, care trebuie sa ateste lipsa datoriilor restante la momentul depunerii acestora. Se va prezenta copie conform cu originalul. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor; 5) Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea [...] detalii pe [10]www.e-licitatie.ro III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1, 10, 11, 12, 13, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Proportia de subcontractare. Subcontractare. Ofertantii includ informatiile cu privire la subcontractanti în DUAE. Odata cu depunerea DUAE ofertantii vor prezenta acordul de contractare. In cazul în care ofertantul utilizeaza capacitatile subcontractantului/subcontractantilor pentru a indeplini criteriile de calificare, se va prezenta cate un formular DUAE separat, pentru fiecare dintre respectivii subcontractanti, completat si semnat in mod corespunzator de catre fiecare dintre acestia. Subcontractantii precizeaza in DUAE informatiile aferente criteriilor de calificare pe care le indeplineste mentionand numarul si data contractului/acordului de subcontractare, pentru partea propusa pentru subcontractare. Daca prin subcontractant nu se indeplineste o cerinta de calificare, atunci acesta va prezenta DUAE doar in scopul demonstrarii neincadrarii in motivele de excludere. Operatorii economici clasati pe primele 3 locuri dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile vor face dovada indeplinirii cerintelor de calificare prin subcontractanti prin prezentarea de documente justificative ale acestora, la solicitarea autoritatii contractante. Autoritatea contractanta poate respinge subcontractantii propusi daca acestia nu indeplinesc cerintele de calificare privind capacitatea sau se incadreaza printre motivele de excludere si solicita ofertantilor, o singura data inlocuirea acestora si prezentarea unor alti subcontractanti. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Operatorul economic (lider, asociat,subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 03/02/2020 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 03/05/2020 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 03/02/2020 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen VI.3)Zusätzliche Angaben: 1) Daca 2 sau mai multe oferte clasate pe locul 1 au preturi egale, in vederea departajarii lor se va solicita reofertarea in SEAP; 2) Formularul DUAE se poate accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati prin accesarea urmatorului link: [11]http://sicap-prod.e-licitatie.ro in cadrul anuntului de participare. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucureti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2019 References 6. mailto:smu_cluj@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.smucluj.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100085280 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. http://sicap-prod.e-licitatie.ro/ 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ OT: 03/01/2020 S2 Bunuri - Anun de participare - licitaie deschis România-Cluj-Napoca: Reactivi chimici 2020/S 002-001135 Anun de participare Produse Temei juridic: Directiva 2014/24/UE Seciunea I: Autoritatea contractant I.1)Denumire i adrese Denumire oficial: Ministerul Aprrii Spitalul Militar de Urgen Dr. Constantin Papilian Cluj-Napoca (U.M. 02454) Numr naional de înregistrare: 5399442 Adres: Str. General Traian Mooiu nr. 22 Localitate: Cluj-Napoca Cod NUTS: RO113 Cod potal: 400132 ar: România Persoan de contact: Lucia Pop E-mail: [6]smu_cluj@yahoo.com Telefon: +40 264598888 Fax: +40 264598888 Adres (adrese) internet: Adresa principal: [7]www.smucluj.ro Adresa profilului cumprtorului: [8]www.e-licitatie.ro I.2)Informaii privind achiziiile publice comune I.3)Comunicare Documentele de achiziii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricionat, complet si gratuit la: [9]https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/10008 5280 Informaii suplimentare pot fi obinute de la adresa menionat mai sus Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la adresa menionat mai sus I.4)Tipul autoritii contractante Minister sau orice alt autoritate naional sau federal, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestora I.5)Activitate principal Aprare Seciunea II: Obiect II.1)Obiectul achiziiei II.1.1)Titlu: Acord-cadru pentru achiziia de reactivi chimici Numr de referin: 5399442_2019_)PAAPD1105353 II.1.2)Cod CPV principal 33696300 II.1.3)Tipul contractului Produse II.1.4)Descriere succint: Achizitia de reactivi chimici conform caietului de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 13. II.1.5)Valoarea total estimat Valoare fr TVA: 8 267 346.02 RON II.1.6)Informaii privind loturile Contractul este împrit în loturi: da Pot fi depuse oferte pentru un singur lot Numrul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant: 13 II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul SRS 100/II Lot nr.: 4 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul SRS 100/II. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 7 800,00 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 18 200.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul HLC-723 GX Instruments Lot nr.: 6 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul HLC-723 GX Instruments. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 33 260,60 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 103 598.44 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru electroforez Lot nr.: 1 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru electroforeza. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 42 360,00 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 126 960.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul ACL Top 350 CTS/300 CTS Lot nr.: 11 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul ACL Top 350 CTS/300 CTS. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 194 267,69 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 582 803.07 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul Sysmex XN-550BF Lot nr.: 9 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul Sysmex XN-550BF. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 132 115,00 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 394 927.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul AU 480 Lot nr.: 12 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul AU 480. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 600 943,27 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 802 829.82 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul DxH 800 Lot nr.: 13 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul DxH 800. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 86 380,88 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 258 432.45 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul Access Lot nr.: 10 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul Access. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 615 658,48 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 2 128 180.44 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul BactAlert Lot nr.: 5 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul BactAlert. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 37 457,80 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 101 829.80 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul Alegria Lot nr.: 3 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul Alegria. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 179 940,06 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 590 926.70 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul Vidas Lot nr.: 7 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul Vidas. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 180 725,82 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 1 551 569.46 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul LabUMat 2/UriSed 3 Pro Lot nr.: 2 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul LabUMat 2/UriSed 3 Pro. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 59 414,00 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 356 250.00 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare II.2)Descriere II.2.1)Titlu: Reactivi pentru analizorul Vitek 2 Compact Lot nr.: 8 II.2.2)Cod(uri) CPV suplimentar(e) 33696300 II.2.3)Locul de executare Cod NUTS: RO113 Locul principal de executare: Jud. Cluj, Cluj-Napoca, Str. General Traian Mooiu nr. 22. II.2.4)Descrierea achiziiei publice: Reactivi pentru analizorul Vitek 2 Compact. Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se estimeaza ca va fi incheiat este de 84 904,45 RON fara TVA. II.2.5)Criterii de atribuire Criteriile de mai jos Preul II.2.6)Valoarea estimat Valoare fr TVA: 250 838.84 RON II.2.7)Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziii Durata în luni: 24 Contractul se reînnoiete: nu II.2.10)Informaii privind variantele Vor fi acceptate variante: nu II.2.11)Informaii privind opiunile Opiuni: nu II.2.12)Informaii privind cataloagele electronice II.2.13)Informaii despre fondurile Uniunii Europene Achiziia se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale Uniunii Europene: nu II.2.14)Informaii suplimentare Seciunea III: Informaii juridice, economice, financiare i tehnice III.1)Condiii de participare III.1.1)Capacitatea de exercitare a activitii profesionale, inclusiv cerinele privind înscrierea în registrele profesionale sau comerciale List i descriere succint a condiiilor: 1) Declaraie privind neîncadrarea în prevederile art. 164, 165, 167 din Legea 98/2016. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Incadrarea in art. 164, 165, 167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor; 2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 59 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: comandant col. dr. Baltaru Doina, director medical col. dr. Costin Simona, director financiar contabil lt. col. ec. Pasc Florin, sef birou achizitii lt. col. Dascalu-Suteu Claudiu, consilier juridic Rosan Florica, p.c.c. ec. Pop Lucia, p.c.c. Rosca Daciana, mr. Marginean Alina. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor; 3) Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Se vor prezenta documentele justificative (certificatele fiscale) actualizate, prin care se demonstreaza indeplinirea criteriilor de calificare in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE, care trebuie sa ateste lipsa datoriilor restante la momentul depunerii acestora. Se va prezenta copie conform cu originalul. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor; 4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (consiliul local). Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Se vor prezenta documentele justificative (certificatele fiscale) actualizate prin care se demonstreaza indeplinirea criteriilor de calificare in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE, care trebuie sa ateste lipsa datoriilor restante la momentul depunerii acestora. Se va prezenta copie conform cu originalul. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor; 5) Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea [...] detalii pe [10]www.e-licitatie.ro III.1.2)Situaia economic i financiar Criteriile de selecie enunate în documentele achiziiei III.1.3)Capacitatea tehnic i profesional List i descriere succint a criteriilor de selecie: Loturile: 1, 10, 11, 12, 13, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Proportia de subcontractare. Subcontractare. Ofertantii includ informatiile cu privire la subcontractanti în DUAE. Odata cu depunerea DUAE ofertantii vor prezenta acordul de contractare. In cazul în care ofertantul utilizeaza capacitatile subcontractantului/subcontractantilor pentru a indeplini criteriile de calificare, se va prezenta cate un formular DUAE separat, pentru fiecare dintre respectivii subcontractanti, completat si semnat in mod corespunzator de catre fiecare dintre acestia. Subcontractantii precizeaza in DUAE informatiile aferente criteriilor de calificare pe care le indeplineste mentionand numarul si data contractului/acordului de subcontractare, pentru partea propusa pentru subcontractare. Daca prin subcontractant nu se indeplineste o cerinta de calificare, atunci acesta va prezenta DUAE doar in scopul demonstrarii neincadrarii in motivele de excludere. Operatorii economici clasati pe primele 3 locuri dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile vor face dovada indeplinirii cerintelor de calificare prin subcontractanti prin prezentarea de documente justificative ale acestora, la solicitarea autoritatii contractante. Autoritatea contractanta poate respinge subcontractantii propusi daca acestia nu indeplinesc cerintele de calificare privind capacitatea sau se incadreaza printre motivele de excludere si solicita ofertantilor, o singura data inlocuirea acestora si prezentarea unor alti subcontractanti. Nivel(uri) minim(e) al(e) standardelor care ar putea fi impuse: Operatorul economic (lider, asociat,subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.5)Informaii privind contractele rezervate III.2)Condiii referitoare la contract III.2.2)Condiii de executare a contractului: III.2.3)Informaii privind personalul responsabil cu executarea contractului Seciunea IV: Procedur IV.1)Descriere IV.1.1)Tipul procedurii Procedur deschis IV.1.3)Informaii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziii Achiziia implic încheierea unui acord-cadru Acord-cadru cu un singur operator economic IV.1.4)Informaii privind reducerea numrului de soluii sau de oferte în timpul negocierii sau al dialogului IV.1.6)Informaii despre licitaia electronic IV.1.8)Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP) Achiziia intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice: nu IV.2)Informaii administrative IV.2.1)Publicare anterioar privind aceast procedur IV.2.2)Termen limit pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare Data: 03/02/2020 Ora local: 15:00 IV.2.3)Data estimat a expedierii invitaiilor de prezentare a ofertelor sau de participare ctre candidaii selectai IV.2.4)Limbile în care pot fi depuse ofertele sau cererile de participare: Român IV.2.6)Perioada minim pe parcursul creia ofertantul trebuie s îi menin oferta Oferta trebuie s fie valabil pân la: 03/05/2020 IV.2.7)Condiii de deschidere a ofertelor Data: 03/02/2020 Ora local: 15:00 Locul: In SEAP. Seciunea VI: Informaii complementare VI.1)Informaii privind periodicitatea Aceast achiziie este periodic: nu VI.2)Informaii privind fluxurile de lucru electronice VI.3)Informaii suplimentare: 1) Daca 2 sau mai multe oferte clasate pe locul 1 au preturi egale, in vederea departajarii lor se va solicita reofertarea in SEAP; 2) Formularul DUAE se poate accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati prin accesarea urmatorului link: [11]http://sicap-prod.e-licitatie.ro in cadrul anuntului de participare. VI.4)Proceduri de contestare VI.4.1)Organismul de soluionare a contestaiilor Denumire oficial: Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor Adres: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitate: Bucureti Cod potal: 030084 ar: România E-mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Adres internet: [13]http://www.cnsc.ro VI.4.2)Organismul competent pentru procedurile de mediere VI.4.3)Procedura de contestare VI.4.4)Serviciul de la care se pot obine informaii privind procedura de contestare VI.5)Data expedierii prezentului anun: 30/12/2019 -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de